Fabbe skrev:Jeg vælger at være overbærende over for AaB. Det er svært at se, at det kan være AaBs skyld. Adidas giver åbenbart opgaven lav prioritet og AaB kan reelt ikke gøre noget ved det. Adidas betaler noget for sponsoratet og AaB er nødt til at forholde sig loyal over for en langsom trøjesponsor og -leverandør.
Du har ret i at AaB selvfølgelig ikke er Chelsea, Bayern München eller en anden velrenommeret topklub, hvorfor det er meget muligt at Adidas har nedprioriteret den nye hjemmebanetrøje.
Men farcen er altså også AaBs problem! Der blev meldt ud at den nye hjemmebanetrøje ville være klar omkring forårspremieren, hvilket som bekendt ikke holdt stik. Op til jul startede AaB tilmed salg af gavekort til den nye hjemmebanetrøje, hvilket gør forsinkelsen endnu mere pinlig for AaB.
Der blev så for noget tid siden meldt ud at gavekort kunne refunderes eller bibeholdes, men der er sikkert mange der ikke har set denne udmelding. Tilmed var svarfristen ganske kort samt der skulle angives ordrenummer mv. (hvilket var meget besværligt når man som jeg fik gavekortet, som gave fra en anden. Der er jo mange der løbende sletter deres mails, hvorfor ordrenummer mv. kan være gået tabt).
At denne forsinkelse i forbindelse med lancering af en ny trøje ikke er den første gør det ikke bedre. Jeg kan godt være overbærende, men der er sikkert mange nordjyder der er meget skuffet over AaB (uanset om forsinkelsen er Adidas´skyld)!