Den store nedrykningstråd part 2.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af Brent » 25. mar 2012, 17:14

Selvom Lynge mener at nedrykningsspørgelset er forsvundet for denne sæson og 33 point er nok til at rede røven i ligaen, tror jeg nu godt vi kan risikere at blive fedtet ind i nedrykningsstriden. Når man ser på det rædderlige spil vi leverer pt. sammenholdt med Lyngby og Køges dagsform mener jeg ingenlunde at den hellige grav er velforvaret. Vi spiller som et nedrykkerhold, så lad os tage hul på på denbatten i den store nedrykningstråd part 2.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af Martino » 25. mar 2012, 17:17

Hvis dt betyder at Kent bliver fyret klarer jeg gerne en del nederlag.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af Kasper » 25. mar 2012, 17:23

Brent skrev:Selvom Lynge mener at nedrykningsspørgelset er forsvundet for denne sæson og 33 point er nok til at rede røven i ligaen, tror jeg nu godt vi kan risikere at blive fedtet ind i nedrykningsstriden. Når man ser på det rædderlige spil vi leverer pt. sammenholdt med Lyngby og Køges dagsform mener jeg ingenlunde at den hellige grav er velforvaret. Vi spiller som et nedrykkerhold, så lad os tage hul på på denbatten i den store nedrykningstråd part 2.
Du har ret det kan godt gå hen og blive spændende. Det er dog utroligt så meget jeg hader dig. Få nu slettet den trold!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af Gentleman Finn » 25. mar 2012, 18:25

Stop dog med at oprette dine tåbelige tråde Brent, man skulle jo tro du har gang i verdens største omgang PMS

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af nik » 25. mar 2012, 19:09

Erik Rasmussen er vel ledig, så han ville været et emne, eller måske tøfting, han kunne være spændende

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af doukas » 25. mar 2012, 19:23

Eller hvad med Poul Hansen måske? Han er vel ikke træner nogen steder? Eller Alex Nørlund? Han kommenterede virkelig godt i går....

Andre bud kunne være:

Anders Bjerregaard

Imats Bleidelis

Søren Skriver

Steen Nedergaard

Pascal Simpson
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af nik » 25. mar 2012, 19:27

Poul Hansen er spotschef i OB, men feks Tøfting ville være en super satsning

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af doukas » 25. mar 2012, 19:29

nik skrev:Poul Hansen er spotschef i OB, men feks Tøfting ville være en super satsning

Nåååååååå, det vidste jeg slet ikke....

Tænkte bare på, nu da Poul Hansen kan være på TV og sportschef samtidig, så hvorfor ikke TV-ekspert, sportschef hos OB og træner for AaB? Det ville være helt unikt, og som de ville sige i Herning og omeng, helt i verdensklasse....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. mar 2012, 19:51

Pascal Simpson er er godt bud. Jeg har også fra en utroværdig kolde hørt at han står øverst på Lynges liste. Et mulehår foran Tommy Troelsen og Lars Elstrup.
Janteloven eksisterer IKKE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af jonas386 » 25. mar 2012, 19:54

Henrik Jensen er jo også ledig. Eller hvad med Henrik Clausen? Han må sgu da også snart være ledig...

I øvrigt: Kom til at tænke på om det måske er fordi HB Køge har fået ny træner det går så godt... Mon sønnike går i fars fodspor og skaber det største resultat i dansk fodbold og gør HB Køge til mestre efter han har reddet deres røv fra at rykke ned?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af hje1980 » 25. mar 2012, 20:36

Brent skrev:Selvom Lynge mener at nedrykningsspørgelset er forsvundet for denne sæson og 33 point er nok til at rede røven i ligaen, tror jeg nu godt vi kan risikere at blive fedtet ind i nedrykningsstriden. Når man ser på det rædderlige spil vi leverer pt. sammenholdt med Lyngby og Køges dagsform mener jeg ingenlunde at den hellige grav er velforvaret. Vi spiller som et nedrykkerhold, så lad os tage hul på på denbatten i den store nedrykningstråd part 2.
Hvorfor i alverden gider du blive ved... har du overhovedet noget positivt at sige om AaB...?

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af jydenfranord » 25. mar 2012, 20:49

Det var måske også noget at hente en mand som Preben Elkjær ind, han har jo erfaringen fra silkeborg, han ville helt sikkert kunne give holdet en del. Man kunne også gå nye veje og f.eks. hente Piotr Wozniacki ind, han har jo tidligere gjort Caroline Wozniacki til verdens bedste, så det kan han vel også med AaB?

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af nik » 25. mar 2012, 20:52

Man kunne også gå nye veje og f.eks. hente Piotr Wozniacki ind, han har jo tidligere gjort Caroline Wozniacki til verdens bedste, så det kan han vel også med AaB?
Mener du de er nogle tøsedrenge :P

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af jydenfranord » 25. mar 2012, 20:53

nik skrev: Mener du de er nogle tøsedrenge :P
Nej de er jo ikke Ishockey spillere, der skal pakkes ind beskyttelse for at lege skøjteprinsesser.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af PeterS » 25. mar 2012, 20:55

Jeg synes vi skal få os en nordjysk træner, jeg har længe været opsat på at få Niels Hausgaard, han kunne tilmed komme med en opsang i pausen, når de spiller som de har gjort på det seneste.

Alternativt kunne vi hente Alex ferguson

haven
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 11
Tilmeldt: 3. feb 2008, 17:17

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af haven » 25. mar 2012, 22:09

Brent skrev:Selvom Lynge mener at nedrykningsspørgelset er forsvundet for denne sæson og 33 point er nok til at rede røven i ligaen, tror jeg nu godt vi kan risikere at blive fedtet ind i nedrykningsstriden. Når man ser på det rædderlige spil vi leverer pt. sammenholdt med Lyngby og Køges dagsform mener jeg ingenlunde at den hellige grav er velforvaret. Vi spiller som et nedrykkerhold, så lad os tage hul på på denbatten i den store nedrykningstråd part 2.
Du er vitterlig vor generations svageste led!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af alithebeast » 25. mar 2012, 23:22

PeterS skrev:Jeg synes vi skal få os en nordjysk træner, jeg har længe været opsat på at få Niels Hausgaard, han kunne tilmed komme med en opsang i pausen, når de spiller som de har gjort på det seneste.

Alternativt kunne vi hente Alex ferguson
Jeg mener vi skal satse større. Mourinho må være buddet, efter cheerleaderne blev skrottet har vi manglet en pauseklovn.
Hader København!

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af JFL » 25. mar 2012, 23:56

haven skrev:
Brent skrev:Selvom Lynge mener at nedrykningsspørgelset er forsvundet for denne sæson og 33 point er nok til at rede røven i ligaen, tror jeg nu godt vi kan risikere at blive fedtet ind i nedrykningsstriden. Når man ser på det rædderlige spil vi leverer pt. sammenholdt med Lyngby og Køges dagsform mener jeg ingenlunde at den hellige grav er velforvaret. Vi spiller som et nedrykkerhold, så lad os tage hul på på denbatten i den store nedrykningstråd part 2.
Du er vitterlig vor generations svageste led!
Pardon your zinger, Trine Gregorius. Av, av, av.

Nok er Brent en troll, og don't feed the troll og alt det der. Men ret beset har han ret i sidste sætning, vi spiller som et nedrykkerhold. Jeg tror ikke vi rykker ned, faktisk er jeg sikker på, at vi ikke gør det, men derfor kan man godt debattere, hvorfor vi spiller som et nedrykkerhold. Dette burde dog nok ske i en tråd med en anden overskrift. Noget ala "Hvorfor spiller vi så pisse ringe?" eller "Tabte Kent forstanden, da han tog Augo ud med 10 minutter igen i en hjemmekamp mod SønderjyskE i stedet for at sætte ham på toppen for at vinde hovedstødsdueller i jagten på et sent mål?" (svaret er ja)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af Buzz Killington » 26. mar 2012, 00:09

JFL skrev:
haven skrev:
Brent skrev:Selvom Lynge mener at nedrykningsspørgelset er forsvundet for denne sæson og 33 point er nok til at rede røven i ligaen, tror jeg nu godt vi kan risikere at blive fedtet ind i nedrykningsstriden. Når man ser på det rædderlige spil vi leverer pt. sammenholdt med Lyngby og Køges dagsform mener jeg ingenlunde at den hellige grav er velforvaret. Vi spiller som et nedrykkerhold, så lad os tage hul på på denbatten i den store nedrykningstråd part 2.
Du er vitterlig vor generations svageste led!
Pardon your zinger, Trine Gregorius. Av, av, av.

Nok er Brent en troll, og don't feed the troll og alt det der. Men ret beset har han ret i sidste sætning, vi spiller som et nedrykkerhold. Jeg tror ikke vi rykker ned, faktisk er jeg sikker på, at vi ikke gør det, men derfor kan man godt debattere, hvorfor vi spiller som et nedrykkerhold. Dette burde dog nok ske i en tråd med en anden overskrift. Noget ala "Hvorfor spiller vi så pisse ringe?" eller "Tabte Kent forstanden, da han tog Augo ud med 10 minutter igen i en hjemmekamp mod SønderjyskE i stedet for at sætte ham på toppen for at vinde hovedstødsdueller i jagten på et sent mål?" (svaret er ja)
Augo havde ikke trænet i ca. 1½ uge op til kampen grundet sygdom og lignede en død sild det meste af kampen, så det var nok derfor. At han overhovedet skulle starte inde sige desværre nok mest om alternativerne, end Kents evner.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Den store nedrykningstråd part 2.

Indlæg af JFL » 26. mar 2012, 00:18

MHJ skrev:
JFL skrev:
haven skrev:
Brent skrev:Selvom Lynge mener at nedrykningsspørgelset er forsvundet for denne sæson og 33 point er nok til at rede røven i ligaen, tror jeg nu godt vi kan risikere at blive fedtet ind i nedrykningsstriden. Når man ser på det rædderlige spil vi leverer pt. sammenholdt med Lyngby og Køges dagsform mener jeg ingenlunde at den hellige grav er velforvaret. Vi spiller som et nedrykkerhold, så lad os tage hul på på denbatten i den store nedrykningstråd part 2.
Du er vitterlig vor generations svageste led!
Pardon your zinger, Trine Gregorius. Av, av, av.

Nok er Brent en troll, og don't feed the troll og alt det der. Men ret beset har han ret i sidste sætning, vi spiller som et nedrykkerhold. Jeg tror ikke vi rykker ned, faktisk er jeg sikker på, at vi ikke gør det, men derfor kan man godt debattere, hvorfor vi spiller som et nedrykkerhold. Dette burde dog nok ske i en tråd med en anden overskrift. Noget ala "Hvorfor spiller vi så pisse ringe?" eller "Tabte Kent forstanden, da han tog Augo ud med 10 minutter igen i en hjemmekamp mod SønderjyskE i stedet for at sætte ham på toppen for at vinde hovedstødsdueller i jagten på et sent mål?" (svaret er ja)
Augo havde ikke trænet i ca. 1½ uge op til kampen grundet sygdom og lignede en død sild det meste af kampen, så det var nok derfor. At han overhovedet skulle starte inde sige desværre nok mest om alternativerne, end Kents evner.
Jeg er udmærket klar over, at han havde været syg osv. Men jeg synes ikke, den holder. Der er 10 minutter igen. Han skal ikke lave andet end at stå mellem deres to midterforsvarer og vinde hovedstødsdueller. Han skal ikke løbe 20 meter. Han skal stå stille og hoppe og det skal han blot gøre i 10 minutter (eller i de få sekunder af de sidste ti minutter vi rent faktisk pressede dem). Så må han sgu bide det i sig i de ti minutter. Hvis Augo selv har bedt om at komme ud, så skulle Kent havde bedt ham om at yde det han kunne oppe foran, og jeg er sikker på Augo ville have gjort det. Kent tog ham ud, jeg fatter det ikke. Wichmann kommer ind og er fuldstændig nytteløs.

Besvar