Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. sep 2012, 18:04

Pastorius skrev: Jeg synes nu vi skal passe rigtig meget på med at lynche nogen på indicier og formodninger. Det kan jo være andre forløb end det Lindstrøm forklarer.
Det synes jeg nu er svært at forestille mig, når man hører Lindströms udlægning passe præcist på Lynges forklaringer om hvordan det er foregået i AaB. Men selvfølgelig kan der være andre detaljer som ikke helt har været overholdt, såsom pension og ferietillæg på bonusser, bare for at tage et eksempel.

Men jeg er enig i at man ikke bør begynde at lynche nogen, især så længe sagen kører - jeg ser f.eks. ikke noget forkert i hvad MJ udtaler, for skylder klubben spillere penge skal de naturligvis have lov at få dem uden at blive dømt som Judas. Til gengæld må det også, i min bog, stå klart at hvis spillere gør krav på penge de ER klar over de har fået udbetalt, fordi det har stået tydeligt i kontrakten... så er det ganske enkelt ikke anstændigt.

Og så synes jeg iøvrigt ikke Lindström kan hyldes nok for at tage bladet fra munden, og i modsætning til lyncheri, stening osv. af spillere som stiller sig op og mener de skal have penge, så mener jeg det er helt på sin plads, at gøre ALT for at øvrige spillere får at vide hvor anstændig og korrekt Lindströms opførsel er.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 13. sep 2012, 18:05

PeterS skrev: Jeg er enig, og jeg er ret sikker på vi får lavet et eller andet til en af de nærmeste kampe. Det er dog lidt en svær sag, når nu der ikke er noget helt konkret imod AaB endnu.

Dog vil jeg håbe at alle er med på at håne Michael Jakobsen og Andreas Johansson med hvad der nu er lovligt til en fodboldkamp, som vi i Aalborg er kendt for at gøre så godt.
En hyldest til Lindstrøm ville vise hvad fansene mente, og samtidig var man fri for at komme til at ramme nogen på et tyndt grundlag.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af JFL » 13. sep 2012, 18:07

Ankerdal på News om feriepengesagen lige nu

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Funky » 13. sep 2012, 18:13

Hehehe....nu må vi se, hvor lang tid min nye avatar holder. Lindstrøm har netop sagt, at han ikke ville ødelægge det gode forhold til AaB - for så små beløb...Martin Ericsson ser til gengæld bare ikke godt ud, efter TV-indslaget her til aften.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. sep 2012, 18:13

Pastorius skrev:
PeterS skrev: Jeg er enig, og jeg er ret sikker på vi får lavet et eller andet til en af de nærmeste kampe. Det er dog lidt en svær sag, når nu der ikke er noget helt konkret imod AaB endnu.

Dog vil jeg håbe at alle er med på at håne Michael Jakobsen og Andreas Johansson med hvad der nu er lovligt til en fodboldkamp, som vi i Aalborg er kendt for at gøre så godt.
En hyldest til Lindstrøm ville vise hvad fansene mente, og samtidig var man fri for at komme til at ramme nogen på et tyndt grundlag.
Fuldstændig enig, og det er også et langt stærkere signal at sende.

Bannere og de gamle Lindström sange gjaldende fra stadion, ville efter min mening være en fantastisk måde at fortælle omverdenen, hvad det betyder når man gør som han har gjort.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Sauer » 13. sep 2012, 18:14

JFL skrev:Ankerdal på News om feriepengesagen lige nu
TV2 Nyhederne har tilsyneladende fået fat i nogle dokumenter omhandlende Ericssons kontrakt i Brøndby, hvor han skal have skrevet under på at hans pension udbetales som løn. Noget som han angiveligt ikke kunne huske da han skulle vidne i retten.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. sep 2012, 18:17

Funky skrev:Hehehe....nu må vi se, hvor lang tid min nye avatar holder. Lindstrøm har netop sagt, at han ikke ville ødelægge det gode forhold til AaB - for så små beløb...Martin Ericsson ser til gengæld bare ikke godt ud, efter TV-indslaget her til aften.
Det er vel i virkeligheden slet ikke vigtigt hvilke beløb det drejer sig om, det vigtige er at han står frem og siger fra.

Lad os håbe at medierne kommer til at gå hårdere og hårdere til de spillere som ikke har anstændigheden på deres side, med deres krav, for jeg tror faktisk ikke spillerne helt er klar over hvor meget det her kan skade dem.

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af sociopaten » 13. sep 2012, 18:18

JFL skrev:Ankerdal på News om feriepengesagen lige nu
Joachim Boldsen speaks the truth!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af thomasjn » 13. sep 2012, 18:18

I øvrigt interessant, at Lindrup siger sagen er startet i AaB.

Og ja når Ericsson har skrevet under på det stykke papir der virker det mærkeligt han skal have penge.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Sauer » 13. sep 2012, 18:19

Og så er det Joachim Boldsen der taler klubbernes sag. Tja, man tager vel imod den støtte man kan få!

SkumF
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. okt 2006, 19:00

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af SkumF » 13. sep 2012, 18:22

Hvad har boldsen sagt?

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Brent » 13. sep 2012, 18:28

han får en varm velkomst i Aalborg, fy for.......

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af JFL » 13. sep 2012, 18:30

sociopaten skrev:
JFL skrev:Ankerdal på News om feriepengesagen lige nu
Joachim Boldsen speaks the truth!
Jeg er nu 100% sikker på, at det er Spillerforeningen, der er nogle deciderede svin i denne sag. Lindrup vil ikke forholde sig til, at spillerne vidste og ved, at det var inklusiv. Jeg væmmes. Det eneste han siger, er at det kan man ikke i følge loven. Men det er jo det der er sket, Lindrup.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af PeterS » 13. sep 2012, 18:31

Brøndby manden bekræfter også at det er spillerforeningen der er en flok griske svin:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826444.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af NIN » 13. sep 2012, 18:32

Brent skrev:han får en varm velkomst i Aalborg, fy for.......

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Måske et Welcome to Hell banner? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af sulakvelidze » 13. sep 2012, 18:34

JFL skrev:
sociopaten skrev:
JFL skrev:Ankerdal på News om feriepengesagen lige nu
Joachim Boldsen speaks the truth!
Jeg er nu 100% sikker på, at det er Spillerforeningen, der er nogle deciderede svin i denne sag. Lindrup vil ikke forholde sig til, at spillerne vidste og ved, at det var inklusiv. Jeg væmmes. Det eneste han siger, er at det kan man ikke i følge loven. Men det er jo det der er sket, Lindrup.

Det lyder interessant med det program. Jeg fik ikke set det, men til orientering bliver det genudsendt allerede 20.10 på News.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Pastorius » 13. sep 2012, 18:40

sulakvelidze skrev:
JFL skrev:
sociopaten skrev:
JFL skrev:Ankerdal på News om feriepengesagen lige nu
Joachim Boldsen speaks the truth!
Jeg er nu 100% sikker på, at det er Spillerforeningen, der er nogle deciderede svin i denne sag. Lindrup vil ikke forholde sig til, at spillerne vidste og ved, at det var inklusiv. Jeg væmmes. Det eneste han siger, er at det kan man ikke i følge loven. Men det er jo det der er sket, Lindrup.

Det lyder interessant med det program. Jeg fik ikke set det, men til orientering bliver det genudsendt allerede 20.10 på News.
Jeg optager det (det kører endnu) og ser det når afkommet er lagt i seng.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af JFL » 13. sep 2012, 18:43

Lindstrøm interview bragt i Ankerdal på News, hvorefter Gaarde siger, at det var sådan den gang i AaB, at feriepengene var inklusiv i bonusser.

Gaarde siger også, at han selvfølgelig af moralske grunde ikke vil kræve noget af AaB, da han VED at det var inklusiv.

Jeg er lamslået af spillernes mangel på moral.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Gentleman Finn » 13. sep 2012, 18:45

Gaarde har sagt, at han også var helt med på, at feriepengene var inklusive da han snakkede med Lynge og han derfor ikke kommer og kræver feriepenge nu.

Han repræsenterer i øvrigt spillersiden, af hvad jeg lige kan se.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Feriepengesagen - økonomiske problemer

Indlæg af Buzz Killington » 13. sep 2012, 18:46

Gentleman Finn skrev:Gaarde har sagt, at han også var helt med på, at feriepengene var inklusive da han snakkede med Lynge og han derfor ikke kommer og kræver feriepenge nu.
Lækkert. Endnu en helt. Han må også have fået et par kroner på vej hjem fra Udine dengang. edit: som dog var før overenskomsten.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar