Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. jul 2007, 20:44
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Gamle Zaza

Indlæg af ASC Vestjylland » 15. maj 2011, 21:16

:thumbsdown: ZAZA ??? :thumbsdown: sorry det er muligt at der er et emne der omhandler det samme men kunne ikke finde det.

Den man er da helt ude i skoven, han har sgu ikke i mine øjne spillet sig til en ny kontrakt. Han er begyndt at virke gammel og langsom, jeg får altid ondt i maven når bolden spilles bag ud og syntes at han er usikker i feltet osv......

SÅ KÆRE LYNGE SKAF MIG EN NY MÅLMAND.........
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af 12mand » 15. maj 2011, 21:45

ASC Vestjylland skrev::thumbsdown: ZAZA ??? :thumbsdown: sorry det er muligt at der er et emne der omhandler det samme men kunne ikke finde det.

Den man er da helt ude i skoven, han har sgu ikke i mine øjne spillet sig til en ny kontrakt. Han er begyndt at virke gammel og langsom, jeg får altid ondt i maven når bolden spilles bag ud og syntes at han er usikker i feltet osv......

SÅ KÆRE LYNGE SKAF MIG EN NY MÅLMAND.........
jeg får det dårligt når han skal spille "smart" og lege med modstanderen, hvor mage gange har det ikk været lige ved at koste dyrt, og hvor mange gange har han ikk kostet os dyrt?!
enig i jeg helst ser vi skal ha en ny målmand. men hvem kan vi få med den erfaring, han har, til de penge vi netop ikk har, til at købe en klasse målmand. og hvem gider komme til en klub der lige har hængt med røven i vandskorpen, og var tæt på at rykke ned?! (ikk at det er overstået endnu)
lynge er gud!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Gamle Zaza

Indlæg af thomasjn » 15. maj 2011, 21:49

Der er ingen tvivl om, at Zaza idag viste nogle af de redninger der gør ham og har gjort ham til en klassemålmand. Men han er simpelthen en katastrofe med spillet i fødderne. Vi har efterhånden vænnet os til, at han skal spille lidt smart overfor modstandernes angribere ved tilbagelægninger for lange stikninger fra modstanderne. Men hans forsøg på at sætte gang i spillet idag med fødderne var simpelthen en katastrofe. Ringe pasninger til forsvarsspillere som konstant må løbe tilbage og redde en upræcis aflevering og resultatet er, at forsvareren altid ender under pres og vi enten mister bolden eller bolden bliver spillet panisk rundt i forsvaret. Der var f.eks. flere gange idag, hvor Lumb måtte gå ned og modtage bolden, hvor han med det samme fik en mand i ryggen, hvorved vores chance for at bygge spillet op forsvandt.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Klaus » 15. maj 2011, 21:53

Jeg er egentlig på mange måder enig. Zaza har ikke haft samme niveau i denne sæson som tidligere. Men vi skal trods alt huske, at han er en af superligaens bedste målmænd gennem tiderne, og lige nøjagtig i dag, så vi lidt af den gamle Zaza, hvor han har i hvert fald 3 meget flotte redninger. Så timingen i denne tråd virker ikke optimal.

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. jul 2007, 20:44
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af ASC Vestjylland » 15. maj 2011, 22:01

Klaus skrev:Jeg er egentlig på mange måder enig. Zaza har ikke haft samme niveau i denne sæson som tidligere. Men vi skal trods alt huske, at han er en af superligaens bedste målmænd gennem tiderne, og lige nøjagtig i dag, så vi lidt af den gamle Zaza, hvor han har i hvert fald 3 meget flotte redninger. Så timingen i denne tråd virker ikke optimal.
Det er rigtig nok Klaus MEN MEN der er sgu for langt imellem snappesene.... Hva med Kim i Kjøvnhavn ?
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Klaus » 15. maj 2011, 22:25

ASC Vestjylland skrev:
Klaus skrev:Jeg er egentlig på mange måder enig. Zaza har ikke haft samme niveau i denne sæson som tidligere. Men vi skal trods alt huske, at han er en af superligaens bedste målmænd gennem tiderne, og lige nøjagtig i dag, så vi lidt af den gamle Zaza, hvor han har i hvert fald 3 meget flotte redninger. Så timingen i denne tråd virker ikke optimal.
Det er rigtig nok Klaus MEN MEN der er sgu for langt imellem snappesene.... Hva med Kim i Kjøvnhavn ?
Han ville være et godt bud :)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Funky » 15. maj 2011, 22:45

