Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamen » 5. okt 2015, 14:15

Kampen kan ses på kanalsport.dk lige nu. Et par gode chancer til begge hold, AaB foran 1-0 ved mål af Helenius. Opdaterer så længe jeg gider...

Bassogog lige ved efter Laudrupsk lob af Bruhn.

18 min.: Bassogog med kølig tunnel på midten af banen...

19 min. Augo med frit hovedstød efter dødbold fra Blomqvist - lige i hænderne på keeperen.

23 min: Blomqvist med skud der rettes af, og går ved siden af efter flot spil på kanten mellem Thrane og Bassogog. AaB spilstyrende, AGF med mange afleveringsfejl.

28 min. Stor mulighed for 2-0. Godt spil mellem Jönsson og Pohl over venstrekanten. Jönsson helt fri på kanten af feltet, lidt presset, men sparker på ydersiden af stolpen.

36 min: Bassogog med skud der rettes af og går forbi, efter gode kombinationer (igen) på højre siden.

37 min: KÆMPE chance for AGF. Godt 1-2 spil over venstrekanten. Stephan Petersen ind til Jens Stage der vender rundt og på helt frit mål får den sendt forbi.

40 min: Kæmpe chance til AGF igen efter en dødbold, men Frans Putros får ikke ram på den 3 meter fra mål.

42 min. Flot tur af Pohl, der glider forbi på venstrekanten og går til baglinien. Sender den på tværs af mål, men ingen når frem.

43 min: Bassogog igen med skud på mål efter fine ting på kanten af feltet. Sender den en halv meter forbi.

44 min: 1-1. Mærkeligt mål. Michael Zacho med målet. Dårlig kommunikation mellem Bust og Thrane. Zacho løber i hullet på en aflevering fra kanten, tæmmer den med hovedet, så med knæet og Carsten Christensen tumler ind i ham i stedet for at ramme bolden, der triller i mål.

45 min. Pause. Mest bemærkelsesværdige hændelse udover målet, da Abildgaard og Lange var i verbal infight, og Abildgaard nægtede at tage imod Langes undskyldning. Der blev han irettesat af Kuhn.

45: 2. halvleg igang igen. Bassogog skiftet ud, Joachim Pedersen ind. Bust ud, Laust Nielsen ind.

47 min. Stor chance til AaB. Jönsson på tværs, efter en flot aflevering. Helt fri fra kanten af feltet, lægger han den på tværs hvor en spiller fra pletten får vendt rundt og afsluttet. Og i den anden ende er vi i gavehjørnet... Stor fejl i venstresiden, hvor vi afleverer den lige til Stephan Petersen. 2 mod 2, og han lægger den ind til Lange der fri med CC placerer den i højre hjørne.

48 min: I den anden ende Joachim Pedersen med superchance, men målmanden redder. På det efterfølgende hjørnespark er Abildgaard tæt på.

50 min. Zacho tæt på for AGF. End-to-end lige nu...

52 min. Kontra til AaB, og Pohl serverer den til en helt fri Abildgaard på kanten af feltet. Afslutningen rammer en AGF'er og går ind til målmanden - god chance.

55 min. Skud fra AGF, der blokeres og går til hjørne.

57 min. Pohl med ballonbold ind til Bruhn der helt fri header den et par meter ved siden af.

59 min. Tredje gode gennembrud på højre kanten på 10 min. af unge Joachim Petersen, der virkelig har set godt ud efter han kom ind. Kun en god fodparade fra Fernandes forhindrer udligning.

61 min. Joachim Petersen igen! God redning fra Fernandes. Fabelagtigt indhop han har lavet.

63 min. Abildgaard sender halvflugter 3-4 m. forbi fra kanten af feltet.

65 min. Kort afbrud i spiller pga. sammenstød mellem to spillere nede foran AaB's felt. Begge er oppe igen.

68 min. Helenius med skud fra kanten af feltet, lige i favnen på keeperen.

69 min. AGFs Zacho pisser en 4 mod 3 situation væk ved at bruge alt for lang tid på bolden. Thrane gået ud, Anders Østergaard ind.

72 min. Helenius lige ved at komme op til et indlæg fra højrekanten. Jönsson taget ud efter en dårlig kamp, ind kom Magnus Christensen. Pohl rykket op foran. Helenius i diskussion med Kuhn.

77 min. Helenius med fantastiske ting på midten af banen, hvor han sætter 3 mand. Joachim Pedersen sendes alene mod mål over højrekanten, men sparker den forbi med ydersiden 5-6 meter fra mål.

80 min. Stor chance for AGF til at score til 3-1. Deres ringeste spiller Malthe Overgaard sender læderet forbi midt for mål.

82 min. Nej nej nej... Blomqvist med perfekt centring på et frispark. Joachim Pedersen står på bagerste stolpe 1,5 meter fra mål og skal bare sende den ind. Halvflugter den på indersiden af stolpen.

85 min. AGF clearer 1 meter fra mål efter god tur fra Helenius. Hjørne... Som der ikke bliver noget ud af.

88 min. Hjørnespark til AaB nu, virker som sidste udkald...

89 min. AaB på vej mod et unødvendigt nederlag.

90 min. Flot diagonal fra Blomqvist, hjørne til AaB. Der kommer intet ud af det.

93 min. Helenius med hovedstød 32 meter forbi.

95 min. Slut. AGF vinder 2-1.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Flower » 5. okt 2015, 15:26

Ham Joakim Petersen skylder vel en kasse efterhånden. Han har lige ramt stolpen efter et frispark
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af troelsh » 5. okt 2015, 15:31

Helenius udviser virkelig dårlig attitude, han ligner en mand fuldstændig uden motivation.

Hørte Kuhn sige til ham "Du skal gøre det fordi jeg siger det! Ikke alt det snak!"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Buzz Killington » 5. okt 2015, 15:37

Hvem er Joakim Petersen forresten? Mindes ikke at have lagt mærke til navnet før.

Edit: Den bette Svensker på midten var forresten ikke så elendig som jeg havde regnet med. Så dog kun sidste del af anden halvleg.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamen » 5. okt 2015, 15:48

Bassogog var utroligt god i 1. halvleg. Må sige, at han ser mere spændende ud end jeg troede. Godt blik for sine medspillere også, han satte andre i spil til farlige indlæg og overlap 3-4 gange i 1. halvleg. Havde et par flotte dribleaktioner også.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af troelsh » 5. okt 2015, 15:58

Gamen skrev:Bassogog var utroligt god i 1. halvleg. Må sige, at han ser mere spændende ud end jeg troede. Godt blik for sine medspillere også, han satte andre i spil til farlige indlæg og overlap 3-4 gange i 1. halvleg. Havde et par flotte dribleaktioner også.
Jeg så desværre ikke første halveg, og dermed ikke Basso i aktion, men virkelig fedt at høre! :cheers:

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 6. okt 2015, 07:58

Buzz Killington skrev:Hvem er Joakim Petersen forresten? Mindes ikke at have lagt mærke til navnet før.

Edit: Den bette Svensker på midten var forresten ikke så elendig som jeg havde regnet med. Så dog kun sidste del af anden halvleg.
Joachim Pedersen er Joachim Mæhle Pedersen. U19 spiller. Det vil jeg ihvertfald gætte på, da jeg ikke selv så kampen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af BoT » 6. okt 2015, 09:06

Fed liveopdatering Gamen. Et par overordnede betragtninger?

