Reserveholdsturneringen 2011/12

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 16:32

1-2 Kusk skærer ind i feltet fra venstre. Lægger den skråt tilbage til Dalle, der sparker den op under overlæggeren.

Langskud fra gf. 2-2. Kuhn havde lige sagt, at nu skulle det holdes.
// gwailo

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 16:41

Walther skrev:
Rams skrev:Gæstespiller Erick Vasquez?

Gad vide om der er tale om denne fyr http://www.worldfootball.net/spieler_pr ... vasquez_2/" onclick="window.open(this.href);return false;. Han skulle være forsvarsspiller og inde omkring Panamas landshold. Hvis det er ham, må jeg sige, at jeg troede Mellemamerika primært blev dyrket som scoutingområde under Pehrsson. Han kan selvfølgelig selv have banket på døren ude på Hornevej med madpakken under armen.

Ser frem til om vores reporter kan grave mere op på, hvad han er for en størrelse.
Erick Vasquez er vist ikke en spiller der på prøvetræning. Det er vist mere en "tjeneste" af en art, og han virker til at være en bekendt til Lucho.
De hænger hvert fald meget ud sammen til træning, og træner lidt sammen uden de andre.

Ang. Chanko, så var han med i hele formiddagstræningen, og det overraskede også mig at han ikke skulle med reserveholdet.
Det var tydeligt i sidste kamp at han ikke skal forvente mange flere minutter på banen, så man kan da håbe og krydse fingre for at han er på vej væk.
Vasquez ind små ti min. før tid. Er ikke til prøvetræning. Blev blot refereret til som "gæstespiller"
// gwailo

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af gwailo » 16. aug 2011, 16:57

Slut. 2-2.

Snakken mellem Lucas og Toft siger det hele.

Toft: Det er det sygeste der her.
Lucas: Vi har nok 20 chancer

Den skulle vi have vundet - stort. Ousager havde 5-10 redninger i 2. halvleg. Carsten havde 0.
Skræmmende ineffektivt...
// gwailo

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3826
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Gentleman Finn » 16. aug 2011, 17:24

Kunne Würtz klare hele kampen?

Herligt med opdateringerne!

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Sip » 16. aug 2011, 19:04

Gentleman Finn skrev:Kunne Würtz klare hele kampen?

Herligt med opdateringerne!
Würtz gik ud sammen med Kusk ca. 10 min før tid, for at gøre plads til Daniel Moth og gæstespilleren :)
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af salling23 » 16. aug 2011, 19:42

gwailo skrev:
Der er da absolut heller ikke specielt mange navne, der vækker genklang i AGF-truppen, selvom 5 af 7 fra bænken mod SIF er i truppen. De eneste jeg kender er Ousager, Nielsen, Kirkeskov og Sloth.

Emil Ousager
Frans Dhia Putros
Anders Nielsen
Jens Jønsson
Mikkel Kirkeskov
Mikkel Qvist
Nichlas Lawal
Jakob Krarup
Casper Sloth
Emil Scheel
Andreas Wind
Davit Skhirtladze
Lasha Shindagoridze
Tue Ullerup

Jeg har ikke kunnet finde vores trup, men jeg forventer en forholdsvis klar AaB-sejr...
Reserveholdsturneringen bliver hos os i GF brugt mest til at hærde nogle u19 spillere
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Martino » 17. aug 2011, 16:37

Hvordan spillede nikolaj thomsen på central midt?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Mogensen » 5. sep 2011, 16:57

AaB spiller idag/nu mod Viborg er der nogen ude og se den ????????

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af sir-kargo » 5. sep 2011, 18:30

0-5 til AaB

Ham den nye
Kayke
vist nok 2 x Toft
og?

Lidt usikker - snakkede vist for meget.

Synes Dedovic og Godtfred var gode i midterforsvaret. Godtfred fik den sidste halve på højreback istedet for Ahlman. Lucho var op og ned på venstre. Toft - scorer som altid - Kayke ud i pausen - skal nok være klar til weekenden.

Der kom en kasper ind i midterforsvaret den sidste halve - han gjorde det også rigtigt godt. Chanko - forvanter man sig som sædvanligt mere af end han viste idag.

Ham Panama fyren tror jeg ikke er ham fra wiki-linket. Han skulle nemlig være 1,85. Ham her var lille-bette og rap på fødderne. Udgik med krampe tidligt i 2. og så ikke ud til at være noget vi mangler (central midtbane)

Viborg var et næsten helt ungt hold. De havde ikke meget at komme med.
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af sir-kargo » 5. sep 2011, 18:38

Nicolai Thomsen var ikke så stærk idag - måske fordi han var sat på kanten. Ser ud til at være MEGET bedre centralt.

Bruhn og Moth U19 viste heller ikke noget - mens Christian Rye tabte det meste idag - men én af de indskiftede Mikkel Rømer - gjorde det ok frem ad banen.

AaB havde det MEGET nemt overfor Viborgs midterforsvar gennem hele kampen - og Kayke var tæt på et par gange. AaB havde således 3 stolpeskud i 1. halvleg - ud over 3-0 føring ved pausen.
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
Mogensen
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. jun 2007, 17:42
Geografisk sted: Br.slev

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Mogensen » 5. sep 2011, 19:35

var det ham her han ser høj ud ???

