Reserveholdsturneringen 2011/12

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Mogensen » 25. jul 2011, 21:36

AaB kom godt fra start med 4-0 sejr over Silkeborg

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... start.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af sir-kargo » 26. jul 2011, 09:02

nogen der kan fortælle lidt fra kampen - udover AaB-fan?
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af sociopaten » 26. jul 2011, 09:49

sir-kargo skrev:nogen der kan fortælle lidt fra kampen - udover AaB-fan?
Jeg skrev lidt om kampen i AaB-AGF tråden men hermed et repost.

Var også ude og se kampen og må sige, at resultatet var en smule misvisende i en kamp, hvor Silkeborg var fint med. Enig i at Rolf Toft og Dalsgaard var de to største lyspunkter. Rolf Toft virker bare skarp foran kassen, og Dalsgaard scorer et klassemål og sætter flere gange sine modstandere af med sin hurtighed. Håber snart han får chancen fra start.

Tilgengæld er jeg helt uenig med at Gotfredsen skulle have gjort det godt. Synes han sejlede rundt især i første halvleg, da han spillede back. Selvom han spillede sig lidt op i anden halvleg i midterforsvaret, så er det ikke en jeg tror vi kommer til at se på førsteholdet lige foreløbig. Endnu ringere end Gotfredsen var dog Lucas Andersen som spillede det ringeste, jeg nogensinde har set ham præstere med utallige boldtab og dårlige afleveringer. Dog scorede han et glimrende mål, hvor han lige chipper den over målmanden. Men den form han viste idag gør det ganske forståeligt, at han ikke har været på banen endnu i superligaen.

Som du også er inde på så imponerede canadieren bestemt ikke med sit indhop, men viste glimrende detaljer under hans opvarmning i halvlegen...

VeNdEkAaBe
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 14. okt 2010, 20:40
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af VeNdEkAaBe » 26. jul 2011, 11:30

efter min mening var der to som virkelig gjorde sig positivt bemærket. den ene var dalsgaard, der som nævnt ovenover scorede et flot mål, der ledte tankerne hen på cristiano ronaldo. bolden blev kanoneret ind yderligt ved den ene stolpe. målet kom efter en bolderobring af chanko (den anden der gjorde det godt) på egen banehalvdel, et par træk og en spilning til dalsgaard der løb nogle meter (hurtigt selvfølgelig) og bang så sad den der. han havde en lignende i anden halvleg hvor der hvis muligt var endnu mere kraft på. målmanden fik dog pareret ud til hjørne. et hjørne der blev taget kort (af ahlmann vist nok) til chanko der midt mellem hjørneflaget og målet blev mødt af en forsvarsspiller. her lavede han ganske elegant en skudfinte trak mod baglinjen og lavede et frækt indlæg der sad lige i panden på gotfredsen.

småbemærkninger:
dos santos så virkelig tung ud. lignede ikke en der kunne være med. ikke engang på et træt reservehold. til hans forsvar fik han vist kun 10 min. så måske er det ikke en hel fair bedømmelse.
ronnie blev taget ud tidligt i anden halvleg. det var tydeligt gennem kampen at han døjede med skulderen. han var ude engang i første halvleg hvor han fik hjælp af en fra silkeborgstaben. men bagefter tog han sig stadig til skulderen. i øvrigt lagde jeg mærke til at chanko var anfører i går. så vidt jeg husker er det schwartz der plejer at være det på reserveholdet. ved ikke om man skal lægge noget i det?
som jeg også skrev øverst så imponerede chanko mig i går. især når man tænker på hvad han har været kendt for det sidste lange stykke tid på førsteholdet (dovenskab/ugidelighed). han fightede kampen igennem. selvom der var nogle gange hvor tingene ikke lykkedes for ham så fortsatte han. eksempelvis kunne han med sin klejne figur ikke gøre så meget ved de store fyre hos silkeborg, men han fik tit generet dem nok til at deres afleveringer blev dårligere (lidt ligesom vi så mod agf efter hans indhop). som spilfordeler gjorde han det også godt. både når vi var i angreb, når der skulle spilles ud af vores egen forsvarszone og på omstillinger. derudover lavede han assist til dalsgaard og gotfredsen.
chanko har fået mange hug så synes også lige der skal gøres opmærksom på det når han laver noget godt og det gjorde han i går.
forrresten er der nogen der ved hvem nummer 17 var i går der blev skiftet ind i stedet for schwartz på kanten? han hed vist lasse.

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Kasper Møller » 26. jul 2011, 12:45

VeNdEkAaBe skrev:forrresten er der nogen der ved hvem nummer 17 var i går der blev skiftet ind i stedet for schwartz på kanten? han hed vist lasse.
Vi snakkede faktisk også om det. Han fik sgu sat sig i respekt overfor ham tudeprinsen på 1 meter og 35, som Silkeborg havde på højrebacken :D
Friskt indhop...

Ellers meget enig i dine betragtninger.

Vores forsvar så i øvrigt betydeligt bedre ud i anden halvleg med Godtfredsen i midten istedet for Moth. Der mangler altså lige 10% i placeringen fra Moth endnu, på trods af livlige opråb både fra Kuhn, JKS og Carsten-i-kassen. Men det skal nu nok komme! :)

NeverDefeated

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af NeverDefeated » 26. jul 2011, 13:47

Lasse Pilgaard måske?

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Kasper Møller » 26. jul 2011, 15:46

NeverDefeated skrev:Lasse Pilgaard måske?
Er det en knægt på 2 meter og 90 kilo, som kan spille på kanten? I så fald kunne det være et godt bud :)

Thorshauge

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Thorshauge » 26. jul 2011, 15:57

Kasper Møller skrev:
NeverDefeated skrev:Lasse Pilgaard måske?
Er det en knægt på 2 meter og 90 kilo, som kan spille på kanten? I så fald kunne det være et godt bud :)
:cheers:

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af JFL » 26. jul 2011, 17:25

Thorshauge skrev:
Kasper Møller skrev:
NeverDefeated skrev:Lasse Pilgaard måske?
Er det en knægt på 2 meter og 90 kilo, som kan spille på kanten? I så fald kunne det være et godt bud :)
Billede
Så også kampen på Hornevej. Stod lige nedenfor Lynge, som stod på en balkon. Hørte der var en, der spurgte Lynge om hvem ham den store kantspiller var, men Lynge vidste det ikke. Han kunne dog forsikre, at det ikke var en kontraktspiller.

Og nok fik han savet deres back over et par gange, men ellers gjorde han sig ikke voldsomt bemærket vil jeg sige.

Det ligner desuden ikke ham på billedet der.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Walther » 26. jul 2011, 18:30

Er jeg komplet idiot eller er det umuligt at finde et komplet kampprogram for reserveholdsligaen?
Jeg kan finde de næste 3 kampe (hvoraf ingen er på hjemmebane), men det er så det.

Please help..
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Lodberg
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:12
Geografisk sted: Kbh

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Lodberg » 26. jul 2011, 18:32

http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=130395" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Walther » 26. jul 2011, 19:18

BUT HOW?!
Jeg søgte både dbu, google og what not i en halv time men uden resultat.
Mine google evner må være på tilbagetur..
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Lodberg
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:12
Geografisk sted: Kbh

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Lodberg » 26. jul 2011, 19:28

Ja, det er på tide at skifte profilbillede ;)

RufusTheDog

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af RufusTheDog » 26. jul 2011, 19:33

Lodberg skrev:Ja, det er på tide at skifte profilbillede ;)
LooneySquad strikes again!

Brugeravatar
Lodberg
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:12
Geografisk sted: Kbh

Re: Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Lodberg » 26. jul 2011, 19:40

RufusTheDog skrev:
Lodberg skrev:Ja, det er på tide at skifte profilbillede ;)
LooneySquad strikes again!
Still kicking...

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Walther » 26. jul 2011, 20:28

Lodberg skrev:Ja, det er på tide at skifte profilbillede ;)
Fornyelse er en fryd. :)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af johnfrank » 26. jul 2011, 20:47

JFL skrev:
Thorshauge skrev:
Kasper Møller skrev:
NeverDefeated skrev:Lasse Pilgaard måske?
Er det en knægt på 2 meter og 90 kilo, som kan spille på kanten? I så fald kunne det være et godt bud :)
Billede
Så også kampen på Hornevej. Stod lige nedenfor Lynge, som stod på en balkon. Hørte der var en, der spurgte Lynge om hvem ham den store kantspiller var, men Lynge vidste det ikke. Han kunne dog forsikre, at det ikke var en kontraktspiller.

Og nok fik han savet deres back over et par gange, men ellers gjorde han sig ikke voldsomt bemærket vil jeg sige.

Det ligner desuden ikke ham på billedet der.
Det ham her:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/ander ... 02135.html

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Martino » 26. jul 2011, 22:05

Undrer mig over at Lynge ikke ved hvem der spiller på U-19 holdet.
Jeg savner Winsnes

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af A_Strandfelt » 26. jul 2011, 22:19

Martino skrev:Undrer mig over at Lynge ikke ved hvem der spiller på U-19 holdet.
Det kan sgu da være lige meget. Det er jo træneren, der står for den indledende vurdering af sine spillere. Hvis han så mener, at de skal videre i systemet, kan Lynge bringes ind i det.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Freddie » 26. jul 2011, 22:31

Det er nu er par år siden, at han spillede på U19. Han er født i 1990.
Martino skrev:Undrer mig over at Lynge ikke ved hvem der spiller på U-19 holdet.

Besvar