Kamptråd AaB-OB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd AaB-OB

Indlæg af frederikshavneren » 20. okt 2011, 13:59

Søndagsens spændende kamp nærmer sig, hvorfor det er på høje tid at få startet en kamptråd.
Beklager at jeg ikke er den bedste "tråd starter", men jeg har gjort følgende betragtninger om søndagens kamp:

Angående selve kampen forventer jeg en yderst spændende og intens match. Kampen står mellem to traditionsklubber i dyb krise (især AaB), mens OB langsomt synes på vej mod bedre tider. Jeg ser frem til en spændende kamp hvor jeg desværre ikke tror at AaBs enorme krise bliver bremset. OB har et bedre hold især offensivt, hvor man kan grue for et angreb bestående af f.eks. Utaka og Fall mod AaBs til tider vaklende defensiv.
Tror derfor desværre på en OB sejr, efter en ellers lige kamp.

AaB lineup:

N. Larsen
K. Bøgelund - KEP - K. Wähler - L. Nielsen
C. Rolfe - Würtz - Augu - Kayke
Curth - Dalsgaard

Due har karantæne mens Patrick i skrivende stund er tvivlsom til kampen, hvorfor jeg har placeret Lasse som vb (bestemt ikke en optimal placering, men det virker ikke som om at Kent har den store tiltro til Ahlmann el. Lucho). Bøge gjorde det fornuftigt defensivt mod fcn, men han kan forhåbentlig bidrage mere i offensiven, hvor der virkelig var plads til forbedring.

Dues karantæne giver en ledig plads på venstre midtbane, et sted hvor alternativerne ikke ligefrem står i kø. Jeg har som udgangspunkt placeret Kayke her, hvilket bestemt ikke er den optimale plads for ham. Kaykes niveau er mildt sagt ustabilt, men holdet har brug for hans kreative evner til at åbne OBs kompakte hold. Wichmann dur ikke som venstre midt, skal han spille skal det være centralt (enten som afløser for Würtz el. Augu el. alternativt i en 4-4-1-1 opstilling).

Angrebet giver som sædvanlig anledning til bekymring. Curth er desværre selvskreven selv om han efter min mening bliver ringere og ringere (stor fejl at Lynge forlængede Curths kontrakt). Helenius overbeviste bestemt ikke mod fcn, selv om det til hans forsvar skal siges at enhver angriber ville få enorme problemer, med de håbløse bolde angriberne fik at arbejde med mod fcn. Dalsgaard har farten til at volde OBs tunge forsvar problemer, men det kræver at han får de rette bolde at arbejde med.
Midtbanen har hidtil været elendige til at sætte Dalsgaard i scene med præcise flade afleveringer (især Würtz og Augu evner det ikke, hvilket er en af årsagerne til at de floppede i fck og salzburg).

OB:

Spiller Europa League i aften mod Twente, en kamp som jeg tror fynboerne vinder. OB har underpræsteret enormt i superligaen, men det virker som om at de langsomt er ved at komme i gang igen. Trupmæssigt har de minimum et top tre hold, et hold der på næsten alle pladser er langt bedre end AaB. Det er svært at komme med et bud på OBs lineup i skrivende stund, da aftenens kamp mod Twente kan resultere i skader mv.

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af marshmellow » 20. okt 2011, 14:19

det er da opløftende at konservative kent bliver tvunget til at stille op uden due og patrick når han nu ikke selv kan finde ud af at sætte dem af..

de to har været indbegrebet af manglende drev og dynamik de seneste mange kampe.
en kant uden gennembrudstyrke og en back der kun spiller baglæns alibi-bold vinder man ikke med i moderne fodbold.

spørgsmålet er så om andre kan gøre det bedre.....håber det meget, så man kan slippe for at se på de to foreløbigt
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af Bundgaard » 20. okt 2011, 20:47

i min verden skulle startopstillingen se sådan ud

Larsen
Bøge - LN - Wæhler - lucho
rolf - wurtz - augo - dalsgaard
Kayke - Curth

jeg har altid syntes at en venstreben spiller skal spille på venstre back, ikke at PK ikke har været en god vikar. detil tror jeg at dalsgaard er bedre kantspiller end kayke.
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af SGLoco » 21. okt 2011, 10:03

