Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Gamle Zaza

Indlæg af FlæskeFrank » 12. okt 2011, 18:52

Nu skal man kigge på placeringen, pointantal og kampantal. Det betyder faktisk hvis de vinder deres næste kamp, så har de 16 point for 9 kampe og kan faktisk ligge nr. 2 - 1 point foran Randers. Efter alle har spillet 9 kampe.

Så kig rigtig på tallene.
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Mogens » 12. okt 2011, 23:03

FlæskeFrank skrev:Nu skal man kigge på placeringen, pointantal og kampantal. Det betyder faktisk hvis de vinder deres næste kamp, så har de 16 point for 9 kampe og kan faktisk ligge nr. 2 - 1 point foran Randers. Efter alle har spillet 9 kampe.

Så kig rigtig på tallene.
Det skal jeg nok. Så skal du lige svare rigtigt på begge spørgsmål:-) Det der ikke blev besvaret er, om det kun er Zazas skyld? Jeg tror i øvrigt godt, at jeg selv kender svaret.

Personligt mener jeg ikke selv, at jeg afskrev ham som målmand. Jeg konkluderede vist, at han var faldet i niveau de(t) seneste (par) år, at han ikke længere havde superligaklasse og at jeg gerne så en anden målmand i AaB. Alle tre ting er nogle jeg i øvrigt stadig står ved.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Gamle Zaza

Indlæg af FlæskeFrank » 12. okt 2011, 23:49

Jeg var selv en af dem, som i sommers mente Zaza's tid var ovre.

Men det ændrer ikke ved det imponerende, hvis Hjørring og Zaza kan holde sig i toppen af 1. division(kan ikke forestille mig Hjørrring i superligaen). Her tror jeg, at Zaza har en stor rolle. Da han ikke fik kontrakten forlænget var den generelle holdning på debatsiden vel også at han bare ikke var bedre end så mange andre superligamålmænd. Det var vel kun enkelte, som mente, at han ikke engang var god nok til serie 6-øldrikkende hold.
- FlæskeFrank

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Mogens » 13. okt 2011, 10:55

Jamen, så er vi jo sådan set næsten enige, som jeg læser det.

Grunden til min reaktion var såmænd blot, at dit første indlæg blev tolket som om, at det stort set var hans fortjeneste, at de nu lå ok i 1. division (trods 14 mål imod i 8 kampe), og ikke det faktum, at de har hentet x antal nye spillere ind til holdet.

I øvrigt imponerende, at de har rejst sig efter en såvidt jeg husker elendig start på sæsonen. Man skal dog ikke glemme, at de i de næste to kampe skal møde to af de absolutte topfavoritter til den 2. oprykningsplads (efter efb). Meget kan dog i øvrigt ændre sig endnu, og såfremt de ender på en midterplacering, så er der måske heller ikke nogen grund til at tillægge ham større betydning end godt er.

Min slutkonklusion på Zaza er, at han såmænd nok er en af de bedste i 1. division, men jeg mener stadig ikke, at han længere har superligaklasse.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Mogens » 19. okt 2011, 23:30

Efter 10. runde er status stadig en 8. plads for hif, og nu med 16 mål imod. Endelig er hif 7 point fra 2. pladsen, så begejstringen kan vist godt dæmpes for en stund.

Ikke at det i mine øjne siger hverken mere eller mindre om Zaza som målmand, men blot lidt opfølgning.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Busk79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 23. jul 2009, 21:21
Favoritspiller: Calle Facius, Erik Bo Andersen, Søren Frederiksen, Lee Sharp, Paulo Maldine, Hagi, Gassa, Romario
Geografisk sted: Vensyssel

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Busk79 » 2. nov 2011, 16:51

Mogens skrev:Efter 10. runde er status stadig en 8. plads for hif, og nu med 16 mål imod. Endelig er hif 7 point fra 2. pladsen, så begejstringen kan vist godt dæmpes for en stund.

Ikke at det i mine øjne siger hverken mere eller mindre om Zaza som målmand, men blot lidt opfølgning.
FC Hjørring tak..

Jeg hadede at Zaza kom til Hjørring, især som FC Hjørring fan.. For Weinkouff er en folke helt og en ekstrem sympatisk menneske..

Men nu sidder jeg altid bag FC Hjørring målet og er faktisk rigtig imponeret over hans evne til at dirrigere forsvaret rundt.. Han snakker konstant og er dygtig taktisk til at guide sine spillere og det har haft en storstor indvirkning på FC Hjørrings resultater..

Problemerne i klubben som jeg ser er faktisk for mange nye spillere ind og stamspillere ud.. Gode spillere der er kommet ind ja vist men de skal spille sammen først..

Og med de resultaterne i starten.. Vi tabte 3 kampe til Superliga udfordre og der skal FCH ikke konkurre om at være med.. Midten er målet indtil videre..

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jensemand57 » 2. nov 2011, 19:16

Busk79 skrev:
Mogens skrev:Efter 10. runde er status stadig en 8. plads for hif, og nu med 16 mål imod. Endelig er hif 7 point fra 2. pladsen, så begejstringen kan vist godt dæmpes for en stund.

Ikke at det i mine øjne siger hverken mere eller mindre om Zaza som målmand, men blot lidt opfølgning.
FC Hjørring tak..

Jeg hadede at Zaza kom til Hjørring, især som FC Hjørring fan.. For Weinkouff er en folke helt og en ekstrem sympatisk menneske..

Men nu sidder jeg altid bag FC Hjørring målet og er faktisk rigtig imponeret over hans evne til at dirrigere forsvaret rundt.. Han snakker konstant og er dygtig taktisk til at guide sine spillere og det har haft en storstor indvirkning på FC Hjørrings resultater..

Problemerne i klubben som jeg ser er faktisk for mange nye spillere ind og stamspillere ud.. Gode spillere der er kommet ind ja vist men de skal spille sammen først..

Og med de resultaterne i starten.. Vi tabte 3 kampe til Superliga udfordre og der skal FCH ikke konkurre om at være med.. Midten er målet indtil videre..
Også glemte du lige nederlaget her i Hobro. :cheers:

Besvar