Hvis vi lige forudsætter

- at AaB overlever i ligaen,
- og vi siger farvel til Lumb efter sommerferien, måske også Bøgelund, og Wæhler drager til Norge ved juletid,

så kan jeg sagtens se argumentet for at holde fast i lidt kontinuitet i forsvaret med Zaza. Jeg gætter på han får tilbudt en 1-årig forlængelse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Lindvang

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Lindvang » 15. maj 2011, 23:03

thomasjn skrev:Der er ingen tvivl om, at Zaza idag viste nogle af de redninger der gør ham og har gjort ham til en klassemålmand. Men han er simpelthen en katastrofe med spillet i fødderne. Vi har efterhånden vænnet os til, at han skal spille lidt smart overfor modstandernes angribere ved tilbagelægninger for lange stikninger fra modstanderne. Men hans forsøg på at sætte gang i spillet idag med fødderne var simpelthen en katastrofe. Ringe pasninger til forsvarsspillere som konstant må løbe tilbage og redde en upræcis aflevering og resultatet er, at forsvareren altid ender under pres og vi enten mister bolden eller bolden bliver spillet panisk rundt i forsvaret. Der var f.eks. flere gange idag, hvor Lumb måtte gå ned og modtage bolden, hvor han med det samme fik en mand i ryggen, hvorved vores chance for at bygge spillet op forsvandt.
En katastrofe med spillet i fødderne?

Jeg går ud fra, at du ikke har fulgt AaB så længe. Zaza er uden sammenligning den keeper, vi i mange år har haft, der er bedst med fødderne. Jimmy var en katastrofe og Winde var ikke meget bedre. Thomas Gill var, så vidt jeg erindrer, heller ikke ligefrem nogen Maradona med fødderne. Overgangen fra Jimmy til Zaza var ganske tydelig, idet man kunne se, at forsvarerne pludselig kunne se, at de havde en spiller mere at lægge den af til. Det brugte man meget lidt med Jimmy, da man hellere ville høvle den frem af frygt for et eller andet rigtig ærgerligt fumleri.

Zaza er derimod ganske elendig i feltet, og generelt har han aldrig været stor fan af at gribe en bold. Her er han faktisk værre end Jimmy, som dog også havde en forkærlighed for at bokse.

Men at lave denne tråd i dag forstår jeg slet ikke. Det var en af Zazas bedste kampe længe, og han havde nogle redninger, der gjorde at vi fik et point i dag. MoM i mine øjne.

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Gamle Zaza

Indlæg af sir-kargo » 15. maj 2011, 23:38

Må tilslutte mig koret der gerne ser en ny målmand i AaB efter sommerferien.
Under forudsætning af at vi bliver i Superligaen håber jeg vi kan sikre os Kevin Stuhr-Ellegård.
Mener hans kontrakt løber ud til sommer også. Han havde et flot niveau I Randers inden skiftet - er en høj målmand der kan give os lidt mere i feltet (for første gang nogensinde?) og stadig ung for en målmand.
Tror han er det vildeste vi kan håbe på pt.

Zaza´s niveau kan man diskutere længe - men målet scoret af Lyngby var dråben for mig...
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Gamle Zaza

Indlæg af thomasjn » 16. maj 2011, 00:12

Lindvang skrev:
thomasjn skrev:Der er ingen tvivl om, at Zaza idag viste nogle af de redninger der gør ham og har gjort ham til en klassemålmand. Men han er simpelthen en katastrofe med spillet i fødderne. Vi har efterhånden vænnet os til, at han skal spille lidt smart overfor modstandernes angribere ved tilbagelægninger for lange stikninger fra modstanderne. Men hans forsøg på at sætte gang i spillet idag med fødderne var simpelthen en katastrofe. Ringe pasninger til forsvarsspillere som konstant må løbe tilbage og redde en upræcis aflevering og resultatet er, at forsvareren altid ender under pres og vi enten mister bolden eller bolden bliver spillet panisk rundt i forsvaret. Der var f.eks. flere gange idag, hvor Lumb måtte gå ned og modtage bolden, hvor han med det samme fik en mand i ryggen, hvorved vores chance for at bygge spillet op forsvandt.
En katastrofe med spillet i fødderne?

Jeg går ud fra, at du ikke har fulgt AaB så længe. Zaza er uden sammenligning den keeper, vi i mange år har haft, der er bedst med fødderne. Jimmy var en katastrofe og Winde var ikke meget bedre. Thomas Gill var, så vidt jeg erindrer, heller ikke ligefrem nogen Maradona med fødderne. Overgangen fra Jimmy til Zaza var ganske tydelig, idet man kunne se, at forsvarerne pludselig kunne se, at de havde en spiller mere at lægge den af til. Det brugte man meget lidt med Jimmy, da man hellere ville høvle den frem af frygt for et eller andet rigtig ærgerligt fumleri.

Zaza er derimod ganske elendig i feltet, og generelt har han aldrig været stor fan af at gribe en bold. Her er han faktisk værre end Jimmy, som dog også havde en forkærlighed for at bokse.

Men at lave denne tråd i dag forstår jeg slet ikke. Det var en af Zazas bedste kampe længe, og han havde nogle redninger, der gjorde at vi fik et point i dag. MoM i mine øjne.
Nu har jeg skam fulgt de røde tæt siden 2002 så Jimmy kan jeg absolut godt huske. Det er da rigtigt, at han er bedre end Jimmy på nogle punkter. Men det jeg vil frem til er den situation, hvor han skal sætte spillet i gang. Der stinker Zaza altså. Enten er det en planløs lang bold eller også er det en aflevering, som ikke rammer forsvareren så han må flytte sig i en mere ugunstig situation og modstanderne får tid til at sætte ham under pres. Det er det jeg mener med, at han er dårlig i pasningsspillet - i hvert fald med den del der hedder at sætte spillet i gang.

seamann

Re: Gamle Zaza

Indlæg af seamann » 16. maj 2011, 02:27

Zaza er den målmand, der er bedst med fødderne i AaB, i den tid tilbagelægningerne ikke har været tillladt. Det er lige præcis hans største styrke, som han nu bliver haglet ned på. Og det er måske rimeligt nok, da han i dene sæson har været mere usikker end tidligere.
Om han er blevet for gammel, tjahh måske. Afhængigt af hvilke realistiske alternativer, der er, kunne en enkelt sæson hvor reservemålmanden begynder at blive spillet ind måske være ok.

Elegia

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Elegia » 16. maj 2011, 12:14

Det er meget muligt, at Karim Zaza kan tage flere på foden end både Harbo Larsen, Thomas Gill og Jimmy Nielsen til sammen – men det ændrer efter min opfattelse ikke ved, at hans spil i fødderne i både denne og forrige sæson har været yderst kritisabelt grænsende til det katastrofale.

At Karim Zaza dårligt kan sparke en bold fra eget målfelt og over midterlinjen er naturligvis skidt, men jeg ville alligevel foretrække at se ham ”losse” bolden væk langt oftere, end at lave cirkuskunstner med bolden for til sidst at spille en hårdt presset forsvarer, som så alligevel selv ender med også at tonse bolden væk.

Det skaber rystelser nedefra og hele vejen op igennem holdet og er blot et af flere argumenter for, at dette forhåbentlig er Zazas sidste sæson i AaB.

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Eagledrop » 16. maj 2011, 12:21

Elegia skrev:Det er meget muligt, at Karim Zaza kan tage flere på foden end både Harbo Larsen, Thomas Gill og Jimmy Nielsen til sammen – men det ændrer efter min opfattelse ikke ved, at hans spil i fødderne i både denne og forrige sæson har været yderst kritisabelt grænsende til det katastrofale.

At Karim Zaza dårligt kan sparke en bold fra eget målfelt og over midterlinjen er naturligvis skidt, men jeg ville alligevel foretrække at se ham ”losse” bolden væk langt oftere, end at lave cirkuskunstner med bolden for til sidst at spille en hårdt presset forsvarer, som så alligevel selv ender med også at tonse bolden væk.

Det skaber rystelser nedefra og hele vejen op igennem holdet og er blot et af flere argumenter for, at dette forhåbentlig er Zazas sidste sæson i AaB.
Helt enig. Men problemet er så; hvem skal overtage?
Er Nicolai god nok? Skal vi have en udefra?

