Indsamling for baneløberen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Holm-o1 » 6. mar 2012, 16:37

Aabwibz skrev:
Holm-o1 skrev:
Aabwibz skrev:
PeterS skrev:
Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Haha, den var god :)
God, men 100% sandt har jeg så lige fået bekræftet :)
Så skal du sgu snakke med dine kilder igen ;)
Har det fra en som har snakket med ham selv, hvor han så har sagt det.. Sååeehh :)
Så har han sgu fået en kæææmpe løgn stukket lige op i ansigtet...
..

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Aabwibz » 6. mar 2012, 21:54

Holm-o1 skrev:
Aabwibz skrev:
Holm-o1 skrev:
Aabwibz skrev:
PeterS skrev:
Aabwibz skrev:Rygterne siger at han fik af vide af en eller anden hooligan gruppe, at for at blive medlem skulle han enten tage kampen op mod deres leder, hvilket han forståeligt nok ikke gad. Så kunne han ellers bare hoppe ud på banen, hvilken han så gjorde 20 min senere.. Klovn.
Haha, den var god :)
God, men 100% sandt har jeg så lige fået bekræftet :)
Så skal du sgu snakke med dine kilder igen ;)
Har det fra en som har snakket med ham selv, hvor han så har sagt det.. Sååeehh :)
Så har han sgu fået en kæææmpe løgn stukket lige op i ansigtet...
Could be, skal jeg ikke kunne sige noget om. Men det lød nu meget troværdigt sådan som jeg fik det af vide og med et par andre historier fra det miljø i søndags.. Især når jeg også ser film, filmet inde fra detentionen af nogle af de 22 der blev anholdt.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Dr.Jones » 7. mar 2012, 11:23

"Could be, skal jeg ikke kunne sige noget om. Men det lød nu meget troværdigt sådan som jeg fik det af vide og med et par andre historier fra det miljø i søndags.. Især når jeg også ser film, filmet inde fra detentionen af nogle af de 22 der blev anholdt."

Fatter ikke du overhovedet gider bruge tid på de fjolser. Det er s.... laveste fællesnævner. "Se min video fra detentionen." .... ??? Gu' vil jeg da røv se dit lort! Få det væk fra vores klub, vores communale, vores by og vores tv-skærme. Hvis det her er prisen for stemning på stadion, så så jeg hellere det var Hr. og Fru. Aalborg med klappølser hele vejen rundt.

Stuerent, det bliver det aldrig!

F..... tools. :@

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Aabwibz » 7. mar 2012, 16:33

Dr.Jones skrev:"Could be, skal jeg ikke kunne sige noget om. Men det lød nu meget troværdigt sådan som jeg fik det af vide og med et par andre historier fra det miljø i søndags.. Især når jeg også ser film, filmet inde fra detentionen af nogle af de 22 der blev anholdt."

Fatter ikke du overhovedet gider bruge tid på de fjolser. Det er s.... laveste fællesnævner. "Se min video fra detentionen." .... ??? Gu' vil jeg da røv se dit lort! Få det væk fra vores klub, vores communale, vores by og vores tv-skærme. Hvis det her er prisen for stemning på stadion, så så jeg hellere det var Hr. og Fru. Aalborg med klappølser hele vejen rundt.

Stuerent, det bliver det aldrig!

F..... tools. :@
Haha, slap nu lige lidt af. Nu er det ikke min omgangskreds, men har vel lov til at se en video uden at blive angrebet sådan der. Jeg bringer bare viden videre som jeg tænkte nogen måske ville finde interessant.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Holm-o1 » 7. mar 2012, 20:34

.
..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af MrBangDK » 7. mar 2012, 20:40

Holm-o1 skrev:Hvordan kan det nogensinde blive alle andres skyld end drengen selv?? At en person har sagt sådan noget til ham burde jo ikke få ham til at gøre det...


Jones: Angående videoen, så glem den, den er lavet i sjov. Og for folk der var der, så er den hylende morsom...

Resten af dit mundlort håber jeg godt nok du trækker tilbage, for flere af de drenge som blev anholdt bruger sgu flere penge på at rejse rundt i landet end du sikkert gør.. Derudover, så har langt de fleste uddannelser og der var faktisk også et par selvstændige iblandt, så laveste fællesnævner, det tror jeg ikke.. Men du er selvfølgelig sådan en person som aldrig nogensinde laver noget der ikke er helt "stuerent"

Gider ikke diskutere det her, så har du andet du vil af med, så smid en pb.

