Supporterhjørnet

AaB Support Clubs debatforum
Dato og tid er 6. sep 2010, 23:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Husk "Bestyrelsen Direkte" i aften...
AaB Support Club

Hvad ønsker du dig egentlig af din fanklub?

Rigtig mange foreninger rundt omkring i ForeningsDanmark - fanklubber såvel som øvrige foreninger - kaster sig ofte ud i forskellige tiltag og aktiviteter, for så først efterfølgende at finde ud af, om ressourcerne var fornuftigt anvendt. Eller måske endda ligefrem spildt - afhængig af, om medlemmerne møder op eller på anden vis benytter sig af tilbuddene/aktiviteterne!

I ASC-bestyrelsen har vi i de sidste 3-4 år i udpræget grad anvendt vores mange frivillige hjælpere som sparringspartnere i forhold til de tiltag og aktiviteter, som vi har igangsat. Denne fremgangsmåde vil vi naturligvis fortsætte med, men herudover vil vi gerne invitere vores medlemmer endnu tættere på beslutningsprocessen.

Vi modtager løbende mails fra medlemmer med henvendelser om alt mellem himmel og jord. Denne mulighed supplerer vi også i år med "Bestyrelsen Direkte", hvor du med jævne mellemrum får mulighed for at ringe direkte til et eller flere medlemmer af ASC-bestyrelsen, hvor du vil kunne få svar på spørgsmål, give gode råd eller hvad du nu ellers måtte have på hjertet.

Næste gang du kan få bestyrelsen i tale via "Bestyrelsen Direkte" er på onsdag den 4. august 2010 fra kl. 18.00 - 20.00. I dette tidsrum kan du ringe til os på tlf. 20-65 31 39.

Vi håber på at høre fra dig, så vi kan fortsætte med at udvikle ASC til gavn og glæde for såvel AaB som vores mange medlemmer...

Mvh
AaB Support Club
Bestyrelsen

Titel: Re: "Bestyrelsen Direkte": Fortæl os din mening om ASC...
Allstar
Allstar
Brugeravatar

Geografisk sted: 2000 Monaco
Nu har jeg desværre ikke mulighed for at ringe i nævnte tidsrum grundet arbejde så jeg vil komme med en forespørgsel her.

Hvorfor har AaB Support Club ikke været på banen i forbindelse med flytningen af Silkeborg-kampen? Personligt synes jeg det er en kæmpe skandale at man rykker en allerede TV-rykket kamp med blot 13 dages varsel.

Undertegnede havde købt flybilletter til Aalborg til om mandagen, og kan nu hverken opleve kampen eller få refunderet flybilletterne. Dette er selvfølgelig min egen risiko, men det må være en sag for ASC at kampflytninger sker i ordentlig tid. Mindst med to ugers varsel!

Endvidere er det jo helt uholdbart at DBU lægger en Superliga-kamp to dage før en landskampstermin. Hvilke to Superliga-klubber havde man forestillet sig skulle gå helt fri fra U- og A-landsholdsudtagelser?? Det er komplet hul i hovedet at lægge en kamp dén dag for så at flytte den med 13 dages varsel.

Jeg har selv haft kontakt til AaB og DBU for at gøre opmærksom på problemstillingen, og jeg synes det er oplagt at ASC kommer på banen med en holdning i denne sag.

På forhånd tak,

Titel: Re: "Bestyrelsen Direkte": Fortæl os din mening om ASC...
AaB Support Club

Husk at du i aften kan ringe til ASC-bestyrelsen og få svar på spørgsmål, give gode råd eller hvad du nu ellers måtte have på hjertet.

Vi sidder klar ved telefonen (20-65 31 39) i aften fra kl. 18.00 - 20.00.

Vi håber på at høre fra dig, så vi kan fortsætte med at udvikle ASC til gavn og glæde for såvel AaB som vores mange medlemmer...

Mvh
AaB Support Club
Bestyrelsen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time