AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af YesAaBcan » 28. aug 2013, 19:08

Nogen med styr på om/hvor Aston Villa kampen vises?
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Vase » 28. aug 2013, 19:51

Helenius starter ikke. Steer, Vlaar, Okore, Bennett, Bacuna, El Ahmadi, Westwood, Agbonlahor, Delph, Benteke, Weimann.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 28. aug 2013, 20:11

YesAaBcan skrev:Nogen med styr på om/hvor Aston Villa kampen vises?
http://www.footballstreaming.info/strea ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2013, 22:11

Hele ind med 25 min tilbage
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af AabMaster » 29. aug 2013, 11:42

MHJ skrev:Hele ind med 25 min tilbage
Og han gjorde det vist udmærket. En bruger på Villatalk.com skriver:"Helenius - clearly a very tidy player, close control and skill is exceptional, just don't see him being a goal scorer based on tonight, all the good work he did was outside the box."
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Erasmus Montanus » 30. aug 2013, 18:52

Kayke viser målfarlighed i de lavere rækker i Brrrrrrrrrrrrazil

http://youtu.be/5sio4_GccKM?t=52s
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af fish » 31. aug 2013, 22:15

Pumaen klarer sig stadig godt over there. Lækkert billede nedenfor
Billede

Er i øvrigt rigtig tæt på top 3 af flest spillede kampe i træk.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 1. sep 2013, 11:31

Lucas er på bænken i udekampen mod Groningen. Umiddelbart er det måske lidt skuffende at han starter på bænken, selv om Ajax er uden solgte Eriksen og Fischer der også starter på bænken.

Meget afhænger af om Ajax henter erstatning for Eriksen, men Lucas skal for alvor til at vise, at han hører hjemme på Ajax' førstehold. Han har snart været i Ajax i et år og har stort set ikke fået spilletid. Talentet er uomtvisteligt, men han skal snart til at spille førsteholdsfodbold for at udvikle sig.

Lucas har uden tvivl talentet, men det er ikke alle stortalenter der klarer den svære overgang til seniorfodbold.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. sep 2013, 11:42

Så vidt jeg ved, så har Lucas lige haft en mindre skade, så jeg er overbevist om, at han nok skal få et indhop. Han skal bare ikke starte inde lige efter en skade.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jensemand57 » 1. sep 2013, 11:45

frederikshavneren skrev:Lucas er på bænken i udekampen mod Groningen. Umiddelbart er det måske lidt skuffende at han starter på bænken, selv om Ajax er uden solgte Eriksen og Fischer der også starter på bænken.

Meget afhænger af om Ajax henter erstatning for Eriksen, men Lucas skal for alvor til at vise, at han hører hjemme på Ajax' førstehold. Han har snart været i Ajax i et år og har stort set ikke fået spilletid. Talentet er uomtvisteligt, men han skal snart til at spille førsteholdsfodbold for at udvikle sig.

Lucas har uden tvivl talentet, men det er ikke alle stortalenter der klarer den svære overgang til seniorfodbold.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad der vil være bedst for Lucas. Hvis Jeppe Curth udlejes til Viborg, vil et lejemål af Lucas være til stor gavn for Lucas og selvfølgelig også AaB. Jeg vil også pointerer, at det ikke vil være aktuelt, men udelukkende en tanke om, hvad der vil bedst for Lucas's egen udvikling. Jeg tror, at han kan udvikler sig mere i Superligaen end han sidder på bænken eller spiller på rerserveholdet i Ajax.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14863
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 1. sep 2013, 12:12

jensemand57 skrev:
frederikshavneren skrev:Lucas er på bænken i udekampen mod Groningen. Umiddelbart er det måske lidt skuffende at han starter på bænken, selv om Ajax er uden solgte Eriksen og Fischer der også starter på bænken.

Meget afhænger af om Ajax henter erstatning for Eriksen, men Lucas skal for alvor til at vise, at han hører hjemme på Ajax' førstehold. Han har snart været i Ajax i et år og har stort set ikke fået spilletid. Talentet er uomtvisteligt, men han skal snart til at spille førsteholdsfodbold for at udvikle sig.

