Reserveholdsturneringen 2011/12

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Walther » 22. nov 2011, 20:22

Nøj hvor jeg synes det lyder fantastisk med alle de mål af Toft for reserverne. Jeg håber og ber til at han kan tage det videre med sig til førsteholdet når hans tid kommer.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

AaB-4
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 8. nov 2011, 19:07
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af AaB-4 » 22. nov 2011, 23:19

Walther skrev:Nøj hvor jeg synes det lyder fantastisk med alle de mål af Toft for reserverne. Jeg håber og ber til at han kan tage det videre med sig til førsteholdet når hans tid kommer.
Han er god til at placere sig de rigtige steder. Desuden synes jeg idag han viste udmærket dribleteknik og havde flere gode chanceskabende afleveringer. Desuden imponerede Kusk mig i dag. Den knægt kan i hvert fald også drible og havde et fremragende hug der prellede af på overliggeren helt oppe i hjørnet!

Kampreferat kan desuden læses her: http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... rring.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

AaBsport beskriver meget godt kampens forløb. Desuden positivt at se Lucho spille bedre end han har gjort før. God assist til Tofts mål og han var desuden meget offensivt og fik sendt en del indlæg ind over. Nogle indlæg rigtig rigtig ringe, men bestemt også nogle brugbare, der som sagt bl.a resulterede i et mål :)

Chanko gør det egentlig også fint og sikkert, mens Wichman virkelig også styrer den midtbane. Forsvaret kunne der ikke sættes en finger på. Gotfredsen er sikker og er meget synlig rent verbalt (hvis man kan være det?) på banen :)

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af A_Strandfelt » 23. nov 2011, 08:33

Nordjyske fortæller, at Pól Jóhannus Justinussen gjorde et fordelagtigt indtryk. Nogle her, der har en vurdering af ham? Læste en færing på bold.dk, der beskrev ham som meget fysisk stærk og på højt niveau (på Færøerne).

AaB-4
Miniput
Miniput
Indlæg: 6
Tilmeldt: 8. nov 2011, 19:07
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af AaB-4 » 23. nov 2011, 14:53

A_Strandfelt skrev:Nordjyske fortæller, at Pól Jóhannus Justinussen gjorde et fordelagtigt indtryk. Nogle her, der har en vurdering af ham? Læste en færing på bold.dk, der beskrev ham som meget fysisk stærk og på højt niveau (på Færøerne).
For at være helt enig er det svært at bedømme ham i og med forsvaret slet ikke havde noget at lave. Han gjorde det der skulle gøres og de spillede den egentlig også fint op ad banen helt nede fra forsvaret. Men man kan ikke rigtig sige noget om hans niveau. Vil gerne se ham i en kamp, hvor han får nogle udfordringer :) Men generelt sikker præstation!

Besvar