Billede

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Sip » 5. sep 2011, 20:10

0-1 Erick Vasquez (http://onside.dk/nyheder/superligaen/aa ... en-vasquez). Der står godt nok back, men i dag spillede han central midtbane og angriber, mens han mod AGF spillede angriber. Der er således ikke tale om en helt ny gæstespiller.
0-2 Rolf Toft
0-3 Kayke (Havde i øvrigt yderligere et hovedskød samt et skud på stolpen i 1. halvleg)
0-4 Nicolaj Thomsen
0-5 Rolf Toft

AaBSport.dk har i øvrigt også opdateret siden: http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... erver.aspx

Fin sen eftermiddagskamp i Viborg, dog rart med en hjemmekamp næste gang efter tre udekampe i streg ;)
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af jonas386 » 5. sep 2011, 20:22

Er Nicolaj Thomsen egentlig go'? Altså er det en spiller vi kan forvente os noget af?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af jensemand57 » 5. sep 2011, 21:05

Det virker til at Rolf Toft fører sig mere og mere frem. Er der nogen som kan give nogle flere detaljeret informationer om Rolf? Han virker til at blive spændende at følge.

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af sir-kargo » 5. sep 2011, 23:04

Toft er bare en rigtig god afslutter. Fysikken bliver hele tiden bedre - rimelig hurtig og lidt mere boldfast end Schwartz. Han kan også kombinere lidt mere med de andre end Schwartz - og ved instinktivt hvor han skal løbe hen for at det skal gøre ondt på modstanderen.

Synes han er svær at sammenligne med tidligere spillere - men en dårligere-hovedstøds Ebbe Sand-udgave?? hvis vi tager de optimistiske briller på?? ;) eller hov ja - Søren Andersen??

Nå Nicolai Thomsen har jeg set spille gode kampe - men både i Møldrup og idag mod Vff synes jeg han skuffer mig på kanten. Bare dårlig formkurve?? Jeg tror personligt mere på Kusk.

Dedovic og Godtfredsen vurderer jegsom klart 1. divisions niveau bedømt på dagens indsats. Godtfred med pil opad. Han dirigerer godt med de andre - giver skideballer - super fysik og hovedspil og MEGET dedikeret. Han har vinner-skalle!! :thumbsup:
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af sir-kargo » 5. sep 2011, 23:08

Mogensen skrev:var det ham her han ser høj ud ???

Billede
100 pct ikke ham her!. den ægte pananma mand er under 170!
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Meelsen » 6. sep 2011, 00:09

Hvad skuffer dig ved Nicolai Thomsens præstation idag, Sir-kargo? Syntes han får det bedste ud af de fleste bolde han får idag. Han har virkelig en god omgang med bolden, blik for sine medspillere og krydrer det med et klasse mål, hvor ham og en anden (kan ikke huske navnet) fuldstændig tørrer hele Viborgs højre side med 1-2'ere, hvorefter han knalder den utageligt i målet.

Jeg tror han bliver en kanon spiller.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af sir-kargo » 6. sep 2011, 14:56

Må indrømme jeg har været mere opmærksom end til denne kamp (skulle også holde øje med knægten) - og det var lidt forvirrende med flere nye jeg ikke havde set før.

Kom han ind at spille centralt i 2. halvleg?? kan du huske hvad nummer han spillede med? Kan være jeg har taget fejl af ham og den indskiftede U19 spiller som jeg nævnte havde nogen gode aktioner - og jo det var da fint spil ved målet - men hold da kæft hvor Vff også snorksov :o

Mener nu stadig han er bedre centralt og i Møldrup VAR han en skuffelse for mig. Men bestemt ikke en spiller jeg vil afskrive. Han har selvfølgelig talent.

Men lidt overrasket over dem der har været hårde ved Dedovic - han ser spændende ud og er vel fuldt på højde med Jens Kr. Sørensen allerede nu IMO. Og Kasper Pedersen så dæleme også god ud i centerforvaret når man tænker på at han kun er U19!
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Tested Judge
Drenge
Drenge
Indlæg: 33
Tilmeldt: 2. jan 2011, 12:12
Favoritspiller: Frank Strandli, Rade Prica, Erik Bo Andersen

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af Tested Judge » 8. sep 2011, 16:58

jensemand57 skrev:Det virker til at Rolf Toft fører sig mere og mere frem. Er der nogen som kan give nogle flere detaljeret informationer om Rolf? Han virker til at blive spændende at følge.
Hej jensemand57

Jeg er meget enig i at Rolf Toft virker meget spændende. Jeg har tidligere skrevet lidt om hvordan jeg ser ham og hvad jeg håber vi kan forvente af ham. Dette kan du læse i denne tråd ca. midt på siden: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=25&t=14498" onclick="window.open(this.href);return false;

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Reserveholdsturneringen 2011/12

Indlæg af jensemand57 » 8. sep 2011, 17:02

Tested Judge skrev:
jensemand57 skrev:Det virker til at Rolf Toft fører sig mere og mere frem. Er der nogen som kan give nogle flere detaljeret informationer om Rolf? Han virker til at blive spændende at følge.
Hej jensemand57

Jeg er meget enig i at Rolf Toft virker meget spændende. Jeg har tidligere skrevet lidt om hvordan jeg ser ham og hvad jeg håber vi kan forvente af ham. Dette kan du læse i denne tråd ca. midt på siden: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=25&t=14498" onclick="window.open(this.href);return false;
Hej Judge

Mange tak for informationerne og dit link.

Besvar