Kamptråd AaB - Silkeborg

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Kamptråd AaB - Silkeborg

Indlæg af Dr.Jones » 11. apr 2012, 20:35

RØDESVIN skrev:
andreasaab89 skrev:Er der highligts nogle steder ???
http://onside.dk/fodbold-video/superlig ... e-helenius" onclick="window.open(this.href);return false;´-dromme-hug
http://www.superliga.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

turboen
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. mar 2010, 10:46
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd AaB - Silkeborg

Indlæg af turboen » 12. apr 2012, 19:30

Hanga skrev:
Mr. Larsen skrev:
turboen skrev:Hvor er folk dog latterlige at høre på,.Efter 8 Minutter kommer SIF foran og så er det 1 division,men så er kampen forbi og den er vundet og straks er AaB bare de bedste,det er fandme noget lort at høre på... Nuvel de er ustabile,men giv dog de unge knejter en chance,de kan da ikke spille 100 % stabilt en hel sæson...
Problemet er jo bare at for mange screw ups også hedder det 1 div næste år. Lyngby er begyndt at ta point regelmæssigt, og ingen tror vel OB ikke finder takterne før eller siden???

Før SIF kampen havde vi 3 nederlag og 1 uafgjort, jeg synes det er fair at kritiserer bærende spiller på holdet når de ikke holder niveau. Jeg ser ingen (eller meget få) kritiserer de unge spiller så som Kusk, Andersen eller Thomsen.
Jeg er helt enig i, at denne sejr ikke rokker nævneværdigt ved, om vi skal kigge opad eller nedad. Jeg synes det har vist sig lysende klart, at vores bundniveau er meget lavt, og at holdet svinger meget på dagene. Vi kan derfor ikke forvente at gøre os gældende til top5 som jeg ser det. Derimod kan vi med endnu en negativ stime havne i nedrykningskampen igen. Derfor håber jeg også at Horsens slår Lyngby i dag, da jeg alligevel ikke kan se os bide skeer med Horsens i denne sæson.

Jeg tror dog blot at turboen forsøger at sige, at stemningen herinde vender ekstremt hurtigt, ligesom den altid har gjort. Lad os nu lige holde benene på jorden, både når det går godt og når det går skidt. Hele holdet behøver ikke være hamrende elendigt og klar til 1 div, fordi vi taber 3 kampe i streg, ligesom at vi ikke pludselig er det nye FCN, fordi vores unge knejte spiller 2 gode kampe i streg.

Som jeg ser det, har vi har et ungt og uprøvet hold, krydret med 1-2 erfarne spillere i hver kæde, der desværre ikke altid hiver holdet op som de burde. Derfor svinger vi meget i kvalitet og det vil fortsætte noget tid endnu.
Det er nemlig det jeg mener,så jeg er helt enig i det du skriver...

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd AaB - Silkeborg

Indlæg af Maglau » 13. apr 2012, 13:13

Hold nu op der er 12 point mellem os og Lyngby. Om vi så taber resterende 8 skal Lyngby vinde mindst 4 for at hente os. Hvorfor fanden skulle de lige pludselig det.
Vi skal hverken kigge nedad eller opad men frem mod næste sæson, hvor nogle af vores unge knægte skal gøre det mere interessant at være AaBer end i denne sæson.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd AaB - Silkeborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. apr 2012, 14:16

Maglau skrev:Hold nu op der er 12 point mellem os og Lyngby. Om vi så taber resterende 8 skal Lyngby vinde mindst 4 for at hente os. Hvorfor fanden skulle de lige pludselig det.
Vi skal hverken kigge nedad eller opad men frem mod næste sæson, hvor nogle af vores unge knægte skal gøre det mere interessant at være AaBer end i denne sæson.
Enig, nu må panikken absolut være afværget for denne sæson. Desuden har vi også 12 point op til 2. pladsen, som vi i princippet så lige så godt kan hente som vi kan rykke ned - ingen af delene kommer til at ske.

Der skal ses frem nu. Selvfølgelig skal vi gerne stille med det stærkeste hold hver gang, men jeg ser godt nok gerne at Kent vælger fortsat at give de unge chancen, så længe dem vi har siddende udenfor ikke gør det markant bedre.

Besvar