Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Sønderhof » 7. apr 2021, 13:34

Pastorius skrev:
7. apr 2021, 13:13
Hanga skrev:
7. apr 2021, 11:33
FlæskeFrank skrev:
7. apr 2021, 11:07
Hvem kan vi forvente kontraktforlængelse på? Vores venstrebacks L.Klitten og Ahlmann har udløb henholdsvis til sommer og vinter.

Der må gerne komme en afklaring på, hvem vi satser på, inden begge kan være fortid. Ahlmann kunne jo godt have nogle gode år i udlandet med hans niveau og næsten kontraktfri.
Med al respekt for Ahlmann, der har været en af sæsonens spillere, så har jeg svært ved at se ham lande en aftale på et væsentligt højere niveau end AaB. Så skal det være for "eventyret" i en sammenlignelig udenlandsk liga.

En spiller jeg meget gerne ser vi forlænger med må jeg sige. Så skal vi have en ny ind i stedet for Klitten, der kan udfordre Ahlmann.
Ahlmann lyder også som om han gerne vil blive - men ikke for enhver pris. Det er en af dem vi ikke må blive for nærige med.
Jeg har bange anelser ang. Ahlmann. Det er hans sidste mulighed for at lave bedre penge end han kan i AaB. Hvis ikke han har børn i skolealderen, tror jeg han er fristet af alt lige fra USA, Kina, Tyrkiet eller noget 2. bundesliga/ belgisk fodbold. Tror også klubber som Malmö og Rosenborg gerne vil have en spiller som Ahlmann.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Gnu » 7. apr 2021, 13:37

Sønderhof skrev:
7. apr 2021, 13:34
Pastorius skrev:
7. apr 2021, 13:13
Hanga skrev:
7. apr 2021, 11:33
FlæskeFrank skrev:
7. apr 2021, 11:07
Hvem kan vi forvente kontraktforlængelse på? Vores venstrebacks L.Klitten og Ahlmann har udløb henholdsvis til sommer og vinter.

Der må gerne komme en afklaring på, hvem vi satser på, inden begge kan være fortid. Ahlmann kunne jo godt have nogle gode år i udlandet med hans niveau og næsten kontraktfri.
Med al respekt for Ahlmann, der har været en af sæsonens spillere, så har jeg svært ved at se ham lande en aftale på et væsentligt højere niveau end AaB. Så skal det være for "eventyret" i en sammenlignelig udenlandsk liga.

En spiller jeg meget gerne ser vi forlænger med må jeg sige. Så skal vi have en ny ind i stedet for Klitten, der kan udfordre Ahlmann.
Ahlmann lyder også som om han gerne vil blive - men ikke for enhver pris. Det er en af dem vi ikke må blive for nærige med.
Jeg har bange anelser ang. Ahlmann. Det er hans sidste mulighed for at lave bedre penge end han kan i AaB. Hvis ikke han har børn i skolealderen, tror jeg han er fristet af alt lige fra USA, Kina, Tyrkiet eller noget 2. bundesliga/ belgisk fodbold. Tror også klubber som Malmö og Rosenborg gerne vil have en spiller som Ahlmann.
Jeg er heller ikke så sikker på, at en aftalte med Ahlmann bare lige er slam dunk, og udlandet er måske ikke det eneste, som lokker. Det kunne fx også være, at Ahlmann vil til en klub, hvor der er mere perspektiv i tingene end i AaB. Det ville fx være direkte ulækkert at se, hvis AGF plukkede ham, når de skiller sig af med Casper Højer.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Pastorius » 7. apr 2021, 14:08

Sønderhof skrev:
7. apr 2021, 13:34
Pastorius skrev:
7. apr 2021, 13:13
Hanga skrev:
7. apr 2021, 11:33
FlæskeFrank skrev:
7. apr 2021, 11:07
Hvem kan vi forvente kontraktforlængelse på? Vores venstrebacks L.Klitten og Ahlmann har udløb henholdsvis til sommer og vinter.

Der må gerne komme en afklaring på, hvem vi satser på, inden begge kan være fortid. Ahlmann kunne jo godt have nogle gode år i udlandet med hans niveau og næsten kontraktfri.
Med al respekt for Ahlmann, der har været en af sæsonens spillere, så har jeg svært ved at se ham lande en aftale på et væsentligt højere niveau end AaB. Så skal det være for "eventyret" i en sammenlignelig udenlandsk liga.

En spiller jeg meget gerne ser vi forlænger med må jeg sige. Så skal vi have en ny ind i stedet for Klitten, der kan udfordre Ahlmann.
Ahlmann lyder også som om han gerne vil blive - men ikke for enhver pris. Det er en af dem vi ikke må blive for nærige med.
Jeg har bange anelser ang. Ahlmann. Det er hans sidste mulighed for at lave bedre penge end han kan i AaB. Hvis ikke han har børn i skolealderen, tror jeg han er fristet af alt lige fra USA, Kina, Tyrkiet eller noget 2. bundesliga/ belgisk fodbold. Tror også klubber som Malmö og Rosenborg gerne vil have en spiller som Ahlmann.
Jeg mener han sagde (var det til Rishøj) at han lige har fået en datter og der er en mere på vej.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Julgranen » 7. apr 2021, 14:26

Pastorius skrev:
7. apr 2021, 14:08
Jeg mener han sagde (var det til Rishøj) at han lige har fået en datter og der er en mere på vej.
Og han har sine brødre og resten af familien i 9700 eller Aalborg.

Jeg føler mig ret sikker på, at vi har en god mulighed for at forlænge med ham. Han er på et punkt i sit liv, hvor tryghed er helt centralt. Og det er sjældent han leverer decideret dårlige kampe, ligesom hans størrelse aldrig har udgjort det store problem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hanga » 7. apr 2021, 14:34

Sønderhof skrev:
7. apr 2021, 13:34
Pastorius skrev:
7. apr 2021, 13:13
Hanga skrev:
7. apr 2021, 11:33
FlæskeFrank skrev:
7. apr 2021, 11:07
Hvem kan vi forvente kontraktforlængelse på? Vores venstrebacks L.Klitten og Ahlmann har udløb henholdsvis til sommer og vinter.

Der må gerne komme en afklaring på, hvem vi satser på, inden begge kan være fortid. Ahlmann kunne jo godt have nogle gode år i udlandet med hans niveau og næsten kontraktfri.
Med al respekt for Ahlmann, der har været en af sæsonens spillere, så har jeg svært ved at se ham lande en aftale på et væsentligt højere niveau end AaB. Så skal det være for "eventyret" i en sammenlignelig udenlandsk liga.

En spiller jeg meget gerne ser vi forlænger med må jeg sige. Så skal vi have en ny ind i stedet for Klitten, der kan udfordre Ahlmann.
Ahlmann lyder også som om han gerne vil blive - men ikke for enhver pris. Det er en af dem vi ikke må blive for nærige med.
Jeg har bange anelser ang. Ahlmann. Det er hans sidste mulighed for at lave bedre penge end han kan i AaB. Hvis ikke han har børn i skolealderen, tror jeg han er fristet af alt lige fra USA, Kina, Tyrkiet eller noget 2. bundesliga/ belgisk fodbold. Tror også klubber som Malmö og Rosenborg gerne vil have en spiller som Ahlmann.
Jeg tror personligt at de to klubber ville gå efter en anden - enten yngre, eller en etableret med landsholdspotentiale. Der er vi altså ikke helt med Ahlmann, selvom han absolut har gjort det super godt det seneste års tid. Det skulle nærmere være en klub som AGF eller tilsvarende niveau (Gøteborg osv.).

Så længe vi ikke er for nærrige, og at Ahlmann ikke har et brændende ønske om at prøve noget andet, så tænker jeg vi lykkes med en forlængelse.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af baresi » 14. maj 2021, 08:58

Hanga skrev:
7. apr 2021, 14:34
Sønderhof skrev:
7. apr 2021, 13:34
Pastorius skrev:
7. apr 2021, 13:13
Hanga skrev:
7. apr 2021, 11:33
FlæskeFrank skrev:
7. apr 2021, 11:07
Hvem kan vi forvente kontraktforlængelse på? Vores venstrebacks L.Klitten og Ahlmann har udløb henholdsvis til sommer og vinter.

Der må gerne komme en afklaring på, hvem vi satser på, inden begge kan være fortid. Ahlmann kunne jo godt have nogle gode år i udlandet med hans niveau og næsten kontraktfri.
Med al respekt for Ahlmann, der har været en af sæsonens spillere, så har jeg svært ved at se ham lande en aftale på et væsentligt højere niveau end AaB. Så skal det være for "eventyret" i en sammenlignelig udenlandsk liga.

En spiller jeg meget gerne ser vi forlænger med må jeg sige. Så skal vi have en ny ind i stedet for Klitten, der kan udfordre Ahlmann.
Ahlmann lyder også som om han gerne vil blive - men ikke for enhver pris. Det er en af dem vi ikke må blive for nærige med.
Jeg har bange anelser ang. Ahlmann. Det er hans sidste mulighed for at lave bedre penge end han kan i AaB. Hvis ikke han har børn i skolealderen, tror jeg han er fristet af alt lige fra USA, Kina, Tyrkiet eller noget 2. bundesliga/ belgisk fodbold. Tror også klubber som Malmö og Rosenborg gerne vil have en spiller som Ahlmann.
Jeg tror personligt at de to klubber ville gå efter en anden - enten yngre, eller en etableret med landsholdspotentiale. Der er vi altså ikke helt med Ahlmann, selvom han absolut har gjort det super godt det seneste års tid. Det skulle nærmere være en klub som AGF eller tilsvarende niveau (Gøteborg osv.).

Så længe vi ikke er for nærrige, og at Ahlmann ikke har et brændende ønske om at prøve noget andet, så tænker jeg vi lykkes med en forlængelse.
jeg tror vi forlænger med ahlmann og som julgranen siger - han har jo familie mm helt close og det tror jeg vægter højt. Han har barn nr 4 på vej, så han er også en produktiv fyr udenfor banen :-) Ham skal vi beholde. Han har det helt rigtige AaB DNA, og en fed type på banen. Går forrest og er stærk defensiv som offensiv. Kan sgu ikke helt se hvem der skulle afløse ham. Og med al respekt. Når Klitten synes han har fået for lidt chancer er den jo bare ikke længere end at Ahlmann bare er bedre.
Håber for alt i verden Ahlmann bliver.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af jonas386 » 14. maj 2021, 12:39

Forlængelse med Ahlmann i hus frem til 24
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 728
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af tommas jensen » 14. maj 2021, 12:44

Det er bare så vigtigt

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Brodernumsi » 14. maj 2021, 12:46

Så dejligt, at Ahlmann har forlænget. Så har han været i klubben i 21 år.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hanga » 14. maj 2021, 12:46

Link til nyheden:
https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/aa ... -til-2024/

Meget vigtigt! Han har virkelig fundet et højt niveau denne sæson, en kandidat til sæsonens spiller efter min mening... og så er der nu bare noget over at have en "one club player" som ham i AaB (så længe niveauet også er der).
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af baresi » 14. maj 2021, 14:06

Hanga skrev:
14. maj 2021, 12:46
Link til nyheden:
https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/aa ... -til-2024/

Meget vigtigt! Han har virkelig fundet et højt niveau denne sæson, en kandidat til sæsonens spiller efter min mening... og så er der nu bare noget over at have en "one club player" som ham i AaB (så længe niveauet også er der).
dejlig forlængelse - no brainer.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Uldahl » 14. maj 2021, 23:28

baresi skrev:
14. maj 2021, 14:06
Hanga skrev:
14. maj 2021, 12:46
Link til nyheden:
https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/aa ... -til-2024/

Meget vigtigt! Han har virkelig fundet et højt niveau denne sæson, en kandidat til sæsonens spiller efter min mening... og så er der nu bare noget over at have en "one club player" som ham i AaB (så længe niveauet også er der).
dejlig forlængelse - no brainer.
Ja helt indlysende forlængelse, han har stor klasse med et højt bund niveau. Men synes nu godt de kunne have givet ham 4 år. Når nu de kunne give Pallesen 4 år. så burde Ahlmann selvklart og så have det.

Tænk sig at kunne fejre 25 års jubilæum som spiller i den samme klub nu om dage. Det kan selvfølgelig nåes endnu, håber også han fåer det. som et lille plaster på såret over at han aldrig fik sit udenlandske eventyr.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Brodernumsi » 15. maj 2021, 00:47

Uldahl skrev:
14. maj 2021, 23:28
baresi skrev:
14. maj 2021, 14:06
Hanga skrev:
14. maj 2021, 12:46
Link til nyheden:
https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/aa ... -til-2024/

Meget vigtigt! Han har virkelig fundet et højt niveau denne sæson, en kandidat til sæsonens spiller efter min mening... og så er der nu bare noget over at have en "one club player" som ham i AaB (så længe niveauet også er der).
dejlig forlængelse - no brainer.
Ja helt indlysende forlængelse, han har stor klasse med et højt bund niveau. Men synes nu godt de kunne have givet ham 4 år. Når nu de kunne give Pallesen 4 år. så burde Ahlmann selvklart og så have det.

Tænk sig at kunne fejre 25 års jubilæum som spiller i den samme klub nu om dage. Det kan selvfølgelig nåes endnu, håber også han fåer det. som et lille plaster på såret over at han aldrig fik sit udenlandske eventyr.
Så skal han spille til han er 37, det er trods alt de færreste der gør.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Hanga » 23. maj 2021, 11:49

Mathias Ross har forlænget til 2025 :aabfan:

Han havde først udløb om 2 år så det handler helt sikkert om at vi får 2 år mere på af hensyn til transfersum om 1-2 år, og at han så får en fortjent lønforhøjelse nu, da han er gået fra at være talent til relativ fast starter.

https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/ro ... -til-2025/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Julgranen » 23. maj 2021, 12:01

Hanga skrev:
23. maj 2021, 11:49
Mathias Ross har forlænget til 2025 :aabfan:

Han havde først udløb om 2 år så det handler helt sikkert om at vi får 2 år mere på af hensyn til transfersum om 1-2 år, og at han så får en fortjent lønforhøjelse nu, da han er gået fra at være talent til relativ fast starter.

https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/ro ... -til-2025/
Og så henviser han til at AaB har lagt en god karriereplan for ham, hvilket er det samme vi har hørt fra flere af de andre talenter. Positivt.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Uldahl » 23. maj 2021, 15:43

Julgranen skrev:
23. maj 2021, 12:01
Hanga skrev:
23. maj 2021, 11:49
Mathias Ross har forlænget til 2025 :aabfan:

Han havde først udløb om 2 år så det handler helt sikkert om at vi får 2 år mere på af hensyn til transfersum om 1-2 år, og at han så får en fortjent lønforhøjelse nu, da han er gået fra at være talent til relativ fast starter.

https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/ro ... -til-2025/
Og så henviser han til at AaB har lagt en god karriereplan for ham, hvilket er det samme vi har hørt fra flere af de andre talenter. Positivt.
Super med en forlængelse, og lønforhøjelse til Ross det er fortjent og godt for begge parter. Det må være nogle fornuftige karriere planer AaB er begyndt at lave for talenterne og de unge spillere. Det var jo også karriere planen for Prica der lokkede ham til klubben i stedet for at forlænge med Malmø eller tager til en af de andre klubber der ønskede ham.

Fint arbejde af Inge tror også det med han fortrækker en flydende overgang fra U spiller til Superliga spiller er den helt rigtige i stedet for som under Gaarde hvor de blev hevet op når alderen var til det.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af FlæskeFrank » 12. sep 2021, 17:03

Så må Inge Andre gerne begynde at få underskrifter fra Rinne og Thelander.
- FlæskeFrank

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af R Rosenberg » 12. sep 2021, 17:22

FlæskeFrank skrev:
12. sep 2021, 17:03
Så må Inge Andre gerne begynde at få underskrifter fra Rinne og Thelander.
Dem får han også, hvis dette fortsætter. Kan AaB etablere sig i top 4 (europæiske kampe, råd til bedre medspillere), så er det jo alt andet lige noget mere interessant at spille i klubben.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Kristian » 20. okt 2021, 21:54

R Rosenberg skrev:
12. sep 2021, 17:22
FlæskeFrank skrev:
12. sep 2021, 17:03
Så må Inge Andre gerne begynde at få underskrifter fra Rinne og Thelander.
Dem får han også, hvis dette fortsætter. Kan AaB etablere sig i top 4 (europæiske kampe, råd til bedre medspillere), så er det jo alt andet lige noget mere interessant at spille i klubben.
Tror max at Thelander forlænger.

Rinne vil videre og forlader desværre nok AaB gratis.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Jakobsen » 17. nov 2021, 19:44

Thelander tror jeg nok skal lykkedes. Trives og udvikler sig her, men det er omvendt ikke fordi han har splittet ligaen ad. Tror der skal noget markant bedre til at flytte ham og familien og det ser jeg ikke komme for en ca. 30 årig stopper.
Jeg er mere nervøs for Rinne, men har ikke opgivet håbet. Kommer der ikke noget tilpas rigtigt på banen tror jeg egentlig der er gode odds for at vi kan holde ham i AaB da han er glad for at være her.

Når man derudover ser på listen af udløb ser jeg det sådan her

Aleksandar Trajkovski: Bliver det ikke bedre så farvel og tobak - også gerne før sommer, hvis muligt og klubben ikke tror på ham.
Frederik Børsting: Mit fodboldlivs store dilemma. Jeg værdsætter virkelig en Børsting type og hans store arbejde for holdet, men jeg synes også hans teknik, afslutninger, defensive forståelse mm. er for dårlig ifht. wingbacken og jeg synes faktisk nærmest uanset, hviken plads han har spillet så har jeg stået tilbage og tænkt der er også store mangler på den her plads. Skal der forlænges skal det være med en forventningsaftemning om at være rotationsspiller og en løn der afspejler det. Så er det spørgsmålet hvad en spiller der har været på holdet i mange år og også bliver ældre og sikkert har nogle ambitioner. Mon ikke det bliver til en forlængelse, men jeg håber godt nok at AaB er OBS på Børstings begræsninger og hvad det betyder for lønpakken.
Magnus Christensen: Tak for denne gang til Magnus. Vi har forsøgt at bygge ham op til vores store nye midtbanespiller et hav af gange under forskellige trænere, men tilbage står at MC er for langsom og spiller for langsomt. Mon ikke Hjørring står klar med en kontrakt?
Rubén 'Rufo' Herraiz Alcaraz: Glemmer næsten, at vi har ham somme tider. Jeg synes faktisk noget af det vi har set har været Ok, men det må virkelig komme an på løn og rolle.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar