AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Uldahl » 21. feb 2019, 11:54

Mr. Larsen skrev:
21. feb 2019, 11:37
BassogogsVen skrev:
21. feb 2019, 09:44
Så blev Kuhn ledig igen!

Jeg ønsker ham ikke som cheftræner, men er du gal, jeg så ham gerne have en eller anden funktion i AaB omkring truppen.
Hørt, jeg tror han vil være guld værd for vores unge spiller, også ville de ikke skade at ha ham i egne rækker hvis nu Friis ikke får vendt stimen, jeg tror stadig på ham som cheftræner i klubben engang ud i fremtiden.
Ser ham også gerne i klubben igen. Cheftræner tror jeg ikke på, men som scout kunne han være interessant at prøve af. Evt. kompineret med en assistent træner rolle.
Han kender klub og spille stil, selv om den til tider har været svær at få øje på. Vi mangler i den grad en scout, og jeg gruer for at Gaarde går ud og formøbler et nyt stort million beløb til sommer.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 21. feb 2019, 11:56

Uldahl skrev:
21. feb 2019, 11:54
Mr. Larsen skrev:
21. feb 2019, 11:37
BassogogsVen skrev:
21. feb 2019, 09:44
Så blev Kuhn ledig igen!

Jeg ønsker ham ikke som cheftræner, men er du gal, jeg så ham gerne have en eller anden funktion i AaB omkring truppen.
Hørt, jeg tror han vil være guld værd for vores unge spiller, også ville de ikke skade at ha ham i egne rækker hvis nu Friis ikke får vendt stimen, jeg tror stadig på ham som cheftræner i klubben engang ud i fremtiden.
Ser ham også gerne i klubben igen. Cheftræner tror jeg ikke på, men som scout kunne han være interessant at prøve af. Evt. kompineret med en assistent træner rolle.
Han kender klub og spille stil, selv om den til tider har været svær at få øje på. Vi mangler i den grad en scout, og jeg gruer for at Gaarde går ud og formøbler et nyt stort million beløb til sommer.
Jeg undlod bevidst at nævne scout, selvom vi mangler en i ekstrem grad. Fordi, hvis Kuhn skulle tilknyttes AaB igen, skulle det være omkring truppen, da hans største force er mandskabspleje.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Forza » 21. feb 2019, 12:32

BassogogsVen skrev:
21. feb 2019, 11:56
Uldahl skrev:
21. feb 2019, 11:54
Mr. Larsen skrev:
21. feb 2019, 11:37
BassogogsVen skrev:
21. feb 2019, 09:44
Så blev Kuhn ledig igen!

Jeg ønsker ham ikke som cheftræner, men er du gal, jeg så ham gerne have en eller anden funktion i AaB omkring truppen.
Hørt, jeg tror han vil være guld værd for vores unge spiller, også ville de ikke skade at ha ham i egne rækker hvis nu Friis ikke får vendt stimen, jeg tror stadig på ham som cheftræner i klubben engang ud i fremtiden.
Ser ham også gerne i klubben igen. Cheftræner tror jeg ikke på, men som scout kunne han være interessant at prøve af. Evt. kompineret med en assistent træner rolle.
Han kender klub og spille stil, selv om den til tider har været svær at få øje på. Vi mangler i den grad en scout, og jeg gruer for at Gaarde går ud og formøbler et nyt stort million beløb til sommer.
Jeg undlod bevidst at nævne scout, selvom vi mangler en i ekstrem grad. Fordi, hvis Kuhn skulle tilknyttes AaB igen, skulle det være omkring truppen, da hans største force er mandskabspleje.
Idet vi har en ledig assistentrolle til sommer jeg sikker på at døren står åben til Kuhn hvis han skulle ønske at vende tilbage til den rolle.

Jeg forstår hans ønske om at prøve sig selv af som cheftræner hvilket han nu har brugt nogle år på. Jeg ser dog ikke mange muligheder for ham som træner på Superliga niveau. Han skal enten en række ned eller til Sverige/Norge hvis det fortsat er en cheftrænerrolle han søger.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Hanga » 21. feb 2019, 12:40

Ærgerligt for Kuhn at det ikke gik. Det var ellers et oplagt match, hvor Kuhn kunne blive boende i Aalborg.

Man ønsker ham selvfølgelig straks tilbage som assistent. Jeg tror dog næppe at han er klar til at tage det skridt tilbage, og det vil jo i så fald blive til en post der nu skal deles med AKJ.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 21. feb 2019, 12:40

Forza skrev:
21. feb 2019, 12:32
BassogogsVen skrev:
21. feb 2019, 11:56
Uldahl skrev:
21. feb 2019, 11:54
Mr. Larsen skrev:
21. feb 2019, 11:37
BassogogsVen skrev:
21. feb 2019, 09:44
Så blev Kuhn ledig igen!

