Økonomitråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 541
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Økonomitråden

Indlæg af Trickster » 5. dec 2023, 13:33

Jeg kan godt lide pyro, men ikke hvis det koster klubkassen +500.000 hver eneste sæson. Det ligner, at bøderne er større i Superligaen. Jeg kan gå med til, at der udvælges enkelte kampe hvor man fyrer en masse pyro af, men at vi tildeles bøde efter hver eller hver anden kamp er unødvendigt.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 561
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Økonomitråden

Indlæg af Elvis lever » 5. dec 2023, 13:47

R Rosenberg skrev:
5. dec 2023, 11:49
Jakobsen skrev:
5. dec 2023, 11:34
Yderligere 35.000 pisset væk af Unitas :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 000-kroner
Gå nu ned, og tag den ansigt til ansigt med dem, i stedet for den konstante whining på et internetforum. Jeg er sikker på, at de er lydhøre over for dine gode argumenter - husk den med knallertbanden.
Tænk sig, jeg troede at meningen med et internetforum med navnet debatforum, var at debatere via selvsamme.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Halamadrid
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 30. maj 2016, 07:26
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Økonomitråden

Indlæg af Halamadrid » 5. dec 2023, 13:53

Trickster skrev:
5. dec 2023, 13:33
Jeg kan godt lide pyro, men ikke hvis det koster klubkassen +500.000 hver eneste sæson. Det ligner, at bøderne er større i Superligaen. Jeg kan gå med til, at der udvælges enkelte kampe hvor man fyrer en masse pyro af, men at vi tildeles bøde efter hver eller hver anden kamp er unødvendigt.
Jeg er på sin vis enig med dig her. Sidste kamp inden vinterpausen hvor der er ved at blive mørkt giver mening, men en sommerdag hvor det ikke giver noget lys eller noget er i min optik helt sindssygt. Tror da også at klubben ville være mere forstående hvis det var enkelte tilfælde, men sagen her er jo at det er snart mere reglen end undtagelsen at der syres de lorte blus af. Og bøderne kommer kun til at vokse fremover - det virker helt klappekage at blive ved med det så.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Økonomitråden

Indlæg af RicoBR02 » 5. dec 2023, 14:08

Elvis lever skrev:
5. dec 2023, 13:47
R Rosenberg skrev:
5. dec 2023, 11:49
Jakobsen skrev:
5. dec 2023, 11:34
Yderligere 35.000 pisset væk af Unitas :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 000-kroner
Gå nu ned, og tag den ansigt til ansigt med dem, i stedet for den konstante whining på et internetforum. Jeg er sikker på, at de er lydhøre over for dine gode argumenter - husk den med knallertbanden.
Tænk sig, jeg troede at meningen med et internetforum med navnet debatforum, var at debatere via selvsamme.
Hvis man vil debattere, men det har vist sig at enkelte herinde ikke har den agenda. Jeg prøver så vidt muligt altid at sætte mig i samme sted som folk jeg er uenige med for at forstå dem, det gør man ikke ved at nedgøre en del af fanscenen blot fordi man er uenig.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Økonomitråden

Indlæg af Buzz Killington » 5. dec 2023, 14:50

RicoBR02 skrev:
5. dec 2023, 14:08
Elvis lever skrev:
5. dec 2023, 13:47
R Rosenberg skrev:
5. dec 2023, 11:49
Jakobsen skrev:
5. dec 2023, 11:34
Yderligere 35.000 pisset væk af Unitas :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... 000-kroner
Gå nu ned, og tag den ansigt til ansigt med dem, i stedet for den konstante whining på et internetforum. Jeg er sikker på, at de er lydhøre over for dine gode argumenter - husk den med knallertbanden.
Tænk sig, jeg troede at meningen med et internetforum med navnet debatforum, var at debatere via selvsamme.
Hvis man vil debattere, men det har vist sig at enkelte herinde ikke har den agenda. Jeg prøver så vidt muligt altid at sætte mig i samme sted som folk jeg er uenige med for at forstå dem, det gør man ikke ved at nedgøre en del af fanscenen blot fordi man er uenig.
Hot take, men jeg tror han nedgør dem fordi de skader klubben med deres handlinger, ikke fordi han er uenig. Uagtet, så må man gerne udtrykke holdninger til tingene på debatsiden. Det der med at lege debatpoliti derimod, det er der vist regler imod.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 13. dec 2023, 13:42

Så kan der skrives yderligere 10.000 på tabskontoen. Sådan nogle dygtige knejter

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... 000-kroner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Økonomitråden

Indlæg af Gentleman Finn » 13. dec 2023, 17:26

Jakobsen skrev:
13. dec 2023, 13:42
Så kan der skrives yderligere 10.000 på tabskontoen. Sådan nogle dygtige knejter

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... 000-kroner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu fyrer man også af til en udekamp mod Køge. Kan de her få knallerter ikke se de sætter sig selv over klubben?

En ting er at gøre det til en vigtig hjemmekamp i en eller anden større koordinering, det er 14. gang i år vi har fået en bøde. Kunne være fint hvis det gode samarbejde på Vest kan udløse lidt bedre koordinering, så der ikke står 5 mand i køge og fyrer 2 romerlys af.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 479
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: Økonomitråden

Indlæg af AnyFellow » 13. dec 2023, 18:10

Gentleman Finn skrev:
13. dec 2023, 17:26
Jakobsen skrev:
13. dec 2023, 13:42
Så kan der skrives yderligere 10.000 på tabskontoen. Sådan nogle dygtige knejter

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... 000-kroner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu fyrer man også af til en udekamp mod Køge. Kan de her få knallerter ikke se de sætter sig selv over klubben?

En ting er at gøre det til en vigtig hjemmekamp i en eller anden større koordinering, det er 14. gang i år vi har fået en bøde. Kunne være fint hvis det gode samarbejde på Vest kan udløse lidt bedre koordinering, så der ikke står 5 mand i køge og fyrer 2 romerlys af.
Nej nej, “ingen over klubben” gælder kun for spillerne…

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Økonomitråden

Indlæg af Kasper » 13. dec 2023, 19:27

Gentleman Finn skrev:
13. dec 2023, 17:26
Jakobsen skrev:
13. dec 2023, 13:42
Så kan der skrives yderligere 10.000 på tabskontoen. Sådan nogle dygtige knejter

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... 000-kroner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu fyrer man også af til en udekamp mod Køge. Kan de her få knallerter ikke se de sætter sig selv over klubben?

En ting er at gøre det til en vigtig hjemmekamp i en eller anden større koordinering, det er 14. gang i år vi har fået en bøde. Kunne være fint hvis det gode samarbejde på Vest kan udløse lidt bedre koordinering, så der ikke står 5 mand i køge og fyrer 2 romerlys af.
Det er da ikke noget nyt at der bliver fyret af på udebane, hvilket viser meget om hvor stor en fankultur der er omkring klubben.

Kæmpe respekt til de få der tog turen til Køge. Det var nærmest det eneste der stank af klasse den dag.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af 634 » 14. dec 2023, 12:33

Gentleman Finn skrev:
13. dec 2023, 17:26
Jakobsen skrev:
13. dec 2023, 13:42
Så kan der skrives yderligere 10.000 på tabskontoen. Sådan nogle dygtige knejter

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... 000-kroner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu fyrer man også af til en udekamp mod Køge. Kan de her få knallerter ikke se de sætter sig selv over klubben?

En ting er at gøre det til en vigtig hjemmekamp i en eller anden større koordinering, det er 14. gang i år vi har fået en bøde. Kunne være fint hvis det gode samarbejde på Vest kan udløse lidt bedre koordinering, så der ikke står 5 mand i køge og fyrer 2 romerlys af.
Enhver bøde bør betales af den som skaber bøde grundlaget. Er det arrangeret af AaBs bestyrelse eller daglige ledelse kan det være fair nok at sende bøden dertil (som jeg ikke tror er tilfældet) De kunne være rart at sende bøden til de fremmødte AaB fans i Køge, og se om hvormange ville værdsætte showet med fælles betaling til de 10.000 kr
Jeg har før fået fart og parkeringsbøder, men aldrig fået Sugar daddys til at betale for mig, og faktisk heller ikke tænkt tanken. Selvfølgelig skal man som voksent menneske tage ansvar for sine handlinger, og indtil det fremgår tydeligt at disse bøder bliver betalt af dem som laver deres selvopfundne show, vil jeg kalde dem 5c, møgunger, andres folks uopdragne børn, crackhoveder, knallert unger m.m.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Økonomitråden

Indlæg af R Rosenberg » 14. dec 2023, 12:55

634 skrev:
14. dec 2023, 12:33
Gentleman Finn skrev:
13. dec 2023, 17:26
Jakobsen skrev:
13. dec 2023, 13:42
Så kan der skrives yderligere 10.000 på tabskontoen. Sådan nogle dygtige knejter

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... 000-kroner


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Nu fyrer man også af til en udekamp mod Køge. Kan de her få knallerter ikke se de sætter sig selv over klubben?

En ting er at gøre det til en vigtig hjemmekamp i en eller anden større koordinering, det er 14. gang i år vi har fået en bøde. Kunne være fint hvis det gode samarbejde på Vest kan udløse lidt bedre koordinering, så der ikke står 5 mand i køge og fyrer 2 romerlys af.
Enhver bøde bør betales af den som skaber bøde grundlaget. Er det arrangeret af AaBs bestyrelse eller daglige ledelse kan det være fair nok at sende bøden dertil (som jeg ikke tror er tilfældet) De kunne være rart at sende bøden til de fremmødte AaB fans i Køge, og se om hvormange ville værdsætte showet med fælles betaling til de 10.000 kr
Jeg har før fået fart og parkeringsbøder, men aldrig fået Sugar daddys til at betale for mig, og faktisk heller ikke tænkt tanken. Selvfølgelig skal man som voksent menneske tage ansvar for sine handlinger, og indtil det fremgår tydeligt at disse bøder bliver betalt af dem som laver deres selvopfundne show, vil jeg kalde dem 5c, møgunger, andres folks uopdragne børn, crackhoveder, knallert unger m.m.
Sejt.
Ædruelighedens stemme

nikilo
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aalborg

Re: Økonomitråden

Indlæg af nikilo » 14. dec 2023, 13:24

Selvfølgelig skal man som voksent menneske tage ansvar for sine handlinger, og indtil det fremgår tydeligt at disse bøder bliver betalt af dem som laver deres selvopfundne show, vil jeg kalde dem 5c, møgunger, andres folks uopdragne børn, crackhoveder, knallert unger m.m.
Sikke en perlerække af substantiver du lige fik stavet dig igennem. Føler du dig en smule større nu? :cool:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 14. dec 2023, 13:41

nikilo skrev:
Selvfølgelig skal man som voksent menneske tage ansvar for sine handlinger, og indtil det fremgår tydeligt at disse bøder bliver betalt af dem som laver deres selvopfundne show, vil jeg kalde dem 5c, møgunger, andres folks uopdragne børn, crackhoveder, knallert unger m.m.
Sikke en perlerække af substantiver du lige fik stavet dig igennem. Føler du dig en smule større nu? :cool:
Er det mangel på gode argumenter der gør, at du ikke forholder dig til kernen, men tror du kan få kritikken til at gå væk ved at gå efter manden i stedet for bolden?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af 634 » 14. dec 2023, 13:47

nikilo skrev:
14. dec 2023, 13:24
Selvfølgelig skal man som voksent menneske tage ansvar for sine handlinger, og indtil det fremgår tydeligt at disse bøder bliver betalt af dem som laver deres selvopfundne show, vil jeg kalde dem 5c, møgunger, andres folks uopdragne børn, crackhoveder, knallert unger m.m.
Sikke en perlerække af substantiver du lige fik stavet dig igennem. Føler du dig en smule større nu? :cool:
På ingen måde, men blander man sig i denne emne som en myndig person, bliver man nemt en smule til meget større
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af 634 » 14. dec 2023, 13:47

nikilo skrev:
14. dec 2023, 13:24
Selvfølgelig skal man som voksent menneske tage ansvar for sine handlinger, og indtil det fremgår tydeligt at disse bøder bliver betalt af dem som laver deres selvopfundne show, vil jeg kalde dem 5c, møgunger, andres folks uopdragne børn, crackhoveder, knallert unger m.m.
Sikke en perlerække af substantiver du lige fik stavet dig igennem. Føler du dig en smule større nu? :cool:
På ingen måde, men blander man sig i denne emne som en myndig person, bliver man nemt en smule til meget større
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Økonomitråden

Indlæg af Buzz Killington » 14. dec 2023, 14:13

Uagtet "tonen" (som altid er spændende at diskutere), så er det godt nok svært at forstå hvorfor det ikke er krudtdrengene selv der selv skal betal regningen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Økonomitråden

Indlæg af 634 » 14. dec 2023, 14:58

Buzz Killington skrev:
14. dec 2023, 14:13
Uagtet "tonen" (som altid er spændende at diskutere), så er det godt nok svært at forstå hvorfor det ikke er krudtdrengene selv der selv skal betal regningen.
krudtdrengene- nyt navn til samlingen :D :D
de kære børn
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Økonomitråden

Indlæg af Brodernumsi » 14. dec 2023, 15:15

Igen er det pyro i dagslys, så argumentet om, at det er pga stemningen, holder ikke mere.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Økonomitråden

Indlæg af Jakobsen » 14. dec 2023, 15:19

Brodernumsi skrev:Igen er det pyro i dagslys, så argumentet om, at det er pga stemningen, holder ikke mere.
Nej præcis og der er heller ikke meget visuel effekt over en mand står og flagrer med et blus. Jeg tvivler på spillerne løber og tænker “ET blus = 25 x performance boost”. Må desværre skuffe med at det 1) bare er bøvet 2) næppe bemærkes af spillerne


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Økonomitråden

Indlæg af Kasper » 14. dec 2023, 16:10

Problemet er bøderne, så hellere at det vanvid blev stoppet.
Hvad går pengene overhovedet til?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Besvar