AaB indtægter

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
blurros
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25. nov 2011, 15:36
Favoritspiller: Robben

AaB indtægter

Indlæg af blurros » 27. nov 2011, 01:47

Hvem kender vores indtjening?

http://www.stadiumzone.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;

har en, men er det rigtigt og senere??

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB indtægter

Indlæg af 634 » 27. nov 2011, 09:35

* AaB Fodbold - Denmark - €15 million

næsten nederst på listen, jeg har for længe siden opgivet at forstå AaBs økonomi og kan ikke bekræfte det.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: AaB indtægter

Indlæg af Kristian1977 » 28. nov 2011, 22:13

AaB tabte lige 1 million kroner i aften.. og 3,5 million kroner. Hvis de havde vundet over Agf ville de havde været nr. 3, men nu vandt Agf over AaB og Horsens over Bundby. Så det får os ned på 6. pladsen og vi får 5 millioner i stedet for 8,5 millioner kroner i TV penge.

Og det kan blive endnu mere ringe hvis AaB også taber i Silkeborg, så ligger der nr. 7. Da Silkeborg vil overhale AaB i tabellen.

Men det gør de jo ikke.. :innocent:
May AaB be with you

Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: AaB indtægter

Indlæg af Narildsen » 28. nov 2011, 22:25

Kristian1977 skrev:AaB tabte lige 1 million kroner i aften.. og 3,5 million kroner. Hvis de havde vundet over Agf ville de havde været nr. 3, men nu vandt Agf over AaB og Horsens over Bundby. Så det får os ned på 6. pladsen og vi får 5 millioner i stedet for 8,5 millioner kroner i TV penge.

Og det kan blive endnu mere ringe hvis AaB også taber i Silkeborg, så ligger der nr. 7. Da Silkeborg vil overhale AaB i tabellen.

Men det gør de jo ikke.. :innocent:
Om vi så røg ned på sidstepladsen i næste runde ville vi ikke få færre penge.

For mig at se har vi vundet ca. 4 millioner i år.

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: AaB indtægter

Indlæg af Kristian1977 » 28. nov 2011, 22:34

Narildsen skrev:
Kristian1977 skrev:AaB tabte lige 1 million kroner i aften.. og 3,5 million kroner. Hvis de havde vundet over Agf ville de havde været nr. 3, men nu vandt Agf over AaB og Horsens over Bundby. Så det får os ned på 6. pladsen og vi får 5 millioner i stedet for 8,5 millioner kroner i TV penge.

Og det kan blive endnu mere ringe hvis AaB også taber i Silkeborg, så ligger der nr. 7. Da Silkeborg vil overhale AaB i tabellen.

Men det gør de jo ikke.. :innocent:
Om vi så røg ned på sidstepladsen i næste runde ville vi ikke få færre penge.

For mig at se har vi vundet ca. 4 millioner i år.
Sådan kan man også se på det!

PS. Men hold da **** superligaen er lige så tæt som sidste år. Man skal have mange points for at nå en top 4.
May AaB be with you

nwoko
1. div
1. div
Indlæg: 324
Tilmeldt: 21. jun 2006, 12:02

Re: AaB indtægter

Indlæg af nwoko » 28. nov 2011, 23:47

Narildsen skrev:
Kristian1977 skrev:AaB tabte lige 1 million kroner i aften.. og 3,5 million kroner. Hvis de havde vundet over Agf ville de havde været nr. 3, men nu vandt Agf over AaB og Horsens over Bundby. Så det får os ned på 6. pladsen og vi får 5 millioner i stedet for 8,5 millioner kroner i TV penge.

Og det kan blive endnu mere ringe hvis AaB også taber i Silkeborg, så ligger der nr. 7. Da Silkeborg vil overhale AaB i tabellen.

Men det gør de jo ikke.. :innocent:
Om vi så røg ned på sidstepladsen i næste runde ville vi ikke få færre penge.

For mig at se har vi vundet ca. 4 millioner i år.
Skulle ikke undre mig det mindste, hvis vores kære administration har budgetteret med 5-6 mio. i tv penge.

Så har vi tabt et par mio. igen :(

Ber til guderne om, at jeg tager fejl og vi rent faktisk har fået nogle penge ind, for en sjældent gangs skyld!!
"Fantastisk. At et hold som AaB vinder the double og endda med seværdig fodbold, synes jeg vi skal klappe i hænderne over. Det er god fodbold, de har spillet, lød det fra Olsen"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB indtægter

Indlæg af Gentleman Finn » 28. nov 2011, 23:56

Ehm, der betales ikke tv penge igen efter Silkeborg kampen.

Vi fik 5 mio for en 6. plads, det er ikke værd at stirre sig blind på hvad der kunne være sket, vores økonomi falder ikke sammen på det her. Efteråret er klart godkendt indtil videre. 3 point i Silkeborg vil dog lune end del at gå til pause på!

Besvar