Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. jun 2011, 14:57

kzoze skrev:det kan godt være zaza ikke har stået sin bedste sæson men hmm sku ikke hans skyld alene det gik som det gik
fakta er at der blevet "jølet" 140 millioner væk på ja guderne må vide hvad
bestyrelsen har da vist også haft en alvorlig dårlig sæson.....vi kan starte med at de skilte sig af med kuhn pga en
total ukendt svensker....sku ene og alene deres skyld for hvad har vi fået for 140 mill
hvis det havde været i en alm virksomhed var der sku rullet hoveder
så nu står vi med en helt ung målmand ... siger bare 140 millioner hmm
Hørt, hørt...

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af 12mand » 21. jun 2011, 14:15

han lyder sgu godt nok sympatisk, vores nye, måske første målmand.

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=40913" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

Thorshauge

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Thorshauge » 21. jun 2011, 14:24

12mand skrev:han lyder sgu godt nok sympatisk, vores nye, måske første målmand.

http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=40913" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke nok med han er en god målmand, han er også skruet godt sammen på øverste etage!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Sauer » 10. jul 2011, 19:58

Zaza er utilfreds med Kent Nielsens håndtering af hans kontraktsituation.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/za ... n=newsfeed" onclick="window.open(this.href);return false;

Forhåbentlig gjorde han alligevel sit bedste og forsøgte at 'sælge sig selv' i de sidste kampe.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Hanga » 10. jul 2011, 20:09

Sauer skrev:Zaza er utilfreds med Kent Nielsens håndtering af hans kontraktsituation.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/za ... n=newsfeed" onclick="window.open(this.href);return false;

Forhåbentlig gjorde han alligevel sit bedste og forsøgte at 'sælge sig selv' i de sidste kampe.
- Det blev dyrt for mig, at han ikke meldte det ud noget før. Det kostede mig chancen for at sælge mig selv i de sidste runder af Superligaen. Nu fik jeg beskeden dagen efter sidste kamp, så jeg kan jo ikke rigtig vise mig frem for nogen i kamp, siger Zaza
Hvor er det dog en torskedum udtalelse... For det første burde han have haft 100% fokus på nedrykningskampen, og have fuld forståelse for, at klubben gerne ville vente til efter sæsonen med at diskutere fremtid. For det andet, har han da forhåbentlig gjort sit bedste for at stå så godt som muligt, uagtet om fremtiden lå i AaB eller andetsted. Det er en hån hvis han har "slappet af". For det tredje, så har han stået i superligaen i jeg ved ikke hvor mange år - mon ikke godt folk kender ham, så jeg tror ærlig talt ikke at tre kampe fra eller til, ville gøre den store forskel.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Gamle Zaza

Indlæg af svendpoulsen » 10. jul 2011, 20:20

Jeg forstår sku godt Zaza er en anelse skuffet over måden at slutte i AaB på.
At få beskeden efter sidst spillede kamp i ligaen, at der ikke er brug for dig mere, må da være pissetræls - for nu at sige det lige ud.
Med det han har leveret for klubben gennem årene, havde han fortjent en anden afslutning, og jeg er sikker på han ville have ydet akkurat det samme i slutfasen, selv om han havde vidst i et par måneder, at det var slut ved turneringsslut.
Så meget mandfolk ville han forhåbentlig have været.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jydenfranord » 10. jul 2011, 20:55

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad Stenild mon siger til sig selv for tiden. Han smækkede med døren og tog til Horsens, som nu har hentet en ny 2. målmand og givet Stenild besked på han kan finde en ny klub. Hvis han havde ventet, ville det med stor sandsynlighed have været Stenild der var ny 1. målmand i AaB.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jonas386 » 10. jul 2011, 21:24

jydenfranord skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad Stenild mon siger til sig selv for tiden. Han smækkede med døren og tog til Horsens, som nu har hentet en ny 2. målmand og givet Stenild besked på han kan finde en ny klub. Hvis han havde ventet, ville det med stor sandsynlighed have været Stenild der var ny 1. målmand i AaB.
Og omvendt igen, så kunne det ligesågodt have været han havde rådnet op hos reserverne... Der er nok en grund til Horsens vælger at vrage ham.
Måske han skulle forsøge sig hos HB Køge, det er hvertfald en fin mulighed for at vise sig frem på højeste niveau... Og man må formode der bliver rigeligt at lave.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af 12mand » 10. jul 2011, 23:16

svendpoulsen skrev:Jeg forstår sku godt Zaza er en anelse skuffet over måden at slutte i AaB på.
At få beskeden efter sidst spillede kamp i ligaen, at der ikke er brug for dig mere, må da være pissetræls - for nu at sige det lige ud.
Med det han har leveret for klubben gennem årene, havde han fortjent en anden afslutning, og jeg er sikker på han ville have ydet akkurat det samme i slutfasen, selv om han havde vidst i et par måneder, at det var slut ved turneringsslut.
Så meget mandfolk ville han forhåbentlig have været.
nu er det ikk for at lyde hovmodig, eller spille smart. men jeg tror sgu ærlig talt den eneste i danmark der ikk havde set at zaza ville få sin kontrakt forlænget - var ja, zaza selv. lige så mange gode kampe han har stået, lige så mange dårlige skandale kampe har han os stået. så for mig er det sgu helt fint vi får en ung målmand med hår på mandlerne, der tør tage chancen.
lynge er gud!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af 12mand » 10. jul 2011, 23:17

jydenfranord skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad Stenild mon siger til sig selv for tiden. Han smækkede med døren og tog til Horsens, som nu har hentet en ny 2. målmand og givet Stenild besked på han kan finde en ny klub. Hvis han havde ventet, ville det med stor sandsynlighed have været Stenild der var ny 1. målmand i AaB.
hørt. hvis bare han kunne holde fødderne solidt på jorden, og være lige så sympatisk som NL, havde han sgu nok været 1 målmand nu.
lynge er gud!

AltidAaB
Junior
Junior
Indlæg: 63
Tilmeldt: 10. apr 2008, 13:53
Geografisk sted: 2200

Re: Gamle Zaza

Indlæg af AltidAaB » 10. jul 2011, 23:55

Sauer skrev:Zaza er utilfreds med Kent Nielsens håndtering af hans kontraktsituation.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/za ... n=newsfeed" onclick="window.open(this.href);return false;

Forhåbentlig gjorde han alligevel sit bedste og forsøgte at 'sælge sig selv' i de sidste kampe.
JA!

Jeg håber sørme ikke, at det er den generelle holdning blandt spillerne - at alt hvad de gør handler om at sælge sig selv. Tænk, jeg troede det handlede om at redde AaB og intet andet i de sidste kampe sidste sæson, og det ligger nærmest lidt i Zazas udtagelser, at han ikke har forsøgt at sælge sig selv - altså spille op til sit bedste. Jeg ved godt, at fodbold er et job, men at det åbenbart var 100% løn og 0% følelser for Zaza at være i AaB, er jeg da lidt overrasket over.

Jeg har stor respekt for Zazas præstationer i AaB, men jeg synes godt nok det er en mærkelig holdning, han giver udtryk for der...
Alltid rött, alltid rätt!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3826
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Gentleman Finn » 11. jul 2011, 01:13

Jeg tror nu blot at Zaza ledte efter et argument der skulle tale for, at han skulle have fået sin kontrakt situation at vide noget før.
Han har nok ment, at det ingen betydning ville have haft for hans niveau eller fokus, at han havde fået at vide, han skulle videre, uanset hvad resultatet blev. Det kom så ud på en lidt anden måde, kunne det se ud til.

Men Zaza må også respektere, at vi er en klub der igennem hele foråret var meget presset, og derfor ville udsætte ALT kontraktspekulation til sæsonen var ovre. Han kan vel umuligt vide hvornår beslutningen blev truffet, om hans fremtidige virke i klubben. Havde man fundet kommet frem til den konklusion efter nederlaget mod Silkeborg, så er det jo begrænset hvor meget ekstra tid det havde givet Zaza. Og i den situation synes jeg det er fint der ikke nævnes nogen former for kontrakter da det muligvis ville påvirke deres præstationer, og det er jo ikke fordi andre klubber på dette tidspunkt aner deres budget for næste sæson og er i fuld gang med at hente folk ind.

Selve tidspunktet, dagen efter overlevelse, kommer til at se skidt ud. Men han må vel også erkende, at han er ikke er den mest eftertragtede vare mere, og det kan måske være svært at acceptere for Zaza, og en af grundende til han melder så hårdt ud.

Der skal siges et stort tak til Zaza, vi har delt mange gode stunder med ham, og lykke til fremover.

Lindvang

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Lindvang » 11. jul 2011, 11:11

Super usmart udtalelse af Zaza, men jeg forstår sgu godt hans bitterhed. En ting er, at han bliver vraget på den sindssygt usympatiske og uværdige måde, men noget helt andet er, at Kent, ifølge Zaza, spiller med fordækte kort og ikke er reel over for sine spillere. Det holder ikke.

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Cx » 11. jul 2011, 11:36

Lindvang skrev:Super usmart udtalelse af Zaza, men jeg forstår sgu godt hans bitterhed. En ting er, at han bliver vraget på den sindssygt usympatiske og uværdige måde, men noget helt andet er, at Kent, ifølge Zaza, spiller med fordækte kort og ikke er reel over for sine spillere. Det holder ikke.
Det er da sejt at Zaza - og medierne - er sandhedsvidner!

Hvis han er citeret korrekt synes jeg kun at det var på tide han fik sparket ud af klubben, hvis han mener at han skal sælge sig selv på banen ift. en ny kontrakt med en anden klub - hvilket så åbenbart ikke er nødvendigt ift. en forlængelse af engagementet i AaB!

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

Lindvang

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Lindvang » 11. jul 2011, 11:46

Cx skrev:
Lindvang skrev:Super usmart udtalelse af Zaza, men jeg forstår sgu godt hans bitterhed. En ting er, at han bliver vraget på den sindssygt usympatiske og uværdige måde, men noget helt andet er, at Kent, ifølge Zaza, spiller med fordækte kort og ikke er reel over for sine spillere. Det holder ikke.
Det er da sejt at Zaza - og medierne - er sandhedsvidner!

Hvis han er citeret korrekt synes jeg kun at det var på tide han fik sparket ud af klubben, hvis han mener at han skal sælge sig selv på banen ift. en ny kontrakt med en anden klub - hvilket så åbenbart ikke er nødvendigt ift. en forlængelse af engagementet i AaB!

Lures
Cx
Det har vel ikke noget med sandhedsvidner at gøre, at måden hvorpå Zaza blev vraget, dagen efter en redning, er dybt usympatisk.

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Cx » 11. jul 2011, 11:50

Lindvang skrev:Det har vel ikke noget med sandhedsvidner at gøre, at måden hvorpå Zaza blev vraget, dagen efter en redning, er dybt usympatisk.
For Zaza's historie holder vand - eller hvad?
"Vi vinder guld i år...."

Lindvang

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Lindvang » 11. jul 2011, 11:54

Cx skrev:
Lindvang skrev:Det har vel ikke noget med sandhedsvidner at gøre, at måden hvorpå Zaza blev vraget, dagen efter en redning, er dybt usympatisk.
For Zaza's historie holder vand - eller hvad?
Det var sgu da utroligt!

Blev Zaza vraget dagen efter kampen i Parken eller gjorde han ikke? Kan ske, at du finder metoden fin og god, jeg finder den usympatisk og meget lidt respektfuld over for en spiller, der har tjent klubben vel.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Gamle Zaza

Indlæg af hje1980 » 11. jul 2011, 12:00

Lindvang skrev:
Cx skrev:
Lindvang skrev:Det har vel ikke noget med sandhedsvidner at gøre, at måden hvorpå Zaza blev vraget, dagen efter en redning, er dybt usympatisk.
For Zaza's historie holder vand - eller hvad?
Det var sgu da utroligt!

Blev Zaza vraget dagen efter kampen i Parken eller gjorde han ikke? Kan ske, at du finder metoden fin og god, jeg finder den usympatisk og meget lidt respektfuld over for en spiller, der har tjent klubben vel.
Man kan vende den om... hvilken dag er bedre, når der først skulle meldes noget ud EFTER sæsonen er sluttet...?

Den sidste dag i hans kontraktperiode...?

Nej synes det har været fair... han får meldingen FØRSTE dag efter redningen... han har haft snart 1,5 måned nu... hvad mere vil han forlange?

Gav vide hvor Zaza's motivation var henne hvis han allerede inden de sidste 4 runder vidste han skulle stoppe i AaB, og evt. spille i Randers bagefter... hvilken klub han mon helst så ville rede?

Nej kære Zaza... tak for alt i AaB... du har givet os store oplevelser... og lidt nervær, men det der... HOLDER IKKE!!!

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Cx » 11. jul 2011, 12:06

Lindvang skrev:Det var sgu da utroligt!

Blev Zaza vraget dagen efter kampen i Parken eller gjorde han ikke? Kan ske, at du finder metoden fin og god, jeg finder den usympatisk og meget lidt respektfuld over for en spiller, der har tjent klubben vel.
Du ved lige så lidt som mig noget om, hvornår og hvad Zaza har fået at vide omkring en forlængelse! At du bruger Zaza's ord som sandhed er da fint nok.

Hvornår synes du at sagen skulle have være lukket?

Tænk dig, hvis Zaza havde skrevet med Rand'os/Lyngby - og vi var rykket ud (eller lignende scenarier)... Der er jo ikke en sjæl i verden der har modsat Zaza at forhandle til anden side siden januar - det kan ved gud ikke være AaB's problem!

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

Brugeravatar
Del Pede
Allstar
Allstar
Indlæg: 1581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:24
Geografisk sted: I helvede tilsyneladne
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Del Pede » 11. jul 2011, 12:09

Zazas situation var ikke unik på nogen måder. Lynge havde meldt ud, at INGEN spiller vil få noget at vide, før AaB's superliga status var kendt. Zaza delte skæbne med resten af truppen. Og det med at han ikke fik mulighed for at sælge sig selv. Fy for helvede. Måske skulle han tage og kigge lidt ind af. Havde han nu leveret varen i det sidte halve år, så kunne han måske have sin kontrakt forlænget. Og det havde da, som allerede nævnt, klædt ham at "sælge sig selv" alligevel.

Der er en grund til at ingen klubber står i kø for at skrive med ham, og det kan han ikke takke Kent Nielsen for. Det er faktum, at han står som en rådden bakæg for tiden.

Fy for helvede for en afskedsgave, til den klub der har givet ham de bedste fodboldoplevelser. Føj
Billede

Besvar