Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Pastorius » 31. maj 2011, 11:20

tommas jensen skrev:Hved ikke om jeg er helt tryg ved situationen :S
Jeg tror ikke AaB har økonomi til at gøre os fans helt trygge i løbet af transfervinduet. Det sker ikke før sæsonen går i gang og vi begynder at hente point.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Lassen
2. div
2. div
Indlæg: 166
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15
Geografisk sted: 8200 Århus N

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Lassen » 31. maj 2011, 11:40

doukas skrev:
Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Desværre lyder det ikke til han har super meget tro på egne evner - der måtte han gerne vise lidt mere courage og slå fast med syvtommersøm at pladsen i buret selvfølgelig er hans.
Det er da smukt med en ung keeper der er ydmyg overfor holdet. Samtidig er det jo ikke hver dag at en 20 årig får mulighed for at slå igennem på et superligahold. Lad os nu give ham en chance, og som jeg hører det er Lynge ikke afvisende overfor at hente en anden keeper. At man så vælger at give Nicolai chancen i første omgang er blot et skulderklap til ham, samt at man vælger at beskytte en 15-årig. Mener at næste målmand, hentet i HIK, blot er 15 år, og at man selvfølgelig ikke vil ødelægge ham fra dag et.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. maj 2011, 12:35

doukas skrev:
Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Desværre lyder det ikke til han har super meget tro på egne evner - der måtte han gerne vise lidt mere courage og slå fast med syvtommersøm at pladsen i buret selvfølgelig er hans.
Stenild style?

Brugeravatar
danieln
Superliga
Superliga
Indlæg: 560
Tilmeldt: 5. feb 2007, 22:43
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af danieln » 31. maj 2011, 12:46

der er vel kun en måde at analysere sig frem til om man skal være urolig. Der må være en masse der har været til de kampe han har stået i 2. holdets liga? Hvad har de at sige om ham?
"AaB er ikke et socialt-filantropisk foretagende!" - Lynge Jakobsen
-------------
-> Daniel Nielsen Photography
-> Daniel Nielsen Communications

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Gamle Zaza

Indlæg af A_Strandfelt » 31. maj 2011, 12:46

doukas skrev:
Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Desværre lyder det ikke til han har super meget tro på egne evner - der måtte han gerne vise lidt mere courage og slå fast med syvtommersøm at pladsen i buret selvfølgelig er hans.
Jeg synes, at det er fint. Så kommer han heller ikke til at se dum ud, hvis han nu skulle tabe pladsen til en eventuel ny målmand, som man henter ind.
Meget bedre end Stenilds attitude.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Gamle Zaza

Indlæg af doukas » 31. maj 2011, 14:50

Jesper Schmidt skrev:
doukas skrev:
Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Desværre lyder det ikke til han har super meget tro på egne evner - der måtte han gerne vise lidt mere courage og slå fast med syvtommersøm at pladsen i buret selvfølgelig er hans.
Stenild style?
Typisk debatsiden med den attitude der. Altid skal man falde i den modsatte grøft på en ekstrem måde. Selvfølgelig skal NL ikke opføre sig som Stenild eller være en Balotelli-klon, men der er fandme også langt dertil, hvis man bare udtaler at man tror på man kan løse opgaven, og være ny førstemålmand, det er jo ikke fordi jeg kræver han skal proklamere at han nu er burets svar på Jesus Kristus. En målmand skal udvise selvsikkerhed, ellers gør forsvaret det heller ikke.

Verden er ikke så sort og hvid Hr.Schmidt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Yankee » 31. maj 2011, 15:16

Jeg tror også at Nicolai udstråler mere autoritet i kampene og internt i truppen. Det er i hvert fald meget vigtigt. Selvfølgelig kommer trygheden ved ham primært gennem en masse kampe, men hvis Nicolai fra start er en undskyldning for sig selv, så er det sværere for gutter som Wæhler og KEP at spille foran ham. En målmand må godt være lidt vanvittig og tale sine egne evner en smule op. Det har dog også været mit indtryk til reserveholdskampene, at Nicolai har rigelig personlighed til at styre sit forsvar.

Det gode ved det hele er jo at vi formentlig går ind i en sæson hvor Nicolai i mange kampe får nok at se til og hvor vi samtidig ikke kan forvente at vinde hver gang. Derudover har han også en klippe som Wæhler, der kan hjælpe ham i forbindelse med dødbolde og lignende. Jeg er slet ikke utryg ved Nicolai Larsen - især fordi vi haren meget velrenommeret målmandstræner i Poul Buus.

Brugeravatar
alexmk
1. div
1. div
Indlæg: 433
Tilmeldt: 19. jul 2005, 00:11
Geografisk sted: Vestbyen - i tribunens skygge

Re: Gamle Zaza

Indlæg af alexmk » 31. maj 2011, 15:59

Ham der Emil skrev:Hvor kunne det være smukt at få Jimmy tilbage, omend ikke som første keeper, så reserve. Har dog mine tvivl da han er ret glad for USA, plus han vist har gjort en rimelig figur derovre?
Jimmy får en løn på 1,2 mio. kr. til amerikansk beskatning ... det tror jeg ikke, at Lynge har parat til en reserve-keeper :D

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... guldrandet
jp.dk:
Tottenham kendte ikke AaB før kampen. 113 sekunder senere var de klogere. Da kendte de i hvert fald Thomas Enevoldsen - drømmemål til 1-0. Totalt ro på White Hart Lane.

"Vi er Aalborg, hvem er I,?" sang de 1.300 nordjyder i hjørnet.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Provst i Brovst » 31. maj 2011, 16:12

doukas skrev: ... det er jo ikke fordi jeg kræver han skal proklamere at han nu er burets svar på Jesus Kristus.
Det vil jeg til gengæld. Vi skal have en rutineret ræv, der vil proklamere at han ER Jesus Kristus! Gerne omgive hele feltet med et blåt reb og en "fuck" attitude.

Gad vide hvem det kan være?
Billede
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

RufusTheDog

Re: Gamle Zaza

Indlæg af RufusTheDog » 31. maj 2011, 17:03

Provst i Brovst skrev:
doukas skrev: ... det er jo ikke fordi jeg kræver han skal proklamere at han nu er burets svar på Jesus Kristus.
Det vil jeg til gengæld. Vi skal have en rutineret ræv, der vil proklamere at han ER Jesus Kristus! Gerne omgive hele feltet med et blåt reb og en "fuck" attitude.

Gad vide hvem det kan være?
Billede
Billede
Det er sgu da Darando aka Mr Wild Goose!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. maj 2011, 17:47

doukas skrev:
Jesper Schmidt skrev:
doukas skrev:
Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Desværre lyder det ikke til han har super meget tro på egne evner - der måtte han gerne vise lidt mere courage og slå fast med syvtommersøm at pladsen i buret selvfølgelig er hans.
Stenild style?
Typisk debatsiden med den attitude der. Altid skal man falde i den modsatte grøft på en ekstrem måde. Selvfølgelig skal NL ikke opføre sig som Stenild eller være en Balotelli-klon, men der er fandme også langt dertil, hvis man bare udtaler at man tror på man kan løse opgaven, og være ny førstemålmand, det er jo ikke fordi jeg kræver han skal proklamere at han nu er burets svar på Jesus Kristus. En målmand skal udvise selvsikkerhed, ellers gør forsvaret det heller ikke.

Verden er ikke så sort og hvid Hr.Schmidt.
Nu stammer de udtalelser han er kommet med, så vidt jeg ved fra før Lynges udmeldinger om at det er ham man vil satse på - jeg læste ihvertfald noget lignende kort efter at Zaza "fyringen" var meldt ud, og det var i det lys jeg nævnte Stenild. Jeg vil da netop mene at vi er ovre i den Stenild-agtige boldgade, hvis han havde proklameret at han naturligvis skulle være ny førstemålmand osv.

Iøvrigt kan knægten vel sagtens have masser af tro på egne evner, og samtidig magte at fremstå ydmyg overfor offentligheden, det vil jeg da personligt kun anse som et ekstra plus.

Munken
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 19. jul 2010, 09:58
Favoritspiller: Henning Munk Jensen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Munken » 1. jun 2011, 06:23

Jesper Schmidt skrev:
doukas skrev:
Jesper Schmidt skrev:
doukas skrev:
Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Desværre lyder det ikke til han har super meget tro på egne evner - der måtte han gerne vise lidt mere courage og slå fast med syvtommersøm at pladsen i buret selvfølgelig er hans.
Stenild style?
Typisk debatsiden med den attitude der. Altid skal man falde i den modsatte grøft på en ekstrem måde. Selvfølgelig skal NL ikke opføre sig som Stenild eller være en Balotelli-klon, men der er fandme også langt dertil, hvis man bare udtaler at man tror på man kan løse opgaven, og være ny førstemålmand, det er jo ikke fordi jeg kræver han skal proklamere at han nu er burets svar på Jesus Kristus. En målmand skal udvise selvsikkerhed, ellers gør forsvaret det heller ikke.

Verden er ikke så sort og hvid Hr.Schmidt.
Nu stammer de udtalelser han er kommet med, så vidt jeg ved fra før Lynges udmeldinger om at det er ham man vil satse på - jeg læste ihvertfald noget lignende kort efter at Zaza "fyringen" var meldt ud, og det var i det lys jeg nævnte Stenild. Jeg vil da netop mene at vi er ovre i den Stenild-agtige boldgade, hvis han havde proklameret at han naturligvis skulle være ny førstemålmand osv.

Iøvrigt kan knægten vel sagtens have masser af tro på egne evner, og samtidig magte at fremstå ydmyg overfor offentligheden, det vil jeg da personligt kun anse som et ekstra plus.
Hvor har du dog ret JS. Enig i Doukas udmelding om, at debatforumet altid falder i den modsatte grøft. Desværre 100 pct. samme retorik Doukas selv har benyttet sig af i denne sag. I er sgu svære at gøre tilfredse. Lad os nu bare bakke op om "knægten". Giv ham nogle kampe inden I som sædvanligt er ude med riven.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Freddie » 1. jun 2011, 07:49

Jeg er ikke i tvivl. Nicolai bliver en fremragende målmand for AaB. Han er samtidig beskeden og har ikke nogen lyst til at opbygge et større forventningspres, men tag ikke fejl. Han har gjort det fremragende for reserveholdet. Good luck, Nicolai.
Munken skrev:
Hvor har du dog ret JS. Enig i Doukas udmelding om, at debatforumet altid falder i den modsatte grøft. Desværre 100 pct. samme retorik Doukas selv har benyttet sig af i denne sag. I er sgu svære at gøre tilfredse. Lad os nu bare bakke op om "knægten". Giv ham nogle kampe inden I som sædvanligt er ude med riven.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Gamle Zaza

Indlæg af doukas » 1. jun 2011, 08:03

Hmm, måske var det meget godt at NL ikke havde de helt store armbevægelser hvis dette holder stik:

http://www.bold.dk/nyt/Stuhr-Ellegaard- ... -i-Aalborg" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

NeverDefeated

Re: Gamle Zaza

Indlæg af NeverDefeated » 1. jun 2011, 08:45

Som jeg har set Stuhr Ellegaard i den nyligt overståede sæson, så er han altså ikke en klasse bedre end Nicolai Larsen. Men det er måske meget godt med to jævnbyrdige målmænd, der kan presse hinanden om pladsen.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Gamle Zaza

Indlæg af sulakvelidze » 1. jun 2011, 09:07

NeverDefeated skrev:Som jeg har set Stuhr Ellegaard i den kommende sæson, så er han altså ikke en klasse bedre end Nicolai Larsen. Men det er måske meget godt med to jævnbyrdige målmænd, der kan presse hinanden om pladsen.
Har du set ham i den kommende sæson? Eller mener du den netop afsluttede, hvor han kun fik en kamp for Herenveen?

Umiddelbart tror jeg, at du har ret i, at Stuhr-Ellegaard og Nicolai Larsen er jævnbyrdige. Men jeg har ikke set Nicolai Larsen, så jeg bygger det mest på ønsketænkning. Som 20-årig er det mange gange nemmere at præstere på træningsbanen end i Superligaen, så hvis Stuhr-Ellegaard kommer til AaB, forestiller jeg mig, at han er et lille skridt foran Nicolai Larsen i et år eller to endnu. Men hvis Nicolai Larsen virkelig er tænkt som førstemålmand allerede nu, så jeg hellere, at man brugte penge på andre positioner og valgte en billigere løsning som reservemålmand.

NeverDefeated

Re: Gamle Zaza

Indlæg af NeverDefeated » 1. jun 2011, 09:24

sulakvelidze skrev: Har du set ham i den kommende sæson? Eller mener du den netop afsluttede, hvor han kun fik en kamp for Herenveen?

Umiddelbart tror jeg, at du har ret i, at Stuhr-Ellegaard og Nicolai Larsen er jævnbyrdige. Men jeg har ikke set Nicolai Larsen, så jeg bygger det mest på ønsketænkning. Som 20-årig er det mange gange nemmere at præstere på træningsbanen end i Superligaen, så hvis Stuhr-Ellegaard kommer til AaB, forestiller jeg mig, at han er et lille skridt foran Nicolai Larsen i et år eller to endnu. Men hvis Nicolai Larsen virkelig er tænkt som førstemålmand allerede nu, så jeg hellere, at man brugte penge på andre positioner og valgte en billigere løsning som reservemålmand.
Dumt at spille smart, hvis man ikke selv har styr på sine facts... Kevin Stuhr har i alt vogtet buret i 31 kampe denne sæson, i alle turneringer, for Heerenveen. Du har dog helt ret i at han kun fik 1 kamp... for reserveholdet.

Jeg ser meget hollandsk fodbold, og jeg vil skyde på at jeg har set ham i aktion omkring 10 gange i denne sæson. Han har haft rigtig mange vitale kiks, i en sæson hvor det er gået meget op og ned for Heerenveen, bl.a. pga. Bas Dosts skade. Hans helt store problem, som det også var i Randers er at han er en målmand som kommunikerer for lidt med sit forsvar, og i øvrigt giver alt for mange returer. Han har rigtig gode reflekser, men lukker for mange nemme mål ind.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Gamle Zaza

Indlæg af sulakvelidze » 1. jun 2011, 09:34

NeverDefeated skrev:
sulakvelidze skrev: Har du set ham i den kommende sæson? Eller mener du den netop afsluttede, hvor han kun fik en kamp for Herenveen?

Umiddelbart tror jeg, at du har ret i, at Stuhr-Ellegaard og Nicolai Larsen er jævnbyrdige. Men jeg har ikke set Nicolai Larsen, så jeg bygger det mest på ønsketænkning. Som 20-årig er det mange gange nemmere at præstere på træningsbanen end i Superligaen, så hvis Stuhr-Ellegaard kommer til AaB, forestiller jeg mig, at han er et lille skridt foran Nicolai Larsen i et år eller to endnu. Men hvis Nicolai Larsen virkelig er tænkt som førstemålmand allerede nu, så jeg hellere, at man brugte penge på andre positioner og valgte en billigere løsning som reservemålmand.
Dumt at spille smart, hvis man ikke selv har styr på sine facts... Kevin Stuhr har i alt vogtet buret i 31 kampe denne sæson, i alle turneringer, for Heerenveen. Du har dog helt ret i at han kun fik 1 kamp... i slutspillet.

Jeg ser meget hollandsk fodbold, og jeg vil skyde på at jeg har set ham i aktion omkring 10 gange i denne sæson. Han har haft rigtig mange vitale kiks, i en sæson hvor det er gået meget op og ned for Heerenveen, bl.a. pga. Bas Dosts skade. Hans helt store problem, som det også var i Randers er at han er en målmand som kommunikerer for lidt med sit forsvar, og i øvrigt giver alt for mange returer. Han har rigtig gode reflekser, men lukker for mange nemme mål ind.
Hvad sker der for dig her? Spille smart? Jeg stillede et simpelt spørgsmål, fordi jeg ikke forstod din formulering om, at du har set ham i den kommende sæson. Og så giver jeg dig ellers ret i din analyse om, at de to målmænd er jævnbyrdig.

Cheer up, ubesejrede humørbombe! Jeg følger på ingen måde med i den hollandske liga og tog det derfor for gode varer, at han kun har spillet en kamp i sæsonen, da jeg læste det på wikipedia.dk. Men sådan er den side jo af og til behæftet med fejl.

NeverDefeated

Re: Gamle Zaza

Indlæg af NeverDefeated » 1. jun 2011, 09:38

sulakvelidze skrev:
Hvad sker der for dig her? Spille smart? Jeg stillede et simpelt spørgsmål, fordi jeg ikke forstod din formulering om, at du har set ham i den kommende sæson. Og så giver jeg dig ellers ret i din analyse om, at de to målmænd er jævnbyrdig.

Cheer up, ubesejrede humørbombe! Jeg følger på ingen måde med i den hollandske liga og tog det derfor for gode varer, at han kun har spillet en kamp i sæsonen, da jeg læste det på wikipedia.dk. Men sådan er den side jo af og til behæftet med fejl.
Pas på, eller jeg spiser dig til aftensmad!

Beklager, jeg havde lidt travlt og fejltolkede dit indlæg som at du påstod at jeg havde set nul og niks med ham.

Men det har jeg altså, og jeg holder fast I at han ikke vil være en klar 1. målmand, hvilket i min optik kun er godt.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Gamle Zaza

Indlæg af sulakvelidze » 1. jun 2011, 09:45

NeverDefeated skrev:
sulakvelidze skrev:
Hvad sker der for dig her? Spille smart? Jeg stillede et simpelt spørgsmål, fordi jeg ikke forstod din formulering om, at du har set ham i den kommende sæson. Og så giver jeg dig ellers ret i din analyse om, at de to målmænd er jævnbyrdig.

Cheer up, ubesejrede humørbombe! Jeg følger på ingen måde med i den hollandske liga og tog det derfor for gode varer, at han kun har spillet en kamp i sæsonen, da jeg læste det på wikipedia.dk. Men sådan er den side jo af og til behæftet med fejl.
Pas på, eller jeg spiser dig til aftensmad!

Beklager, jeg havde lidt travlt og fejltolkede dit indlæg som at du påstod at jeg havde set nul og niks med ham.

Men det har jeg altså, og jeg holder fast I at han ikke vil være en klar 1. målmand, hvilket i min optik kun er godt.

Ok, fair nok. Og hvis han ikke er klart bedre end Nicolai Larsen, holder jeg fast i, at pengene kan bruges bedre på andre positioner. Men med det forbehold, at det altid er et sats at gøre en 20-årig til førstemålmand i Superligaen. Og ikke mindre, når man som AaB formentlig igen får en svær sæson.

Besvar