Ny hjemmebanetrøje?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Glenn Francisco » 5. jan 2012, 20:00

duncan88 skrev:Mon vores trøje kommer til at ligne denne:

Billede
Billede

Syntes faktisk den er ret fed - hvis bare lige striberne på striberne forsvandt?? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Melkaer » 5. jan 2012, 23:04

Glenn Francisco skrev: Billede

Syntes faktisk den er ret fed - hvis bare lige striberne på striberne forsvandt?? :)
Er helt enig. Hvis den er med "rene" striber i stedet for, så synes jeg godt den kan godkendes! :)
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af jonas386 » 6. jan 2012, 01:07

Jeg synes nu ellers nok de originale striber (fra billedet) måtte komme på en evt AaB trøje. Synes faktisk de er ret fede.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Andreas
Superliga
Superliga
Indlæg: 613
Tilmeldt: 28. jun 2007, 11:20
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Andreas » 6. feb 2012, 13:26

Nogen der ved om AaB har meldt en dato ud for offentliggørelsen?

det eneste jeg lige kunne finde var det her:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... aaret.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
"I do not play against a particular team, I play against the idea of losing"

- Eric Cantona

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Glenn Francisco » 6. feb 2012, 14:38

Andreas skrev:Nogen der ved om AaB har meldt en dato ud for offentliggørelsen?

det eneste jeg lige kunne finde var det her:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... aaret.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Tror at vi skal vente en 3 ugers tid endnu :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af frederikshavneren » 13. feb 2012, 14:26

Med mindre end 3 uger til sæsonpremieren mod FC København søndag d. 4. marts er det da ved at være på tide, at AaB melder præcist ud hvornår den nye hjemmebanetrøje lanceres.

Efter de hidtidige udmeldinger starter salget af den nye hjemmebanetrøje før sæsonpremieren (dette loves tydeligt bl.a. i "gavekortene" som blev lanceret til julehandelen), men hvis dette skal ske så skal der da snart til at ske noget.

tiden går og ingenting sker...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af astonvilla » 13. feb 2012, 14:39

Den skal nok komme inden FCK kampen, er jeg sikker på.
Det er i hvert fald vigtigt at alle mand får købt en trøje, så vi kan støtte den slunkne kasse mest muligt!

Lige en sidebemærkning: Ikke for at være drama-queen og bringe dette op igen - men jeg synes altså det er godt gammeldags "træls" at trøje nr. 15 allerede tages i brug igen (Pól)! Såfremt man ikke ønskede at trække nr. 15 tilbage (som med Nummer Bøje) - så synes jeg dog godt man kunne udvise den respekt at i det mindste ikke bruge nr. 15 de næste 3-4 år eller sådan.
Bienvenu Bassogog!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Sv: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af A_Strandfelt » 13. feb 2012, 15:50

Lucho havde også nummer 15, men det var der vist ikke rigtig nogen, der opdagede.

Brugeravatar
Sepe
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 1. feb 2011, 16:06
Geografisk sted: Aarhus

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Sepe » 20. feb 2012, 21:26

Nu må de gerne snart få præsenteret den trøje!

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 18. maj 2011, 08:27
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af AndBis » 22. feb 2012, 09:13

Sepe skrev:Nu må de gerne snart få præsenteret den trøje!
Ja er også ved at gå amok over ventetiden :D
de må da også snart få den præsenteret fordi, vi er jo blevet lovet at have den før forårets første kamp.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Glenn Francisco » 24. feb 2012, 17:20

Mon ikke den bliver præsenteret på mandag? så har man lige en uge til at købe den inden den første kamp? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af salling23 » 25. feb 2012, 10:32

Kunne man forestille sig at den blev præsenteret i pausen af jeres kamp idag
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af frederikshavneren » 25. feb 2012, 11:16

Det blir godt nok spændende at se den nye trøje. Utroligt at AaB endnu ikke har meldt officielt ud med en præcis lanceringsdato.

En oplagt mulighed er at den nye trøje lanceres i forbindelse med forårspremieren mod FC København næste søndag (dvs. at AaB spiller i den nye trøje).

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af jydenfranord » 25. feb 2012, 11:36

Sidder med en frygt for der som tidligere meldes ud der er sket en fejl og den nye trøje ikke kommer før til sommer. Man skulle jo tro at AaB gerne ville have den nye trøje på markedet da der alt andet end lige er en del penge at hente, når folk skal have de nye trøjer.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Klaus » 25. feb 2012, 23:00

jydenfranord skrev:Sidder med en frygt for der som tidligere meldes ud der er sket en fejl og den nye trøje ikke kommer før til sommer. Man skulle jo tro at AaB gerne ville have den nye trøje på markedet da der alt andet end lige er en del penge at hente, når folk skal have de nye trøjer.
Var i Friis i dag og spurgte i Intersport til den nye trøje. De sagde, at den måske først kom til sommer, da der var sket en "misforståelse" i kommunikationen med Adidas. Jeg har i øvrigt også hørt, at AaB-shoppen, eller hvad der nu er tilbage af den, er på vej helt ud af Intersport. Det skulle efterlade os uden en eneste butik, hvilket skulle betyde at al souvenirsalg fremover skal være nethandel. Det er vist nok meningen, at Intersport skal bibeholde billetsalget.

Det hele skulle være så fint og fornemt og nu kan vi ende uden en "skid".... Var det i Danmarksgade vor første butik lå???? Den var måske ikke så smart og "fancy", men den var der, og den fungerede godt. Aalborg uden en AaB-butik er i sandhed en skræmmende tanke......

Hvis det er rigtigt, at trøjen ikke kommer, og gavekortene på den "nye" trøje, der blev udstedt til julehandlen, håber jeg godt nok der kommer til at rulle hoveder. Tænk på lille Brian, der har fået en ny AaB-trøje af sin far i julegave og at han så ikke kan levere den. Hvor efterlader det troværdigheden til AaB?????

Brugeravatar
AndBis
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 18. maj 2011, 08:27
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: København

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af AndBis » 26. feb 2012, 03:05

jydenfranord skrev: Hvis det er rigtigt, at trøjen ikke kommer, og gavekortene på den "nye" trøje, der blev udstedt til julehandlen, håber jeg godt nok der kommer til at rulle hoveder. Tænk på lille Brian, der har fået en ny AaB-trøje af sin far i julegave og at han så ikke kan levere den. Hvor efterlader det troværdigheden til AaB?????
Ja det ville fandme ikke være i orden!
sidder med gaveæsken her hvorpå der står: "Trøjen vil være klar til forårets første kampe i Superligaen, hvor 15 spændende kampe venter AaB..... Vi ses på Energi Nord Arena - klar til kamp i den nye trøje."

Der står godt at den vil være klar til forårets første kampe, så de har jo så dermed lige et par ekstra uger at løbe på :( ...

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af jydenfranord » 26. feb 2012, 13:15

Klaus skrev:
jydenfranord skrev:Sidder med en frygt for der som tidligere meldes ud der er sket en fejl og den nye trøje ikke kommer før til sommer. Man skulle jo tro at AaB gerne ville have den nye trøje på markedet da der alt andet end lige er en del penge at hente, når folk skal have de nye trøjer.
Var i Friis i dag og spurgte i Intersport til den nye trøje. De sagde, at den måske først kom til sommer, da der var sket en "misforståelse" i kommunikationen med Adidas. Jeg har i øvrigt også hørt, at AaB-shoppen, eller hvad der nu er tilbage af den, er på vej helt ud af Intersport. Det skulle efterlade os uden en eneste butik, hvilket skulle betyde at al souvenirsalg fremover skal være nethandel. Det er vist nok meningen, at Intersport skal bibeholde billetsalget.

Det hele skulle være så fint og fornemt og nu kan vi ende uden en "skid".... Var det i Danmarksgade vor første butik lå???? Den var måske ikke så smart og "fancy", men den var der, og den fungerede godt. Aalborg uden en AaB-butik er i sandhed en skræmmende tanke......

Hvis det er rigtigt, at trøjen ikke kommer, og gavekortene på den "nye" trøje, der blev udstedt til julehandlen, håber jeg godt nok der kommer til at rulle hoveder. Tænk på lille Brian, der har fået en ny AaB-trøje af sin far i julegave og at han så ikke kan levere den. Hvor efterlader det troværdigheden til AaB?????
Man må da sige AaB er ret uheldige med de misforståelser, hvis det endnu engang er sket en misforståelse. Uanset hvad er det jo vanvittigt der her en uge før forårets første kampe ikke er meldt noget ud, men omvendt det er jo ret typisk for den information AaB giver.....

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af Gnu » 26. feb 2012, 19:22

AndBis skrev:
jydenfranord skrev: Hvis det er rigtigt, at trøjen ikke kommer, og gavekortene på den "nye" trøje, der blev udstedt til julehandlen, håber jeg godt nok der kommer til at rulle hoveder. Tænk på lille Brian, der har fået en ny AaB-trøje af sin far i julegave og at han så ikke kan levere den. Hvor efterlader det troværdigheden til AaB?????
Ja det ville fandme ikke være i orden!
sidder med gaveæsken her hvorpå der står: "Trøjen vil være klar til forårets første kampe i Superligaen, hvor 15 spændende kampe venter AaB..... Vi ses på Energi Nord Arena - klar til kamp i den nye trøje."

Der står godt at den vil være klar til forårets første kampe, så de har jo så dermed lige et par ekstra uger at løbe på :( ...
Står der årstal på? Måske mener de foråret 2017. Så kan de nok lige nå det.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af bøllemis » 26. feb 2012, 19:44

Har lige sendt denne mail til AaB, så må vi se om de vil gøre sig den ulejlighed at svare :-)

"Hej

Vi er flere fans som jo venter i spænding på den nye trøje som er lovet her til foråret. Der går uheldigvis rygter om at den er forsinket på grund af en kommunikationsfejl igen igen fra Adidas. Vil det blive samme farce som sidst vi skulle have ny trøje, eller kan dem som købte gavekort i jul, og som forventer at trække i trøjen i næste uge glæde sig til det?

Håber på hurtigt svar :-)

Mvh Mikkel"
JA DAAAAAAAAA!!!!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Ny hjemmebanetrøje?

Indlæg af MrBangDK » 26. feb 2012, 19:59

bøllemis skrev:Har lige sendt denne mail til AaB, så må vi se om de vil gøre sig den ulejlighed at svare :-)

"Hej

Vi er flere fans som jo venter i spænding på den nye trøje som er lovet her til foråret. Der går uheldigvis rygter om at den er forsinket på grund af en kommunikationsfejl igen igen fra Adidas. Vil det blive samme farce som sidst vi skulle have ny trøje, eller kan dem som købte gavekort i jul, og som forventer at trække i trøjen i næste uge glæde sig til det?

Håber på hurtigt svar :-)

Mvh Mikkel"
Ha ha... Hvis jeg havde siddet i AaB, så havde jeg ikke brugt to sekunder på at svare din mail. Du kan da ikke forvente et hurtigt, venligt svar, når du bruger din mail på at svine modtageren til!!
Ska' vi hak'?

Besvar