Registrering på udebaneture

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 21:16

trenskow skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?
Ovenstående er vel lidt heftig, og problemerne en del overdrevet, men jeg går ud fra at en så skråsikker påstand bliver fulgt af håndgribelige beviser..!!
Er det virkelig vigtigt om det er 80 eller 90 procent? Pointen er at langt flertallet deler den holdning,det er du vel ikke uenig i?
Nu har du krævet håndgribelige beviser fra alle i denne debat, så er det vel fair nok de beder om det samme fra dig?
Ja, hvis "de" oprigtigt er i tvivl og mener der skal en afstemning til for at blive overbevist. Ellers er det jo bare kværulanteri.

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af trenskow » 13. mar 2012, 21:18

Poker-One-Kenobi skrev:
trenskow skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Du er jo tydeligvis ligeglad med flertallets holdning, for vi har ikke "berøring med den aktive fankultur" (sic). So what, vores mening tæller ikke,
Har du nogen håndgribelige beviser på at du taler på flertallets vegne?
Er du oprigtigt i tvivl om flertallet af de 9000 der var til FCK kampen var trætte af balladen og er glade for at der bliver gjort noget?
Som du stiller spørgsmålet op, nej.
Men er jeg i tvivl om at flertallet bakker ASC op i et ønske om en dialog, så vi alle kan gå til fodbold uden problemer, og uden at lave overdrevne sikkerhds foranstaltninger der ikke hjælper? Nej, jeg tror faktisk de bakker ASC op
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Alando » 13. mar 2012, 21:23

Poker-One-Kenobi skrev:
trenskow skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:90 procent af stadion er røvtræt af de evige problemer og faktisk er GLADE for at der endelig bliver gjort noget?
Ovenstående er vel lidt heftig, og problemerne en del overdrevet, men jeg går ud fra at en så skråsikker påstand bliver fulgt af håndgribelige beviser..!!
Er det virkelig vigtigt om det er 80 eller 90 procent? Pointen er at langt flertallet deler den holdning,det er du vel ikke uenig i?
Nu har du krævet håndgribelige beviser fra alle i denne debat, så er det vel fair nok de beder om det samme fra dig?
Ja, hvis "de" oprigtigt er i tvivl og mener der skal en afstemning til for at blive overbevist. Ellers er det jo bare kværulanteri.
Kunne være rart at du underbyggede dine påstande som mange andre har gjort ved f.eks. at henvise til forskning. En forskning du i øvrigt ikke forholder dig til, men blot skøjter elegant henover. Når de forskellige rapporter og andet forskning der er lavet på området konstatere at dialogen er vejen frem, må der da være noget om snakken. Så er din mavefornemmelse af hvad der er rigtigt i forhold til konsekvens altså ikke et valid argument.

Din påstand om at flertallet er med dig og derfor har du ret er jo direkte absurd. En folkestemning er skabt, men det betyder da ikke at denne stemning er rigtig. Det er jo direkte absurd og udemokratisk

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 21:25

trenskow skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
trenskow skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Du er jo tydeligvis ligeglad med flertallets holdning, for vi har ikke "berøring med den aktive fankultur" (sic). So what, vores mening tæller ikke,
Har du nogen håndgribelige beviser på at du taler på flertallets vegne?
Er du oprigtigt i tvivl om flertallet af de 9000 der var til FCK kampen var trætte af balladen og er glade for at der bliver gjort noget?
Som du stiller spørgsmålet op, nej.
Men er jeg i tvivl om at flertallet bakker ASC op i et ønske om en dialog, så vi alle kan gå til fodbold uden problemer, og uden at lave overdrevne sikkerhds foranstaltninger der ikke hjælper? Nej, jeg tror faktisk de bakker ASC op
Det er jeg da enig i, ligesom alle andre i diskussionen, definitionen af overdrevne sikkerhedsforanstaltninger er jo det som skiller os. Vil, uden at have lavet en afstemning eller hyret gallup til en opinionsundersøgelse, stadig gætte på at flertallet IKKE mener at et lukket FCK afsnit og en mulig indførsel af ID på udebaneture er overdrevent.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af tegner » 13. mar 2012, 21:27

Poker-One-Kenobi skrev:Er du oprigtigt i tvivl om flertallet af de 9000 der var til FCK kampen var trætte af balladen og er glade for at der bliver gjort noget?
Selvfølgelig var flertallet af tilskuerne trætte af balladen, men at langt langt hovedparten af AaB`s faste tilskuere skulle være glade for pludselig "udebane-registrering" er jeg bestemt ikke enig i.

Her i byen morer mange sig faktisk over enden på den såkaldte skandalekamp.

Fck-tosserne fik gratis billetter til næste kamp, baneløberen fik hjælp til læreplads/arbejde,...og alle dem der opførte sig ordentligt skal nu registreres..!!

Signalværdi.dk
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af jydenfranord » 13. mar 2012, 21:33

tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Er du oprigtigt i tvivl om flertallet af de 9000 der var til FCK kampen var trætte af balladen og er glade for at der bliver gjort noget?
Selvfølgelig var flertallet af tilskuerne trætte af balladen, men at langt langt hovedparten af AaB`s faste tilskuere skulle være glade for pludselig "udebane-registrering" er jeg bestemt ikke enig i.

Her i byen morer mange sig faktisk over enden på den såkaldte skandalekamp.

Fck-tosserne fik gratis billetter til næste kamp, baneløberen fik hjælp til læreplads/arbejde,...og alle dem der opførte sig ordentligt skal nu registreres..!!

Signalværdi.dk
Har man det med baneløberen fra andre steder end et fck forum? Set i forhold til nordjyske skrev Lynge havde givet knægten en verbal skideballe da han var på hornevej for at hente sin tabte mobil, så tvivler jeg lidt på, de ikke ville have skrevet om hvis AaB havde hjulpet ham til en lærerplads. Men jeg kan jo have misset det

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Provst i Brovst » 13. mar 2012, 21:34

tegner skrev: Fck-tosserne fik gratis billetter til næste kamp, baneløberen fik hjælp til læreplads/arbejde,...og alle dem der opførte sig ordentligt skal nu registreres..!!
Et spejlbillede på den måde vi har indrettet vores samfund. Der er bare chokerende mange der ikke forstår at det man belønner får man mere af.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 21:40

Jeg kan da sådan set ikke finde noget galt i at hjælpe knægten til en læreplads, hvis det kan få ham væk fra en dårlig løbebane? Det er da i den grad at søge dialogen? Men jeg er jo så osse bare en u-akedemisk Søren Pind fan...

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Alando » 13. mar 2012, 21:58

Poker: Det har intet at gøre med hvorvidt du har en akademisk uddannelse eller ej. Det handler om at respektere at en række forskere rent faktisk har brugt ret mange ressourcer på at kigge på problematikken og kommer frem til en konklusion du ikke er enig i. Måske de er lidt mere inde i sagerne end dig og dermed bør man lytte til deres argumenter i stedet for ikke at forholde sig til dem

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af jydenfranord » 13. mar 2012, 22:00

Poker-One-Kenobi skrev:Jeg kan da sådan set ikke finde noget galt i at hjælpe knægten til en læreplads, hvis det kan få ham væk fra en dårlig løbebane? Det er da i den grad at søge dialogen? Men jeg er jo så osse bare en u-akedemisk Søren Pind fan...
Gu skal man da ej hjælpe ham til en lærerplads, hvis hans største kvalifikation er han kan finde ud af at løbe ind på en fodboldbane. Derudover tvivler jeg meget på AaB/Lynge kan ryste en lærerplads ud af ærmet. Men Poker, selvom vi et langt stykke hen af vejen er enige omkring registrering, så bliver man træt af at du igen og igen bliver ved med at være Rasmus Modsat. Det er jo ikke noget nyt du kommer med, det er de samme kommentarer bare sagt på en lidt anden måde. Du acceptere ikke de facts andre lægger frem, men omvendt kommer du ikke selv med noget andet end generelle betragtninger ud fra din egen synsvinkel, hvilket også er helt ok, hvis du ville tillade andre gjorde det samme.

bogoe
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 15. okt 2007, 14:54
Geografisk sted: Søndenfjords

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af bogoe » 13. mar 2012, 22:11

Til POK: Kun for eksemplets skyld, og for at vise at det rent faktisk godt kan resultere i det stik modsatte end ønskede, når man fratager udeholdets fans retten til et udebaneafsnit. Voldsomme kampe med lokale fans og politi for at tiltvinge sig adgang kan nemlig være en konsekvens, som det kan ses nedenfor. Her er det Panathinaikos fans 500 km fra Athen, som tvinger sig adgang.

Some of those that work forces, are the same that burn crosses

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Buzz Killington » 13. mar 2012, 22:53

bogoe skrev:Til POK: Kun for eksemplets skyld, og for at vise at det rent faktisk godt kan resultere i det stik modsatte end ønskede, når man fratager udeholdets fans retten til et udebaneafsnit. Voldsomme kampe med lokale fans og politi for at tiltvinge sig adgang kan nemlig være en konsekvens, som det kan ses nedenfor. Her er det Panathinaikos fans 500 km fra Athen, som tvinger sig adgang.

Jeg tror alle kan blive enige om, at Grækenland, østeuropa og syd/mellemamerika har en helt anden kultur mht. fodboldvold, end skandinavien, hvorfor man i det aller mindste kan trække en smule fra dette eksempel. Men, når det så er sagt, hvor kan man læse at udeholdsts fans i den viste kamp ikke havde retten til udebaneafsnit? Derudover: 1) Påstanden er jo at de bare vil købe billetter og blande sig med resten, og dermed blive en trussel. Denne video taler netop imod den påstand, eftersom disse fans netop står er udenfor stadion. Ergo er problemet her ikke at de blander sig med resten, problemet er netop at de er samlet (hvilket de også ville være på et udebaneafsnit. 2) Dette taler også imod udelukkelser, da alle udelukkede fans, blot vil troppe op udenfor stadion, og smadre sig vej ind, men der er vel ingen herinde der som sådan er imod udelukkelser?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. mar 2012, 23:01

jydenfranord skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Jeg kan da sådan set ikke finde noget galt i at hjælpe knægten til en læreplads, hvis det kan få ham væk fra en dårlig løbebane? Det er da i den grad at søge dialogen? Men jeg er jo så osse bare en u-akedemisk Søren Pind fan...
Gu skal man da ej hjælpe ham til en lærerplads, hvis hans største kvalifikation er han kan finde ud af at løbe ind på en fodboldbane. Derudover tvivler jeg meget på AaB/Lynge kan ryste en lærerplads ud af ærmet. Men Poker, selvom vi et langt stykke hen af vejen er enige omkring registrering, så bliver man træt af at du igen og igen bliver ved med at være Rasmus Modsat. Det er jo ikke noget nyt du kommer med, det er de samme kommentarer bare sagt på en lidt anden måde. Du acceptere ikke de facts andre lægger frem, men omvendt kommer du ikke selv med noget andet end generelle betragtninger ud fra din egen synsvinkel, hvilket også er helt ok, hvis du ville tillade andre gjorde det samme.
Det med baneløberen bliver vi nok aldrig enige om, men eftersom ingen af os kender manden elelr hvad historien i virkeligheden handler om, er det nok også ligemeget. Principielt har jeg dog intet imod at man prøver at hjælpe dem som virkelig har brug for hjælp, og han virkede som sådan en.

Rasmus Modsat eller ej, it takes two to tango, og tråden har altså langt fra kørt så længe ved min hjælp alene. Men den har vel efterhånden vendt alt hvad der kan vendes, så den kan for min skyld godt ligge indtil der kommer noget konkret nyt i sagen. Jeg savner dog især de "facts" som du mener der er blevet fremlagt, der er for eksempel stadig ikke fremkommet et eneste eksempel på udebanefans der har blandet sig med hjemmeholdets og lavet ballade derfra, men lad nu det ligge.

bogoe
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 15. okt 2007, 14:54
Geografisk sted: Søndenfjords

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af bogoe » 13. mar 2012, 23:50

MHJ skrev: Jeg tror alle kan blive enige om, at Grækenland, østeuropa og syd/mellemamerika har en helt anden kultur mht. fodboldvold, end skandinavien, hvorfor man i det aller mindste kan trække en smule fra dette eksempel. Men, når det så er sagt, hvor kan man læse at udeholdsts fans i den viste kamp ikke havde retten til udebaneafsnit? Derudover: 1) Påstanden er jo at de bare vil købe billetter og blande sig med resten, og dermed blive en trussel. Denne video taler netop imod den påstand, eftersom disse fans netop står er udenfor stadion. Ergo er problemet her ikke at de blander sig med resten, problemet er netop at de er samlet (hvilket de også ville være på et udebaneafsnit. 2) Dette taler også imod udelukkelser, da alle udelukkede fans, blot vil troppe op udenfor stadion, og smadre sig vej ind, men der er vel ingen herinde der som sådan er imod udelukkelser?
Det har været sådan i Grækenland en del år efterhånden, at de største klubber fra Athen, Thessalonikia og de største provinsbyer kun får lov til at tage fans med til de meget få kampe i løbet af et år, som ikke regnes for mere eller mindre højspændte, og den her kamp mellem PAS og Panathinaikos er ikke en af dem. Altså faktisk lidt den samme situation som de gerne vil implementere i DK, selvfølgelig lidt mere moderat, men princippet er det samme herhjemme.

Men jeg giver dig ellers fuldstændig ret i, at det på mange måder overhovedet ikke giver nogen mening at sammenligne os med Grækenland. Alligevel bliver jeg nødt til at lave sammenligningen, da vi er på nippet til at indføre lignende forbud for udefans som kun er set i Grækenland og Italien, hvor man til en hvis grad kan have forståelse for tiltagene mod fans. Dernede har man trods alt flere dødsfald og utallige scener, der får til "Skandalekampen" til at ligne et plejehjems teselskab, på samvittigheden. Derfor synes jeg ærlig talt godt, at man kunne prøve at finde en lidt mere "dansk" løsning på problemet i stedet for at true med udelukkelse og register.

Fx. kunne man her i Aalborg starte med at hylde buret helt og aldeles ind i en fintmasket net, så romerlys og kanonslag i bliver i afsnittet. Dernæst kunne man jo lade boden være lukket, hvis man mener, at de skader fansene forvolder den overstiger indtjeningen på diverse varer. Desuden kunne man overveje og lave et system, så kun pissior-delen af toilettet vil være tilgængelig, når der er højrisikokamp på stadion osv.

I tilfælde af at udeholdsfansene herhjemme rent faktisk bliver udelukket til "højrisikokampene", så tror jeg, at der er meget sandsynligt at fx Brøndby-fans på Køge Stadion vil blive opsøgt at fck-hooligans. Ligesom man har set i Grækenland. Behandler man folk som dyr, opfører de sig som dyr.

Kavala-Aris: PAOK tilhængere opsøger også kampen får at få fat i Aris-tilhængerne. Og det er så sådan det ser ud.

Some of those that work forces, are the same that burn crosses

Cx
Allstar
Allstar
Indlæg: 1213
Tilmeldt: 14. aug 2005, 10:22

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Cx » 14. mar 2012, 00:12

Poker-One-Kenobi skrev:Det med baneløberen bliver vi nok aldrig enige om, men eftersom ingen af os kender manden elelr hvad historien i virkeligheden handler om, er det nok også ligemeget. Principielt har jeg dog intet imod at man prøver at hjælpe dem som virkelig har brug for hjælp, og han virkede som sådan en.

Rasmus Modsat eller ej, it takes two to tango, og tråden har altså langt fra kørt så længe ved min hjælp alene. Men den har vel efterhånden vendt alt hvad der kan vendes, så den kan for min skyld godt ligge indtil der kommer noget konkret nyt i sagen. Jeg savner dog især de "facts" som du mener der er blevet fremlagt, der er for eksempel stadig ikke fremkommet et eneste eksempel på udebanefans der har blandet sig med hjemmeholdets og lavet ballade derfra, men lad nu det ligge.
Må jeg spørge hvilke facts du har leveret? Andet end dine 'hearsay'!

Du anerkender ikke indlæg, der har baggrund i forskning i dansk fankultur. Du anerkender ikke meninger fra andre ud fra deres holdninger - på trods af at jeg synes, at flere over mange sider reelt har forsøgt at tage udgangspunkt i det du har skrevet!

At du er selvudnævnt talsmand for et stort flertal forstår jeg ikke meningen af - og det får mig unægteligt til at tænke på den gode, den onde og den virkelig sjove!
"Vi vinder guld i år...."

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. mar 2012, 05:37

Hvorfor er det at en dårlig joke på Fuckernes forum om at Lynge ville skaffe baneløberen en læreplads nu er en sandhed blandt mange herinde? Det er jo pinligt...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Alando » 14. mar 2012, 07:33

Køllen I Møllen skrev:Hvorfor er det at en dårlig joke på Fuckernes forum om at Lynge ville skaffe baneløberen en læreplads nu er en sandhed blandt mange herinde? Det er jo pinligt...
Du ved det er ligesom at alle AaB fans på udebane er sådan nogen farlige hooligans. That's a fact! Debatsiden lever sit eget liv, hvor seriøs forskning ikke kan bruges til noget. Men nogen enkelte personers mavefornemmelser derimod. Det er faktum. Lidt ligesom på Nationen!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 14. mar 2012, 08:42

Cx skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Det med baneløberen bliver vi nok aldrig enige om, men eftersom ingen af os kender manden elelr hvad historien i virkeligheden handler om, er det nok også ligemeget. Principielt har jeg dog intet imod at man prøver at hjælpe dem som virkelig har brug for hjælp, og han virkede som sådan en.

Rasmus Modsat eller ej, it takes two to tango, og tråden har altså langt fra kørt så længe ved min hjælp alene. Men den har vel efterhånden vendt alt hvad der kan vendes, så den kan for min skyld godt ligge indtil der kommer noget konkret nyt i sagen. Jeg savner dog især de "facts" som du mener der er blevet fremlagt, der er for eksempel stadig ikke fremkommet et eneste eksempel på udebanefans der har blandet sig med hjemmeholdets og lavet ballade derfra, men lad nu det ligge.
Må jeg spørge hvilke facts du har leveret? Andet end dine 'hearsay'!

Du anerkender ikke indlæg, der har baggrund i forskning i dansk fankultur. Du anerkender ikke meninger fra andre ud fra deres holdninger - på trods af at jeg synes, at flere over mange sider reelt har forsøgt at tage udgangspunkt i det du har skrevet!

At du er selvudnævnt talsmand for et stort flertal forstår jeg ikke meningen af - og det får mig unægteligt til at tænke på den gode, den onde og den virkelig sjove!
Jeg anerkender tilgengæld, at man har taget lignende tiltag i andre lande med problemer, og at problemerne er blevet mindre. Det er et fact. Hvorfor er det så svært for modstanderne at anerkende?

Jeg anerkender også at man lige nu ikke kan VIDE hvad der vil ske hvis man fjerner udebaneafsnittet fra FCK, men jeg finder det rimeligt at tage udgangspunkt i at det er sket masser af gange før i andre lande og der er endnu ikke nogen som er kommet op med et eneste eksempel på at fansene har blandet sig med hjemmeholdets fans og derfra lavet ballade. Det til trods for at det er blevet meldt meget firkantet ud, at det VIL bare ske. Det kan man da kalde mavefornemmelse.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Funky » 14. mar 2012, 08:46

Alando skrev:
Køllen I Møllen skrev:Hvorfor er det at en dårlig joke på Fuckernes forum om at Lynge ville skaffe baneløberen en læreplads nu er en sandhed blandt mange herinde? Det er jo pinligt...
Du ved det er ligesom at alle AaB fans på udebane er sådan nogen farlige hooligans. That's a fact! Debatsiden lever sit eget liv, hvor seriøs forskning ikke kan bruges til noget. Men nogen enkelte personers mavefornemmelser derimod. Det er faktum. Lidt ligesom på Nationen!
Er der nogen som har påstået, at AaB's fans er farlige hooligans på udebane?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Registrering på udebaneture

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 14. mar 2012, 09:35

Alando skrev:
Køllen I Møllen skrev:Hvorfor er det at en dårlig joke på Fuckernes forum om at Lynge ville skaffe baneløberen en læreplads nu er en sandhed blandt mange herinde? Det er jo pinligt...
Du ved det er ligesom at alle AaB fans på udebane er sådan nogen farlige hooligans. That's a fact! Debatsiden lever sit eget liv, hvor seriøs forskning ikke kan bruges til noget. Men nogen enkelte personers mavefornemmelser derimod. Det er faktum. Lidt ligesom på Nationen!
Latterligt indlæg, alle inklusiv mig har understreget at AaB ikke ville være i nærheden af at få lukket sine udebaneafsnit, da der netop ikke har været problemer med AaB fans i lang tid. Det er faktisk pointen, vi indgår i fællesskabet, men det er kun FCKs fans som får frataget udebanen. Hvis det modsatte var tilfældet, ville jeg da ærgre mig en del, da langt hoveddelen af de kampe jeg ser er på udebane. Jeg ville dog have forståelse for det, hvis vi havde opført os som FCK og Brøndby har det sidste stykke tid, men jeg kan slet ikke forestille mig at det skulle ske.

Besvar