Jeg ønsker ham ikke som cheftræner, men er du gal, jeg så ham gerne have en eller anden funktion i AaB omkring truppen.
Hørt, jeg tror han vil være guld værd for vores unge spiller, også ville de ikke skade at ha ham i egne rækker hvis nu Friis ikke får vendt stimen, jeg tror stadig på ham som cheftræner i klubben engang ud i fremtiden.
Ser ham også gerne i klubben igen. Cheftræner tror jeg ikke på, men som scout kunne han være interessant at prøve af. Evt. kompineret med en assistent træner rolle.
Han kender klub og spille stil, selv om den til tider har været svær at få øje på. Vi mangler i den grad en scout, og jeg gruer for at Gaarde går ud og formøbler et nyt stort million beløb til sommer.
Jeg undlod bevidst at nævne scout, selvom vi mangler en i ekstrem grad. Fordi, hvis Kuhn skulle tilknyttes AaB igen, skulle det være omkring truppen, da hans største force er mandskabspleje.
Idet vi har en ledig assistentrolle til sommer jeg sikker på at døren står åben til Kuhn hvis han skulle ønske at vende tilbage til den rolle.

Jeg forstår hans ønske om at prøve sig selv af som cheftræner hvilket han nu har brugt nogle år på. Jeg ser dog ikke mange muligheder for ham som træner på Superliga niveau. Han skal enten en række ned eller til Sverige/Norge hvis det fortsat er en cheftrænerrolle han søger.
Enig, Kuhns rolle som cheftræner i SL må ses som værende udtjent den næste tid. Håber, at han indser, at han er verdens bedste assistent, og at AaB henter en kapacitet ind som chef og hyrer Kuhn som assistent.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FIDEL » 21. feb 2019, 18:13

Så kan Kuhn scoute for os igen.... :aabfan:

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af raekkeettre » 21. feb 2019, 18:51

Mangler vi ikke en PEA afløser her til sommer? Han kunne måske være god i den rolle. Sikre den røde tråd i hele AaB...samtidig med han var med omkring 1. Holdet.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 21. feb 2019, 19:59

raekkeettre skrev:
21. feb 2019, 18:51
Mangler vi ikke en PEA afløser her til sommer? Han kunne måske være god i den rolle. Sikre den røde tråd i hele AaB...samtidig med han var med omkring 1. Holdet.
jeg tror han ville kede sig ihjel i sådan en stilling. Nej, Kuhn skal da bare tilbage og være assistent igen. Det kan kun gå for langsomt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 21. feb 2019, 20:21

Buzz Killington skrev:
21. feb 2019, 19:59
raekkeettre skrev:
21. feb 2019, 18:51
Mangler vi ikke en PEA afløser her til sommer? Han kunne måske være god i den rolle. Sikre den røde tråd i hele AaB...samtidig med han var med omkring 1. Holdet.
jeg tror han ville kede sig ihjel i sådan en stilling. Nej, Kuhn skal da bare tilbage og være assistent igen. Det kan kun gå for langsomt.
Sjældent enig. Men dog til gengæld voldsomt enig. Den eneste, der mangler at se tingene i det ulideligt klare lys, er Kuhn.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FIDEL » 21. feb 2019, 21:51

raekkeettre skrev:
21. feb 2019, 18:51
Mangler vi ikke en PEA afløser her til sommer? Han kunne måske være god i den rolle. Sikre den røde tråd i hele AaB...samtidig med han var med omkring 1. Holdet.
Nu skal man jo helst være blottet for udstråling, attitude og power, for at blive ansat i AaB for tiden... Så du skal nok ikke håbe for meget.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af FlæskeFrank » 21. feb 2019, 22:47

Jeg kunne aldrig forstå hans valg af Hobro, men ærgrer mig over det ikke lykkedes for Kuhn i Hobro.

Men jeg tror, at med den trackrecord, som han nu har, må cheftrænerjob vel være langt væk medmindre der kommer en pludselig fyring.

Til trods for det tror jeg sagtens, at han vil gøre godt i AaB i mange andre stillinger
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 21. feb 2019, 22:57

FlæskeFrank skrev:
21. feb 2019, 22:47
Jeg kunne aldrig forstå hans valg af Hobro, men ærgrer mig over det ikke lykkedes for Kuhn i Hobro.

Men jeg tror, at med den trackrecord, som han nu har, må cheftrænerjob vel være langt væk medmindre der kommer en pludselig fyring.

Til trods for det tror jeg sagtens, at han vil gøre godt i AaB i mange andre stillinger
Altså - Peter Sørensen fik jo job igen. Og Glen.

Selvfølgelig skal der nok dukke noget cheftrænerværk op til ham på Hobro-niveau, hvis det er det han vil. Det er i hvert fald ikke urealistisk.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. feb 2019, 07:07

Pastorius skrev:
21. feb 2019, 22:57
FlæskeFrank skrev:
21. feb 2019, 22:47
Jeg kunne aldrig forstå hans valg af Hobro, men ærgrer mig over det ikke lykkedes for Kuhn i Hobro.

Men jeg tror, at med den trackrecord, som han nu har, må cheftrænerjob vel være langt væk medmindre der kommer en pludselig fyring.

Til trods for det tror jeg sagtens, at han vil gøre godt i AaB i mange andre stillinger
Altså - Peter Sørensen fik jo job igen. Og Glen.

Selvfølgelig skal der nok dukke noget cheftrænerværk op til ham på Hobro-niveau, hvis det er det han vil. Det er i hvert fald ikke urealistisk.

Når man har vundet et dansk mesterskab har man jo tydeligvis en eller anden form for kompetance udi trænergerningen.

Peter Sørensen fatter jeg ikke at folk kan se noget i. Men medierne skreg ham jo op til “den nye Ståle” engang.

Jeg tror heller ikke umiddelbart at mange klubber vil ansætte Kuhn som cheftræner fremover. Hans statistik ser ikke god ud. Han skal simpelthen hjem til AaB og have en funktion. For livstid.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Kristian » 22. feb 2019, 16:03

Køllen I Møllen skrev:
22. feb 2019, 07:07
Pastorius skrev:
21. feb 2019, 22:57
FlæskeFrank skrev:
21. feb 2019, 22:47
Jeg kunne aldrig forstå hans valg af Hobro, men ærgrer mig over det ikke lykkedes for Kuhn i Hobro.

Men jeg tror, at med den trackrecord, som han nu har, må cheftrænerjob vel være langt væk medmindre der kommer en pludselig fyring.

Til trods for det tror jeg sagtens, at han vil gøre godt i AaB i mange andre stillinger
Altså - Peter Sørensen fik jo job igen. Og Glen.

Selvfølgelig skal der nok dukke noget cheftrænerværk op til ham på Hobro-niveau, hvis det er det han vil. Det er i hvert fald ikke urealistisk.

Når man har vundet et dansk mesterskab har man jo tydeligvis en eller anden form for kompetance udi trænergerningen.

Peter Sørensen fatter jeg ikke at folk kan se noget i. Men medierne skreg ham jo op til “den nye Ståle” engang.

Jeg tror heller ikke umiddelbart at mange klubber vil ansætte Kuhn som cheftræner fremover. Hans statistik ser ikke god ud. Han skal simpelthen hjem til AaB og have en funktion. For livstid.
Ærgeligt med Kuhn.
Desværre tror jeg ikke at Kuhn har det der skal til for at være cheftræner.

Han skal finde sig selv i en anden rolle.
Og assistent har vi ikke ligefrem behov for i AaB lige nu.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Jakobsen » 25. feb 2019, 11:57

Trænergeniet Thomas Frank er åbenbart begyndt at spille Dalsgaard i midterforsvaret.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kae ... yPos5rO6OA

Han har jo højden, men dælme ikke der jeg ville spille Dalsgaard som kan så meget andet.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Halil » 25. feb 2019, 19:03

Nikolaj Thomsen spillede idag for fck mod Vendsyssel.

Som venstre midtbane.
Uden Synd Ingen Frelse

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af frederikshavneren » 25. feb 2019, 19:09

Halil skrev:
25. feb 2019, 19:03
Nikolaj Thomsen spillede idag for fck mod Vendsyssel.

Som venstre midtbane.
Thomsen har startet inde i alle forårets kampe, spillemæssigt har han været ret anonym.

Edit: Opondo har bragt Vendsyssel FF foran i Parken

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Halil » 3. mar 2019, 22:07

De to tidligere AaB spillere, Anders Kvindebjerg og Nicklas Helenius spillede for ob idag, da ob vandt over brøndby-svinene.
Uden Synd Ingen Frelse

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af BassogogsVen » 3. mar 2019, 22:24

Halil skrev:
3. mar 2019, 22:07
De to tidligere AaB spillere, Anders Kvindebjerg og Nicklas Helenius spillede for ob idag, da ob vandt over brøndby-svinene.
Ligeledes spillede den tidligere elev på AaB’s fodboldcollege, Moses Opondo, i dag mod AGF.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af san » 8. mar 2019, 12:55

Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Besvar