Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 6. sep 2010, 23:14

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 221 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: 2 Spillere til prøvetræning
Ynglinge
Ynglinge

Geografisk sted: Svenstrup
Thorshauge skrev:
RØDESVIN skrev:
Thorshauge skrev:
RØDESVIN skrev:
Super indlæg Hopla fedt med lidt fra kampen. Kan se at AaB har valgt at den Argentinske venstre back skal blive og træne med truppen resten af ugen.

Det var nu bestemt på forhånd

Ok det var jeg ikke klar over, er det så det sammen emd ham angriberen ?

Ved jeg ikke, hørte kun om venstre backen.

Angriberen er taget hjem, mens backen bliver her lidt endnu. Ifølge Lynge tager han senest hjem tirsdag.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-sender-angri ... older-back

Landshold
Landshold

MP syntes åbenbart argentineren gør det fornuftigt..

http://www.fodbold.nu/index.php/news/show/id=23957

Superliga
Superliga
Brugeravatar

Geografisk sted: Kaas & Vejgaard
Favoritspiller: Rade, Martin P., Ahlmann, (Hamrén)
Favoritformation: 4-1-2-1-2
Lidt offtopic, men er spillere fra den anden side af Atlanten generelt billigere eller hvad? Ellers forstår jeg ikke helt den store fokus på spillere som Tracy, Marshall og ham her fra Argentina. Måske også Rolfe. De har slet ikke de samme taktiske midler, som f.eks. en divisionsspiller fra Danmark har og tilvænningen er lang.

Landshold
Landshold

Kilde skrev:
Lidt offtopic, men er spillere fra den anden side af Atlanten generelt billigere eller hvad? Ellers forstår jeg ikke helt den store fokus på spillere som Tracy, Marshall og ham her fra Argentina. Måske også Rolfe. De har slet ikke de samme taktiske midler, som f.eks. en divisionsspiller fra Danmark har og tilvænningen er lang.

Uden at skulle gøre mig klog på det så tillader jeg mig alligevel at kommet med et bud.

Jeg tror det er attraktivt for spillere fra atlanten pga:

1. Forskerordningen
2. Få foden indenfor i Europa
3. Mellemlande i en europæisk klub i håb om at slå igennem og blive solgt videre til en endnu større klub.

Så ja, jeg tror det er relativt billigt at hente spillere fra atlanten

Landshold
Landshold
Brugeravatar

Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Martin P.
For at komme på ordningen så skal de tjene 765.600 kr om året. Betyder indvandringen af sydamerikanske spillere at ingen hæderlige skandinaviske spillere tjener under dette?

Milton Friedman The 4 Ways to Spend Money (2:39), Greed (2:24) og Free to Choose (57:50)

Allstar
Allstar

Geografisk sted: 9000
Provst i Brovst skrev:
For at komme på ordningen så skal de tjene 765.600 kr om året. Betyder indvandringen af sydamerikanske spillere at ingen hæderlige skandinaviske spillere tjener under dette?

Uden at kende lønningerne, men tror ikke en som Anders Due tjener under 1. mill om året...

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Bedømt ud fra Lynges omtale af argentineren i dagens Nordjyske (på nettet), så lyder det som om han vil blive tilbudt en kontrakt, hvis man får skabt et økonomisk råderum (og ikke først skal bruge pengene på andre spillere...).

Allstar
Allstar

Geografisk sted: 9K
Han fik fuld spilletid i Sheriffs kampe i Europa League-gruppespillet sidste år, og markerede sig bl.a. med en fantastisk assist i den meriterende sejr på 2-0 over Twente som inden da var ubesejret i 17 kampe. Samtidig begår han meget få frispark, kun 3 i alt i de 6 Europa League-kampe sidste sæson. Så det er altså ikke fordi manden ikke kan spille fodbold, og moldavisk fodbold har faktisk leveret rigtig mange gode spillere de senere år, bl.a. er flere gode afrikanske spillere omkring ligaen.

Jeg tror slet ikke det behøver at være nogen dårlig idé, hvis der da er penge til manden :-)

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Så kunne man også prøve marshall som winge, istedet for due!

Billede

Landshold
Landshold

Luis er sikkert en ganske dygtig spiller, men på soccerway.com står han anført som højrebenet midtbanespiller på Sheriffs hold. Nordjyskes artikel beskriver ham som højre back, hvilket passer fint med det foretrukne ben - det lyder lidt underligt, at han i så fald skulle være løsningen på venstre back.

Håber at han som Ene/Ronnie kan sparke med venstre ben, men det lyder - ligesom Marshall - som en nyligt omskolet back fra et sydamerikansk land, hvilket ikke umiddelbart rimer på defensiv sikkerhed og taktisk forståelse, vil jeg mene..

2. div
2. div
Brugeravatar

Geografisk sted: 9230/8000
Bare vi ikke laver en såkaldt "Wade Barrett (tidligere ÅGF-spiller). Glemmer ikke en samtale til en reserveholdskamp for nogle år tilbage, hvor jeg overhørte en samtale mellem Poul Hansen og vores egen Poul Erik Andreasen. Poul Hansen beklagede sig over Wade Barrett. De havde købt katten i sækken (for gud ved hvilken gang). Wade Barrett havde i deres træningskampe brugt sit venstre back og må have gjort det okay, eller bare været heldig med sine venstrebensafleveringer siden, at de valgte at signe ham. Efter kontrakten var blevet underskrevet fandt de ud af, at han var højrebenet og slet ikke passede ind på venstre back.

http://www.fcbb.dk

Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Favoritspiller: Chris Rolfe
Favoritformation: 4-4-2
en backup på højrebacken er vel også brugbar, men med den nuværende trup og skadessituation er der vel andre pladser der er vigtigere.

Senest rettet af Thorshauge 27. jul 2010, 14:55, rettet i alt 1 gang.

1. div
1. div
Brugeravatar

Geografisk sted: Svenstrup
Kan han bruges på begge backs, er det vil fint. Har han et fint venstreben, er det jo ligegyldigt, om han er i højre eller venstre side.

Superliga
Superliga

Jeg undrer mig meget over at Nordjyske beskrev ham som højre back, men det må vel være undskyldningen for at journalisten, der var på Hornevej til reserveholdskampen mod Midtjylland end ikke ænsede ham, på trods af en fremragende 2. halvleg. Hans 1. halvleg bar præg af, at han lige skulle finde sig selv på banen. Han spillede venstre back med alt det man skal kunne, der i blandt et fremragende venstreben, der helt klart virkede som hans foretrukne.
Han virker absolut som en gedigen forstærkning, der absolut vil pynte på såvel defensiv som offensiv. Håber virkelig at Lynge finder midlerne til ham.

AaB-Jones skrev:
Luis er sikkert en ganske dygtig spiller, men på soccerway.com står han anført som højrebenet midtbanespiller på Sheriffs hold. Nordjyskes artikel beskriver ham som højre back, hvilket passer fint med det foretrukne ben - det lyder lidt underligt, at han i så fald skulle være løsningen på venstre back.

Håber at han som Ene/Ronnie kan sparke med venstre ben, men det lyder - ligesom Marshall - som en nyligt omskolet back fra et sydamerikansk land, hvilket ikke umiddelbart rimer på defensiv sikkerhed og taktisk forståelse, vil jeg mene..

Landshold
Landshold

Freddie skrev:
Jeg undrer mig meget over at Nordjyske beskrev ham som højre back, men det må vel være undskyldningen for at journalisten, der var på Hornevej til reserveholdskampen mod Midtjylland end ikke ænsede ham, på trods af en fremragende 2. halvleg. Hans 1. halvleg bar præg af, at han lige skulle finde sig selv på banen. Han spillede venstre back med alt det man skal kunne, der i blandt et fremragende venstreben, der helt klart virkede som hans foretrukne.
Han virker absolut som en gedigen forstærkning, der absolut vil pynte på såvel defensiv som offensiv. Håber virkelig at Lynge finder midlerne til ham.

Tak for info Freddie - det lyder som en type, der kan spille forskellige pladser og sparke med begge ben.. Spændende at han har spillet længere fremme på banen tidligere - angribere/midtbanespiller er med ganske hyppig succes blevet omskolet til backer.. Når han så samtidig kan sætte syngende tacklinger, lyder det ikke helt skidt - spændende hvor det ender.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 221 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time