Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
spedalex
2. div
2. div
Indlæg: 107
Tilmeldt: 19. sep 2008, 09:08
Favoritspiller: Simon Bræmer
Geografisk sted: Bruxelles

Re: Gamle Zaza

Indlæg af spedalex » 30. maj 2011, 14:54

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/za ... ekt-af-AaB

Karim er skuffet. Velsagtens også forståeligt, men også den rigtige beslutning mener jeg. Jeg hæfter mig ved at der i artiklen står at Kent vil have en anden målmand. Det tolker jeg som om at der skal komme en ny udefra.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Gamle Zaza

Indlæg af andreasaab89 » 30. maj 2011, 14:56

Mit store ønske er en høj keeper der er god i feltet. Det vægter jeg højere end at han laver refleksredninger og gode udspark mv.

Syntes det mest irriterende er når vi møder en målmand der regerer feltet. På hjørnespark, indlæg mv. kommer ud og får greben boldene inden de bliver farlige.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Gamle Zaza

Indlæg af AMRDK » 30. maj 2011, 15:00

Fabbe skrev:Er Jens Waltorp mon et emne?
Jeg har fuldt AB tæt siden 2007 og set (næsten) alle hjemmekampe. Så jeg har en en del kendskab til klubben.
Jens kom til klubben under Flemming Christensen og har sammen med Klaus Lykke været rygraden på det AB hold der kæmpede for "Vision 2010" - oprykning til Superligaen.
Han har i mine øjne været AB's bedste spiller de sidste par sæsoner, og været en af de få spillere i 1.Division som man med sikkerhed kunne sige har Superliga klasse.
I den netop afsluttede sæson har han ikke helt hold niveauet fra de tidligere sæsoner. I AB er der blevet lagt en helt ny strategi som satser på unge og talentfulde spillere og at disse også får taget sig en uddannelse. De siger selv at målsætningen er at rykke op med de yngste hold nogensinde. Og jeg har ofte tænkt på at Jens slet ikke kan motivere sig selv ift. deres nye projekt. Hans niveau har ikke været godt nok her i foråret ihvertfald.

Måske et skifte til et Superliga hold kan være en løsning? Umiddelbart vil jeg mene at han være den perfekte afløser for Jochumsen i AC Horsens end for Karim i AaB. Måske kunne en trekløver bestående af; Jens Waltorp, Nicolai Larsen og Thomas Nielsen (Fra ungdomsafdelingen) være løsningen? Hvad siger i andre? :)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2011, 15:01

andreasaab89 skrev:Mit store ønske er en høj keeper der er god i feltet. Det vægter jeg højere end at han laver refleksredninger og gode udspark mv.

Syntes det mest irriterende er når vi møder en målmand der regerer feltet. På hjørnespark, indlæg mv. kommer ud og får greben boldene inden de bliver farlige.
Det ville være rigtig rart, men under alle omstændigheder ville det være rart med en keeper, der spreder lidt ro, og måske endda giver resten af forsvaret en fornemmelse af at der er en sidste skanse bagved dem, selv hvis de skulle kikse.
Med venlig Hilsen
--
Robert

aabfanhobro
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 7. jul 2007, 10:01

Re: Gamle Zaza

Indlæg af aabfanhobro » 30. maj 2011, 15:02

tja håber bare det bliver en målmand der ikke leger cirkus artist med dumsmarte driblinger der alt for tit har kostet vigtige mål.... jaja manden har såmænd reddet AaBs røv tit men han har virkelig lukket nogle flovmænd ind bag sig pga. dumdristighed. så en målmand der ikke tager alt for mange chancer. men fri mig for lars winde han tryllede esbjerg ned så håber ikke lynge føler sig fristet bare fordi der nu er udsalg dernede.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Flower » 30. maj 2011, 15:05

aabfanhobro skrev:tja håber bare det bliver en målmand der ikke leger cirkus artist med dumsmarte driblinger der alt for tit har kostet vigtige mål.... jaja manden har såmænd reddet AaBs røv tit men han har virkelig lukket nogle flovmænd ind bag sig pga. dumdristighed. så en målmand der ikke tager alt for mange chancer. men fri mig for lars winde han tryllede esbjerg ned så håber ikke lynge føler sig fristet bare fordi der nu er udsalg dernede.
Hvor mange mål kan du tælle, hvor dumsmarte driblinger har koset dumme mål.. Jeg kan selv kun komme i tanke om AaB-SE tidligere på sæsonen..
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Cx » 30. maj 2011, 15:08

aabfanhobro skrev:tja håber bare det bliver en målmand der ikke leger cirkus artist med dumsmarte driblinger der alt for tit har kostet vigtige mål.... jaja manden har såmænd reddet AaBs røv tit men han har virkelig lukket nogle flovmænd ind bag sig pga. dumdristighed. så en målmand der ikke tager alt for mange chancer. men fri mig for lars winde han tryllede esbjerg ned så håber ikke lynge føler sig fristet bare fordi der nu er udsalg dernede.
Jeg kan selv blot komme på et enkelt mål han har kostet... derimod har Zaza ageret som en ekstra spilstation i forsvaret, hvilket har været uvuderligt. Jeg håber meget på, at vores 'nye' målmand også er god med fødderne, som Zaza er det!

Men jeg er enig med de mange i, at Zaza's tid vist efterhånden var ved at være forbi!

Tak for din tid i AaB Zaza - han er den bedste målmand jeg kan mindes i AaB (mine minder strækker sig tilbage til Niller)...

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Klaus » 30. maj 2011, 15:12

Jeg synes det er på sin plads at takke Zaza for hans mange flotte kampe for vores klub. Zaza har i flere sæsoner været det faste bolværk, der har ført til store resultater. At Lynge vælger at prøve en ny målmand nu, kan man ikke sige så meget til. Selvom Zaza sjældent kostede mål, blev der efterhånden også længere mellem superredningerne, der gav point(s) på kontoen.

Men når man skal bedømme Karims samlede karriere i AaB, vil han altid være en af de helt store. Held og lykke i fremtiden, skal det i hvert fald lyde fra mig.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Aabwibz » 30. maj 2011, 15:15

Det undrer mig lidt over hvorfor man ikke har sagt til Zaza at han kontrakt ikke ville blive forlænget, for sådan som jeg ser det ville han være for dyr at have med i 1. div, og åbenbart også for dårlig til suppen. Hvorfor har AaB så ikke meldt ud til ham tidligere at han kunne begynde at lede efter en ny klub hvis de på forhånd vidste de ikke ville have ham?
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Holm-o1 » 30. maj 2011, 15:19

Aabwibz skrev:Det undrer mig lidt over hvorfor man ikke har sagt til Zaza at han kontrakt ikke ville blive forlænget, for sådan som jeg ser det ville han være for dyr at have med i 1. div, og åbenbart også for dårlig til suppen. Hvorfor har AaB så ikke meldt ud til ham tidligere at han kunne begynde at lede efter en ny klub hvis de på forhånd vidste de ikke ville have ham?
For ikke at skabe evt uro på holdet før det hele var afgjort.
..

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Gamle Zaza

Indlæg af svendpoulsen » 30. maj 2011, 15:37

Som en af de få, synes jeg altså ikke det er en helt fin behandling man har givet karim fra AaB´s side, og jeg havde da gerne set en étårig forlængelse af kontrakten. :thumbsdown:

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Gamle Zaza

Indlæg af hje1980 » 30. maj 2011, 16:13

svendpoulsen skrev:Som en af de få, synes jeg altså ikke det er en helt fin behandling man har givet karim fra AaB´s side, og jeg havde da gerne set en étårig forlængelse af kontrakten. :thumbsdown:
Tror du hans gejst har været lige så god hvis man havde fortalt ham det for 6 uger siden....??? tvivler.
og han har vidst dette fra START af... hans kontrakt udløber, og AaB HAR meldt ud at der vil ikke blive snakket kontrakt før man kender klubbens placering!!!

MEN... der skal stadig lyde en MEGET MEGET stor TAK til Zaza, for en superindsats i AaB. UDEN tvivl den bedste på posten i klubbens historie (hvert fald i de 20 år jeg har fulgt klubben)

seamann

Re: Gamle Zaza

Indlæg af seamann » 30. maj 2011, 16:34

hje1980 skrev:
svendpoulsen skrev:Som en af de få, synes jeg altså ikke det er en helt fin behandling man har givet karim fra AaB´s side, og jeg havde da gerne set en étårig forlængelse af kontrakten. :thumbsdown:
Tror du hans gejst har været lige så god hvis man havde fortalt ham det for 6 uger siden....??? tvivler.
og han har vidst dette fra START af... hans kontrakt udløber, og AaB HAR meldt ud at der vil ikke blive snakket kontrakt før man kender klubbens placering!!!

MEN... der skal stadig lyde en MEGET MEGET stor TAK til Zaza, for en superindsats i AaB. UDEN tvivl den bedste på posten i klubbens historie (hvert fald i de 20 år jeg har fulgt klubben)
Når man ser og hører Lynge i 24Nordjyske, kan man fornemme den dårlige samvittighed. Han siger nærmest direkte, at han har behandlet Zaza dårligt. Og det har han også - han skulle naturligvis have haft noget længere varsel, uanset at det er ved kontraktudløb han stopper.

Anyway er jeg da enig i at han er den bedst spillende målmand, der har været i AaB i mange år, men at der nok heller ikke var meget mere tilbage at give af.

aabfanhobro - du mangler at svare på hvad det er for en masse driblinger, der har kostet mål, du har set.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Gamle Zaza

Indlæg af alithebeast » 30. maj 2011, 16:44

seamann skrev:
hje1980 skrev:
svendpoulsen skrev:Som en af de få, synes jeg altså ikke det er en helt fin behandling man har givet karim fra AaB´s side, og jeg havde da gerne set en étårig forlængelse af kontrakten. :thumbsdown:
Tror du hans gejst har været lige så god hvis man havde fortalt ham det for 6 uger siden....??? tvivler.
og han har vidst dette fra START af... hans kontrakt udløber, og AaB HAR meldt ud at der vil ikke blive snakket kontrakt før man kender klubbens placering!!!

MEN... der skal stadig lyde en MEGET MEGET stor TAK til Zaza, for en superindsats i AaB. UDEN tvivl den bedste på posten i klubbens historie (hvert fald i de 20 år jeg har fulgt klubben)
Når man ser og hører Lynge i 24Nordjyske, kan man fornemme den dårlige samvittighed. Han siger nærmest direkte, at han har behandlet Zaza dårligt. Og det har han også - han skulle naturligvis have haft noget længere varsel, uanset at det er ved kontraktudløb han stopper.

Anyway er jeg da enig i at han er den bedst spillende målmand, der har været i AaB i mange år, men at der nok heller ikke var meget mere tilbage at give af.

aabfanhobro - du mangler at svare på hvad det er for en masse driblinger, der har kostet mål, du har set.
Manden har sgu da vidst, siden han indgik kontrakten, at den udløb sommeren 2011. Hvor meget længere tid skal han have?
Hader København!

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af AaBlover4ever » 30. maj 2011, 16:48

seamann skrev:aabfanhobro - du mangler at svare på hvad det er for en masse driblinger, der har kostet mål, du har set.
Nu er jeg ikke "aabfanhobro", men jeg kan mindes to kampe (mener det var mod SIF og SE på hjemmebane) i efteråret, hvor Zaza's 'fine' driblerier kostede, fordi han blev tacklet og dermed havde modstanderne frit mål.

Personligt får jeg det dårligt hver gang bolden kommer tilbage til Zaza, da man aldrig aner hvad han har tænkt sig.

seamann

Re: Gamle Zaza

Indlæg af seamann » 30. maj 2011, 16:52

alithebeast skrev:
Manden har sgu da vidst, siden han indgik kontrakten, at den udløb sommeren 2011. Hvor meget længere tid skal han have?

Det har jo tilsyneladende ligget mellem linierne at 1. Division var = afsked og Superliga = forlængelse. Når man har vidst hvad man ville kunne man godt have behandlet en tro soldat lidt bedre.

Casiorama
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 31. jan 2011, 22:44
Favoritspiller: Augu (Thomas Enevoldsen)

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Casiorama » 30. maj 2011, 16:58

tror det er lige omvendt.. var vi rykket ned kunne vi ha brugt ham, men nu når vi stadig er at finde i Superligaen har man brug for en ny!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Dalbjerg » 30. maj 2011, 18:36

Casiorama skrev:tror det er lige omvendt.. var vi rykket ned kunne vi ha brugt ham, men nu når vi stadig er at finde i Superligaen har man brug for en ny!
Så skal du lige tænke dig om en gang til.. Du får et hint til hvorfor Zaza heller ikke havde været en del af en 1. Div trup: Det starter på "pen" og slutter på "ge"...

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Dalbjerg » 30. maj 2011, 18:41

AaBlover4ever skrev:
seamann skrev:aabfanhobro - du mangler at svare på hvad det er for en masse driblinger, der har kostet mål, du har set.
Nu er jeg ikke "aabfanhobro", men jeg kan mindes to kampe (mener det var mod SIF og SE på hjemmebane) i efteråret, hvor Zaza's 'fine' driblerier kostede, fordi han blev tacklet og dermed havde modstanderne frit mål.

Personligt får jeg det dårligt hver gang bolden kommer tilbage til Zaza, da man aldrig aner hvad han har tænkt sig.
Det vil sige at Zaza kostede et mål i en kamp der endte 0-0??

Så er jeg helt enig med dig, så skal han fandme ud!!

Drop det nu.. Der var EN (1!!!!) gang, Zaza blev nuppet i at drible, og det var mod SE på hjemmebane...

Jeg er fint tilfreds med at vi nu kigger i andre retninger, men jeg bliver træt af folk der sidder og kommer med deres bodega-analyser, uden at se ting i en større sammenhæng..

Og hvis du får det dårligt, når Zaza får bolden i fødderne, så må du enten være meget ung, eller så magter du ikke og huske hvordan hele Aalborg stadion frygtede bolde tilbage til Jimmy.. Så er "frygten" ved Zaza jo vand ved siden af..

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Gamle Zaza

Indlæg af sulakvelidze » 30. maj 2011, 18:51

Da Karim Zaza kom til AaB, var jeg lidt skeptisk. Jeg tænkte, at der måtte være andre muligheder og så Kevin Stuhr Ellegaard som et bedre valg. Et mesterskab, to europæiske supersæsoner heriblandt et reddet straffespark på Celtic Park og meget andet godt senere, er jeg glad for at indrømme, at jeg tog fejl af Zaza dengang.

Snakken om hans hasarderede driblinger er irriterende at høre på. Det er gået galt én gang på fire år, og det skal sættes op imod alle de gange, hvor Karm Zaza har medvirket til at aftage presset på AaB ved at holde bolden i egne rækker frem for at høvle den op til en håbløs hovedstødsduel med en modstanders forsvar og et sikkert boldtab. Karim Zaza er den bedste målmand i den moderne AaB-historie.

Besvar