IK Start Kristiansand - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af Milfix » 4. feb 2012, 21:00

Helt enig det er sgu god stil.

Vi starter vel egentligt i noget der kan minde om stærkeste opstilling. Umiddelbart ville jeg mene at Wichmann burde stå foran Lucas Andersen som offensiv midt men mon ikke han kommer på græs fra 2. halvlegs start.
Synes ellers Lucas har været godt med i det offensive spil og selv i erobringspillet har men set ham engang eller to.
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af thomasjn » 4. feb 2012, 21:02

Funky skrev:Hatten af for Start - det er s... klasse at levere aftenunderholdning. Til og med akkompagneret af to hyggelige kommentatorer. Flot.
Det må man sige, rigtigt godt initiativ og tvivler ærligtalt på det koster det store at levere denne service. Tvivler ikke på det er så dyrt at hyre en mand med et kamera + lidt lydudstyr og leje sig ind på en server til formålet.

Nu hvor TV2/Nord har fået deres egen kanal hele døgnet i en landsdel, hvor der sker minus kunne de passende kaste sig over denne opgave.

Snakkede lige med en kammerat om, at vi vel er den klub som er tættest på at kunne stille en realistisk startopstilling kun med egne spillere.

Nicolai

Patrick, Augu, Lasse, Ahlmann

Rolfe, Würtz, Wichmann, Lucas

Helenius, Curth

Det kunne være en svedig opstilling!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af Pastorius » 4. feb 2012, 21:10

Funky skrev:Hatten af for Start - det er s... klasse at levere aftenunderholdning. Til og med akkompagneret af to hyggelige kommentatorer. Flot.
Deres niveau er jo et par klasser over de bedste danske kommentatorer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af jonas386 » 4. feb 2012, 21:14

Ikke for noget men det er vel lidt overkill at mene at Curth, Rolfe og Würtz er "egne" spillere. Nicolai Larsen kan vel også diskuteres.
I øvrigt enig i at det er en fin service. Det eneste man savner er jo kun en resultat tavle og replays. Så er den der.

Nogen der kan sige hvad der står og hvem der har scoret, har kun set fra 2. halvleg. Og norsk er ikke min stærke side.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af Walther » 4. feb 2012, 21:18

Jeg aner ikke hvad de siger, men jeg sidder og smiler fordi norsk er så fantastisk morsomt et sprog :)

Og hvilket utrolig skønt intitiativ med sådan en stream. Og i ret høj kvalitet endda!
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Bozak
2. div
2. div
Indlæg: 221
Tilmeldt: 13. jul 2009, 14:52

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af Bozak » 4. feb 2012, 21:18

54 min - Niklas Helenius

De snakkede lidt om hans ligalandsholdsdebut mod Norge

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af thomasjn » 4. feb 2012, 21:26

jonas386 skrev:Ikke for noget men det er vel lidt overkill at mene at Curth, Rolfe og Würtz er "egne" spillere. Nicolai Larsen kan vel også diskuteres.
I øvrigt enig i at det er en fin service. Det eneste man savner er jo kun en resultat tavle og replays. Så er den der.

Nogen der kan sige hvad der står og hvem der har scoret, har kun set fra 2. halvleg. Og norsk er ikke min stærke side.
Hovsa, der skulle stå Dalsgaard i stedet for Rolfe.
Würtz kan vi godt tælle som egen-udviklet. Han kom til klubben som teenager fra en lavere rangerende klub.
Curth - er lidt fifty/fifty. Han er i hvert fald glad for at være her og har været her længe, men han er trods alt en Farum dreng.
Nicolai kan definitivt ikke tælles med, men vi har ikke andre målmænd som er egen udviklede.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. feb 2012, 21:35

thomasjn skrev:
jonas386 skrev:Ikke for noget men det er vel lidt overkill at mene at Curth, Rolfe og Würtz er "egne" spillere. Nicolai Larsen kan vel også diskuteres.
I øvrigt enig i at det er en fin service. Det eneste man savner er jo kun en resultat tavle og replays. Så er den der.

Nogen der kan sige hvad der står og hvem der har scoret, har kun set fra 2. halvleg. Og norsk er ikke min stærke side.
Hovsa, der skulle stå Dalsgaard i stedet for Rolfe.
Würtz kan vi godt tælle som egen-udviklet. Han kom til klubben som teenager fra en lavere rangerende klub.
Curth - er lidt fifty/fifty. Han er i hvert fald glad for at være her og har været her længe, men han er trods alt en Farum dreng.
Nicolai kan definitivt ikke tælles med, men vi har ikke andre målmænd som er egen udviklede.
Det er en nul-diskussion men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at trække på smilebåndet over at du mener at Curth er i nærheden af at være af egen avl fordi han er glad for at være i klubben.... Fantastisk bemærkning!
Janteloven eksisterer IKKE!

Red0fox
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 28. dec 2007, 12:55
Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
Geografisk sted: Aalborg

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af Red0fox » 5. feb 2012, 07:25

Lige lidt fra kampen i går

http://fotball.fvn.no/treningskamper/article222983.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Og lige lidt højdepunkter

http://fotball.fvn.no/treningskamper/article223025.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: IK Start Kristiansand - AaB

Indlæg af Sauer » 6. feb 2012, 15:48

Var der egentlig nogen forklaring på at Jeppe Curth ikke deltog i kampen imod Start? Har ikke set nogen meldinger om at han skulle have nogle skavanker.

Besvar