Nu er det lidt farligt det her, men et kontroversielt forslag kunne være Stenild. Han gjorde det satme godt dengang han fik chancen - og måske han skabte sig og larmede i pressen, men jeg kan tilgive efter en kvajebajer, hvis bare han kan overstråle Zaza i målet! Og jeg vil 100 gange hellere have Stenild hvis Nicolai ikke er klar, end en helt udefra som intet har med AaB at gøre og som er en lotto kupon.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Pastorius » 16. maj 2011, 12:47

Elegia skrev:Det er meget muligt, at Karim Zaza kan tage flere på foden end både Harbo Larsen, Thomas Gill og Jimmy Nielsen til sammen – men det ændrer efter min opfattelse ikke ved, at hans spil i fødderne i både denne og forrige sæson har været yderst kritisabelt grænsende til det katastrofale.

At Karim Zaza dårligt kan sparke en bold fra eget målfelt og over midterlinjen er naturligvis skidt, men jeg ville alligevel foretrække at se ham ”losse” bolden væk langt oftere, end at lave cirkuskunstner med bolden for til sidst at spille en hårdt presset forsvarer, som så alligevel selv ender med også at tonse bolden væk.

Det skaber rystelser nedefra og hele vejen op igennem holdet og er blot et af flere argumenter for, at dette forhåbentlig er Zazas sidste sæson i AaB.
Hvis Zaza's generelle niveau er det som vi har set i denne sæson, så er jeg sådan set enig i at det ikke er værd at forlænge med ham, men jeg synes ofte det er set at målmænd i en sæson lige dykker lidt, og så siden kommer tilbage i en klart forstærket udgave en sæson senere.

Den vurdering er selvfølgelig svær at lave, hvis man ikke følger ham jævnligt til træning, så det vil jeg overlade til Kent og Lynge, der også har overblikket over hvilke mulige erstatninger der ligger indenfor vores rækkevidde.

Der kan være mange årsager til vores usikkerhed, og det er bestemt ikke Zaza's skyld alene. Jeg tvivler på der findes en bagkæde i superligaen der er lige så teknisk svag i opspillet som vores. Lumb, startede godt, men har i de sidste par kampe (siden han blev far?) ikke nået det samme niveau han havde i begyndelsen. De resterende spillere kender vi gennem længere tid, og det er altså ikke for godt. Afleveringerne er bløde og upræsice, og det virker til at vi er blevet overnervøse for at blive brudt, så tit ligger afleveringerne bagved modtageren for en sikkerheds skyld, hvilket betyder at han faktisk skal lave en vending med en mand i ryggen, for at spille konstruktivt. Resultatet bliver så i stedet en tilbagelægning til Zaza, med en modstander efter den, der allerede er i fart.

I øvrigt mener jeg slet ikke at det største problem er spillet langs jorden. Jeg ville elske at have en målmand der kunne tage lidt flere høje bolde i feltet, samt også var en lille smule stærkere på frispark/langskud. Zaza er altså lige med det mindste som keeper, og de eneste reelle styrker han har tilbage nu, er hans reaktionsevne og 1-1-spillet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Dalbjerg » 16. maj 2011, 21:15

Eagledrop skrev:
Elegia skrev:Det er meget muligt, at Karim Zaza kan tage flere på foden end både Harbo Larsen, Thomas Gill og Jimmy Nielsen til sammen – men det ændrer efter min opfattelse ikke ved, at hans spil i fødderne i både denne og forrige sæson har været yderst kritisabelt grænsende til det katastrofale.

At Karim Zaza dårligt kan sparke en bold fra eget målfelt og over midterlinjen er naturligvis skidt, men jeg ville alligevel foretrække at se ham ”losse” bolden væk langt oftere, end at lave cirkuskunstner med bolden for til sidst at spille en hårdt presset forsvarer, som så alligevel selv ender med også at tonse bolden væk.

Det skaber rystelser nedefra og hele vejen op igennem holdet og er blot et af flere argumenter for, at dette forhåbentlig er Zazas sidste sæson i AaB.
Helt enig. Men problemet er så; hvem skal overtage?
Er Nicolai god nok? Skal vi have en udefra?

Nu er det lidt farligt det her, men et kontroversielt forslag kunne være Stenild. Han gjorde det satme godt dengang han fik chancen - og måske han skabte sig og larmede i pressen, men jeg kan tilgive efter en kvajebajer, hvis bare han kan overstråle Zaza i målet! Og jeg vil 100 gange hellere have Stenild hvis Nicolai ikke er klar, end en helt udefra som intet har med AaB at gøre og som er en lotto kupon.
Nej nej nej nej

Du forslår ikke Stenild i en tråd, hvor folk primært anklager Zaza for at være dårlig med fødderne.. Stenild er jo dårligere end Jimmy med fødderne, og er heller ikke en stjerne ude i feltet..

At folk bliver ved med at nævne Stenild, udstiller fandme folks manglende evne til at bedømme spillere.. Men hey: "Han gjorde det bedre end vi havde regnet med, og da min hukommelse altid er romantisk i mesterskabsæsoner, tror jeg nu han er den nye Schmeichel.."

Stenild skal ALDRIG være første målmand i AaB, og han kommer nok ikke tilbage som reserve.. Manden har aldrig været så god som folk gjorde ham til.

Men jaja, den her diskussion er den sædvanlige med fans uden reel indsigt: Man vil altid have de spillere som er i søgelyset ved FCK, fordi man har en naiv holdning til hvem og hvad AaB kan tiltrække og betale..

Medmindre vi kan skaffe en Kevin Stuhr eller lignende, så SKAL vi forlænge med Zaza.. Et forsvar lever af kontinuitet, og vores forsvar kan godt se meget nyt ud i næste sæson.. Der har vi så brug for en der kan skabe lidt sammenhæng...

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Gamle Zaza

Indlæg af svendpoulsen » 16. maj 2011, 21:37

Tror næppe vi får en bedre til de penge der er at gøre godt med - så forlæng da med Zaza

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Gamle Zaza

Indlæg af hje1980 » 17. maj 2011, 14:28

svendpoulsen skrev:Tror næppe vi får en bedre til de penge der er at gøre godt med - så forlæng da med Zaza
Netop... et års forlængelse og så lad yngre folk komme til...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. maj 2011, 16:33

hje1980 skrev:
svendpoulsen skrev:Tror næppe vi får en bedre til de penge der er at gøre godt med - så forlæng da med Zaza
Netop... et års forlængelse og så lad yngre folk komme til...
Pengene er helt klart et issue her.. jeg tror til gengæld at netop økonomien kan være det som gør at kontrakten med Zaza ikke forlænges. Jeg tror han er en dyr herre i øjeblikket, og spørgsmålet er om han vil æde en kraftig lønnedgang, hvilket jeg er stensikker på at han vil skulle, i lighed med alle andre spillere hvis kontrakter udløber i nær fremtid.

Skulle vi ende med en 1. div. billet giver det vel sig selv at Zaza ikke står på mål for os næste sæson.

Og så må jeg altså sige at jeg savner at have en målmand som redder point for os, det mener jeg i bund og grund ikke Zaza har gjort siden de gyldne europa dage...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Klaus » 17. maj 2011, 18:45

Jesper Schmidt skrev: Og så må jeg altså sige at jeg savner at have en målmand som redder point for os, det mener jeg i bund og grund ikke Zaza har gjort siden de gyldne europa dage...
Jeg kan nu godt komme på et par kampe siden. Fx var det Zazas redning i straffesparkskonkurrencen i Viborg, der sendte os videre i pokalen.

Jeg synes vi så noget af den gamle Zaza i søndags. Jeg mener bestemt han skal have sin meget store del af æren for, at vi fik et point med hjem. Han snuppede 3 gode forsøg, hvor den ene var en fantastisk redning. Så lige præcist Esbjerg-kampen får du så dit reddede point :-)

Mister 3K
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 18. maj 2011, 16:20
Favoritspiller: Kasper Jensen

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Mister 3K » 19. maj 2011, 10:25

Skal der er ny målmand til, så går der en tidligere AaBér i FCM - Kasper Jensen.
Han har alderen og erfaring fra udlandet. Ufatteligt at han sidder på bænken, men han viste sit vær både i FCM´s kamp mod Sønderjyske, hvor han kom ind fra anden halvlegs start, og sidst mod Brøndby, hvor han spillede hele kampen, og holdt nullet. Han gjorde det så godt, at han kom på ugens hold både i EB og BT.
Synes han er meget overset og skal man skifte målmand, så behøver man ikke tænke så langt, og han er helt sikker en spiller med et bankende rødt hjerte.

http://www.bold.dk/nyt/Kasper-Jensen-Beviste-mit-vaerd" onclick="window.open(this.href);return false;

http://aoh.dk/artikler/kasper-jensen-greb-chancen" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar