Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Provst i Brovst » 13. sep 2012, 12:55

Brent skrev:Jeg håber at AaB er ved at lægge an til en aktieemmision, nu vil være et velvalgt tidspunkt mens man ligger i toppen af ligaen og har nogle klokkeklare slagsobjekter.
Kender du nogle somali pirater der vil investere eller venter de stadig på at EB får presset pengene ud af den skibsreder?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Brent » 13. sep 2012, 13:41

Provst i Brovst skrev:
Brent skrev:Jeg håber at AaB er ved at lægge an til en aktieemmision, nu vil være et velvalgt tidspunkt mens man ligger i toppen af ligaen og har nogle klokkeklare slagsobjekter.
Kender du nogle somali pirater der vil investere eller venter de stadig på at EB får presset pengene ud af den skibsreder?
eeeh what?

Nej jeg mener at der bliver næppe noget bedre tidspunkt end nu at gennemføre en kapitaludvidelse, og det bør der arbejdes behårdt på. Når Helenius, Kusk mfl. er skudt af i næste vindue, og vi igen skal vende os til at være bundhold, er det helt sikkert ikke nemmere at skabe noget hype omkring en emmision
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 13. sep 2012, 13:44

Brent skrev:
Provst i Brovst skrev:
Brent skrev:Jeg håber at AaB er ved at lægge an til en aktieemmision, nu vil være et velvalgt tidspunkt mens man ligger i toppen af ligaen og har nogle klokkeklare slagsobjekter.
Kender du nogle somali pirater der vil investere eller venter de stadig på at EB får presset pengene ud af den skibsreder?
eeeh what?

Nej jeg mener at der bliver næppe noget bedre tidspunkt end nu at gennemføre en kapitaludvidelse, og det bør der arbejdes behårdt på. Når Helenius, Kusk mfl. er skudt af i næste vindue, og vi igen skal vende os til at være bundhold, er det helt sikkert ikke nemmere at skabe noget hype omkring en emmision
Hvad er din forventning til størrelse på sådan en kapitaludvidelse?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Brent » 13. sep 2012, 14:03

Pastorius skrev:
Brent skrev:
Provst i Brovst skrev:
Brent skrev:Jeg håber at AaB er ved at lægge an til en aktieemmision, nu vil være et velvalgt tidspunkt mens man ligger i toppen af ligaen og har nogle klokkeklare slagsobjekter.
Kender du nogle somali pirater der vil investere eller venter de stadig på at EB får presset pengene ud af den skibsreder?
eeeh what?

Nej jeg mener at der bliver næppe noget bedre tidspunkt end nu at gennemføre en kapitaludvidelse, og det bør der arbejdes behårdt på. Når Helenius, Kusk mfl. er skudt af i næste vindue, og vi igen skal vende os til at være bundhold, er det helt sikkert ikke nemmere at skabe noget hype omkring en emmision
Hvad er din forventning til størrelse på sådan en kapitaludvidelse?

Et sted mellem 30 og 40 mio.

Der er jo allerede 3 erhvervsfolk der har stillet 10 mio. kr til rådighed, hvilket viser at der er velvillighed og tro på at der er basis for en fornuftig forretning i AaB..
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 13. sep 2012, 14:58

Brent skrev:
Pastorius skrev:
Brent skrev:
Provst i Brovst skrev:
Brent skrev:Jeg håber at AaB er ved at lægge an til en aktieemmision, nu vil være et velvalgt tidspunkt mens man ligger i toppen af ligaen og har nogle klokkeklare slagsobjekter.
Kender du nogle somali pirater der vil investere eller venter de stadig på at EB får presset pengene ud af den skibsreder?
eeeh what?

Nej jeg mener at der bliver næppe noget bedre tidspunkt end nu at gennemføre en kapitaludvidelse, og det bør der arbejdes behårdt på. Når Helenius, Kusk mfl. er skudt af i næste vindue, og vi igen skal vende os til at være bundhold, er det helt sikkert ikke nemmere at skabe noget hype omkring en emmision
Hvad er din forventning til størrelse på sådan en kapitaludvidelse?

Et sted mellem 30 og 40 mio.

Der er jo allerede 3 erhvervsfolk der har stillet 10 mio. kr til rådighed, hvilket viser at der er velvillighed og tro på at der er basis for en fornuftig forretning i AaB..
Sidst jeg hørte om en plan af denne kaliber, blev den introduceret med ordene:

"I have a cunning plan."
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kzpr
Landshold
Landshold
Indlæg: 758
Tilmeldt: 8. dec 2005, 09:26
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Kzpr » 13. sep 2012, 15:03

Pastorius skrev:
Brent skrev:
Pastorius skrev:
Brent skrev:
Provst i Brovst skrev:
Brent skrev:Jeg håber at AaB er ved at lægge an til en aktieemmision, nu vil være et velvalgt tidspunkt mens man ligger i toppen af ligaen og har nogle klokkeklare slagsobjekter.
Kender du nogle somali pirater der vil investere eller venter de stadig på at EB får presset pengene ud af den skibsreder?
eeeh what?

Nej jeg mener at der bliver næppe noget bedre tidspunkt end nu at gennemføre en kapitaludvidelse, og det bør der arbejdes behårdt på. Når Helenius, Kusk mfl. er skudt af i næste vindue, og vi igen skal vende os til at være bundhold, er det helt sikkert ikke nemmere at skabe noget hype omkring en emmision
Hvad er din forventning til størrelse på sådan en kapitaludvidelse?

Et sted mellem 30 og 40 mio.

Der er jo allerede 3 erhvervsfolk der har stillet 10 mio. kr til rådighed, hvilket viser at der er velvillighed og tro på at der er basis for en fornuftig forretning i AaB..
Sidst jeg hørte om en plan af denne kaliber, blev den introduceret med ordene:

"I have a cunning plan."
is it a plan so cunning, you can pin a tail on it and call it a weasel?
we'll always go down fighting....

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 13. sep 2012, 15:06

Kzpr skrev:
Pastorius skrev:
"I have a cunning plan."
is it a plan so cunning, you can pin a tail on it and call it a weasel?
Yup!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af AaBlover4ever » 13. sep 2012, 15:08

Mattias Lindström vil ikke have noget af AaB: http://sporten.tv2.dk/2012-09-13-nej-ta ... r-ikke-alt" onclick="window.open(this.href);return false;

Lad os endelig få flere af disse spillere med et rigtig rødt hjerte!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af jensemand57 » 13. sep 2012, 15:11

AaBlover4ever skrev:Mattias Lindström vil ikke have noget af AaB: http://sporten.tv2.dk/2012-09-13-nej-ta ... r-ikke-alt" onclick="window.open(this.href);return false;

Lad os endelig få flere af disse spillere med et rigtig rødt hjerte!
Her ser vi indbegrebet af et meget anstændigt menneske.

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Popnizzen » 13. sep 2012, 15:23

Send lige artiklen til Grådige Andreas J.
„The less you care, the happier you will be.“

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Gentleman Finn » 13. sep 2012, 15:29

Lindstrøm din smukke mand!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Buzz Killington » 13. sep 2012, 15:31

'Jesus' var ikke bare et kælenavn
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

bongo123
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 26. nov 2007, 11:44
Geografisk sted: Nibe

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af bongo123 » 13. sep 2012, 15:45

Modsat Lindstrøm vil Michael Jacobsen have penge:'

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3845
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Gentleman Finn » 13. sep 2012, 15:50

Sikke et anstændigt menneske, denne Michael Jakobsen.

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af JFL » 13. sep 2012, 16:04

Lindstrøm siger det jo tydeligt. Han var indforstået med, at feriepenge var inkluderet og vil derfor som alle anstændige mennesker ikke have penge, han allerede har modtaget.

De spillere, der kommer og kræver deres penge mangler moral. Andet er der ikke at sige. Jeg væmmes ved dem og vil altid hade dem. Hvis der er nogen nuværende spillere, der kræver penge af AaB, så mener jeg, at de skal kastes ned på serie 4 holdet og aldrig igen optræde på vores Superliga-mandskab.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af AllanPedersen » 13. sep 2012, 16:06

fandme hårdt at læse en mand som Michael Jakobsen nærmest siger direkte at han bare vil presse nogle penge ud, ikke fordi det er retfærdigt men fordi han kan
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Fergie2
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 12. jul 2007, 15:00
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Fergie2 » 13. sep 2012, 16:07

LINDSTRÖMMMMMMMMMMMMMMM............. :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan:
Forever AaB - AaB Forever

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 13. sep 2012, 16:08

JFL skrev:Lindstrøm siger det jo tydeligt. Han var indforstået med, at feriepenge var inkluderet og vil derfor som alle anstændige mennesker ikke have penge, han allerede har modtaget.

De spillere, der kommer og kræver deres penge mangler moral. Andet er der ikke at sige. Jeg væmmes ved dem og vil altid hade dem. Hvis der er nogen nuværende spillere, der kræver penge af AaB, så mener jeg, at de skal kastes ned på serie 4 holdet og aldrig igen optræde på vores Superliga-mandskab.
Vi kan nok ikke regne med at alle kontrakter er helt ens. Hvis det fx drejer sig om bonus fra CL, så kræver det jo ikke sikkert at spillerne enkeltvis har accepteret at det var incl feriepenge. Det var det ikke i BIF, og i så fald synes jeg ikke man kan snakke om dårlig moral af en spiller, der så efterfølgende mener at han selvf. skal have feriepenge.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af sociopaten » 13. sep 2012, 16:09

Klasseudmelding af Lindstrøm:

"Lindström fortæller i øvrigt, at han mener, han aftalte med klubben, at feriepenge og pension var en del af hans løn, og at han dermed fraskrev sig retten til feriepenge og pension. Men han kan ikke huske, hvad der stod i kontrakten."


Med denne udmelding er sagen meget klar for mig. De spillere der nu vil komme og kræve deres penge, har jeg INTET til overs for. De ER grådige og skal forbydes adgang til alt, hvad der ligger indenfor en 10 km radius af Aalborg stadion. Tilgengæld er en type som Lindstrøm en mand med ægte AaB hjerte.

Det eneste der kan få mig til at ændre holdning er hvis det kommer frem at AaB bevidst har prøvet at snyde spillerne, men det tyder Lindstrøms udmelding jo ikke ligefrem på.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af AllanPedersen » 13. sep 2012, 16:10

sociopaten skrev:Klasseudmelding af Lindstrøm:

"Lindström fortæller i øvrigt, at han mener, han aftalte med klubben, at feriepenge og pension var en del af hans løn, og at han dermed fraskrev sig retten til feriepenge og pension. Men han kan ikke huske, hvad der stod i kontrakten."


Med denne udmelding er sagen meget klar for mig. De spillere der nu vil komme og kræve deres penge, har jeg INTET til overs for. De ER grådige og skal forbydes adgang til alt, hvad der ligger indenfor en 10 km radius af Aalborg stadion. Tilgengæld er en type som Lindstrøm en mand med ægte AaB hjerte.

Det eneste der kan få mig til at ændre holdning er hvis det kommer frem at AaB bevidst har prøvet at snyde spillerne, men det tyder Lindstrøms udmelding jo ikke ligefrem på.
Man kan bare håbe flere spillere læser det her og tager det til sig...
desværre beviser det her jo så også at spillerforeningen allerede er igang med at rejse sag mod AaB.. og at de er igang med at kontakte spillerne..
håber nogle af dem vil se lidt fair på det.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar