Reserveholdsturneringen 2011/12

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
75Yakushin
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 16. feb 2008, 00:10
Favoritspiller: Magnus Häggström
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af 75Yakushin » 27. jul 2011, 00:05

Lasse Pilgård er vist skiftet til Støvring såen som jeg har forstået det !
  • Åke er den nye Lynge

Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Mogensen » 2. aug 2011, 18:10

Viborg - AaB 1-2 Kusk og Andersen scorede for AaB ifølge viborg folkeblad

http://viborg-folkeblad.dk/viborg-ff/li ... ff-AaB-her" onclick="window.open(this.href);return false;

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af jonas386 » 2. aug 2011, 18:12

Mogensen skrev:Viborg - AaB 1-2 Kusk og Andersen scorede for AaB ifølge viborg amts avis
Nu ved jeg godt at Kasper Kusk er midtbanespiller, men hvor stort er potentialet? Er det en spiller vi kan forvente os meget af, eller vil han max blive reserve?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 263
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af DonSilicone » 2. aug 2011, 18:28

Hmm det var Rolf Toft der scorede og ikke Kusk ifølge Viborg avisens live dækning.

Mr9001
1. div
1. div
Indlæg: 302
Tilmeldt: 17. jan 2010, 20:05

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Mr9001 » 2. aug 2011, 18:44

Syntes det må siges at være et godt "reservehold" vi stiller med. Til suppen banker følgende på:

Niveau 1:
Lucho, Würtz, Dahlsgaard

Niveau 2:
Chanko, Toft, Lucas Andersen, Jacob Ahlmann

Niveau 3:
Kusk, Nicholas Godtfredsen

Syntes det ser ret fornuftigt ud for de røeee i øjeblikket. Lad det bare fortsætte 30 kampe endnu ;-)

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Kasper » 2. aug 2011, 18:47

jonas386 skrev:
Mogensen skrev:Viborg - AaB 1-2 Kusk og Andersen scorede for AaB ifølge viborg amts avis
Nu ved jeg godt at Kasper Kusk er midtbanespiller, men hvor stort er potentialet? Er det en spiller vi kan forvente os meget af, eller vil han max blive reserve?
Dygtig teknisk og klog spiller. Godt spark. Hans foretrukne position er venstre kant. Som med så mange andre unge spillere, så kan fysikken selvfølgelig forbedres.

Om han har hvad der skal til for at slå igennem kan man reelt set ikke vide, han skulle være meget professionel og virkelig gå op i det og det er da hvert fald en start.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Mogensen » 2. aug 2011, 18:47

http://viborg-folkeblad.dk/viborg-ff/tr ... b-reserver" onclick="window.open(this.href);return false;

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af jonas386 » 2. aug 2011, 18:48

Kasper skrev:
jonas386 skrev:
Mogensen skrev:Viborg - AaB 1-2 Kusk og Andersen scorede for AaB ifølge viborg amts avis
Nu ved jeg godt at Kasper Kusk er midtbanespiller, men hvor stort er potentialet? Er det en spiller vi kan forvente os meget af, eller vil han max blive reserve?
Dygtig teknisk og klog spiller. Godt spark. Hans foretrukne position er venstre kant. Som med så mange andre unge spillere, så kan fysikken selvfølgelig forbedres.

Om han har hvad der skal til for at slå igennem kan man reelt set ikke vide, han skulle være meget professionel og virkelig gå op i det og det er da hvert fald en start.
Jeg troede faktisk han spillede centralt. Men håber da at se ham på 1. holdet i en kamp eller 2 i løbet af efteråret.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Andreas
Superliga
Superliga
Indlæg: 613
Tilmeldt: 28. jun 2007, 11:20
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Andreas » 2. aug 2011, 18:52

AaB II - Viborg FF
Jeg var nede og se kampen i Møldrup.
Rigtig god kamp, mod viborgs første hold, med bl.a. JKS i deres centerforsvar.

Carsten Christensen

Jakob Ahlmann – Kasper Pedersen (U/19 Liga-spiller) – Nicholas Gotfredsen – Lucho

Lucas Andersen – Rasmus Würtz – Louay Chanko – Kasper Kusk

Henrik Dalsgaard – Rolf Toft

Rolf Toft scorede det første mål, efter et godt angreb der ender i lidt klumpspil i feltet, og han får prikket den ind.
Viborgs mål ligner en offside, men det var også dårlig opdækning i midterforsvaret, der sejlede lidt i nogle situationer i dag.
I 89. minut laver Lucas så et klasse mål, hvor han trækker ind i banen fra venstre, og smukt placerer den oppe i det lange hjørne.

Rolf Toft var kampens bedste, med lidt mere tur i den kunne han godt ha' scoret en pind eller 2 mere...

Würtz virkede ikke for skarp, og man kunne godt se han ikke havde rørt en bold i noget tid. Han blev udskiftet i halvlegen.

Kusk, Ahlmann og Dalsgaard spille alle tre en rigtig god kamp, og var virkelig gode i det hurtige omstillingsspil.
"I do not play against a particular team, I play against the idea of losing"

- Eric Cantona

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 263
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af DonSilicone » 2. aug 2011, 18:54

Mogensen skrev:
DonSilicone skrev:Hmm det var Rolf Toft der scorede og ikke Kusk ifølge Viborg avisens live dækning.

27. Min 0-1 Kasper Kusk. Dalsgaard løber fra JK og sender på tværs. Kusk scorer i to forsøg
Ja, men det bliver rettet senere og i avisens referat står nu også Rolf Toft.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Kasper » 2. aug 2011, 18:55

jonas386 skrev:
Kasper skrev:
jonas386 skrev:
Mogensen skrev:Viborg - AaB 1-2 Kusk og Andersen scorede for AaB ifølge viborg amts avis
Nu ved jeg godt at Kasper Kusk er midtbanespiller, men hvor stort er potentialet? Er det en spiller vi kan forvente os meget af, eller vil han max blive reserve?
Dygtig teknisk og klog spiller. Godt spark. Hans foretrukne position er venstre kant. Som med så mange andre unge spillere, så kan fysikken selvfølgelig forbedres.

Om han har hvad der skal til for at slå igennem kan man reelt set ikke vide, han skulle være meget professionel og virkelig gå op i det og det er da hvert fald en start.
Jeg troede faktisk han spillede centralt. Men håber da at se ham på 1. holdet i en kamp eller 2 i løbet af efteråret.
Du kunne jo også bare tage ud og se en træning eller en reserveholdskamp i ny og næ. Din aktivitet herinde in mente, så må du da have nok tid.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af jonas386 » 2. aug 2011, 18:59

Kasper skrev:
jonas386 skrev:
Kasper skrev:
jonas386 skrev:
Mogensen skrev:Viborg - AaB 1-2 Kusk og Andersen scorede for AaB ifølge viborg amts avis
Nu ved jeg godt at Kasper Kusk er midtbanespiller, men hvor stort er potentialet? Er det en spiller vi kan forvente os meget af, eller vil han max blive reserve?
Dygtig teknisk og klog spiller. Godt spark. Hans foretrukne position er venstre kant. Som med så mange andre unge spillere, så kan fysikken selvfølgelig forbedres.

Om han har hvad der skal til for at slå igennem kan man reelt set ikke vide, han skulle være meget professionel og virkelig gå op i det og det er da hvert fald en start.
Jeg troede faktisk han spillede centralt. Men håber da at se ham på 1. holdet i en kamp eller 2 i løbet af efteråret.
Du kunne jo også bare tage ud og se en træning eller en reserveholdskamp i ny og næ. Din aktivitet herinde in mente, så må du da have nok tid.
Hehe, ville gerne, men bor for langt fra Aalborg til det bare er noget jeg gør. Aktiviteten skyldes sommerferie.

Er stortset kun i Aalborg for at se Superliga bold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Gentleman Finn » 2. aug 2011, 19:10

Det var i øvrigt Rolf Toft der lagde den ind, efter oplæg fra Dalsgaard

Gablin
1. div
1. div
Indlæg: 367
Tilmeldt: 18. aug 2005, 23:14

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Gablin » 2. aug 2011, 19:35

Jeg var ellers overbevist om at det var Rolf Toft der scorede 1-0 målet..

Lucas' mål, i sidste minut, var en perle. Han trak ind fra venstre, rundede 2 mand i udkanten af feltet og krøllede den over i det lange hjørne. Godt at se knægten banke den ind!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Gentleman Finn » 2. aug 2011, 19:38

Gablin skrev:Jeg var ellers overbevist om at det var Rolf Toft der scorede 1-0 målet..

Lucas' mål, i sidste minut, var en perle. Han trak ind fra venstre, rundede 2 mand i udkanten af feltet og krøllede den over i det lange hjørne. Godt at se knægten banke den ind!
herligt med Lucas! Så du om der var et tv hold der filmede kampen, evt. tv midt/vest? jeg vil meget gerne se det Lucas mål

Gablin
1. div
1. div
Indlæg: 367
Tilmeldt: 18. aug 2005, 23:14

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Gablin » 2. aug 2011, 19:50

Gentleman Finn skrev:
Gablin skrev:Jeg var ellers overbevist om at det var Rolf Toft der scorede 1-0 målet..

Lucas' mål, i sidste minut, var en perle. Han trak ind fra venstre, rundede 2 mand i udkanten af feltet og krøllede den over i det lange hjørne. Godt at se knægten banke den ind!
herligt med Lucas! Så du om der var et tv hold der filmede kampen, evt. tv midt/vest? jeg vil meget gerne se det Lucas mål
Det lagde jeg ikke i hvert fald ikke mærke til at der var.. men det kan da godt være der er en kameramand der har undsluppet min opmærksomhed, skal jeg ikke kunne sige :)

Ellers var det en okay kamp, men ikke prangende overhovedet. Würtz spillede 1. halveg, og virkede ikke mærket, så det var et plus. Vores "nye" venstreback Lucho spillede hele kampen, og var decideret dårlig i 1. halveg.. Han fik et par mindre positive ord med på vejen i halvegen af Kent Nielsen, hvilket hjalp en smule. Kasper Kusk gjorde det rigtigt fint, han imponerer mig en del. Chanko også okay, kæmpede i hvert fald for det!

Med 10 min. igen ca. kom der en mørk gut ind, "Desmond", som spillede højrekant. Nogen der ved noget om ham?

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Walther » 2. aug 2011, 20:41

Gablin skrev:
Gentleman Finn skrev:
Gablin skrev:Jeg var ellers overbevist om at det var Rolf Toft der scorede 1-0 målet..

Lucas' mål, i sidste minut, var en perle. Han trak ind fra venstre, rundede 2 mand i udkanten af feltet og krøllede den over i det lange hjørne. Godt at se knægten banke den ind!
herligt med Lucas! Så du om der var et tv hold der filmede kampen, evt. tv midt/vest? jeg vil meget gerne se det Lucas mål
Det lagde jeg ikke i hvert fald ikke mærke til at der var.. men det kan da godt være der er en kameramand der har undsluppet min opmærksomhed, skal jeg ikke kunne sige :)

Ellers var det en okay kamp, men ikke prangende overhovedet. Würtz spillede 1. halveg, og virkede ikke mærket, så det var et plus. Vores "nye" venstreback Lucho spillede hele kampen, og var decideret dårlig i 1. halveg.. Han fik et par mindre positive ord med på vejen i halvegen af Kent Nielsen, hvilket hjalp en smule. Kasper Kusk gjorde det rigtigt fint, han imponerer mig en del. Chanko også okay, kæmpede i hvert fald for det!

Med 10 min. igen ca. kom der en mørk gut ind, "Desmond", som spillede højrekant. Nogen der ved noget om ham?
En lille gut uden for meget sul på kroppen?
Jeg var på Hornevej i formiddags, og der gik nemlig en sådan fyr rundt og luskede. Der var dog ingen der vidste hvem han var.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Gablin
1. div
1. div
Indlæg: 367
Tilmeldt: 18. aug 2005, 23:14

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Gablin » 2. aug 2011, 20:49

Han var ikke vildt høj, men nu heller ikke en lille spinkel en. Synes han så ud til at have en ok fysik.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Soren » 2. aug 2011, 21:14

Gablin skrev:
Gentleman Finn skrev:
Gablin skrev:
Med 10 min. igen ca. kom der en mørk gut ind, "Desmond", som spillede højrekant. Nogen der ved noget om ham?
Ifølge http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... verne.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; er han fra Danmarksserietruppen

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af astonvilla » 2. aug 2011, 22:07

Andreas skrev:AaB II - Viborg FF
Jeg var nede og se kampen i Møldrup.
Rigtig god kamp, mod viborgs første hold, med bl.a. JKS i deres centerforsvar.

Carsten Christensen

Jakob Ahlmann – Kasper Pedersen (U/19 Liga-spiller) – Nicholas Gotfredsen – Lucho

Lucas Andersen – Rasmus Würtz – Louay Chanko – Kasper Kusk

Henrik Dalsgaard – Rolf Toft

Rolf Toft scorede det første mål, efter et godt angreb der ender i lidt klumpspil i feltet, og han får prikket den ind.
Viborgs mål ligner en offside, men det var også dårlig opdækning i midterforsvaret, der sejlede lidt i nogle situationer i dag.
I 89. minut laver Lucas så et klasse mål, hvor han trækker ind i banen fra venstre, og smukt placerer den oppe i det lange hjørne.

Rolf Toft var kampens bedste, med lidt mere tur i den kunne han godt ha' scoret en pind eller 2 mere...

Würtz virkede ikke for skarp, og man kunne godt se han ikke havde rørt en bold i noget tid. Han blev udskiftet i halvlegen.

Kusk, Ahlmann og Dalsgaard spille alle tre en rigtig god kamp, og var virkelig gode i det hurtige omstillingsspil.
Hvordan spillede vores to backs? Er Lucho en figur til superligaen nu, bedømt ud fra det du så?
Bienvenu Bassogog!

Besvar