Kovacs skrev:
Kunne man dog bare få Nordjyske tribunen til at dække hele stadion, sat billetpriserne op, og nægte udeholdets fans indrejse til Aalborg, så var alle problemer væk. Derudover burde der også sættes sæder op over hele stadion, og hvis folk så meget som kommer til at tænde en smøg, så bør det straks give livstidskarentæne og en bøde på 10.000kr+.
Hvis man fjerner sarkasmen i dit indlæg, vil jeg egentlig godt erklære mig enig. Det kunne være interessant at se, hvor mange tilskuere, der ville komme til en Brøndby kamp, hvis der ingen Brøndby-fans kom. Jeg tror tilskuertallet vil blive højere uagtet, at man mister de 5-600 gule tilskuere. Se på familietribunen i søndags. Der var ikke mere end halvfyldt.. Hvorfor mon ikke????? Jo forklaringen er naturligvis, at mange forældre ganske enkelt ikke tør tage deres unger med til sådan en kamp. I tidligere kampe mod samme modstander har der været aldeles utiltalende episoder, som mange forældre ikke ønsker deres unger skal se.
I "diverse" kan man læse om en ung mand, der helt umotiveret blev overfaldet af en flok Brøndby-bøller, og historier som denne kan man læse efter hver eneste Brøndby-kamp. Sådanne forhold er ganske enkelt ikke befordrene for tilskuertallet. Samtidigt gør disse idioter, at AaB er nødt til at betale for flere vagter end normalt. Så alt i alt er jeg sikker på, at det vil være en glimrende forretning at afvise alle med gule trøjer ved bygrænsen.