Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jernskjorten » 30. maj 2011, 12:25

Tak for alt, gamle jas. Det ligner det rigtige tidspunkt for, at AaB og Zazas veje skilles. Jeg synes, at han har sat sit tydelige præg på en fantastisk periode i AaB's historie. Redningen fra Celtic vil især stå printet på nethinden i mange år fremover.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 30. maj 2011, 12:26

So long Zaza, du er en dejlig type men det virker som det rigtige tidspunkt at skilles på! Var det derfor han virkede irreteret efter kampen og ikke var ude og fejre det med de andre mon?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3866
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Gentleman Finn » 30. maj 2011, 12:26

Tak for de mange gode stunder Zaza.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jernskjorten » 30. maj 2011, 12:29

Poker-One-Kenobi skrev:So long Zaza, du er en dejlig type men det virker som det rigtige tidspunkt at skilles på! Var det derfor han virkede irreteret efter kampen og ikke var ude og fejre det med de andre mon?
Det tror jeg ikke. Der har været artikel på bold.dk tidligere i dag, om at Zaza håbede på en forlængelse, men det er selvfølgelig ikke et endegyldigt bevis.

Brugeravatar
dengmao
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 92
Tilmeldt: 3. jun 2007, 14:04

Re: Gamle Zaza

Indlæg af dengmao » 30. maj 2011, 12:29

Poker-One-Kenobi skrev:So long Zaza, du er en dejlig type men det virker som det rigtige tidspunkt at skilles på! Var det derfor han virkede irreteret efter kampen og ikke var ude og fejre det med de andre mon?
Næppe, for ifølge det lyder til han først har fået det at vide her til morgen: http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 5%20porten" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 30. maj 2011, 12:31

dengmao skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:So long Zaza, du er en dejlig type men det virker som det rigtige tidspunkt at skilles på! Var det derfor han virkede irreteret efter kampen og ikke var ude og fejre det med de andre mon?
Næppe, for ifølge det lyder til han først har fået det at vide her til morgen: http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... 5%20porten" onclick="window.open(this.href);return false;
Måske kunne han fornemme det? Ej, jeg konspirerer vist bare, men det virkede bare mærkeligt. Måske var han bare forvirret over udviklingen de sidste 10 minutter, hvilket er helt forståeligt...

Lindvang

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Lindvang » 30. maj 2011, 12:37

Yankee skrev:Det var den logiske løsning. Det er lidt vemodigt at sige farvel til den bedste målmand nogensinde i AaB. Zaza har haft utallige flotte præstationer - ikke mindst i Europa, hvor han var os en superb bageste skanse.
Helt enig. Det er sgu meget vemodigt.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Gamle Zaza

Indlæg af fish » 30. maj 2011, 12:48

Jeg er ambivalent omkring denne udmeldelse. Jeg medgiver alle at Zaza bare i denne sæson har været "en-af-mange" målmænd uden indsatser på niveau med guldsæsonen. Karim har også i mange kampe gået og bandet under selve kampen, hvilket jeg ikke ser som et godt tegn. Men jeg tror han kunne spille sig op igen til endnu en god sæson.

Omvendt er det måske godt med noget nyt blod, og det bliver da spændende at se hvem der kommer til at vogte målet. Zaza har været udskældt for sine driblinger, men jeg håber og beder til at vi får en målmand der er nogenlunde lige så habil på fødderne som ham. Jeg vil helst ikke tilbage til "suset" fra en tilbagelægning til Jimmy (men ser gerne en med hans reaktionsevner)

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Kristian1977 » 30. maj 2011, 13:10

Gamle Zaza er nu fortid i AaB - Held og lykke til ham i fremtiden.
May AaB be with you

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Fabbe » 30. maj 2011, 13:19

Sportsligt er det den rigtige beslutning, men også synd for Zaza at komme på arbejde dagen efter skæbnedagen. For så at blive fyret. Det har han ikke fortjent, så jeg har stor sympati for ham i dag.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Brodernumsi » 30. maj 2011, 13:21

