Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 18. maj 2011, 08:27
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af AndBis » 24. jun 2011, 14:44

Hanga skrev:
Pastorius skrev:Jeg synes det er en rigtig skidt idé.

Jeg har al mulig sympati for at man - som jeg - er chokeret og ked af det. En diskret markering kan være på sin plads, men jeg håber at man tager det ene minuts stilhed - uden flag eller bannere, som dog også kan være en idé inden kampen og stilhed. Derefter mener jeg at livet på stadion og under kampe skal gå videre og lade dem der kendte ham personligt (spillere og ledere) om at mindes ham, når de kommer til at tænke på ham, uden at skulle blive påtvunget mindet i tide og utide.

Jeg har heller aldrig brudt mig om den amerikanske skik med at frede spillertrøjer - det kan jeg dog leve med, hvis klubben synes det er en god idé.

R.I.P Marshall.
Jeg er meget enig. Vi skal mindes Marshall ved at bære sørgebind og holde et minuts stilhed, men når kampene går igang, skal det altså lægges til side, og der skal være 100% fokus på støtte til holdet.

Nu skal jeg passe på min formulering, så jeg ikke bliver misforstået, men jeg synes måske også vi lige skal stoppe op og spørge os selv, om ikke vi reagerer lige lovligt kraftigt her. Inden ulykken var Marshall en spiller de færreste fans havde et særligt forhold til, ja faktisk så de fleste ham vel helst forlade holdet for at give plads til andre. Det er en tragedie for alle der stod ham nært, men for den almene AaB, og AaB som klub, går livet nok hurtigt videre. Jeg synes ikke vi skal kamme over i "sorgs erklæringer", som om det var et klub legende eller lign. der var død.
Det var ikke alle der var lige begejstret for Marshall, men nu tror jeg mere det er som den person og fighter han var, at folk vil huske ham og ikke som den fodboldspiller han var.
Alle spillerne nævner jo også at han var en rigtig god ven, og det er jo på samme måde vi fans vil huske ham for, men nok nærmer den indstilling han havde på banen hvor han gav holdet en fightervilje !

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. jun 2011, 15:10

Hanga skrev:
Pastorius skrev:Jeg synes det er en rigtig skidt idé.

Jeg har al mulig sympati for at man - som jeg - er chokeret og ked af det. En diskret markering kan være på sin plads, men jeg håber at man tager det ene minuts stilhed - uden flag eller bannere, som dog også kan være en idé inden kampen og stilhed. Derefter mener jeg at livet på stadion og under kampe skal gå videre og lade dem der kendte ham personligt (spillere og ledere) om at mindes ham, når de kommer til at tænke på ham, uden at skulle blive påtvunget mindet i tide og utide.

Jeg har heller aldrig brudt mig om den amerikanske skik med at frede spillertrøjer - det kan jeg dog leve med, hvis klubben synes det er en god idé.

R.I.P Marshall.
Jeg er meget enig. Vi skal mindes Marshall ved at bære sørgebind og holde et minuts stilhed, men når kampene går igang, skal det altså lægges til side, og der skal være 100% fokus på støtte til holdet.

Nu skal jeg passe på min formulering, så jeg ikke bliver misforstået, men jeg synes måske også vi lige skal stoppe op og spørge os selv, om ikke vi reagerer lige lovligt kraftigt her. Inden ulykken var Marshall en spiller de færreste fans havde et særligt forhold til, ja faktisk så de fleste ham vel helst forlade holdet for at give plads til andre. Det er en tragedie for alle der stod ham nært, men for den almene AaB fan, og AaB som klub, går livet nok hurtigt videre. Jeg synes ikke vi skal kamme over i "sorgs erklæringer", som om det var et klub legende eller lign. der var død.
Folk må vel selv definere hvor meget sorg de synes er passende at erklære i den her situation? Af alle tidspunkter, er det her vel det ringeste til smagsdommeri. Jeg håber at klubben melder klart ud hvor og hvordan den agter at markere hændelsen, og at alle slutter op om det. Men hvis nogen har lyst eller brug for at gøre noget ekstra kan jeg virkelig ikke se at det er et problem.

