Gamle Zaza

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af AaBlover4ever » 30. maj 2011, 18:51

Dalbjerg skrev:
AaBlover4ever skrev:
seamann skrev:aabfanhobro - du mangler at svare på hvad det er for en masse driblinger, der har kostet mål, du har set.
Nu er jeg ikke "aabfanhobro", men jeg kan mindes to kampe (mener det var mod SIF og SE på hjemmebane) i efteråret, hvor Zaza's 'fine' driblerier kostede, fordi han blev tacklet og dermed havde modstanderne frit mål.

Personligt får jeg det dårligt hver gang bolden kommer tilbage til Zaza, da man aldrig aner hvad han har tænkt sig.
Det vil sige at Zaza kostede et mål i en kamp der endte 0-0??

Så er jeg helt enig med dig, så skal han fandme ud!!

Drop det nu.. Der var EN (1!!!!) gang, Zaza blev nuppet i at drible, og det var mod SE på hjemmebane...

Jeg er fint tilfreds med at vi nu kigger i andre retninger, men jeg bliver træt af folk der sidder og kommer med deres bodega-analyser, uden at se ting i en større sammenhæng..

Og hvis du får det dårligt, når Zaza får bolden i fødderne, så må du enten være meget ung, eller så magter du ikke og huske hvordan hele Aalborg stadion frygtede bolde tilbage til Jimmy.. Så er "frygten" ved Zaza jo vand ved siden af..
Jeg mindes ikke om det var i denne sæson eller sidste sæson Zaza lavede de par brølere - men lad nu det ligge.

Med hensyn til din sammenligning med Jimmy så føler jeg ikke du kan sammenligne de to spillere. Jimmy var i det mindste mand nok til, at sparke boldene væk/frem på banen når han fik den. Det var sgu sjældent (hvis ikke aldrig) man så ham stå og finte en modspiller. Men lad nu denne diskussion ligge. Jeg kan ihvertfald bare konstatere at jeg er glad for Lynges/Kents beslutning og ser frem til en ny sæson med en ny målmand.

quark
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 13. sep 2009, 22:42

Re: Gamle Zaza

Indlæg af quark » 30. maj 2011, 19:38

Kunne det ikke tænkes, at Lynge i længere tid har haft en ny målmand klar i kulissen. Men at denne nye mand ikke ønsker at spille 1.division. Nedrykning havde været lig med at denne ukendte havde droppet alle aftaler, og så kunne man have haft brug for Zaza. Nu bliver vi i suppen og så kører man videre med den nye mand og siger farvel til Karim ?
Jeg har en krop som en gud. Desværre er det Buddha...

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Gamle Zaza

Indlæg af PeterS » 30. maj 2011, 20:02

quark skrev:Kunne det ikke tænkes, at Lynge i længere tid har haft en ny målmand klar i kulissen. Men at denne nye mand ikke ønsker at spille 1.division. Nedrykning havde været lig med at denne ukendte havde droppet alle aftaler, og så kunne man have haft brug for Zaza. Nu bliver vi i suppen og så kører man videre med den nye mand og siger farvel til Karim ?
Love it :P

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Brent » 30. maj 2011, 20:20

quark skrev:Kunne det ikke tænkes, at Lynge i længere tid har haft en ny målmand klar i kulissen. Men at denne nye mand ikke ønsker at spille 1.division. Nedrykning havde været lig med at denne ukendte havde droppet alle aftaler, og så kunne man have haft brug for Zaza. Nu bliver vi i suppen og så kører man videre med den nye mand og siger farvel til Karim ?
Man kunne også forestille sig at Karims formnedgang i de sidste kampe, hvor han har virket gammel og træt, har gjort at man har valgt at sige farvel nu.

Der skal ihvertfald lyde en kæmpe tak til Karim, som i 2007/2008 var den bedste AaB målmand i nyere tid.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Yankee » 30. maj 2011, 20:22

Ang. hans hundekunster, så husker jeg mange eksempler, hvor det har givet modstanderen store chancer at Zaza har smidt en presbal ud til en af vores backs, der så har modtaget den i knæhøjde omkring baglinjen med en arrig modstander i haserne fordi Zaza ikke ville hælde bolden ud af kommunen. Zaza har været en fremragende keeper og han var på alle fronter en kæmpe forbedring i forhold til Jimmy, men hans spil med fødderne var meget ofte alt for farligt og førte til talrige chancer og mål imod os.

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Milfix » 30. maj 2011, 20:29

Brent skrev: Man kunne også forestille sig at Karims formnedgang i de sidste kampe, hvor han har virket gammel og træt, har gjort at man har valgt at sige farvel nu.
Spot on!
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Thorshauge

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Thorshauge » 30. maj 2011, 20:30

Tak for alt!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Kilde » 30. maj 2011, 20:38

Yankee skrev:Ang. hans hundekunster, så husker jeg mange eksempler, hvor det har givet modstanderen store chancer at Zaza har smidt en presbal ud til en af vores backs, der så har modtaget den i knæhøjde omkring baglinjen med en arrig modstander i haserne fordi Zaza ikke ville hælde bolden ud af kommunen. Zaza har været en fremragende keeper og han var på alle fronter en kæmpe forbedring i forhold til Jimmy, men hans spil med fødderne var meget ofte alt for farligt og førte til talrige chancer og mål imod os.
Talrige mål? Jeg husker ét.

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Cx » 30. maj 2011, 20:47

Yankee skrev:Ang. hans hundekunster, så husker jeg mange eksempler, hvor det har givet modstanderen store chancer at Zaza har smidt en presbal ud til en af vores backs, der så har modtaget den i knæhøjde omkring baglinjen med en arrig modstander i haserne fordi Zaza ikke ville hælde bolden ud af kommunen. Zaza har været en fremragende keeper og han var på alle fronter en kæmpe forbedring i forhold til Jimmy, men hans spil med fødderne var meget ofte alt for farligt og førte til talrige chancer og mål imod os.
Nu kan jeg ikke huske talrige eksempler - og mindes blot en gang, at han decideret har kostet mål ved at holde i bolden. Nu er Karim vel en Hamren opfindelse - og spillede ligeså under Pehrson, der begge havde som mantra at boldene skulle spilles frem. Jeg er helt overbevist om, at spillet med bolden har været en af årsagerne til AaB's succes, fordi vi har haft dygtigt spillende backs - MP eksempelvis (jeg ved godt, at vi også har haft eksempler på det modsatte).

Det er dog for mig tydeligt, at Zaza under Kent har fået direkte besked på at smide bolden ud af kommunen, og så håbe på at Dunken eller Augu har kunnet tilrane sig den. Det er vel også en af de årsager, der gør at Würtz i den grad er kommet mere med i spillet,ved at der er blevet mere - skal vi kalde det genpres - på midten ved udspark!

Jeg er af den klare overbevisning, at Zaza har været dygtigere og mere betydende for AaB end de målmænd jeg har kunnet huske. Sjovt at et af kritikpunkterne omkring ham var hans evner ved hjørnespark, når forgængeren konsekvent nægtede at gå ud i feltet!

Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."

Casiorama
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 23
Tilmeldt: 31. jan 2011, 22:44
Favoritspiller: Augu (Thomas Enevoldsen)

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Casiorama » 30. maj 2011, 20:49

havde de rykket ned så måtte zaza tage en lønnedgang, hvilket han gern ehavde gjordt.. det jeg mente var at han er god nok til 1.div, men ikke til superligaen.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Gamle Zaza

Indlæg af limey » 30. maj 2011, 21:28

Det er vel med Zaza som det var med Jimmy. Da klubben tog afsked med dem, var deres niveau faldet en del i forhold til årene forinden. de har begge to en stor plads i mit hjerte og overall er de, de bedste AaB-keepere jeg kan huske. Men i begges tilfælde var det også det rigtige tidspunkt at sige farvel. Nye kræfter er nødvendige, men Karim Zaza vil aldrig blive glemt I Aalborg. Tak for alt.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Aabwibz » 31. maj 2011, 09:25

http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Gamle Zaza

Indlæg af -Larsen » 31. maj 2011, 09:38

Lææææææææææææækkert, at den ENDELIG kan lukkes, så folk kan fatte, at vi har købt ham som ny 1. målmand. Og fuldt fortjent, efter hvad jeg har hørt fra træningen.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Gamle Zaza

Indlæg af A_Strandfelt » 31. maj 2011, 09:47

Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Rigtig spændende. Ser frem til at se ham i træningskampene før sæsonen. :thumbsup:

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Gamle Zaza

Indlæg af Ham der Emil » 31. maj 2011, 09:55

Hvor kunne det være smukt at få Jimmy tilbage, omend ikke som første keeper, så reserve.
Har dog mine tvivl da han er ret glad for USA, plus han vist har gjort en rimelig figur derovre?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Gamle Zaza

Indlæg af limey » 31. maj 2011, 09:58

Ham der Emil skrev:Hvor kunne det være smukt at få Jimmy tilbage, omend ikke som første keeper, så reserve.
Har dog mine tvivl da han er ret glad for USA, plus han vist har gjort en rimelig figur derovre?
Plus han er way over the hill.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Gamle Zaza

Indlæg af doukas » 31. maj 2011, 10:07

Aabwibz skrev:http://www.bold.dk/nyt/Reservekeeperen- ... ncen-i-AaB

Lyder godt med at give chancen til Nicolai, så dog gerne en ældre og mere rutineret målmand i AaB
Desværre lyder det ikke til han har super meget tro på egne evner - der måtte han gerne vise lidt mere courage og slå fast med syvtommersøm at pladsen i buret selvfølgelig er hans.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Gamle Zaza

Indlæg af A_Strandfelt » 31. maj 2011, 10:12

Ham der Emil skrev:Hvor kunne det være smukt at få Jimmy tilbage, omend ikke som første keeper, så reserve.
Har dog mine tvivl da han er ret glad for USA, plus han vist har gjort en rimelig figur derovre?
Såvidt jeg har forstået på interviews, har han fundet sig godt til rette, og han har også et arbejde som træner på et college ved siden af den professionelle fodbold.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Gamle Zaza

Indlæg af tommas jensen » 31. maj 2011, 10:34

Hved ikke om jeg er helt tryg ved situationen :S

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Gamle Zaza

Indlæg af jonas386 » 31. maj 2011, 11:16

Jeg har fuldt ud tillid til Nicolai Larsen. Han har været i klubben i et år, han kender spillerne (og de kender ham) og det er ikke helt uvæsenligt. Det eneste der er er vigtigt er sådan set om den bageste kæde stoler på ham, gør de det, så skal det nok gå.

Jeg har set mange herinde skamrose ham, og mener han allerede nu kan vogte buret, så jeg er absolut tryg ved situationen... Og hvis han slår igennem, jamen så har Lynge da blot vist han kan endnu, og så kan det muligvis være blandt de bedste handler i klubbens historie.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar