Landsholdsspillerne

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af limey » 12. nov 2011, 13:48

Provst i Brovst skrev:
jonas386 skrev:Jeg synes det er rigtigt fint for Lasse og uden tvivl en motivation til at forbedre sig endnu mere så han kan komme med igen en anden gang.

@Provsten
Af ren interesse. Hvem mener du man skulle udtage i stedet? Det er en venskabskamp så det er da med at få set så mange folk som muligt i aktion. Og Lasse har da fremtiden foran sig og er oplagt at få set an under de rammer landsholdet er.
At han så kun når 2 træninger er så hvad det er.
Jeg ved bare at det kun er folk med ultra rød/hvide briller der kan se ham som havende landsholdsklasse. link
Hvor læser du det? Som jeg ser debatten på de forgående sider, handler det da mere om hvorvidt Olsen hader AaB eller ej. Diskussioner omkring Lasse Nielsen fylder i hvert fald forbavsende lidt.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Buzz Killington » 12. nov 2011, 15:23

Provst i Brovst skrev:
jonas386 skrev:Jeg synes det er rigtigt fint for Lasse og uden tvivl en motivation til at forbedre sig endnu mere så han kan komme med igen en anden gang.

@Provsten
Af ren interesse. Hvem mener du man skulle udtage i stedet? Det er en venskabskamp så det er da med at få set så mange folk som muligt i aktion. Og Lasse har da fremtiden foran sig og er oplagt at få set an under de rammer landsholdet er.
At han så kun når 2 træninger er så hvad det er.
Jeg ved bare at det kun er folk med ultra rød/hvide briller der kan se ham som havende landsholdsklasse. link
Når jeg følger linket ser jeg mit indlæg. Hvad er hentydningen?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Provst i Brovst » 12. nov 2011, 16:29

MHJ skrev:
Provst i Brovst skrev:
jonas386 skrev:Jeg synes det er rigtigt fint for Lasse og uden tvivl en motivation til at forbedre sig endnu mere så han kan komme med igen en anden gang.

@Provsten
Af ren interesse. Hvem mener du man skulle udtage i stedet? Det er en venskabskamp så det er da med at få set så mange folk som muligt i aktion. Og Lasse har da fremtiden foran sig og er oplagt at få set an under de rammer landsholdet er.
At han så kun når 2 træninger er så hvad det er.
Jeg ved bare at det kun er folk med ultra rød/hvide briller der kan se ham som havende landsholdsklasse. link
Når jeg følger linket ser jeg mit indlæg. Hvad er hentydningen?
Danmarks dygtigste forskere undersøger det, måske har de allerede fundet svaret her.
:)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
John
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 29. okt 2008, 10:42

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af John » 12. nov 2011, 21:29

Nu kan Lasse jo også dække en højreback særdeles godt. Det er ikke noget jeg har set de andre nævnte gøre på samme vis, med undtagele af Agger (venstre dog). Med Lars Jacobsen der nærmer sig 33? så småt, så er det på tide at få nogen nye offensive backs ind. Kan ikke se en naturlig arvtager til LJ derude, og her kan Lasse måske komme ind i billedet, netop fordi han kan dække både center og højre på fin vis.
o.O

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Landsholdsspillerne

Indlæg af Kilde » 12. nov 2011, 23:30

John skrev:Nu kan Lasse jo også dække en højreback særdeles godt. Det er ikke noget jeg har set de andre nævnte gøre på samme vis, med undtagele af Agger (venstre dog). Med Lars Jacobsen der nærmer sig 33? så småt, så er det på tide at få nogen nye offensive backs ind. Kan ikke se en naturlig arvtager til LJ derude, og her kan Lasse måske komme ind i billedet, netop fordi han kan dække både center og højre på fin vis.
Wass ligner da en naturlig arvtager :)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af FlæskeFrank » 12. nov 2011, 23:38

Jeg tror i ligalandsholdssammenhæng, så er det et plus for Lasse, at han kan spille højreback. Lars Jacobsen skifter vel til udlandet igen og Johnny Thomsen overbeviser vel ikke i øjeblikket. Så måske det var derfor at Lasse Nielsen blev udtaget istedet for f.eks. Stenderup til tirsdagens landskamp.

Men lad os bare nyde udtagelsen og håbe, at han løfter niveauet endnu en tak.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af doukas » 13. nov 2011, 01:20

FlæskeFrank skrev:Jeg tror i ligalandsholdssammenhæng, så er det et plus for Lasse, at han kan spille højreback. Lars Jacobsen skifter vel til udlandet igen og Johnny Thomsen overbeviser vel ikke i øjeblikket. Så måske det var derfor at Lasse Nielsen blev udtaget istedet for f.eks. Stenderup til tirsdagens landskamp.

Men lad os bare nyde udtagelsen og håbe, at han løfter niveauet endnu en tak.
Stenderup???? Altså, så holder vi!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Søgaard » 13. nov 2011, 18:50

doukas skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg tror i ligalandsholdssammenhæng, så er det et plus for Lasse, at han kan spille højreback. Lars Jacobsen skifter vel til udlandet igen og Johnny Thomsen overbeviser vel ikke i øjeblikket. Så måske det var derfor at Lasse Nielsen blev udtaget istedet for f.eks. Stenderup til tirsdagens landskamp.

Men lad os bare nyde udtagelsen og håbe, at han løfter niveauet endnu en tak.
Stenderup???? Altså, så holder vi!
Spørg lige dig selv hvor han spiller, før du får blodtrykket op :)
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Søgaard » 14. nov 2011, 14:14

Til info er Ahlmann ifølge Nordjyske også efterudtaget til U21. Helenius, Wichmann, Larsen og nu Ahlmann. Det er da ganske pænt.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af hje1980 » 14. nov 2011, 16:17

Søgaard skrev:Til info er Ahlmann ifølge Nordjyske også efterudtaget til U21. Helenius, Wichmann, Larsen og nu Ahlmann. Det er da ganske pænt.

/Søgaard
Det er tegn på at den retning klubben har taget med brug af EGNE unge talenter er det rigtige at gøre... med så meget ung kvalitet, gør fremtiden lys...

Hvis folkene på kontoret så også begynder at præstere (læs: få styr på finanserne) ja så begynder det at ligne noget...

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Mogens » 14. nov 2011, 18:06

Præcis. Som jeg vist også har plæderet for andetsteds, så mener jeg, at det ser rigtig lyst ud. Det behøver man dog ikke være Einstein for at se... Vi har andre lovende talenter og lidt ældre og ganske habile spillere. Det vi mangler er en stor profil i hver kæde - en som har et konstant højt niveau. Der har vi vel pt. kun Wæhler. Jeg ved ikke, hvad vi kan få ud af holdet i år, men allerede fra næste sæson begynder det at se rigtig spændende ud. Man kan med rette formode, at spillere som (spillerne taget fra forsvaret og fremad banen) Larsen, Lasse, Ahlmann, Wichmann, Dalsgaard, Lucas, Helenius og Kayke vil fortsætte i pæn fremgang. Derudover mener jeg heller ikke, at vi har set det færdige produkt af Patrick og Rolfe endnu. Patrick grundet hans stadig forholdsvis unge alder og Rolfe grundet en lang skadespause, hvor han først for alvor har spillet kontinuerligt i dette efterår.

Hvis/når vi samtidig slipper af med Chanko til vinter (eller senest til sommer) så har vi muligvis nogle lønkroner til at lønne en af de store profiler, som jeg efterlyser. Man kan dog med rette være bange for, at mange af disse lønkroner vil blive sparet væk.

Alt i alt ser det spændende ud. Heldigvis, for jeg er ikke meget for at have dæmpet ambitionerne for klubben grundet den vanvittigt ringe økonomi.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af A_Strandfelt » 15. nov 2011, 13:51

Helenius er lige nu i kamp med U21 mod Makedonien. 0-0 ved halvleg.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Pastorius » 15. nov 2011, 14:36

A_Strandfelt skrev:Helenius er lige nu i kamp med U21 mod Makedonien. 0-0 ved halvleg.
Han har lige scoret til 0-1.

http://www.uefa.com/under21/season=2013 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ganske typisk er det første gang han er nævnt i liveopdateringen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af A_Strandfelt » 15. nov 2011, 14:58

Super godt for Helenius. Fedt, at han griber chancen og scorer, når han starter inde, og holder Makienok på bænken.
Jeg er dog lidt ærgerlig over, at ingen af vores 3 andre kom i spil.

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af rummanden » 15. nov 2011, 21:07

Hvis Lasse ikke få debut i dag, så er der seriøst noget galt med Morten Olsen. Okore og Lars jacoksen er da mere eller mindre elendig
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Landsholdsspillerne

Indlæg af Walther » 15. nov 2011, 21:14

rummanden skrev:Hvis Lasse ikke få debut i dag, så er der seriøst noget galt med Morten Olsen. Okore og Lars jacoksen er da mere eller mindre elendig
Jeg forventer bestemt også at se Lasse på banen indenfor de første 15-20 minutter af anden halvleg. Måske før.
Og så håber jeg på Zimling kommer ind og sætter lidt skub i det hele.
Det er godt nok hovedløst og fantasiforladt det der foregår inde på banen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Besvar