Bundgaard skrev:i min verden skulle startopstillingen se sådan ud

Larsen
Bøge - LN - Wæhler - lucho
rolf - wurtz - augo - dalsgaard
Kayke - Curth

jeg har altid syntes at en venstreben spiller skal spille på venstre back, ikke at PK ikke har været en god vikar. detil tror jeg at dalsgaard er bedre kantspiller end kayke.
1. Lucho kommer ikke til at spille endnu... Han har simpelthen spillet for dårligt på reserveholdet. Det har Kent også selv meldt ud..
2. Er due ude er der ingen tvivl om at Kent vælger Wichmann på venstre kant for at hjælpe en evt. Ahlmann på venstre back da han er bedre defensiv end de andre vi har og fordi han forventer vi kommer til at stå dybt.
3. Kent spiller ikke med Dalsgaard som kant fra start, da han (rigtig nok) mener han er bedre som angriber. Det har alle træninger vist hidtil.
4. Jeg vil være meget overrasket hvis han starter med Kayke på søndag. Han har hidtil ikke bevist at han er i form til sådan en kamp.

Tror opstillingen bliver som følge (desværre):

NL

LN Kep Wæhler Ahlmann/KP

Rolfe Augo Würtz Wichmann

Curth Helenius

Kent holder meget fast i bestemte spillere... Desværre

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af Danni » 21. okt 2011, 10:40

frederikshavneren skrev:Søndagsens spændende kamp nærmer sig, hvorfor det er på høje tid at få startet en kamptråd.
Beklager at jeg ikke er den bedste "tråd starter", men jeg har gjort følgende betragtninger om søndagens kamp:

Angående selve kampen forventer jeg en yderst spændende og intens match. Kampen står mellem to traditionsklubber i dyb krise (især AaB), mens OB langsomt synes på vej mod bedre tider. Jeg ser frem til en spændende kamp hvor jeg desværre ikke tror at AaBs enorme krise bliver bremset. OB har et bedre hold især offensivt, hvor man kan grue for et angreb bestående af f.eks. Utaka og Fall mod AaBs til tider vaklende defensiv.
Tror derfor desværre på en OB sejr, efter en ellers lige kamp.

AaB lineup:

N. Larsen
K. Bøgelund - KEP - K. Wähler - L. Nielsen
C. Rolfe - Würtz - Augu - Kayke
Curth - Dalsgaard

Due har karantæne mens Patrick i skrivende stund er tvivlsom til kampen, hvorfor jeg har placeret Lasse som vb (bestemt ikke en optimal placering, men det virker ikke som om at Kent har den store tiltro til Ahlmann el. Lucho). Bøge gjorde det fornuftigt defensivt mod fcn, men han kan forhåbentlig bidrage mere i offensiven, hvor der virkelig var plads til forbedring.

Dues karantæne giver en ledig plads på venstre midtbane, et sted hvor alternativerne ikke ligefrem står i kø. Jeg har som udgangspunkt placeret Kayke her, hvilket bestemt ikke er den optimale plads for ham. Kaykes niveau er mildt sagt ustabilt, men holdet har brug for hans kreative evner til at åbne OBs kompakte hold. Wichmann dur ikke som venstre midt, skal han spille skal det være centralt (enten som afløser for Würtz el. Augu el. alternativt i en 4-4-1-1 opstilling).

Angrebet giver som sædvanlig anledning til bekymring. Curth er desværre selvskreven selv om han efter min mening bliver ringere og ringere (stor fejl at Lynge forlængede Curths kontrakt). Helenius overbeviste bestemt ikke mod fcn, selv om det til hans forsvar skal siges at enhver angriber ville få enorme problemer, med de håbløse bolde angriberne fik at arbejde med mod fcn. Dalsgaard har farten til at volde OBs tunge forsvar problemer, men det kræver at han får de rette bolde at arbejde med.
Midtbanen har hidtil været elendige til at sætte Dalsgaard i scene med præcise flade afleveringer (især Würtz og Augu evner det ikke, hvilket er en af årsagerne til at de floppede i fck og salzburg).

OB:

Spiller Europa League i aften mod Twente, en kamp som jeg tror fynboerne vinder. OB har underpræsteret enormt i superligaen, men det virker som om at de langsomt er ved at komme i gang igen. Trupmæssigt har de minimum et top tre hold, et hold der på næsten alle pladser er langt bedre end AaB. Det er svært at komme med et bud på OBs lineup i skrivende stund, da aftenens kamp mod Twente kan resultere i skader mv.
Jeg kan ikke genkende din påstand om vaklende defensiv. Holdet har lukket 11 mål ind i de seneste 9 kampe. Det er vel ikke så ringe endda. Jeg er også uenig i din påstand om Jeppe Curth. Han er den bedste opspilstation vi har i truppen og samtidig vores delte topscorer. Når vi nu ikke har råd til Prica-lignende spillere, synes jeg bestemt Curth er et godt alternativ. Jeg mener også du er for hård i din kritik af vores "elendige" midtbane og Würtz og Augo's manglende evner. Kom nu med lidt gejst:) Men ros for at starte kamptråden!
Længe leve arbejderklassen!

række13
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 11. aug 2007, 11:49

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af række13 » 21. okt 2011, 11:05

Jeg håber nedenstående pressemeddelelse bliver sendt ud i dag kl. 12.00 og vores opstilling på søndag bliver:

Larsen
Bøgelund - L. Nielsen/KEP - Wæhler - Ahlmann
Augo - Wurtz
Lucas/Wichmann
Dalsgaard - Curth/Helenius - Rolfe


Hvor Rolfe placering i venstre side gerne skulle åbne op for langskud.

"Vi må konstatere, som alle andre også meget klart kan se, at vores nuværende koncept på banen, og historisk set også uden for banen, ikke har bragt det med sig som vi havde håbet på. Derfor har den sportslige ledelse valgt at ændre koncept og strategi for, at vi igen kan spille med i toppen af dansk fodbold i år 2015. Dette vil vi gøre ved at ændre koncept til 4-3-3, som også bliver praktiseret på landsholdet. Fordi vi synes dette koncept vil passe til vores strategi er, at vi har kigge på vores nuværende spillermateriale - især de unge - og har set et kæmpe potentiale i deres spidskompetencer sammenholdt med et 4-3-3 system, som mange af dem allerede praktisere på diverse landshold.

Vi tror også på at fleksible systemer som 4-3-3 bliver fremtidens fodbold og derfor vil vi endegyldigt også bringe vores unge profiler på blokken hos flere udenlandske klubber. Salg af vores top-unge-spillere vil blive et krav for at kunne spille med i toppen af dansk fodbold i 2015. De økonomiske ressoucer som et salg medbringer tror vi på, at vi kan geninvestere i AaB så vi hele tiden bruger vores købmandsskab og vores rigtig dygtige trænere til at finde endnu flere talenter og spillere med uopnået potentiale.

Vi er ganske klar over at vores koncept- og strategiændring vil bringe os ud på en point og spillemæssig slingerkurs i en rum tid fremover, men vi håber på at vores fans og lokalområdet vil bakke op, og støtte AaB og spillerne i denne nye drejning som vi er sikker på vil bringe AaB til toppen af dansk fodbold igen. Vi har været der, og vi er sikker på, at vi kommer der igen."

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af jensemand57 » 21. okt 2011, 16:56

Patrick Kristensen. Rolfe, Dalsgaard og ja - selvfølgelig Bøgelund er alle tvivlsomme til på søndag.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af Elscorpio » 21. okt 2011, 18:03

jensemand57 skrev:Patrick Kristensen. Rolfe, Dalsgaard og ja - selvfølgelig Bøgelund er alle tvivlsomme til på søndag.
Hvem af dem er mest tvivlsomme til søndag? Var Bøgelund ikke lige kampklar efter en række kampe på reserveholdet

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af Since » 21. okt 2011, 20:07

Det ligner en stensikker AaB sejr over et OB hold i opløsning. AaB ser ud til at være stærkere på samtlige pladser, og der er vel ikke en eneste fra OB der kunne bruges i AaB truppen. Det kunne sagtens blive 6-0!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af le Cid » 22. okt 2011, 07:14

Since skrev:Det ligner en stensikker AaB sejr over et OB hold i opløsning. AaB ser ud til at være stærkere på samtlige pladser, og der er vel ikke en eneste fra OB der kunne bruges i AaB truppen. Det kunne sagtens blive 6-0!
Tror du selv din antijinx virker?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af andreasaab89 » 22. okt 2011, 10:55

Kent Nielsen mener vi har spillet OK i de sidste 5 kampe hvor vi har fået 1 point og at det kun er marginalerne:

"Faktisk mener jeg ikke, at de seneste kampe har været meget anderledes end i starten af sæsonen, men udfaldet er blot en understregning af Superligaens enorme jævnbyrdighed og vilkårene med de berømte små marginaler som afgørende, konstaterer Kent Nielsen."

AaB har laver 3 mål i de seneste 5 kampe!!!! - Men Kent Nielsen ser anderledes på AaBs problemer hvor det igen er defensiven der prioriteres:

" Vi har kigget lidt på vores seneste indbyrdes kamp (2-1 til AaB, 13. august, red.), og det er oplagt, at især vores defensiv skal ramme det maksimale niveau, hvis vi skal have et brugbart resultat."
- Defensiven skal jo altid ramme et godt niveau for at få et godt resultat.

Ud fra den generelle indstilling tidligere vil jeg forvente en opstilling ala denne:

Larsen
LN - KEP - Wæhler - PK
------Augo------------
Rolfe- Wickman-Würtz-Chanko
Curth

Kent ser deres højreback esben ruud som et farligt våben og vælger dermed at bringe chanko ind som venstre midtbane udelukkende med den opgave at stoppe rud. Da defensiven er nødvendig for at godt resultat vælger kent at bringe augo ned bag 4 mandsmidtbanen for at få noget modstandskraft mod OBs skræmmende offensiv !!!
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af jydenfranord » 22. okt 2011, 11:25

andreasaab89 skrev:Kent Nielsen mener vi har spillet OK i de sidste 5 kampe hvor vi har fået 1 point og at det kun er marginalerne:

"Faktisk mener jeg ikke, at de seneste kampe har været meget anderledes end i starten af sæsonen, men udfaldet er blot en understregning af Superligaens enorme jævnbyrdighed og vilkårene med de berømte små marginaler som afgørende, konstaterer Kent Nielsen."

AaB har laver 3 mål i de seneste 5 kampe!!!! - Men Kent Nielsen ser anderledes på AaBs problemer hvor det igen er defensiven der prioriteres:

" Vi har kigget lidt på vores seneste indbyrdes kamp (2-1 til AaB, 13. august, red.), og det er oplagt, at især vores defensiv skal ramme det maksimale niveau, hvis vi skal have et brugbart resultat."
- Defensiven skal jo altid ramme et godt niveau for at få et godt resultat.

Ud fra den generelle indstilling tidligere vil jeg forvente en opstilling ala denne:

Larsen
LN - KEP - Wæhler - PK
------Augo------------
Rolfe- Wickman-Würtz-Chanko
Curth

Kent ser deres højreback esben ruud som et farligt våben og vælger dermed at bringe chanko ind som venstre midtbane udelukkende med den opgave at stoppe rud. Da defensiven er nødvendig for at godt resultat vælger kent at bringe augo ned bag 4 mandsmidtbanen for at få noget modstandskraft mod OBs skræmmende offensiv !!!
Jeg fatter simpelthen ikke Kent Nielsen. Ser han alt andet ud fra en anden virkelighed end de fleste? Det er jo ikke forsvaret der har været det store problem i de seneste kampe, men at vores angribere ikke har scoret mål, hvad enten det er pga. de ikke har fået de rigtige bolde at arbejde med eller at angriberne har været elendige. Det er sikkert en kombination af begge dele.

Men omvendt er det måske det Kent Nielsen siger? "vores angribere og midtbanespillere er elendige, de kommer ikke frem til noget. Derfor skal vores forsvarsspillere spille endnu bedre hvis vi skal have en chance, det kan jo ske angriberne får et lucky punch og rent faktisk scoret et mål så der kan fedtes en 1 - 0 hjem"

Jeg forstår ikke hvorfor der så stædigt holdes fast i at Curth og Helenius skal spille, Jeg er klar over vores alternativer ikke er store og åbenlyse, men prøv da noget nyt, når man set over de sidste kampe kan se at det slet ikke fungere, hvorfor ikke bytte ud med Dalsgaard, Kayke eller evt. Rolfe på toppen fra start?

Jeg må sige jeg er tilbage i det humør jeg var hele foråret når det kommer til AaBs kampe. Jeg har ingen forventninger om en sejr, hvilket ikke er det værste. Det værste er at jeg helt ærligt ikke forventer at spillerne ofre sig 100%, for "det hele skal jo nok gå"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af Elscorpio » 22. okt 2011, 12:28

jydenfranord skrev: Jeg forstår ikke hvorfor der så stædigt holdes fast i at Curth og Helenius skal spille, Jeg er klar over vores alternativer ikke er store og åbenlyse, men prøv da noget nyt, når man set over de sidste kampe kan se at det slet ikke fungere, hvorfor ikke bytte ud med Dalsgaard, Kayke eller evt. Rolfe på toppen fra start?
Det værste er dog at Kent og Kuhn stædigt holder fast i den samme opstilling der ikke fungerer. Der er overhovedet ingen overraskelser i vores opstilling så vores modstander kan nemt læse hvordan vi kommer til at spille. Deres arbejde gøres dog ikke nemmere af de skader der er kommet lige op til weekenden.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af jydenfranord » 22. okt 2011, 12:57

Elscorpio skrev:
jydenfranord skrev: Jeg forstår ikke hvorfor der så stædigt holdes fast i at Curth og Helenius skal spille, Jeg er klar over vores alternativer ikke er store og åbenlyse, men prøv da noget nyt, når man set over de sidste kampe kan se at det slet ikke fungere, hvorfor ikke bytte ud med Dalsgaard, Kayke eller evt. Rolfe på toppen fra start?
Det værste er dog at Kent og Kuhn stædigt holder fast i den samme opstilling der ikke fungerer. Der er overhovedet ingen overraskelser i vores opstilling så vores modstander kan nemt læse hvordan vi kommer til at spille. Deres arbejde gøres dog ikke nemmere af de skader der er kommet lige op til weekenden.
Nej, skaderne gør det svært.

Men generelt mener jeg at vi som supportere også er alt for meget til at give skylden til trænerne og ledelsen. Sidste år var det hele Pehrssons skyld, hans assistenter var Patrik Johansson og Poul Erik Andreasen i den dårlige "periode". Nu er de alle skifte ud med Kent Nielsen og Allan Kuhn der er vendt tilbage, men sjovt nok virker det ikke til der er sket noget med motivationen, det er stadig en ligegyldighed som virker til at herske "Jeg går på arbejde for at hæve mine penge". Jeg forventer ikke spillerne skal love klubben evigt troskab, i dag er det at være fodboldspiller et stykke arbejde som så meget andet, men jeg forventer stadig at hver enkelt spiller udviser en faglig stolthed og at de evner at sætte sig op til hver enkelt kamp.

Jeg mener ikke vi skal ud i noget som tråden "spillerne har det for godt i AaB" og nej vi skal heller ikke jage dem, buhe eller lign. Men et eller andet skal der ske, for det går igen ned af bakke for AaB og der er en risiko for at vi igen kommer til at kæmpe for at undgå nedrykning, og sidste år var det mere held end forstand det ikke skete.

Minigold
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 21. jul 2009, 10:15

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af Minigold » 22. okt 2011, 13:48

I følge Nordjydske starter Dalsgaard på fløje, det lyder godt. Og endelig får han chancen der. Og giv ham nu noget snor, også selv om han skulle spille halvskidt i moregn. Til gengæld ser det desværre ikke ud til ar vor træner har lært af sine fejl endnu på den centrale midtbane. Stadis ingen Wichmann, der helt uforståeligt er blevet fyret fra den centrale midt og erstattet af den dynamiske duo, der gang på gang har bevist, at de ikke evner at skabe noget som helst fremad. Hurrahhhh for KN.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af PeterS » 22. okt 2011, 14:02

Opstilling ifølge nordjyske, synes det ser spændende ud.

Nicolai Larsen - Lasse Nielsen, Kennth Emil Petersen, Kjetil Wæhler, Jakob Ahlmann - Henrik Dalsgaard, Rasmus Würtz, Thomas Augustinussen, Chris Rolfe - Kayke, Jeppe Curth

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af le Cid » 22. okt 2011, 14:07

PeterS skrev:Opstilling ifølge nordjyske, synes det ser spændende ud.

Nicolai Larsen - Lasse Nielsen, Kennth Emil Petersen, Kjetil Wæhler, Jakob Ahlmann - Henrik Dalsgaard, Rasmus Würtz, Thomas Augustinussen, Chris Rolfe - Kayke, Jeppe Curth
Mon ikke Ahlman er back frem for fløj?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af jonas386 » 22. okt 2011, 14:09

le Cid skrev:
PeterS skrev:Opstilling ifølge nordjyske, synes det ser spændende ud.

Nicolai Larsen - Lasse Nielsen, Kennth Emil Petersen, Kjetil Wæhler, Jakob Ahlmann - Henrik Dalsgaard, Rasmus Würtz, Thomas Augustinussen, Chris Rolfe - Kayke, Jeppe Curth
Mon ikke Ahlman er back frem for fløj?
Han er da også sat som back :)?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af PeterS » 22. okt 2011, 14:11

le Cid skrev:
PeterS skrev:Opstilling ifølge nordjyske, synes det ser spændende ud.

Nicolai Larsen - Lasse Nielsen, Kennth Emil Petersen, Kjetil Wæhler, Jakob Ahlmann - Henrik Dalsgaard, Rasmus Würtz, Thomas Augustinussen, Chris Rolfe - Kayke, Jeppe Curth
Mon ikke Ahlman er back frem for fløj?
Hvem mener han spiller fløj?

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd AaB-OB

Indlæg af Meelsen » 22. okt 2011, 14:17

Kan nævne at Dalsgaard virkede super skarp til træningen. Fin boldomgang og fart over feltet. Glæder mig til at se ham overfor et groggy OB hold imorgen.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Besvar