Registrering på udebaneture

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 16:17

Winnie/BR skrev:Jeg er træt af at løbe hovedet mod en dør. Derfor går vi nu skridtet videre i kampen for at opnå dialog. Debatten med andre AaB-fans der sætter en dyd i at være uenig og på ingen måde vil lytte og forholde sig til logisk argumentation lægges (i hvert fald for mit eget vedkommende) nu på fylden og flyttes derimod hen mod folk der, forhåbentligt, vil være bare en smule lydhør og konstruktive i deres indgang til emnet. Med forhåbningen om en større grad af klarhed, åbenhed og dialog, er følgende åbne brev, med undertegnede som afsender på vegne af Vesttribunen, afsendt til Lynge Jacobsen, TV2-Nord og Nordjyske:


/Winnie
Beklager at jeg ikke automatisk lægger mig på ryggen og er enig, men du kunne jo også prøve at svare på spørgsmålene istedet for at blive mopset: Hvilke eksempler har du på at en lukket udebanetribune har resulteret i den samme/mere kamp i gaderne? Hvilke eksempler har du på at udebanefans er kommet ind på stadion alligevel og lavet ballade på neutrale tilskuerpladser? Der bliver meldt totalt firkantet ud fra dig og dine åndsfæller at sådan vil det NATURLIGVIS gå, så jeg går ud fra at der er masser af eksempler på det? Lidt logisk argumentation er sådan set det jeg efterlyser, istedet for tomme ord om hvordan det HELT SIKKERT bliver...

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Fabbe » 13. mar 2012, 16:33

Og vinderen af diskussionen er......

(trommehvirvel)

(lyden af kuvert under opsprætning)

Da-da-da-da...

POKER-ONE-KENOBI!!!

Og juryens begrundelse er, at han med sin vedholdende skepsis og for at insistere på aldrig at lade muligheden for det sidste ord gå hans næse forbi, om med den evne til at ryste samtlige andre debattører bort, er han den helt oplagte vinder af debatten.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 17:02

Fabbe skrev:Og vinderen af diskussionen er......

(trommehvirvel)

(lyden af kuvert under opsprætning)

Da-da-da-da...

POKER-ONE-KENOBI!!!

Og juryens begrundelse er, at han med sin vedholdende skepsis og for at insistere på aldrig at lade muligheden for det sidste ord gå hans næse forbi, om med den evne til at ryste samtlige andre debattører bort, er han den helt oplagte vinder af debatten.
Funny bones. Men måske du kunne bidrage med endnu mere, hvad med et par eksempler på lukkede udebaneafsnit der har ført til ballade på neutrale afsnit?

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af trenskow » 13. mar 2012, 17:12

Poker-One-Kenobi skrev:
Fabbe skrev:Og vinderen af diskussionen er......

(trommehvirvel)

(lyden af kuvert under opsprætning)

Da-da-da-da...

POKER-ONE-KENOBI!!!

Og juryens begrundelse er, at han med sin vedholdende skepsis og for at insistere på aldrig at lade muligheden for det sidste ord gå hans næse forbi, om med den evne til at ryste samtlige andre debattører bort, er han den helt oplagte vinder af debatten.
Funny bones. Men måske du kunne bidrage med endnu mere, hvad med et par eksempler på lukkede udebaneafsnit der har ført til ballade på neutrale afsnit?
Dette er hvad der sker i aller værste konsekvens hvis fans skal blandes på tribunerne
http://en.wikipedia.org/wiki/Heysel_Stadium_disaster" onclick="window.open(this.href);return false;

Efter denne tragedie besluttede UEFA, alle de 2 holds tilskuere altid skal splittes ad. Men historien er måske glemt?
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Martin Bak » 13. mar 2012, 17:33

poker : her er et af de talrige eksempler der findes, hvor rivaliserende fans slås på stadion - FORDI DE ER BLEVET BLANDEDE......artiklen lægger mest vægt på at det bredte sig til banen (pitchinvasion), men kig midt på siden ca.

http://latina-press.com/news/86257-bras ... rschossen/" onclick="window.open(this.href);return false;

kan du, set i lyset af politiets og kontrollørernes inkompetence, garantere det ikke sker i dk????
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 13. mar 2012, 18:30

trenskow skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Fabbe skrev:Og vinderen af diskussionen er......

(trommehvirvel)

(lyden af kuvert under opsprætning)

Da-da-da-da...

POKER-ONE-KENOBI!!!

Og juryens begrundelse er, at han med sin vedholdende skepsis og for at insistere på aldrig at lade muligheden for det sidste ord gå hans næse forbi, om med den evne til at ryste samtlige andre debattører bort, er han den helt oplagte vinder af debatten.
Funny bones. Men måske du kunne bidrage med endnu mere, hvad med et par eksempler på lukkede udebaneafsnit der har ført til ballade på neutrale afsnit?
Dette er hvad der sker i aller værste konsekvens hvis fans skal blandes på tribunerne
http://en.wikipedia.org/wiki/Heysel_Stadium_disaster" onclick="window.open(this.href);return false;

Efter denne tragedie besluttede UEFA, alle de 2 holds tilskuere altid skal splittes ad. Men historien er måske glemt?
De var NETOP (!) adskildte til at begynde med, hvilket er grunden til de i samlet flok kunne nedbryde hegnet der adskildte grupperingerne. Ikke at anbefalingen herfra, er tilskuerne i sådan en ekstrem højrisikokamp skal blandes, men tanken er jo netop at det er svært at optræde kollektivt når man står spredt udover hele stadion. Så det er et dårligt eksempel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 13. mar 2012, 18:35

Martin Bak skrev:poker : her er et af de talrige eksempler der findes, hvor rivaliserende fans slås på stadion - FORDI DE ER BLEVET BLANDEDE......artiklen lægger mest vægt på at det bredte sig til banen (pitchinvasion), men kig midt på siden ca.

http://latina-press.com/news/86257-bras ... rschossen/" onclick="window.open(this.href);return false;

kan du, set i lyset af politiets og kontrollørernes inkompetence, garantere det ikke sker i dk????
Jeg kan ikke lige læse godt tysk, men jeg kan ikke lige få øje på nogle informationer om hvorvidt der har været et "bur" til udeholdets fans eller ej.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af tegner » 13. mar 2012, 18:51

MHJ skrev:De var NETOP (!) adskildte til at begynde med, hvilket er grunden til de i samlet flok kunne nedbryde hegnet der adskildte grupperingerne. Ikke at anbefalingen herfra, er tilskuerne i sådan en ekstrem højrisikokamp skal blandes, men tanken er jo netop at det er svært at optræde kollektivt når man står spredt udover hele stadion. Så det er et dårligt eksempel.
De 2 holds tilhængere skulle oprindeligt deles/afskærmes af afsnit med neutrale tilskuere, disse afsnit var så blevet fyldt med italienere, der havde fået billetter via Bruxelles store italienske "samfund".
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Klaus » 13. mar 2012, 19:00

Winnie/BR skrev: Vi afventer nu Lynges respons, men ser frem til en forhåbentlig positiv respons og en mere åben dialog fremadrettet. På den måde undgår man en sådan situation i fremtiden, for det er ikke i nogens interesse at spillerne skal fanges som lusen mellem to negle i form af en boykot. Vi så det nødvendigt og håber at det aldrig nogensinde skal gentage sig.

/Winnie
Jeg er stadigvæk modstander af den boykot, man lavede i søndags. Men det sagt, synes jeg dette brev er en god - og ikke mindst konstruktiv - måde at komme fremad på.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 19:43

Så et eksempel hvor der faktisk var en udeholdssektion på stadion, og et ikke-eksempel fra brasilien, hvor der intet er nævnt om lukket udebaneafsnit men hvor balladen opstår efter en pitchinvasion, det er simpelthen hvad det kan blive til? Altså INGEN eksempler på et stadion hvor udebaneholdet ikke har et afsnit, og udefans derfor skaber ballade fra hjemmeholdets pladser? Imponerende man kan udtale sig SÅ skråsikkert om hvad der kommer til at ske i danmark, når man ikke kan støve et eneste eksempel op hvor det har været et problem tidligere!

Waco
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. okt 2007, 17:45

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Waco » 13. mar 2012, 20:17

Poker-One-Kenobi skrev:Så et eksempel hvor der faktisk var en udeholdssektion på stadion, og et ikke-eksempel fra brasilien, hvor der intet er nævnt om lukket udebaneafsnit men hvor balladen opstår efter en pitchinvasion, det er simpelthen hvad det kan blive til? Altså INGEN eksempler på et stadion hvor udebaneholdet ikke har et afsnit, og udefans derfor skaber ballade fra hjemmeholdets pladser? Imponerende man kan udtale sig SÅ skråsikkert om hvad der kommer til at ske i danmark, når man ikke kan støve et eneste eksempel op hvor det har været et problem tidligere!
Jeg tror ikke du skal tage det som en indikation på at det ikke findes. Nærmere på at dét at diskutere med dig, er ualmindelig trættende.

Jeg aner ikke hvor du er skolet henne, men det forekommer mig ualmindelig ikke-akademisk at udvise en så eklatant mangel på forståelse for andre menneskers synspunkter, og de nuancer der (trods alt) er i denne debat. Du hænger dig konstant i petitesser, og bruger dem til at cykle videre ud af din egen tangent.

Lad os nu bare erklære dig som vinder af denne debat, så repræsentanterne for ATK, Vesttribunen og Boys Republic, der forgæves har forsøgt at nuancere debatten, kan tage den med mennesker der anerkender vægten af et godt argument og ikke kører i ring uafbrudt.

Det er jo ikke for sjov at Jonas Havelund og Kristian Rasmussen mener at dette kan blive en reel frygt.

Hvad angår alle dem, der påstår at dialog er den forkerte vej, så vil jeg gerne henvise til en af de fremmeste internationale forskere indenfor forskning i crowd control og politiets tilstedeværelse ved store sportsbegivenheder, Clifford Stott. Han er bredt anerkendt, fordi han især tager fat i gruppepsykologi og kan skabe en solid forståelse for hvorfor masser reagerer som de gør, og hvad der trigger dem.
Han har bl.a. analyseret den tidligere nævnte Cardiff-strategi til bunds, og har bistået med udviklingen af den.

Hans konklusion er ligeledes at dialog ER den eneste vej frem, hvis man vil minimere problemerne.

https://news.liv.ac.uk/2011/10/20/study ... l-matches/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 20:31

Waco skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Så et eksempel hvor der faktisk var en udeholdssektion på stadion, og et ikke-eksempel fra brasilien, hvor der intet er nævnt om lukket udebaneafsnit men hvor balladen opstår efter en pitchinvasion, det er simpelthen hvad det kan blive til? Altså INGEN eksempler på et stadion hvor udebaneholdet ikke har et afsnit, og udefans derfor skaber ballade fra hjemmeholdets pladser? Imponerende man kan udtale sig SÅ skråsikkert om hvad der kommer til at ske i danmark, når man ikke kan støve et eneste eksempel op hvor det har været et problem tidligere!
Jeg tror ikke du skal tage det som en indikation på at det ikke findes. Nærmere på at dét at diskutere med dig, er ualmindelig trættende.

Jeg aner ikke hvor du er skolet henne, men det forekommer mig ualmindelig ikke-akademisk at udvise en så eklatant mangel på forståelse for andre menneskers synspunkter, og de nuancer der (trods alt) er i denne debat. Du hænger dig konstant i petitesser, og bruger dem til at cykle videre ud af din egen tangent.

Lad os nu bare erklære dig som vinder af denne debat, så repræsentanterne for ATK, Vesttribunen og Boys Republic, der forgæves har forsøgt at nuancere debatten, kan tage den med mennesker der anerkender vægten af et godt argument og ikke kører i ring uafbrudt.

Det er jo ikke for sjov at Jonas Havelund og Kristian Rasmussen mener at dette kan blive en reel frygt.

Hvad angår alle dem, der påstår at dialog er den forkerte vej, så vil jeg gerne henvise til en af de fremmeste internationale forskere indenfor forskning i crowd control og politiets tilstedeværelse ved store sportsbegivenheder, Clifford Stott. Han er bredt anerkendt, fordi han især tager fat i gruppepsykologi og kan skabe en solid forståelse for hvorfor masser reagerer som de gør, og hvad der trigger dem.
Han har bl.a. analyseret den tidligere nævnte Cardiff-strategi til bunds, og har bistået med udviklingen af den.

Hans konklusion er ligeledes at dialog ER den eneste vej frem, hvis man vil minimere problemerne.

https://news.liv.ac.uk/2011/10/20/study ... l-matches/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg kan da godt se det er belastende når jeg tillader mig at være uenig, og endda gerne vil se nogle håndgribelige beviser før jeg æder skråsikre påstande om at der HELT SIKKERT vil komme bål og brand når udebaneafsnittene bliver lukket. Jeg venter da også bare på at det skal blive min tur til at modtage en trussel fra "miljøet". Ikke desto mindre er jeg fuldstændigt sikker på at jeg repræsenterer et stort flertal i den her diskussion, og at i til gengæld ser situationen fra et meget lille hjørne. Her kan man jo spørge hvordan i kan udvise så eklatant en mangel på forståelse for at 90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?

Jeg har iøvrigt ikke set nogen påstå at dialog er den forkerte vej, tværtimod, de fleste mener vist bare at der også er situationer hvor dialogen har spillet fallit og der må falde en konsekvens.

Waco
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. okt 2007, 17:45

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Waco » 13. mar 2012, 20:49

Poker-One-Kenobi skrev: Jeg kan da godt se det er belastende når jeg tillader mig at være uenig, og endda gerne vil se nogle håndgribelige beviser før jeg æder skråsikre påstande om at der HELT SIKKERT vil komme bål og brand når udebaneafsnittene bliver lukket. Jeg venter da også bare på at det skal blive min tur til at modtage en trussel fra "miljøet". Ikke desto mindre er jeg fuldstændigt sikker på at jeg repræsenterer et stort flertal i den her diskussion, og at i til gengæld ser situationen fra et meget lille hjørne. Her kan man jo spørge hvordan i kan udvise så eklatant en mangel på forståelse for at 90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?

Jeg har iøvrigt ikke set nogen påstå at dialog er den forkerte vej, tværtimod, de fleste mener vist bare at der også er situationer hvor dialogen har spillet fallit og der må falde en konsekvens.
Det handler ikke om at du er uenig, men at du aldrig vil lytte til andre argumenter. Det er meningen at man skal blive klogere af at debattere. I stedet forsimpler du gang på gang debatten.

Nu henviser jeg igen til at fanforskere mener at der vil blive ballade på neutrale tribuner. Og jeg går ud fra at de har deres information fra de danske politikredse de til dagligt samarbejder med, fra deres egne undersøgelser (hvor de har interviewet et hav af danske fodboldfans, og trækker på både psykologi, sociale faktorer mm) eller det forskningsmiljø de bevæger sig i og de konferencer de deltager I i udlandet.

Trusler fra "miljøet"... Undskyld mig, men her generaliserer du. Ingen kan drages til ansvar for hvad enkeltindivider laver. Jeg ved ikke hvad du tror det er for nogle mennesker vi er.

Og ja, du repræsenterer et flertal der absolut ingen berøring har med den aktive fankultur, og derfor også mangler indsigt i hvilke problemstillinger det reelt er vi forsøger at løfte frem.

Jeg går da ud fra at alle, selv os, er dødtrætte af den slags. Men det har stadigvæk intet med os at gøre, at Lynge laver en studehandel for at bidrage til at løse et FCK-problem, når såvel politiet som klubbens sikkerhedschef AFVISER at registrering overhovedet skulle være nødvendigt.

Dialogen vil aldrig kunne spille fallit, for der har ikke eksisteret nogen dialog tidligere. Vi kan jo selv se ud fra de resultater der er skabt i Østjylland, at dialog som værktøj virker. Men det kræver at det bliver brugt ordentligt, og ikke bare som "slagord" .

For yderligere information henviser jeg til hhv. Winnies samt Fabbes indlæg i denne tråd. Jeg orker ikke længere at diskutere med dig. Selv ikke da jeg læste på samme semester som Mette Frederiksen, har jeg oplevet en person der på den måde fornægter andres argumenter, og stirrer sig blind på sin egen holdning, uden at ane et kvæk om emnet.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af tegner » 13. mar 2012, 21:01

Poker-One-Kenobi skrev:90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?
Ovenstående er vel lidt heftig, og problemerne en del overdrevet, men jeg går ud fra at en så skråsikker påstand bliver fulgt af håndgribelige beviser..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 21:11

Waco skrev:
Poker-One-Kenobi skrev: Jeg kan da godt se det er belastende når jeg tillader mig at være uenig, og endda gerne vil se nogle håndgribelige beviser før jeg æder skråsikre påstande om at der HELT SIKKERT vil komme bål og brand når udebaneafsnittene bliver lukket. Jeg venter da også bare på at det skal blive min tur til at modtage en trussel fra "miljøet". Ikke desto mindre er jeg fuldstændigt sikker på at jeg repræsenterer et stort flertal i den her diskussion, og at i til gengæld ser situationen fra et meget lille hjørne. Her kan man jo spørge hvordan i kan udvise så eklatant en mangel på forståelse for at 90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?

Jeg har iøvrigt ikke set nogen påstå at dialog er den forkerte vej, tværtimod, de fleste mener vist bare at der også er situationer hvor dialogen har spillet fallit og der må falde en konsekvens.
Det handler ikke om at du er uenig, men at du aldrig vil lytte til andre argumenter. Det er meningen at man skal blive klogere af at debattere. I stedet forsimpler du gang på gang debatten.

Nu henviser jeg igen til at fanforskere mener at der vil blive ballade på neutrale tribuner. Og jeg går ud fra at de har deres information fra de danske politikredse de til dagligt samarbejder med, fra deres egne undersøgelser (hvor de har interviewet et hav af danske fodboldfans, og trækker på både psykologi, sociale faktorer mm) eller det forskningsmiljø de bevæger sig i og de konferencer de deltager I i udlandet.

Trusler fra "miljøet"... Undskyld mig, men her generaliserer du. Ingen kan drages til ansvar for hvad enkeltindivider laver. Jeg ved ikke hvad du tror det er for nogle mennesker vi er.

Og ja, du repræsenterer et flertal der absolut ingen berøring har med den aktive fankultur, og derfor også mangler indsigt i hvilke problemstillinger det reelt er vi forsøger at løfte frem.

Jeg går da ud fra at alle, selv os, er dødtrætte af den slags. Men det har stadigvæk intet med os at gøre, at Lynge laver en studehandel for at bidrage til at løse et FCK-problem, når såvel politiet som klubbens sikkerhedschef AFVISER at registrering overhovedet skulle være nødvendigt.

Dialogen vil aldrig kunne spille fallit, for der har ikke eksisteret nogen dialog tidligere. Vi kan jo selv se ud fra de resultater der er skabt i Østjylland, at dialog som værktøj virker. Men det kræver at det bliver brugt ordentligt, og ikke bare som "slagord" .

For yderligere information henviser jeg til hhv. Winnies samt Fabbes indlæg i denne tråd. Jeg orker ikke længere at diskutere med dig. Selv ikke da jeg læste på samme semester som Mette Frederiksen, har jeg oplevet en person der på den måde fornægter andres argumenter, og stirrer sig blind på sin egen holdning, uden at ane et kvæk om emnet.
Så der har INGEN dialog været med FCKs fanfraktioner? Er det seriøst din påstand?

Alt det andet om hvor hårdt det er at diskutere med en som stædigt holder fast i sit synspunkt kan jeg jo kun sige at du og Winnie, Fabbe og de andre lever fuldt op til. I har jo bare gentaget hnandens argumneter de sidste 20 sider, krydret med et "godt indlæg Fabbe" eller to. Hvor har i rykket jer i diskussionen? Du er jo tydeligvis ligeglad med flertallets holdning, for vi har ikke "berøring med den aktive fankultur" (sic). So what, vores mening tæller ikke, fordi vi ikke maler bannere og synger i 90 minutter med vores bukser trukket ned så alle kan se de nyeste boxershorts? Det er da denne arrogance som skaber kløft mellem det "aktive miljø", og det kæmpe flertal som er resten af fodboldpublikummet, ikke en stædig debattant eller to.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 21:12

tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?
Ovenstående er vel lidt heftig, og problemerne en del overdrevet, men jeg går ud fra at en så skråsikker påstand bliver fulgt af håndgribelige beviser..!!
Er det virkelig vigtigt om det er 80 eller 90 procent? Pointen er at langt flertallet deler den holdning,det er du vel ikke uenig i?

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af trenskow » 13. mar 2012, 21:12

Poker-One-Kenobi skrev:Du er jo tydeligvis ligeglad med flertallets holdning, for vi har ikke "berøring med den aktive fankultur" (sic). So what, vores mening tæller ikke,
Har du nogen håndgribelige beviser på at du taler på flertallets vegne?
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af trenskow » 13. mar 2012, 21:13

Poker-One-Kenobi skrev:
tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?
Ovenstående er vel lidt heftig, og problemerne en del overdrevet, men jeg går ud fra at en så skråsikker påstand bliver fulgt af håndgribelige beviser..!!
Er det virkelig vigtigt om det er 80 eller 90 procent? Pointen er at langt flertallet deler den holdning,det er du vel ikke uenig i?
Nu har du krævet håndgribelige beviser fra alle i denne debat, så er det vel fair nok de beder om det samme fra dig?
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 21:14

trenskow skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Du er jo tydeligvis ligeglad med flertallets holdning, for vi har ikke "berøring med den aktive fankultur" (sic). So what, vores mening tæller ikke,
Har du nogen håndgribelige beviser på at du taler på flertallets vegne?
Er du oprigtigt i tvivl om flertallet af de 9000 der var til FCK kampen var trætte af balladen og er glade for at der bliver gjort noget?

Besvar