F...... spade. :@
Så at man løber halvvejs gennem Aalborg for at slås med FCK tilhængere opvejres af at man bruger mange penge på at følge holdet?? Jamen, så er det da helt fint. Håber de fanger dem næste gang, og politiet holder sig væk, for man skal da ikke gøre noget ved folk der støtter op om holdet på den måde... :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af alithebeast » 7. mar 2012, 21:02

Må vi andre ikke se den video?
Hader København!

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Holm-o1 » 7. mar 2012, 21:27

alithebeast skrev:Må vi andre ikke se den video?
Nej

Og Bang: Skriver jeg det? Kan man ikke være passioneret fan bare fordi man også har andre interesser?
..

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Dr.Jones » 8. mar 2012, 11:09

Kære Holm og andre

"F..... Spade" Stort, når det kommer fra én, der gider at forsvare de pång'er vi taler om.... (plus at det er en omskrivning af min salut - find dog selv på noget)

Du har ret - jeg burde ikke bruge min tid og energi på denne tråd - det flytter jo intet alligevel.

Jeg bliver bare lidt harm, når folk gør noget der falder dårligt tilbage på AaB, og når der ikke er mere afstandtagen fra denne idioti. Hvad i al verden skulle jeg trække tilbage? Uanset hvor mange penge de så bruger på det!? (wtf btw tror du det har nogen som helst betydning for emnet!?)

Mht. slåskampe, romerlys (uden tilladse), baneløbere (minus nøgne folk, der går efter bolden) og lign.; håber sgu der falder karantæner hele vejen rundt. Jeg tror det er på sin plads med et Lynge citat: "Hvis man skal se hvor uundværlig man er, ...." I kender resten....

Heja AaB, forza de røde.... Slut herfra, min mening er tilkendegivet.

Dr.Jones

Onkel Franz
Superliga
Superliga
Indlæg: 577
Tilmeldt: 1. jun 2007, 23:37

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Onkel Franz » 8. mar 2012, 11:54

Holm-o1 skrev:.. for flere af de drenge som blev anholdt bruger sgu flere penge på at rejse rundt i landet end du sikkert gør.. Derudover, så har langt de fleste uddannelser og der var faktisk også et par selvstændige iblandt.
Nåeh.. jamen, så er det jo helt ok. Så er de ikke kegler alligevel.

(ironi kan muligvis være anvendt)
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af MrBangDK » 8. mar 2012, 12:01

Holm-o1 skrev:
alithebeast skrev:Må vi andre ikke se den video?
Nej

Og Bang: Skriver jeg det? Kan man ikke være passioneret fan bare fordi man også har andre interesser?
Du vælger at koble det at bruge penge på at følge holdet, med det sjove i at der er nogen der er blevet anholdt, og de er åhh noget så kloge etc.. Du kan vende og dreje det lige så meget du vil, men jeg ser ingenlunde en retfærdiggørelse af at ville slås med om man er passioneret eller..

Dine andre interesser kan du udøvre alt det du vil. Men når du kobler det sammen med dig som "passioneret fan", så synes jeg du hæver dig op over klubben og er med til at modarbejde i stedet for at gøre det DU og andre er gode til - at skabe fed stemning på stadion!!

Lur mig om der er ret mange der synes det er super sejt, at nogen skal tæves blot fordi de er fra en anden klub!!
Ska' vi hak'?

Red0fox
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 28. dec 2007, 12:55
Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
Geografisk sted: Aalborg

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Red0fox » 8. mar 2012, 12:07

Onkel Franz skrev:
Holm-o1 skrev:.. for flere af de drenge som blev anholdt bruger sgu flere penge på at rejse rundt i landet end du sikkert gør.. Derudover, så har langt de fleste uddannelser og der var faktisk også et par selvstændige iblandt.
Det gør dem sgu bare til nogle større kegler.... ikke nogen jeg ville lave forretning eller ansatte.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 743
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Kovacs » 8. mar 2012, 20:39

Citat fra et københavner forum:

"Den 16 årige knægt fra Aalborg er ikke velkommen på Aalborg stadion de næste par år , han er desværre i en uheldig situation at han ikke rigtig snakker med familie eller noget . Så Lynge har tilbudt og hjælpe ham og finde ham en elev-plads/ Praktikplads hos nogle sponssorer garanteret. Takker han Ja til tilbudet er ham og AaB KVIT.!
Hvis han vel og mærket vil arbejde gratis for ham de næste 2 måneder."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Funky » 9. mar 2012, 15:25

Kovacs skrev:Citat fra et københavner forum:

"Den 16 årige knægt fra Aalborg er ikke velkommen på Aalborg stadion de næste par år , han er desværre i en uheldig situation at han ikke rigtig snakker med familie eller noget . Så Lynge har tilbudt og hjælpe ham og finde ham en elev-plads/ Praktikplads hos nogle sponssorer garanteret. Takker han Ja til tilbudet er ham og AaB KVIT.!
Hvis han vel og mærket vil arbejde gratis for ham de næste 2 måneder."
Bizart sted at finde et bizart, AaB-relateret rygte.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Dr.Jones » 11. mar 2012, 12:15

Kovacs skrev:Citat fra et københavner forum:

"Den 16 årige knægt fra Aalborg er ikke velkommen på Aalborg stadion de næste par år , han er desværre i en uheldig situation at han ikke rigtig snakker med familie eller noget . Så Lynge har tilbudt og hjælpe ham og finde ham en elev-plads/ Praktikplads hos nogle sponssorer garanteret. Takker han Ja til tilbudet er ham og AaB KVIT.!
Hvis han vel og mærket vil arbejde gratis for ham de næste 2 måneder."
Tjaa.... så er indsamlingen vel stoppet? :cheers:

Pippo
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 8. jul 2005, 15:44
Geografisk sted: København

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Pippo » 11. mar 2012, 19:28

Forstår ikke helt, hvorfor folk skriver, at AaB vil tildele baneløberen en bøde på 5-10.000 kr, som det er nævnt herinde. AaB har simpelthen ikke mulighed for dette. Kun politiet og lignende har, ifølge lovgivningen, ret til at udskrive bøder. På samme måde må klubber i Danmark heller ikke tildele deres spillere bøder.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Indsamling for baneløberen

Indlæg af Kilde » 11. mar 2012, 20:49

Pippo skrev:Forstår ikke helt, hvorfor folk skriver, at AaB vil tildele baneløberen en bøde på 5-10.000 kr, som det er nævnt herinde. AaB har simpelthen ikke mulighed for dette. Kun politiet og lignende har, ifølge lovgivningen, ret til at udskrive bøder. På samme måde må klubber i Danmark heller ikke tildele deres spillere bøder.
Mon ikke man vil forsøge at sende en evt bøde fra DBU videre?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Brodernumsi » 11. mar 2012, 20:51

Pippo skrev:Forstår ikke helt, hvorfor folk skriver, at AaB vil tildele baneløberen en bøde på 5-10.000 kr, som det er nævnt herinde. AaB har simpelthen ikke mulighed for dette. Kun politiet og lignende har, ifølge lovgivningen, ret til at udskrive bøder. På samme måde må klubber i Danmark heller ikke tildele deres spillere bøder.
Mon ikke folk mener erstatningskrav, når de siger bøder.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Indsamling for baneløberen

Indlæg af Brodernumsi » 11. mar 2012, 20:54

Kilde skrev:
Pippo skrev:Forstår ikke helt, hvorfor folk skriver, at AaB vil tildele baneløberen en bøde på 5-10.000 kr, som det er nævnt herinde. AaB har simpelthen ikke mulighed for dette. Kun politiet og lignende har, ifølge lovgivningen, ret til at udskrive bøder. På samme måde må klubber i Danmark heller ikke tildele deres spillere bøder.
Mon ikke man vil forsøge at sende en evt bøde fra DBU videre?
Det er en tilbagevendende fejlfortolkning. DBU betalte selv bøden da fodboldtossen løb ind i Parken, da det var bøde for ikke at have sikkerheden iorden. Og jeg er ret sikker på det samme vil gøre sig gældende hos AaB. Det vil svare lidt til at sende en fartbøde videre til bilproducenten.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Indsamling for baneløberen

Indlæg af Kilde » 11. mar 2012, 22:13

Brodernumsi skrev:
Kilde skrev:
Pippo skrev:Forstår ikke helt, hvorfor folk skriver, at AaB vil tildele baneløberen en bøde på 5-10.000 kr, som det er nævnt herinde. AaB har simpelthen ikke mulighed for dette. Kun politiet og lignende har, ifølge lovgivningen, ret til at udskrive bøder. På samme måde må klubber i Danmark heller ikke tildele deres spillere bøder.
Mon ikke man vil forsøge at sende en evt bøde fra DBU videre?
Det er en tilbagevendende fejlfortolkning. DBU betalte selv bøden da fodboldtossen løb ind i Parken, da det var bøde for ikke at have sikkerheden iorden. Og jeg er ret sikker på det samme vil gøre sig gældende hos AaB. Det vil svare lidt til at sende en fartbøde videre til bilproducenten.
Jeg ved godt, at DBUs erstatningskrav er på baggrund af flyttede landskampe og så videre.. Ingen sammenligning her. Men får AaB en bøde, så har de også mulighed for at kræve dem dækket af baneløberen gennem domstol.

Besvar