Tak for alt Zaza.
Tror som de fleste her, også det er det rigtige tidspunkt, denne sæson har Zaza ikke reddet nogle point til os desværre.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af BoT » 30. maj 2011, 13:26

Fabbe skrev:Sportsligt er det den rigtige beslutning, men også synd for Zaza at komme på arbejde dagen efter skæbnedagen. For så at blive fyret. Det har han ikke fortjent, så jeg har stor sympati for ham i dag.
Der findes vist ingen gode dage eller måder at blive fyret på. Lynge har haft en i mine øjne fornuftig princip-beslutning om at vente til nedryknings-afklaring med at forlænge/afbryde kontrakter.

Lad os huske Karim Zaza for de rigtig mange gode ting, han har bidraget med. Jeg synes ikke selv, han har været så forfærdelig i foråret, som flere gør ham til, men omvendt er det korrekt, at han ikke leverer de afgørende, pointgivende redninger, som rigtigt gode målmænd gør.

Spørgsmålet er så, om man tør satse på unge Nicolai, eller man henter en rutineret erstatning...

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Fabbe » 30. maj 2011, 13:28

Er Jens Waltorp mon et emne?
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Elegia

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Elegia » 30. maj 2011, 13:54

Fabbe skrev:Er Jens Waltorp mon et emne?
Det håber jeg ikke på baggrund af de to(!) kampe, jeg har set med ham og AB i denne sæson.

Elegia

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Elegia » 30. maj 2011, 13:56

Fabbe skrev:Sportsligt er det den rigtige beslutning, men også synd for Zaza at komme på arbejde dagen efter skæbnedagen. For så at blive fyret. Det har han ikke fortjent, så jeg har stor sympati for ham i dag.
Zaza er ikke blevet fyret.
Hans kontrakt er udløbet og AaB har taget den logiske konsekvens af, at hans formkurve har været stejlt nedadgående.

Det er patetisk, at fodboldspillere med lønninger i den velvoksne direktørklasse bliver til små børn, hver gang klubberne følger nogle af de metoder, som spillerne selv skamløst udnytter til det yderste.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Martin Bak » 30. maj 2011, 14:09

Elegia skrev:
Fabbe skrev:Sportsligt er det den rigtige beslutning, men også synd for Zaza at komme på arbejde dagen efter skæbnedagen. For så at blive fyret. Det har han ikke fortjent, så jeg har stor sympati for ham i dag.
Zaza er ikke blevet fyret.
Hans kontrakt er udløbet og AaB har taget den logiske konsekvens af, at hans formkurve har været stejlt nedadgående.

Det er patetisk, at fodboldspillere med lønninger i den velvoksne direktørklasse bliver til små børn, hver gang klubberne følger nogle af de metoder, som spillerne selv skamløst udnytter til det yderste.

det kan simpelthen ikke siges bedre!
Jeg er absolut enig i AaBs beslutning og har på ingen måde ondt af Zaza. Zaza har ikke gjort det værre end så mange andre i denne sæson, men det er nu vi skal have fundet en ny ung og sulten målmand.

tak for alt Zaza og held og lykke fremover
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. maj 2011, 14:19

Elegia skrev:
Fabbe skrev:Sportsligt er det den rigtige beslutning, men også synd for Zaza at komme på arbejde dagen efter skæbnedagen. For så at blive fyret. Det har han ikke fortjent, så jeg har stor sympati for ham i dag.
Zaza er ikke blevet fyret.
Hans kontrakt er udløbet og AaB har taget den logiske konsekvens af, at hans formkurve har været stejlt nedadgående.

Det er patetisk, at fodboldspillere med lønninger i den velvoksne direktørklasse bliver til små børn, hver gang klubberne følger nogle af de metoder, som spillerne selv skamløst udnytter til det yderste.
Enig, men i dette tilfælde kan jeg nu godt have ondt af en spiller som få timer efter at have jublet over at være en del af et kollektiv, som i sidste øjeblik reddede sig på en så surrealistisk måde, nu pludselig ikke længere skal være en del af det han har kæmpet for at redde. Det ER sgu da sørgeligt.

Ikke desdomindre er det bestemt den rigtige beslutning som er truffet, og at man i dette forår har følt sig nødsaget til at vægte situationen for AaB højt, og ikke tage samme hensyn til spillernes situation som man normalt vil, har jeg bestemt også fuld forståelse for.

Men der er set bedre skilsmisser end denne, og jeg håber det er en enlig svale.

Elegia

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Elegia » 30. maj 2011, 14:21

Jesper Schmidt skrev:
Elegia skrev:
Fabbe skrev:Sportsligt er det den rigtige beslutning, men også synd for Zaza at komme på arbejde dagen efter skæbnedagen. For så at blive fyret. Det har han ikke fortjent, så jeg har stor sympati for ham i dag.
Zaza er ikke blevet fyret.
Hans kontrakt er udløbet og AaB har taget den logiske konsekvens af, at hans formkurve har været stejlt nedadgående.

Det er patetisk, at fodboldspillere med lønninger i den velvoksne direktørklasse bliver til små børn, hver gang klubberne følger nogle af de metoder, som spillerne selv skamløst udnytter til det yderste.
Enig, men i dette tilfælde kan jeg nu godt have ondt af en spiller som få timer efter at have jublet over at være en del af et kollektiv, som i sidste øjeblik reddede sig på en så surrealistisk måde, nu pludselig ikke længere skal være en del af det han har kæmpet for at redde. Det ER sgu da sørgeligt.

Ikke desdomindre er det bestemt den rigtige beslutning som er truffet, og at man i dette forår har følt sig nødsaget til at vægte situationen for AaB højt, og ikke tage samme hensyn til spillernes situation som man normalt vil, har jeg bestemt også fuld forståelse for.

Men der er set bedre skilsmisser end denne, og jeg håber det er en enlig svale.
Selvfølgelig.
Det er kun menneskeligt og fair, at man har sympati med andre mennesker. Ligesom Zaza sikkert ville have det med AaB's fans, hvis AaB var rykket ned, mens han underskrev en ny millionkontrakt andetsteds...

Men at påstå, han er blevet fyret eller at læse, hvordan han beklager sig over fremgangsmåden, er altså bare for fjollet.

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Gamle Zaza

Indlæg af marshmellow » 30. maj 2011, 14:25

nu slipper vi da nok for det inerverende trilleri foran eget straffesparkfelt..
det er livsfarligt at lege der ...det har zaza sgu aldrig forstået.
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

ps_vb
2. div
2. div
Indlæg: 112
Tilmeldt: 9. sep 2005, 09:36

Re: Gamle Zaza

Indlæg af ps_vb » 30. maj 2011, 14:44

marshmellow skrev:nu slipper vi da nok for det inerverende trilleri foran eget straffesparkfelt..
det er livsfarligt at lege der ...det har zaza sgu aldrig forstået.
Det er vist nærmere dig, der aldrig har forstået, hvor mange mål han har forhindret for AaB ved ikke hovedløst at sparke den (halvkikset) frem ad banen, så modstanderne får en gratis chance. Når man tænker på de utallige brølere med efterfølgende mål/store chancer Jimmy forærede væk, får jeg simpelthen kvalme af så usaglig kritik! Det var lige præcis hans evner med fødderne, der blev sukket efter, da vi havde Jimmy. Han har måske kostet 2-3 mål over de seneste 3 sæsoner - det er f..... ikke meget i forhold til vores tidligere store helt! Og i luften var har Jimmy og Zaza vel været ca. lige dårlige.

Tak for alt Zaza - men nok OK at sige stop på et tidspunkt, hvor han bliver husket for det positive og ikke ender på bænken/slutter med en skodsæson.

Besvar