Lucas har uden tvivl talentet, men det er ikke alle stortalenter der klarer den svære overgang til seniorfodbold.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad der vil være bedst for Lucas. Hvis Jeppe Curth udlejes til Viborg, vil et lejemål af Lucas være til stor gavn for Lucas og selvfølgelig også AaB. Jeg vil også pointerer, at det ikke vil være aktuelt, men udelukkende en tanke om, hvad der vil bedst for Lucas's egen udvikling. Jeg tror, at han kan udvikler sig mere i Superligaen end han sidder på bænken eller spiller på rerserveholdet i Ajax.
No way kommer det til at ske nu. Eriksen er lige blevet solgt, hvorfor hverken Ajax eller Lucas kan være interesseret i en udlejning. Jeg tror også at Lucas er småskuffet over den manglende spilletid, men nu er mulighederne jo lige blevet større fra ham, så jeg er helt overbevist om, at han ser muligheder nu.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jensemand57 » 1. sep 2013, 12:24

Hanga skrev:
jensemand57 skrev:
frederikshavneren skrev:Lucas er på bænken i udekampen mod Groningen. Umiddelbart er det måske lidt skuffende at han starter på bænken, selv om Ajax er uden solgte Eriksen og Fischer der også starter på bænken.

Meget afhænger af om Ajax henter erstatning for Eriksen, men Lucas skal for alvor til at vise, at han hører hjemme på Ajax' førstehold. Han har snart været i Ajax i et år og har stort set ikke fået spilletid. Talentet er uomtvisteligt, men han skal snart til at spille førsteholdsfodbold for at udvikle sig.

Lucas har uden tvivl talentet, men det er ikke alle stortalenter der klarer den svære overgang til seniorfodbold.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad der vil være bedst for Lucas. Hvis Jeppe Curth udlejes til Viborg, vil et lejemål af Lucas være til stor gavn for Lucas og selvfølgelig også AaB. Jeg vil også pointerer, at det ikke vil være aktuelt, men udelukkende en tanke om, hvad der vil bedst for Lucas's egen udvikling. Jeg tror, at han kan udvikler sig mere i Superligaen end han sidder på bænken eller spiller på rerserveholdet i Ajax.
No way kommer det til at ske nu. Eriksen er lige blevet solgt, hvorfor hverken Ajax eller Lucas kan være interesseret i en udlejning. Jeg tror også at Lucas er småskuffet over den manglende spilletid, men nu er mulighederne jo lige blevet større fra ham, så jeg er helt overbevist om, at han ser muligheder nu.
Det er klart, at hvis det bliver til førsteholdskampe i Ajax, er det langt det bedste for Lucas, hvilket jeg også håber på.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Yankee » 1. sep 2013, 12:29

Lucas bliver IKKE lejet ud medmindre Ajax har givet op på ham. De hentede ham to uger før han fyldte 18 netop så han kan nå at blive Club home-grown for Ajax (3 år i klubben inden han fylder 21).

Af samme årsag er det også tydeligt, at Juventus har givet op på Jacob Barrett i forhold til deres førstehold og nu udelukkende ser ham som en udlejningsspiller, de kan tjene penge på.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Meelsen » 1. sep 2013, 14:10

Andersen på banen med 10 min. tilbage af kampen.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 1. sep 2013, 14:43

Meelsen skrev:Andersen på banen med 10 min. tilbage af kampen.
Dejligt at Lucas fik spilletid. Det må betyde meget for ham. Vejen til spilletid må være blevet kortere efter salget af Eriksen, men også fordi at Fischer her i den nye sæson har haft svært ved at leve op til hypen fra sidste sæson.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 1. sep 2013, 16:46

Kjetil Wähler bragte IFK Göteborg foran 2-0 mod Åtvidaberg. Kort før tid fører IFK 3-0 (det sidste mål blev scoret af Lasse Vibe)

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 2. sep 2013, 19:15

ronnie har lige fået rødt i deres kamp mod tyskland - fortjent rødt må man sige.
han smadrede en rude på vej ned i omklædningen, og er nu åbenbart skadet, af en eller anden art. der er hvert flad tilkaldt en læge til ham.
lynge er gud!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3891
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gentleman Finn » 2. sep 2013, 19:26

12mand skrev:ronnie har lige fået rødt i deres kamp mod tyskland - fortjent rødt må man sige.
han smadrede en rude på vej ned i omklædningen, og er nu åbenbart skadet, af en eller anden art. der er hvert flad tilkaldt en læge til ham.
Og Ronnie er dermed ikke med mod os, han er med garanti over de 30 point der udløser 2 dage.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 2. sep 2013, 19:30

det er ikke just blevet lettere for helenius at komme på holdet:
http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0 ... 78,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;

så nu henter du ham lige på leje gaarde.
lynge er gud!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Provst i Brovst » 2. sep 2013, 19:37

12mand skrev:det er ikke just blevet lettere for helenius at komme på holdet:
http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0 ... 78,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;

så nu henter du ham lige på leje gaarde.
Jeg håber ikke det viser sig at han er købt som back up til en back up, selvom man jo kan være ligeglad nu.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar