Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Funky » 1. jun 2011, 09:56

sulakvelidze skrev:Og hvis han ikke er klart bedre end Nicolai Larsen, holder jeg fast i, at pengene kan bruges bedre på andre positioner. Men med det forbehold, at det altid er et sats at gøre en 20-årig til førstemålmand i Superligaen. Og ikke mindre, når man som AaB formentlig igen får en svær sæson.
Jeg ser i alt fald ikke Ellegaard som en meget bedre målmand end Zaza, og i og med man sagde farvel til ham, så giver det jo ikke meget mening at hive en tilsvarende mand ind, med mindre han er noget billigere, eller har nogle andre spidskompetencer som man hellere vil have.

Jeg synes dog også det er en overraskende 'frisk og vovet' udmelding, at Nicolai Larsen skal være 1. målmand. Det ligner dem ikke derude på Hornevej.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Hanga » 1. jun 2011, 09:58

Lynge afviser historien om Stuhr-Ellegaard.

http://www.bold.dk/nyt/Lynge-benaegter- ... rd-kontakt

Lettere pinligt for nordjyske at bringe sådan en and, når nu Lynge igår slog fast, at Nicolaj skal have chancen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Gamle Zaza

Indlæg af marshmellow » 1. jun 2011, 11:31

Funky skrev:
sulakvelidze skrev:Og hvis han ikke er klart bedre end Nicolai Larsen, holder jeg fast i, at pengene kan bruges bedre på andre positioner. Men med det forbehold, at det altid er et sats at gøre en 20-årig til førstemålmand i Superligaen. Og ikke mindre, når man som AaB formentlig igen får en svær sæson.
Jeg ser i alt fald ikke Ellegaard som en meget bedre målmand end Zaza, og i og med man sagde farvel til ham, så giver det jo ikke meget mening at hive en tilsvarende mand ind, med mindre han er noget billigere, eller har nogle andre spidskompetencer som man hellere vil have.

Jeg synes dog også det er en overraskende 'frisk og vovet' udmelding, at Nicolai Larsen skal være 1. målmand. Det ligner dem ikke derude på Hornevej.
han er vel ca 1 meter højere
grønkjær havde næppe kunnet lobbe kuglen over stuhr , der helt ude fra sidelinien
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

Brugeravatar
Smokey
2. div
2. div
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13. jan 2007, 13:13
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Smokey » 1. jun 2011, 11:40

Hanga skrev:Lynge afviser historien om Stuhr-Ellegaard.

http://www.bold.dk/nyt/Lynge-benaegter- ... rd-kontakt

Lettere pinligt for nordjyske at bringe sådan en and, når nu Lynge igår slog fast, at Nicolaj skal have chancen.
Kan ikke se hvad der er pinligt i den historie? Der dukker altid alle mulige rygter op om nye spillere når sæsonen er overstået, og hvis jeg ikke husker meget galt så har Lynge før benægtet noget lignende, for så at hente spilleren ind alligevel ;)

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Gamle Zaza

Indlæg af nik » 1. jun 2011, 11:51

Mon ikke Nordjydske har haft i den rigtige historie, stuhr har i de tåbelige ture uden for feltet som Zaza har

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Pastorius » 1. jun 2011, 12:15

Smokey skrev:
Hanga skrev:Lynge afviser historien om Stuhr-Ellegaard.

http://www.bold.dk/nyt/Lynge-benaegter- ... rd-kontakt

Lettere pinligt for nordjyske at bringe sådan en and, når nu Lynge igår slog fast, at Nicolaj skal have chancen.
Kan ikke se hvad der er pinligt i den historie? Der dukker altid alle mulige rygter op om nye spillere når sæsonen er overstået, og hvis jeg ikke husker meget galt så har Lynge før benægtet noget lignende, for så at hente spilleren ind alligevel ;)
Lynge plejer ikke direkte at lyve. Så jeg tror vi kan konstatere det ligger helt fast at Lynge endnu ikke har talt med KS-E. At det så ikke er ensbetydende med at han ikke har forhørt sig hos hans agent eller har planer om at gøre det er en anden sag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
ph123
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:33
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af ph123 » 1. jun 2011, 14:43

nik skrev:Mon ikke Nordjydske har haft i den rigtige historie, stuhr har i de tåbelige ture uden for feltet som Zaza har

hvad ?

Sådan her?:
Mon ikke Nordjyske har haft FAT i den rigtige histore? Stuhr har IKKE de tåbelige ture uden for feltet, som Zaza har

Hejslet
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 11. dec 2007, 14:10

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Hejslet » 1. jun 2011, 17:32

Jeg ville nu meget gerne se Kevin Stuhr Ellegaard i AaB, tror han kunne blive en rigtig sikker sidste skanse. Ville være en klassesigning efter min mening.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Schredni » 1. jun 2011, 18:52

ph123 skrev:
nik skrev:Mon ikke Nordjydske har haft i den rigtige historie, stuhr har i de tåbelige ture uden for feltet som Zaza har

hvad ?

Sådan her?:
Mon ikke Nordjyske har haft FAT i den rigtige histore? Stuhr har IKKE de tåbelige ture uden for feltet, som Zaza har
tak

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Drastrup

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jens fup » 2. jun 2011, 00:50

Hejslet skrev:Jeg ville nu meget gerne se Kevin Stuhr Ellegaard i AaB, tror han kunne blive en rigtig sikker sidste skanse. Ville være en klassesigning efter min mening.
Kevin Stuhr var såvidt jeg husker ledig på markedet dengang vi hentede Zaza - han stod højere på min wanting-list dengang end Zaza gjorde, primært pga. alder og det dermed større udviklingspotentiale og jeg ærgrede mig (i et kort stykke tid) over at Lynge valgte Zaza. Det potentiale mener jeg nok at han stadigvæk besidder, han er 28 og dermed tæt på "en målmands bedste alder" og er vel ikke helt urealistisk som kandidat til landsholdet. Er det realistisk at hente Stuhr, så ville jeg foretrække dét, fremfor en uprøvet 20-årig.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af -Larsen » 2. jun 2011, 12:52

jens fup skrev:
Hejslet skrev:Jeg ville nu meget gerne se Kevin Stuhr Ellegaard i AaB, tror han kunne blive en rigtig sikker sidste skanse. Ville være en klassesigning efter min mening.
Kevin Stuhr var såvidt jeg husker ledig på markedet dengang vi hentede Zaza - han stod højere på min wanting-list dengang end Zaza gjorde, primært pga. alder og det dermed større udviklingspotentiale og jeg ærgrede mig (i et kort stykke tid) over at Lynge valgte Zaza. Det potentiale mener jeg nok at han stadigvæk besidder, han er 28 og dermed tæt på "en målmands bedste alder" og er vel ikke helt urealistisk som kandidat til landsholdet. Er det realistisk at hente Stuhr, så ville jeg foretrække dét, fremfor en uprøvet 20-årig.
Han forbliver rimelig uprøvet, hvis han ikke får chancen og synes egentlig, at 20 er en fremragende alder, at prøve en ny keeper på. Jeg vil til enhver tid forsvarer Nicolai, da intet tyder på, at han ikke kan klare opgaven. Derudover, så finder jeg det åndssvagt, at bruge penge på en målmand, når vi render rundt med et SÅ tandløst angreb.

Thorshauge

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Thorshauge » 2. jun 2011, 13:01

Jeg støtter også Oppen som 1. målmand, måske kunne man hente Lars Winde, Jimmy Nielsen eller en anden rutineret transferfri målmand som 2. målmand eller backup, hvis Oppen mod forventning ikke slår til. Måske også med mulighed for at blive målmandstræner på sigt.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Kunji » 2. jun 2011, 13:01

-Larsen skrev:Han forbliver rimelig uprøvet, hvis han ikke får chancen og synes egentlig, at 20 er en fremragende alder, at prøve en ny keeper på. Jeg vil til enhver tid forsvarer Nicolai, da intet tyder på, at han ikke kan klare opgaven. Derudover, så finder jeg det åndssvagt, at bruge penge på en målmand, når vi render rundt med et SÅ tandløst angreb.
Jeg forstår absolut heller ikke det tilsyneladende åbenlyse faktum, at Nicolai ikke er god nok, og vi skal have en ny målmand.

Nicolai Larsen har været fremhævet i en årrække, og han er hentet ind efter Stenild-stuntet. Det har fra starten været fuldstændig tydeligt, at han skulle have chancen, når Zaza forsvandt. Desuden er Kevin Stuhr ringe i feltet, og han giver nærmest absurd mange returbolde - Hvordan passer det sammen med et forsvar, der har udvist store placeringsvanskeligheder i sæsonen? Nej tak!

KEP ud!
Ny forsvarer ind!
Lasse som reserve i midterforsvaret og på backen!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Sauer » 6. jun 2011, 00:29

doukas skrev:... det er jo ikke fordi jeg kræver han skal proklamere at han nu er burets svar på Jesus Kristus.
Det kunne sateme ellers være fedt, og også noget der ville trække katolikkerne på stadion.

Billede

Men Nicolai lyder ikke som noget dumt alternativ, efter hvad man har hørt fra forskellige beretninger fra den daglige træning, hvor han på ingen måde skulle have været overskygget af Zaza.

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Rolden » 9. jun 2011, 08:14

Nyt rygte omkring ny målmand.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568405.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af 12mand » 9. jun 2011, 08:42

Rolden skrev:Nyt rygte omkring ny målmand.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 568405.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
anden tråd, men vidste ikk hvor jeg skulle skrive det ellers.
på bold.dk står der: "AaB oprustede kraftigt i vinter for at stå stærkest muligt i nedrykningskampen. Mission overlevelse lykkedes - blandt andet takket være folk som Morten 'Duncan' Rasmussen, Michael Lumb og Kayke, der nu alle sammen med keeper Karim Zaza er væk."

hæfter mig ved at de os nævner kayke, er det officielt at han er væk nu?!
lynge er gud!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Gamle Zaza

Indlæg af le Cid » 9. jun 2011, 09:03

12mand skrev:hæfter mig ved at de os nævner kayke, er det officielt at han er væk nu?!
Der er ikke meldt noget officielt ud endnu...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af 12mand » 9. jun 2011, 09:27

le Cid skrev:
12mand skrev:hæfter mig ved at de os nævner kayke, er det officielt at han er væk nu?!
Der er ikke meldt noget officielt ud endnu...
mente jeg nu heller ikk. os det der undrede mig. os underligt vi har ikk har hørt noget angående duen endnu.
lynge er gud!

Thorshauge

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Thorshauge » 17. jun 2011, 14:12

Zaza udtaler til tipsbladet, at han er tæt på en ny klub... mon det kan være HB Køge?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... aa-ny-klub

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Gamle Zaza

Indlæg af kzoze » 17. jun 2011, 14:42

det kan godt være zaza ikke har stået sin bedste sæson men hmm sku ikke hans skyld alene det gik som det gik
fakta er at der blevet "jølet" 140 millioner væk på ja guderne må vide hvad
bestyrelsen har da vist også haft en alvorlig dårlig sæson.....vi kan starte med at de skilte sig af med kuhn pga en
total ukendt svensker....sku ene og alene deres skyld for hvad har vi fået for 140 mill
hvis det havde været i en alm virksomhed var der sku rullet hoveder
så nu står vi med en helt ung målmand ... siger bare 140 millioner hmm
Uden synd - ingen frelse

Besvar