AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af jonas386 » 8. dec 2013, 03:04

Tillykke til Jimmy. Selvom jeg synes det er plat at mene nordjyder ikke støtter deres hold. Det er vel ikke meget anderledes end så mange andre steder. Jeg ved det er populært at sige det er svært at sige vi kun støtter holdet når det går godt. Men det er jo ganske enkelt ikke rigtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Flower » 8. dec 2013, 09:43



Jeg er ærlig talt overrasket over hvor ringe tempo, kvalitet, stemning osv er.. Troede det var højere end jeg ser i highlights fra kampen i går.
Jimmy ser sgu lidt langsom ud i flere situationer, han kan ikke have mange sæsoner igen :D

Tillykke til pumaen, trods alt.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 8. dec 2013, 09:56

Flower skrev:http://www.youtube.com/watch?v=0SJq24zFwoQ

Jeg er ærlig talt overrasket over hvor ringe tempo, kvalitet, stemning osv er.. Troede det var højere end jeg ser i highlights fra kampen i går.
Jimmy ser sgu lidt langsom ud i flere situationer, han kan ikke have mange sæsoner igen :D

Tillykke til pumaen, trods alt.
Du skal lige tænke på underlaget. Det er en praktisk talt umulig bane at spille på. Så vidt, jeg kunne høre derovre fra, blev kampen kun gennemført, fordi det var finalen.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af MrBangDK » 8. dec 2013, 10:03

Flower skrev:

Jeg er ærlig talt overrasket over hvor ringe tempo, kvalitet, stemning osv er.. Troede det var højere end jeg ser i highlights fra kampen i går.
Jimmy ser sgu lidt langsom ud i flere situationer, han kan ikke have mange sæsoner igen :D

Tillykke til pumaen, trods alt.
Trods alt?? Hvorfor er det bare at alt her på debatsiden skal være så negativt??

Det kan godt være, at Jimmy ikke var super hurtig, men tag lige med, at da kampen startede var der -12 grader og det faldt til -17 inden kampen var slut!
Ska' vi hak'?

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Fabbe » 8. dec 2013, 11:48

Salt Lake's fans fandt sig i at stå bag et blåt Sporting-banner under hele kampen. Den var ikke gået på dette kontinent, men det er sikkert nogle velopdragne mormoner, dem fra Salt Lake City.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. dec 2013, 11:49

Så fik vi da lige illustreret Jimmys pointe: at spille en finale i frostgrader med brækkede ribben, og lige pille to straffespark, er bare ikke godt nok til en uforbeholden lykønskning. Nej, det nordjyske publikum støtter sgu ikke uforbeholdent, nogen gange kritiserer de hellere uforbeholdent.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Klaus » 8. dec 2013, 11:57

STORT tillykke til en rigtig AaB legende. Jimmy er en fantastisk målmand og en stor personlighed. Det er lige nøjagtig spillere som ham, der gør fodbold spændende. Vi var heldige at have ham i det meste af karrieren. Og Jimmy var heldig med at finde lykken i Kansas. Godt gået af en spiller, hvis minder altid vil være placeret tæt ved hjertet af alle AaBfans.. :danmarkfan:

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Lindmark » 8. dec 2013, 15:05

A_Strandfelt skrev:
Flower skrev:http://www.youtube.com/watch?v=0SJq24zFwoQ

Jeg er ærlig talt overrasket over hvor ringe tempo, kvalitet, stemning osv er.. Troede det var højere end jeg ser i highlights fra kampen i går.
Jimmy ser sgu lidt langsom ud i flere situationer, han kan ikke have mange sæsoner igen :D

Tillykke til pumaen, trods alt.
Du skal lige tænke på underlaget. Det er en praktisk talt umulig bane at spille på. Så vidt, jeg kunne høre derovre fra, blev kampen kun gennemført, fordi det var finalen.
Tak for highlights. Medrivende finale at dømme ud fra disse. Stort tillykke til Den Hvide Puma med karrierens andet mesterskab.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af budo » 8. dec 2013, 15:22

Poker-One-Kenobi skrev:Så fik vi da lige illustreret Jimmys pointe: at spille en finale i frostgrader med brækkede ribben, og lige pille to straffespark, er bare ikke godt nok til en uforbeholden lykønskning. Nej, det nordjyske publikum støtter sgu ikke uforbeholdent, nogen gange kritiserer de hellere uforbeholdent.
Wow, vidste ikke at han havde et brækket ribben. Det forklare nok, hans knap så overbevisende stil i den ordinære kamp. Men lækket at han kunne sætte sit aftryk på den endelige sejr.

Tillykke til Pumaen, må hans dominans i den nye verden, vare mange sæsoner endnu :danmarkfan:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 6. jul 2005, 21:59
Geografisk sted: Terndrup

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Silvermoon » 10. dec 2013, 08:22

Jimmy Nielsen stopper

http://www.bold.dk/nyt/Jimmy-Nielsen-stopper-karrieren" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Lindmark » 10. dec 2013, 08:27

Silvermoon skrev:Jimmy Nielsen stopper

http://www.bold.dk/nyt/Jimmy-Nielsen-stopper-karrieren" onclick="window.open(this.href);return false;
På toppen må man sige! Flot beslutning, og jeg håber at han får held med fodboldlivet også efter den aktive karriere.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af limey » 10. dec 2013, 09:43

Lindmark skrev:
Silvermoon skrev:Jimmy Nielsen stopper

http://www.bold.dk/nyt/Jimmy-Nielsen-stopper-karrieren" onclick="window.open(this.href);return false;
På toppen må man sige! Flot beslutning, og jeg håber at han får held med fodboldlivet også efter den aktive karriere.
Enig. Men en meget mærkelig udmelding set i lyset af gårsdagens udtalelse, hvor han sagde, at han helt sikkert ville tage et år mere.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Forza » 10. dec 2013, 09:50

Flot eftermæle Jimmy slår på plads ved at stoppe med dette mesterskab. Jeg har altid håbet på at se ham i en rolle i AaB efter karrieren og jeg under ham virkelig at få en afslutning på karrieren som denne! Tillykke Jimmy, vi elsker dig fortsat i Aalborg.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Uffe
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 12. jul 2005, 22:23
Geografisk sted: 8220 Brabrand

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Uffe » 10. dec 2013, 10:08

limey skrev: Enig. Men en meget mærkelig udmelding set i lyset af gårsdagens udtalelse, hvor han sagde, at han helt sikkert ville tage et år mere.
Video af offentliggørelsen:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=111969

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Flower » 10. dec 2013, 13:13

Uffe skrev:
limey skrev: Enig. Men en meget mærkelig udmelding set i lyset af gårsdagens udtalelse, hvor han sagde, at han helt sikkert ville tage et år mere.
Video af offentliggørelsen:

http://indkast.dk/index.php?nyhed=111969

"Soccer" ..... :| :| :|

Fin og amerikansk afsked, Jimmy. Og tillykke med mesterskabet.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af sulakvelidze » 10. dec 2013, 13:40

Flower skrev:

Jeg er ærlig talt overrasket over hvor ringe tempo, kvalitet, stemning osv er.. Troede det var højere end jeg ser i highlights fra kampen i går.
Jimmy ser sgu lidt langsom ud i flere situationer, han kan ikke have mange sæsoner igen :D

Tillykke til pumaen, trods alt.

Enig, jeg troede også, at MLS var på et højere niveau. Men det er det måske også, jeg ved det ikke. Straffesparkskonkurrencen er dog ret komisk. Den minder meget om et spil FIFA fra gamle dage (har ikke set de moderne) med skæve tilløb til bolden, kiksede indersidespark midt i målet og et total skævskud langt forbi mål. Selv kameravinklen er den samme som i FIFA-spillene.

Det skal selvfølgelig ikke taget noget fra Jimmys triumf. Vi jubler trods alt også over AaB-guld, selv om Superligaen ikke er toppen af international fodbold.

Brugeravatar
Dingo
1. div
1. div
Indlæg: 299
Tilmeldt: 11. apr 2008, 19:47
Favoritspiller: Kjetil Wæhler
Geografisk sted: Århus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Dingo » 10. dec 2013, 14:35

http://www.youtube.com/watch?v=GTEWvWa-qWE" onclick="window.open(this.href);return false;

Rørende afsked fra Jimmy.

"1,2,3 Jimmy er en mur!"

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Soren » 11. dec 2013, 20:35

Kæmpe tillykke til Jimmy. Det har været fantastisk at følge, hvordan han har vundet respekt i staterne, følg f. eks. hans twitter profil.

Og så en artikel om Jimmy fra the Guardian: http://www.theguardian.com/football/201 ... up-triumph" onclick="window.open(this.href);return false;

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 15. dec 2013, 12:04

Lucas starter inde i Ajax' udekamp mod Cambuur.

Brugeravatar
micnor
2. div
2. div
Indlæg: 105
Tilmeldt: 7. jul 2005, 11:27

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af micnor » 15. dec 2013, 23:17

frederikshavneren skrev:Lucas starter inde i Ajax' udekamp mod Cambuur.
Hvordan spillede Lucas? Jeg kunne desværre ikke se kampen.

Besvar