Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-FCK)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Mogens » 21. nov 2011, 12:55

A_Strandfelt skrev:Jeg elsker ulvegraven efter vi har banket dem. Her en af de utallige undskyldinger for nederlaget:
Bjarne Fonnesbech skrev:Men tågen kan jo få meget af skylden for de mange fejlafleveringer, og en ringe domemerpræstation, der i hvert fald "glemmer" at dømme off-side på AaB´s første mål.
http://www.black-wolves.com/b/1/96460.h ... 30#p109514" onclick="window.open(this.href);return false;
Måske han lige skulle tage et kig på highlights fra kampen:
Billede
Klar offside:-) Den quotede må da stadigvæk befinde sig i en tåge af en eller anden slags.

Efter nederlag til ens hold kommer der ofte masser af undskyldninger. Det bliver dog let meget komisk, når disse undskyldninger, som i dette tilfælde, er lette at skyde til jorden. TÅBE...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af rAaBe » 21. nov 2011, 13:51

Nogen der kan ligge højdepunkterne fra kampen op på youtube, eller lignende site, hvor indholdet kan ses fra udlandet (med ikke-dansk IP adresse)?

Pleeeaaassseeeeeee :-)

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Meelsen » 21. nov 2011, 16:47

Super aktion af Lucas Andersen i seancen umiddelbart før Curth scorer. Han afdribler fire mand, efter at have tabt bolden to gange undervejs, ligger den direkte ind i hovedet på Curth, som står helt fri efter at også Løssl er blevet snydt af Lucas' indlæg, Curth brænder på et frit mål. Det havde ellers været en af årets kasser.

Ros til de medrejsende fans igår. Rigtig fin stemning på afsnittet til tider! Vi kan gøre det bedre, men vi sad i hvertfald på MCH endnu engang.

Yderligere er det fedt at se spillerne komme ud og vise vildskab og glæde til fansene når de scorer! Det er sku ikke altid vi har været forvant med en spillertrup der delte glæden med fansene, så det er fedt at se dem være mere åbne. Jeg tror på at det er sådan noget der er med til at skabe den helt rette ånd af fællesskab i vores klub.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af jonas386 » 21. nov 2011, 16:51

Meelsen skrev:Super aktion af Lucas Andersen i seancen umiddelbart før Curth scorer. Han afdribler fire mand, efter at have tabt bolden to gange undervejs, ligger den direkte ind i hovedet på Curth, som står helt fri efter at også Løssl er blevet snydt af Lucas' indlæg, Curth brænder på et frit mål. Det havde ellers været en af årets kasser.
Det er sgu synd at en sådan aktion forsvinder i tågen. Jeg havde ualmindeligt svært ved at se hvad der foregik op til Curths kæmpechance, men det lyder da som en god fight af Lucas, og det er bestemt værd at tage med.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

MikkelPa
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 1. sep 2010, 10:07

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af MikkelPa » 21. nov 2011, 16:51

Meelsen skrev:Super aktion af Lucas Andersen i seancen umiddelbart før Curth scorer. Han afdribler fire mand, efter at have tabt bolden to gange undervejs, ligger den direkte ind i hovedet på Curth, som står helt fri efter at også Løssl er blevet snydt af Lucas' indlæg, Curth brænder på et frit mål. Det havde ellers været en af årets kasser.

Ros til de medrejsende fans igår. Rigtig fin stemning på afsnittet til tider! Vi kan gøre det bedre, men vi sad i hvertfald på MCH endnu engang.

Yderligere er det fedt at se spillerne komme ud og vise vildskab og glæde til fansene når de scorer! Det er sku ikke altid vi har været forvant med en spillertrup der delte glæden med fansene, så det er fedt at se dem være mere åbne. Jeg tror på at det er sådan noget der er med til at skabe den helt rette ånd af fællesskab i vores klub.
Jeg har ledt lidt efter et sted, hvor man kan se denne aktion, men jeg synes ikke at kunne finde det nogen steder. En der kan være behjælpelig?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Buzz Killington » 21. nov 2011, 16:51

Mogens skrev:
A_Strandfelt skrev:Jeg elsker ulvegraven efter vi har banket dem. Her en af de utallige undskyldinger for nederlaget:
Bjarne Fonnesbech skrev:Men tågen kan jo få meget af skylden for de mange fejlafleveringer, og en ringe domemerpræstation, der i hvert fald "glemmer" at dømme off-side på AaB´s første mål.
http://www.black-wolves.com/b/1/96460.h ... 30#p109514" onclick="window.open(this.href);return false;
Måske han lige skulle tage et kig på highlights fra kampen:
Billede
Klar offside:-) Den quotede må da stadigvæk befinde sig i en tåge af en eller anden slags.