Jim k
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 9. jan 2011, 15:53
Geografisk sted: Skovby, Galten

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Jim k » 24. jun 2011, 15:11

thomasjn skrev:Synes også vi skal passe på her. Der er en knivskarp balance mellem at mindes Marshall ved at vise respekt og at misbruge det til at skabe fan-hype. Selvfølgelig skal vi i de første runder mindes ham og vise respekt, men det vil på sin helt egen måde uden at vi behøves at hype det rodfæste sig som en begivenhed der bliver en del af klubbens historie. Men noget så tragisk som et andet menneskes død vil simpelthen være for ulækkert at bruge som løftestang til at hype fanscenen udover den naturlige respekt der skal vises.
Årh, det er svært det her. Så den tragiske nyhed her, meget tidligt i morges og har været sådan lidt zombie-like hele dagen.
Tankerne har været hos ham og hans familie. Nu, hvor jeg er kommet hjem fra arbejde har jeg læst mere om det på de forskellige medier. Bliver faktisk rørt over alle de positive og medfølende kommentarer - ja selv fra FCM-fans.
Men vi skal altså passe på, at vi ikke kommer til at "fejre" at han er død - skabe kult omkring det.
Synes faktisk, at klubbens udmelding er passende. Og jeg bakker helhjertet op om at frede trøje nr. 15. (hvem skulle iøvrigt have lyst til at spille i den i den nærmere fremtid)
Fanklubbens tanker omkring første hjemmekamp synes jeg er gode og positive, men lad det så blive der !!!
Dennis Marshall er død og jeg synes, at vi skal ære hans minde (og konens!!) Men varsomt.

Ære været deres minde..

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Fabbe » 24. jun 2011, 15:17

Jeg indtager nok et midterstandpunkt. Jeg ikke er tilhænger af at etablere en varig dødskult over Dennis Marshall eller at udnytte begivenheden til at promovere andre end hovedpersonen.

Jeg synes heller ikke, det partout skal markeres så gammeldansk, pietistisk og klædt i sæk og aske, som de mest rigide høge kunne finde på at foreskrive.

Jeg er ikke i tvivl om, at hvis Dennis kunne se os oppefra, så ville han blive mere rørt over at se en synlig og passioneret markering, og jeg håber at der vil finde en synlig markering sted, som vil varme og trøste hans pårørende. Spis dem for Guds skyld ikke af med dansk tavshed og følelses- og udtryksforskrækkelse.

Jeg har helt klart en grænse, der handler om, hvornår det kammer over. Og uden at jeg kan pege præcis på den grænse, så er den i hvert fald overskredet, hvis man om tre år kan købe en Marshall-hotdog i hjørnet.

Et interessant essay: http://www.b.dk/kommentarer/det-noedven ... -om-doeden" onclick="window.open(this.href);return false;
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
RoedOgHvid
2. div
2. div
Indlæg: 232
Tilmeldt: 9. aug 2008, 19:39
Favoritspiller: Thomas Augustinussen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af RoedOgHvid » 24. jun 2011, 15:43

Fabbe skrev:Jeg indtager nok et midterstandpunkt. Jeg ikke er tilhænger af at etablere en varig dødskult over Dennis Marshall eller at udnytte begivenheden til at promovere andre end hovedpersonen.

Jeg synes heller ikke, det partout skal markeres så gammeldansk, pietistisk og klædt i sæk og aske, som de mest rigide høge kunne finde på at foreskrive.

Jeg er ikke i tvivl om, at hvis Dennis kunne se os oppefra, så ville han blive mere rørt over at se en synlig og passioneret markering, og jeg håber at der vil finde en synlig markering sted, som vil varme og trøste hans pårørende. Spis dem for Guds skyld ikke af med dansk tavshed og følelses- og udtryksforskrækkelse.

Jeg har helt klart en grænse, der handler om, hvornår det kammer over. Og uden at jeg kan pege præcis på den grænse, så er den i hvert fald overskredet, hvis man om tre år kan købe en Marshall-hotdog i hjørnet.

Et interessant essay: http://www.b.dk/kommentarer/det-noedven ... -om-doeden" onclick="window.open(this.href);return false;
Enig... Jeg synes sagtens at vi kan tage en banner eller to med d. 24. juli, hvor der står "Thank you Dennis" eller noget i den stil. At der bliver GIVET costaricanske flag til fansene inden kampen til vores minuts stilhed, kan jeg heller ikke se noget galt i... tværtimod. Vi kan vise vores respekt på den måde og AaB kunne iøvrigt tage billeder af cermonien til at sende til Dennis' nærmeste.

Jeg synes egentlig bare at grænsen er overskredet, når man (som du siger) sælger "R.I.P Marshall"-produkter, men jeg ved at AaB ikke er SÅ dumme.
Rest in peace, Dennis Marshall.

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Reto » 24. jun 2011, 15:50

Kunne man forestille sig, at AaB inviterede de 2 efterladte forældrepar til Aalborg til hjemmekampen, hvor man iagttager 1 minuts stilhed?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af thomasjn » 24. jun 2011, 16:07

RoedOgHvid skrev:
Fabbe skrev:Jeg indtager nok et midterstandpunkt. Jeg ikke er tilhænger af at etablere en varig dødskult over Dennis Marshall eller at udnytte begivenheden til at promovere andre end hovedpersonen.

Jeg synes heller ikke, det partout skal markeres så gammeldansk, pietistisk og klædt i sæk og aske, som de mest rigide høge kunne finde på at foreskrive.

Jeg er ikke i tvivl om, at hvis Dennis kunne se os oppefra, så ville han blive mere rørt over at se en synlig og passioneret markering, og jeg håber at der vil finde en synlig markering sted, som vil varme og trøste hans pårørende. Spis dem for Guds skyld ikke af med dansk tavshed og følelses- og udtryksforskrækkelse.

Jeg har helt klart en grænse, der handler om, hvornår det kammer over. Og uden at jeg kan pege præcis på den grænse, så er den i hvert fald overskredet, hvis man om tre år kan købe en Marshall-hotdog i hjørnet.

Et interessant essay: http://www.b.dk/kommentarer/det-noedven ... -om-doeden" onclick="window.open(this.href);return false;
Enig... Jeg synes sagtens at vi kan tage en banner eller to med d. 24. juli, hvor der står "Thank you Dennis" eller noget i den stil. At der bliver GIVET costaricanske flag til fansene inden kampen til vores minuts stilhed, kan jeg heller ikke se noget galt i... tværtimod. Vi kan vise vores respekt på den måde og AaB kunne iøvrigt tage billeder af cermonien til at sende til Dennis' nærmeste.

Jeg synes egentlig bare at grænsen er overskredet, når man (som du siger) sælger "R.I.P Marshall"-produkter, men jeg ved at AaB ikke er SÅ dumme.
Ser det sådan set på samme måde, at vise respekt i den størrelsesorden er ok. Det eneste jeg advarede mod var risikoen for, at det gik for vidt og kommer til at handle mere om fan promovering end respekt for Marshall.
Reto skrev:Kunne man forestille sig, at AaB inviterede de 2 efterladte forældrepar til Aalborg til hjemmekampen, hvor man iagttager 1 minuts stilhed?
Det ville være en rigtig fin gestus af AaB. Håber familien nåede at se ham spille herovre.

Brugeravatar
RoedOgHvid
2. div
2. div
Indlæg: 232
Tilmeldt: 9. aug 2008, 19:39
Favoritspiller: Thomas Augustinussen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af RoedOgHvid » 24. jun 2011, 16:07

Jeg kan ikke se det slemme i at give forældrene tilbuddet at se vores afsked med Dennis... men så gør vi vel også lidt mere ud af det, end et minuts stilhed og sørgebind. Vi kan da sagtens have et banner eller to at løfte under stilheden.
Rest in peace, Dennis Marshall.

NeverDefeated

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af NeverDefeated » 24. jun 2011, 16:19

Hanga skrev: Nu skal jeg passe på min formulering, så jeg ikke bliver misforstået, men jeg synes måske også vi lige skal stoppe op og spørge os selv, om ikke vi reagerer lige lovligt kraftigt her. Inden ulykken var Marshall en spiller de færreste fans havde et særligt forhold til, ja faktisk så de fleste ham vel helst forlade holdet for at give plads til andre. Det er en tragedie for alle der stod ham nært, men for den almene AaB fan, og AaB som klub, går livet nok hurtigt videre. Jeg synes ikke vi skal kamme over i "sorgs erklæringer", som om det var et klub legende eller lign. der var død.
For mig er der ingen forskel på, om det er en marginalspiller eller en stamspiller der går bort på særdeles tragisk vis.
Hvad vi af og til glemmer er, at vi som fans ser ganske lidt af den virkelighed der udspiller sig på træningsanlægget, i forbindelse med kampe osv.
Som Rolfe også beskriver, så havde Marshall en uvurderlig betydning for ham under hans svære skadesforløb. Vi kan sagtens have spillere som ikke syner af meget ud af til, men som internt i truppen spreder humør, glæde og er en vigtig del af det fællesskab som gør hverdagen til at holde ud, selv for spillere der måske befinder sig i en dyb bølgedal. Vi ved fra tidligere, at det er det fællesskab der skaber resultater. Og vi har tidligere set, hvordan enkelte spilleres tvivlsomme ageren kunne splitte fællesskabet ad.

Tabet begrænser sig ikke bare til spilleren Dennis Marshall, men i ligeså høj grad til mennesket udenfor banen. At dømme ud fra holdkammeraternes udtalelser var Marshall (og hans kone) et skoleeksempel på hvordan man integrerer sig i en fremmed kultur, og uagtet sin egen manglende spilletid engagerer sig dybt i andres spilleres situation.

Samtidig mener jeg, at det er trist at Marshall nu aldrig når at få overbevist om at han burde have haft mere respekt som fodboldspiller, end tilfældet var. En diskussion som med den tragiske hændelse er totalt irrelevant nu.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Drastrup

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af jens fup » 24. jun 2011, 17:01

Fabbe skrev:Et fly over Atlanten, hvor et solgt sæde står tomt. En tom bænkeplads i omklædningsrummet. En trøje over bænkepladsen, som bliver hængende. Et efternavn på stadion, som ikke længere råbes. En familie langt borte, som har mistet sin talentfulde dreng.

Trist, trist, trist.
Bedst som jeg troede at jeg ikke kunne blive mere ked og berørt af det hele - så læser jeg det her indlæg. Måske malplaceret med en "thumbs up" men det summerer det hele op.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Razdarov
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. maj 2007, 14:19
Geografisk sted: Viborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Razdarov » 24. jun 2011, 17:38

[/quote]
Det er i sådan en trakisk hændelse der skal være med til at skabe historie og traditioner for klubbens fans ..ved ikke om det er sket før at der er en aaber der er død i "tjeneste" men kunne godt tænke mig vi skabte et kampråb når holdet er bagud eller presset ..et kort men rungende eks: Marshall .. Marshall ...
1 for at hædre en spiller der er død mens han havde kontrakt
2 for at have et kampråb der virkelig har en bedtydning/historie ..

håber der er nogle der kan følge mig
der vil være med til at finde på et
og klubbens fans tager det til sig
føler bare det er meget vigtigt det her for at brande klubben og fans og hædre en sympatisk spiller
var det noget han gjorde så var det sku at fighte .[/quote]

Jeg fik kuldegysninger da jeg læste første del af dit indlæg - fordi det får den emotionelle side frem. Dog mener jeg ikke råbet "Marshall" skal være et brand eller bruges til at indgyde spillerne motivation i modgang. Derimod kan man bruge "Marshall!!, Marshall!!" som et udtryk for fællesskab, klubfølelse og dermed forene spillere, fans og klubbe - derfor skal råbet og gjalde i både medgang og modgang.

Brugeravatar
kzoze
2. div
2. div
Indlæg: 103
Tilmeldt: 17. jun 2011, 09:18
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af kzoze » 24. jun 2011, 17:47

Razdarov skrev:
Det er i sådan en trakisk hændelse der skal være med til at skabe historie og traditioner for klubbens fans ..ved ikke om det er sket før at der er en aaber der er død i "tjeneste" men kunne godt tænke mig vi skabte et kampråb når holdet er bagud eller presset ..et kort men rungende eks: Marshall .. Marshall ...
1 for at hædre en spiller der er død mens han havde kontrakt
2 for at have et kampråb der virkelig har en bedtydning/historie ..

håber der er nogle der kan følge mig
der vil være med til at finde på et
og klubbens fans tager det til sig
føler bare det er meget vigtigt det her for at brande klubben og fans og hædre en sympatisk spiller
var det noget han gjorde så var det sku at fighte .[/quote]

Jeg fik kuldegysninger da jeg læste første del af dit indlæg - fordi det får den emotionelle side frem. Dog mener jeg ikke råbet "Marshall" skal være et brand eller bruges til at indgyde spillerne motivation i modgang. Derimod kan man bruge "Marshall!!, Marshall!!" som et udtryk for fællesskab, klubfølelse og dermed forene spillere, fans og klubbe - derfor skal råbet og gjalde i både medgang og modgang.[/quote]






ja det kan jeg godt se er bedre ..og tror helt sikkert at hvilken som helst fodboldspiller ikke ville have noget imod
at sit navn levede videre på den måde
Uden synd - ingen frelse

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Holm-o1 » 24. jun 2011, 17:56

Må sgu ærlig indrømme jeg aldrig nogensinde kunne finde på at råbe det..
..

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af sulakvelidze » 24. jun 2011, 18:06

Holm-o1 skrev:Må sgu ærlig indrømme jeg aldrig nogensinde kunne finde på at råbe det..

Heller ikke her. Som tommelfingerregel synes jeg også, at man i forbindelse med dødsfald skal følge mavefornemmelsen meget nøje. Hvis den siger, at noget risikerer at støde andre, skal man lade være. Det gælder både i forhold til, hvad man siger/skriver og hvad man råber på stadion. Dermed ikke sagt, at man skal være fuldstændig uimodtagelig over for særlige ønsker og forslag, men det skal være nogle, der har bred appel og ikke bare noget, et mindretal kan se noget godt i.

Paaske1993
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 18. apr 2011, 17:37
Favoritspiller: Rasmus Wurtz

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Paaske1993 » 24. jun 2011, 18:08

R.I.P Marshall :(

Razdarov
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 3. maj 2007, 14:19
Geografisk sted: Viborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Razdarov » 24. jun 2011, 18:19

sulakvelidze skrev:
Holm-o1 skrev:Må sgu ærlig indrømme jeg aldrig nogensinde kunne finde på at råbe det..

Heller ikke her. Som tommelfingerregel synes jeg også, at man i forbindelse med dødsfald skal følge mavefornemmelsen meget nøje. Hvis den siger, at noget risikerer at støde andre, skal man lade være. Det gælder både i forhold til, hvad man siger/skriver og hvad man råber på stadion. Dermed ikke sagt, at man skal være fuldstændig uimodtagelig over for særlige ønsker og forslag, men det skal være nogle, der har bred appel og ikke bare noget, et mindretal kan se noget godt i.
Hvis råbet "Marshall" bruges som et synonym for sammenhold og klubfølelse mener jeg ikke det kan såre nogen. MEN hvis det derimod kun bliver brugt i negativ sammenhæng, så er det klart at det vil såre nogen - det være sig både Marshalls familie samt spillere og fans!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Martino » 24. jun 2011, 18:20

Reto skrev:Kunne man forestille sig, at AaB inviterede de 2 efterladte forældrepar til Aalborg til hjemmekampen, hvor man iagttager 1 minuts stilhed?
Helt enig. Og jeg tror helt bestemt forældrene nåede at se ham spille herovre fordi jeg mødte Marshall + familie i maj måned ude i lufthavnen. Den ene lignede ihvertfald hans mor. Det er virkelig så trist. Hvil i fred Dennis. Har ikke tænkt på andet hele dagen. :(
Jeg savner Winsnes

twitmc
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 6. aug 2008, 18:49
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af twitmc » 24. jun 2011, 18:55

Når som ved hvad hans død vil betyde for AaB økonomisk? Forsikring mod evt. dødsfald? Jeg ved der er forsikring er mod vise skader. Selfølgelig er der jo så hans løn spiller ind med nu jo.

Jeg vil som det første sige at jeg er meget ked af han er borte men der er osse en fremtid. Jeg ved alt om dette da jeg selv har miste min far i en tidlig alder. Gider ikke at hører nogen blive harme over jeg spørger til noget økonomisk, jeg kunne bare ikke undgå at tænke på det. Håber folk forstår mig tak.

Michael

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2174
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Sauer » 24. jun 2011, 19:12

I følge det costaricanske nyhedsmedie La Nación, så skulle begravelsen vist finde sted på søndag.

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Dennis Marshall omkommet i trafikulykke

Indlæg af Melkaer » 24. jun 2011, 19:52

Nu har jeg efterhånden gået og tænkt på det hele dagen. Fik det at vide tidligt i morges, og kunne ikke rigtig forstå det.
Det er islekgh underligt at tænke på, og jeg kan slet ikke forholde mig til det.
Jeg synes helt klart også at vi som fans, skal gøre et eller andet, og jeg vil helt sikkert gerne være med til at vise noget ære når jeg er tilbage i Aalborg efter ferien!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

Besvar