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Ham der Emil » 6. okt 2015, 10:56

Hvor ofte vises AaB kampe på kanalsport? Jeg mindes kun at have set én gang tidligere, at de viste en AaB reserveholds kamp.
Et Hjerte - En Klub

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af jonas386 » 6. okt 2015, 11:23

Ham der Emil skrev:Hvor ofte vises AaB kampe på kanalsport? Jeg mindes kun at have set én gang tidligere, at de viste en AaB reserveholds kamp.
Der vises reservekampe indimellem, mener at have set det et par gange, desværre en anelse for sent.
Man kunne jo godt håbe AaB (enten via facebook, eller hjemmesiden) ville gøre opmærksom på når det kunne lade sig gøre, jeg ved godt det formegentligt kun er et lille udsnit af AaB fans der ser den slags, men det er da stadig kampe jeg sagtens kunne have kørende i baggrunden mens man lavede noget andet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Søgaard » 6. okt 2015, 14:30

Fed opdatering Gamen!

Ligner vi var i kontrol, men som set nogle gange før med 1. holdet, så ville den ikke ind.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af budo » 6. okt 2015, 22:31

Gamen skrev:Kampen kan ses på kanalsport.dk lige nu. Et par gode chancer til begge hold, AaB foran 1-0 ved mål af Helenius. Opdaterer så længe jeg gider...

Bassogog lige ved efter Laudrupsk lob af Bruhn.

18 min.: Bassogog med kølig tunnel på midten af banen...
.
.
.
95 min. Slut. AGF vinder 2-1.
Tusind tak for klasse opdatering/kampreferat. Det er alt for fedt, at kunne sidde en flad tirsdag aften og blive opdateret. Der bliver lige sendt en røvfuld Jeppe Curth'er afsted herfra :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Alfons Aalborg » 20. okt 2015, 17:55

Billede

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Buzz Killington » 20. okt 2015, 17:59

Alfons Aalborg skrev:2-1 til AaB i Hobro!
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... esejr.aspx
Tre mål på straffespark tilsyneladende.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Spanky » 20. okt 2015, 19:23

Nogen der kan fortælle mere om ham Bardhec Bytyqi?

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Eksil » 21. okt 2015, 10:03

Spanky skrev:Nogen der kan fortælle mere om ham Bardhec Bytyqi?
Hans navn ville give 38 point i scrabble.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af astonvilla » 21. okt 2015, 10:34

Eksil skrev:
Spanky skrev:Nogen der kan fortælle mere om ham Bardhec Bytyqi?
Hans navn ville give 38 point i scrabble.
Hahaha tak
Bienvenu Bassogog!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 22. okt 2015, 13:11

Så vidt jeg ved er Bardhec normalt midtbanespiller/kant på U-19 holdet, men kan være han er blevet omskolet til back i u-19 eller han blot spiller den for reserverne da vi har for mange gode kantspillere. Thrane spillede jo også back. Bardhec var også med flere gange for reserverne i sidste sæson og har mig bekendt også lavet et par mål for dem.
Jeg savner Winsnes

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. okt 2015, 14:15

Martino skrev:Så vidt jeg ved er Bardhec normalt midtbanespiller/kant på U-19 holdet, men kan være han er blevet omskolet til back i u-19 eller han blot spiller den for reserverne da vi har for mange gode kantspillere. Thrane spillede jo også back. Bardhec var også med flere gange for reserverne i sidste sæson og har mig bekendt også lavet et par mål for dem.
Reserveholdet har vel generelt spillet med ekstremt offensive spillere på backpladserne, og generelt stort set med lutter offensivspillere, i de sidste par kampe, hvis jeg ikke husker helt galt. Det virker efterhånden mere som et bevidst eksperiment at man stiller voldsomt offensivt op, end som noget der har været tvunget af omstændighederne.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FlæskeFrank » 2. nov 2015, 15:13

AaB stiller med en Jukka Raitala i forsvaret i dag !!!

Hvem er han ??? :P Måske han kommer i spil igen til førsteholdet efter Ahlmanns skade.

Opstillingen er:

Carsten Christensen

Patrick Kristensen – Jukka Raitala – Jakob Blåbjerg – Gilli Rólantsson

Christian Bassogog – Robert Kakeeto – Oliver Abildgaard – Mathias Thrane

Rasmus Jönsson – Nicklas Helenius
- FlæskeFrank

Besvar