Efter nederlag til ens hold kommer der ofte masser af undskyldninger. Det bliver dog let meget komisk, når disse undskyldninger, som i dette tilfælde, er lette at skyde til jorden. TÅBE...
Haha, så fik han ret Augo

http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=43812
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2011, 16:58

MikkelPa skrev:
Meelsen skrev:Super aktion af Lucas Andersen i seancen umiddelbart før Curth scorer. Han afdribler fire mand, efter at have tabt bolden to gange undervejs, ligger den direkte ind i hovedet på Curth, som står helt fri efter at også Løssl er blevet snydt af Lucas' indlæg, Curth brænder på et frit mål. Det havde ellers været en af årets kasser.

Ros til de medrejsende fans igår. Rigtig fin stemning på afsnittet til tider! Vi kan gøre det bedre, men vi sad i hvertfald på MCH endnu engang.

Yderligere er det fedt at se spillerne komme ud og vise vildskab og glæde til fansene når de scorer! Det er sku ikke altid vi har været forvant med en spillertrup der delte glæden med fansene, så det er fedt at se dem være mere åbne. Jeg tror på at det er sådan noget der er med til at skabe den helt rette ånd af fællesskab i vores klub.
Jeg har ledt lidt efter et sted, hvor man kan se denne aktion, men jeg synes ikke at kunne finde det nogen steder. En der kan være behjælpelig?
Jeg har hele kampen på computeren, men det giver ikke mening at uploade den, man kan ikke rigtig se noget. Jeg kan ikke engang se om det virkelig er Lucas.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Jacob » 21. nov 2011, 17:27

rAaBe skrev:Nogen der kan ligge højdepunkterne fra kampen op på youtube, eller lignende site, hvor indholdet kan ses fra udlandet (med ikke-dansk IP adresse)?

Pleeeaaassseeeeeee :-)
Se højdepunkterne på onside.dk - det gjorde jeg her fra udlandet da de skulle genses her til morgen :) Du skal så bare leve med, at de åbenbart har sat en praktikant til at speake til klippet og at han næsten konsekvent bytter om på Due og Rolfe :)
Life is good..... AaB is better!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af jensemand57 » 21. nov 2011, 17:57

Jacob skrev:
rAaBe skrev:Nogen der kan ligge højdepunkterne fra kampen op på youtube, eller lignende site, hvor indholdet kan ses fra udlandet (med ikke-dansk IP adresse)?

Pleeeaaassseeeeeee :-)
Se højdepunkterne på onside.dk - det gjorde jeg her fra udlandet da de skulle genses her til morgen :) Du skal så bare leve med, at de åbenbart har sat en praktikant til at speake til klippet og at han næsten konsekvent bytter om på Due og Rolfe :)
jeg tror sgu det er tågen. :cool:

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Hinrup85 » 21. nov 2011, 18:08

MHJ skrev: Haha, så fik han ret Augo

http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=43812
Det der er jo genialt. "Hvis han dækker mig op, så scorer jeg til 1-0" Priceless

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Hinrup85 » 21. nov 2011, 18:13

Fantastisk kamp i går af drengene, i denne kamp blev holdånden og sammenspillet virkelig den primære faktor for vi trak os sejrrende ud.

Og specielt den gode stemning på holdet syntes jeg bliver vist i dette klip:
http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=43849

Super skægt at se de begynder at kaste ting efter Curth under interviewet :D

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Jacob » 21. nov 2011, 18:51

jensemand57 skrev:
Jacob skrev:
rAaBe skrev:Nogen der kan ligge højdepunkterne fra kampen op på youtube, eller lignende site, hvor indholdet kan ses fra udlandet (med ikke-dansk IP adresse)?

