AaB klager over udvisning

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB klager over udvisning

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. okt 2011, 22:11

Maglau skrev:Ja lige præcis skulle wæhler bremse sit løb så han undgik kontakt. Der utallige eksempler på røde kort givet efter en løbe duel mellem angriber og forsvarsspiller hvor angriberen skærer ind foran som ham han lært og derved fremtvinger frispark og kort. Stryger gjorde nøjagtigt som en dygtig angriber ville gøre.
Det er muligt der kan findes eksempler på det, men jeg tror aldrig jeg har set det. Der er selvfølgelig delt masser af røde kort ud i situationer som ligner, men hvor forsvarsspilleren foretager et retningsskifte... det gør Wæhler ikke, han løber ligeud, i en retning som er fuldstændig legitim i forhold til at kunne forsvare sit mål. Det mener jeg netop er forskellen, og grunden til at der ikke er rødt kort, samt til at der efter min mening ikke nødvendigvis bør dømmes frispark.

Der er masser af denne slags tilfældige sammenstød i en kamp, hvor spillere rammer hinanden, uden der af den grund er foregået noget ulovligt... Du kan jo selv prøve at sætte ord på hvad det præcist er at Wæhler gør her som er i strid med fodboldloven, jeg kan ikke få øje på noget overhovedet.

Besvar