Pleeeaaassseeeeeee :-)
Se højdepunkterne på onside.dk - det gjorde jeg her fra udlandet da de skulle genses her til morgen :) Du skal så bare leve med, at de åbenbart har sat en praktikant til at speake til klippet og at han næsten konsekvent bytter om på Due og Rolfe :)
jeg tror sgu det er tågen. :cool:
He, he.... Joh... måske - men det var nu ellers noget af det som jeg trods alt kunne se på skærmen (selvom det ikke var meget i løbet af kampen).
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Dingo
1. div
1. div
Indlæg: 299
Tilmeldt: 11. apr 2008, 19:47
Favoritspiller: Kjetil Wæhler
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Dingo » 21. nov 2011, 20:44

Og som det ser ud, så taber AGF :D Så vi ligger nummer 3. Det er super flot, set i forhold til sidste sæson. Nu vil det være dejligt med en sejr i de sidste 2 kampe, så vi kan få knækket ligaen lidt, så der ikke er 7 hold med de samme point

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4716
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Maglau » 21. nov 2011, 20:48

Dingo skrev:Og som det ser ud, så taber AGF :D Så vi ligger nummer 3. Det er super flot, set i forhold til sidste sæson. Nu vil det være dejligt med en sejr i de sidste 2 kampe, så vi kan få knækket ligaen lidt, så der ikke er 7 hold med de samme point
Ja men Silkeborg spiller sgu rigtigt godt, der må de godt ligge væk til vi skal møde dem.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Jacob » 21. nov 2011, 21:04

Dingo skrev:Og som det ser ud, så taber AGF :D Så vi ligger nummer 3. Det er super flot, set i forhold til sidste sæson. Nu vil det være dejligt med en sejr i de sidste 2 kampe, så vi kan få knækket ligaen lidt, så der ikke er 7 hold med de samme point
Jep, enig - men lad os nu lige fokusere på AGF kampen først. Ikke kun pga devisen om en kamp ad gangen, men også pga tv pengene der udbetales ifht placeringen efter næste runde. Med aftenens resultat, er vi sikret ca 8 millioner i TV penge hvis blot vi får minimum uafgjort mod AGF (samme beløb udbetales til 3 & 4 pladsen).
http://aoib.dk/artikel/fc-midtjylland-k ... -millioner" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er gode penge til vores slunkne økonomi!
Life is good..... AaB is better!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Brent » 22. nov 2011, 11:36

AaB er de bedste! :aabfan: :aabfan: :aabfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af le Cid » 22. nov 2011, 22:02

Billeder fra kampen:
http://dagbladet-holstebro-struer.dk/fo ... e-i-taagen" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Funky » 22. nov 2011, 22:40

le Cid skrev:Billeder fra kampen:
http://dagbladet-holstebro-struer.dk/fo ... e-i-taagen" onclick="window.open(this.href);return false;
Skidego'e billeder. Skandaløst, at EA ikke kunne smide nogle billeder i dén kvalitet på AaB-udgaven af FIFA, frem for det skrammel, de endte med.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Yngvesson » 22. nov 2011, 22:52

Funky skrev:
le Cid skrev:Billeder fra kampen:
http://dagbladet-holstebro-struer.dk/fo ... e-i-taagen" onclick="window.open(this.href);return false;
Skidego'e billeder. Skandaløst, at EA ikke kunne smide nogle billeder i dén kvalitet på AaB-udgaven af FIFA, frem for det skrammel, de endte med.
Synes nu ikke at der er grund til at klage, hvis man sammenligner med de andre klubbers udgaver.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Kamptråd FCM - AaB (kamptidspunkt flyttet pga. Brøndby-F

Indlæg af Dot Bot » 22. nov 2011, 23:34

le Cid skrev:Billeder fra kampen:
http://dagbladet-holstebro-struer.dk/fo ... e-i-taagen" onclick="window.open(this.href);return false;
Hold da helt op nogle fede jubelsener!
Og at det så er vores egne knægte, gør bare det hele så meget bedre!

Besvar