Kampene i reserveholdsligaen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 31. jul 2018, 11:06

Stefanovic skrev:
30. jul 2018, 16:41
Martino skrev:
30. jul 2018, 16:28
aaballday skrev:
30. jul 2018, 15:55
Kan læse mig til at AaB vinder 4-0. Lesniak, Børsting og 2 x Safranko.
Flores fik en halvleg.
Safranko scorede rigtignok 2 mål, men det var da FCMs U19 hold er løbet tør for kræfter og efter mange udskiftninger, for resten af kampen var han en hæmsko for spillet.
MEN der var mere opløftende indsatser. Jeppe P kommer ind i anden halvleg og spiller fortrinligt og er også tæt på at score - snakkede kort med Wieghorst, som er meget begejstret for Jeppe. Måske han skulle prøves selvom han kun er 1.års U19, for der er mere boldspiller i ham, end i vores andre centrale midtbanespillere.
Mathias Ross og Lyngø spillede rigtig god i det centrale forsvar - Ross er dejlig adræt, og Lyngø slår bare pasninger som Blåbjerg og Kasper P kun kan drømme om. Kaufmann var også stærk.
Og så har Lansing en klasseredning i 2.halvleg på en 100% chance.
Mathias Ross spillede ganske fint, men blev også sat fuldstændig en enkelt gang i en kritisk situation i 1. halvleg. Min "anke" er lidt, at han minder for meget om Kasper P. og Blåbjerg. Han er hverken ekstremt hurtig eller fysisk stærkt eller usædvanligt god i luftspillet. Han er lidt god til det meste, og jeg tvivler på, det er nok til at slå igennem i superligaen, om end vi selvfølgelig kunne lade ham får Blåbjerg og Kasper P's pladser i truppen.

Lyngø ser jeg som mere interessant pga. hans fysiske styrke og hovedspil, men jeg synes stadig han mangler en del. Hvis det stod til mig, satsede vi mest på Lyngø, men det ser jo ud til, at han er blevet overhalet af Mathias Ross.

Mikkel Kaufmann - han er sgu interessant. Enorm fysik, god i luftspillet og ganske hurtig. Han burde sidde på bænken i superligaen.

Oliver Klitten skuffede mig idag. Han så meget stærk ud i opstartskampene men var en skygge af sig selv idag.

Og selvom jeg sikkert bliver lynchet, så spillede Flores faktisk ganske godt i 2. halvleg. Hans teknisk og overblik er på et højt niveau - det var modstanderen så ikke idag men nevertheless....

Kakeeto og Lesniak skal bare væk. Selv mod et tamt U19-hold kunne de slet ikke sætte sig igennem.
Vi er ret enige. Synes dog du er lidt hård ved Mathias Ross, han er 1.års U19, men laver kun en fejl i hele kampen. Er utrolig forudseende, og ikke så “tung” i vendingerne, som feks Kasper P og flere af de andre unge spillere. Han er også anfører på U17 landsholdet mener jeg.
Lyngø er jeg kæmpe fan af, og var jeg træner i AaB, spillede Okore og han fra start. Hans pasningsspil vil give vores offensiv meget, med de sublime pasninger fra bagkæden. Han slog den diagonal til Kaufmann så skarpt i hele anden halvleg, at FCMs spillere ikke kunne dæmme op for det.

Oliver Klitten havde ikke sin bedste kamp nej ;)

Jeg sad også og tænkte på Kakeeto og Lesniak - de falder jo ikke igennem eller noget, men når en 1.års U19 spiller som Jeppe P kan overstråle dem, er det ikke et godt tegn nej. Kakeeto bliver aldrig min kop the. Lesniak kan jeg godt se have en rolle.
Flores gjorde det ganske fint.
FCMs nr 9 med det store hår, ved du hvad han hedder? Han var sgu dygtig.
Jeg savner Winsnes

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FCM » 31. jul 2018, 11:58

Martino skrev:
31. jul 2018, 11:06
FCMs nr 9 med det store hår, ved du hvad han hedder? Han var sgu dygtig.
Alene ud fra din beskrivelse af håret, vil jeg tro, at du taler om Nicolas Madsen: https://www.fcm.dk/truppen/nicolas-madsen
U19-spiller som spiller central midt, men her i opstarten har fået en hel del af A-holdets træningskampe i det centrale forsvar. Stort talent, som der forventes rigtig meget af.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 31. jul 2018, 12:25

FCM skrev:
31. jul 2018, 11:58
Martino skrev:
31. jul 2018, 11:06
FCMs nr 9 med det store hår, ved du hvad han hedder? Han var sgu dygtig.
Alene ud fra din beskrivelse af håret, vil jeg tro, at du taler om Nicolas Madsen: https://www.fcm.dk/truppen/nicolas-madsen
U19-spiller som spiller central midt, men her i opstarten har fået en hel del af A-holdets træningskampe i det centrale forsvar. Stort talent, som der forventes rigtig meget af.
Ja lige præcis. Han skal nok blive superligaspiller. Han skulle tage at flytte til Aalborg ;)
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Gamen » 31. jul 2018, 12:28

Martino skrev:
31. jul 2018, 12:25
Ja lige præcis. Han skal nok blive superligaspiller. Han skulle tage at flytte til Aalborg ;)
Kun hvis hans primære kvalitet er at flytte bolden fra side til side!

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Tyskeren » 13. aug 2018, 13:47

Nogle der ser AaB-Hobro idag som kan give et referat af kampen?

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Danni » 13. aug 2018, 15:17

Tyskeren skrev:
13. aug 2018, 13:47
Nogle der ser AaB-Hobro idag som kan give et referat af kampen?
Jeg ser den ikke, men gad godt. Det er godt nok et spændende hold, der bliver spillet med. Bemærkelsesværdigt at opstillingen ifølge aabsport lyder på Børsting på venstre back og Bytyqi på venstre midtbane.
Længe leve arbejderklassen!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af aaballday » 13. aug 2018, 15:39

På livescore kan jeg se AaB fører 4-0 i 88’

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af swfc » 13. aug 2018, 15:50

aaballday skrev:
13. aug 2018, 15:39
På livescore kan jeg se AaB fører 4-0 i 88’
Mon ikke den blev 5-0 scoretavlen på hornevej kunne ikke følge med
AaB i hjertet

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Himmerland » 13. aug 2018, 16:45

https://aabsport.dk/nyheder/2018/august ... -hobro-ik/
Det blev 5-0 og ser ud til at første reserverne har gjort det godt

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af troelsh » 13. aug 2018, 16:51

Ganske udemærket kamp af Thellufsen med to mål og tre assist

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Mephisto2 » 13. aug 2018, 17:04

troelsh skrev:
13. aug 2018, 16:51
Ganske udemærket kamp af Thellufsen med to mål og tre assist
Kan nogen sige noget om Flores' indsats?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 13. aug 2018, 17:19

Mephisto2 skrev:
13. aug 2018, 17:04
troelsh skrev:
13. aug 2018, 16:51
Ganske udemærket kamp af Thellufsen med to mål og tre assist
Kan nogen sige noget om Flores' indsats?
Flores gjorde det ganske udmærket. Han mangler indimellem lidt overblik, men han slår nogle fine pasninger ellers. Frækt chip han lavede ved målet.
Thellufsen havde en vild 2.halvleg med to mål og tre assist - og det var virkelig fremragende assist! Ellers synes jeg Bytyqi var med i mange ting fra venstre kant, og havde et godt samarbejde med Børsting. Anders Bærtelsen spillede en rigtig god 1.halvleg men blev skiftet i pausen med Mikkel Konnerup - gætter på AaB lurer lidt på hvilke af de unge stoppertalenter der skal satses på. Bærtelsen kan jeg godt lide fordi han er god på bolden, mens Konnerup er lidt mere en duelspiller.
MC slog iøvrigt en drømmepasning i forbindelse med 3-0 målet.
Kakeeto ser jeg stadig intet lys i, overhovedet!

Hobro havde i øvrigt tre tidligere AaB’ere med fra start. Grønning helt fremme, Hanse Hussein(U19-spiller som er skiftet til Hobro) på den ene kant, samt Gotfredsen på den defensive midt. Grønning gjorde det ganske hæderligt.
Jeg savner Winsnes

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af BassogogsVen » 13. aug 2018, 17:50

Martino skrev:
13. aug 2018, 17:19
Mephisto2 skrev:
13. aug 2018, 17:04
troelsh skrev:
13. aug 2018, 16:51
Ganske udemærket kamp af Thellufsen med to mål og tre assist
Kan nogen sige noget om Flores' indsats?
Flores gjorde det ganske udmærket. Han mangler indimellem lidt overblik, men han slår nogle fine pasninger ellers. Frækt chip han lavede ved målet.
Thellufsen havde en vild 2.halvleg med to mål og tre assist - og det var virkelig fremragende assist! Ellers synes jeg Bytyqi var med i mange ting fra venstre kant, og havde et godt samarbejde med Børsting. Anders Bærtelsen spillede en rigtig god 1.halvleg men blev skiftet i pausen med Mikkel Konnerup - gætter på AaB lurer lidt på hvilke af de unge stoppertalenter der skal satses på. Bærtelsen kan jeg godt lide fordi han er god på bolden, mens Konnerup er lidt mere en duelspiller.
MC slog iøvrigt en drømmepasning i forbindelse med 3-0 målet.
Kakeeto ser jeg stadig intet lys i, overhovedet!

Hobro havde i øvrigt tre tidligere AaB’ere med fra start. Grønning helt fremme, Hanse Hussein(U19-spiller som er skiftet til Hobro) på den ene kant, samt Gotfredsen på den defensive midt. Grønning gjorde det ganske hæderligt.
Hanse Hussein? Fremragende navn! Næsten på linje med min bedre halvdels bekendte Muhammad Olsen.
Og tak for nydelige vurderinger!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Martino » 13. aug 2018, 18:48

BassogogsVen skrev:
13. aug 2018, 17:50
Martino skrev:
13. aug 2018, 17:19
Mephisto2 skrev:
13. aug 2018, 17:04
troelsh skrev:
13. aug 2018, 16:51
Ganske udemærket kamp af Thellufsen med to mål og tre assist
Kan nogen sige noget om Flores' indsats?
Flores gjorde det ganske udmærket. Han mangler indimellem lidt overblik, men han slår nogle fine pasninger ellers. Frækt chip han lavede ved målet.
Thellufsen havde en vild 2.halvleg med to mål og tre assist - og det var virkelig fremragende assist! Ellers synes jeg Bytyqi var med i mange ting fra venstre kant, og havde et godt samarbejde med Børsting. Anders Bærtelsen spillede en rigtig god 1.halvleg men blev skiftet i pausen med Mikkel Konnerup - gætter på AaB lurer lidt på hvilke af de unge stoppertalenter der skal satses på. Bærtelsen kan jeg godt lide fordi han er god på bolden, mens Konnerup er lidt mere en duelspiller.
MC slog iøvrigt en drømmepasning i forbindelse med 3-0 målet.
Kakeeto ser jeg stadig intet lys i, overhovedet!

Hobro havde i øvrigt tre tidligere AaB’ere med fra start. Grønning helt fremme, Hanse Hussein(U19-spiller som er skiftet til Hobro) på den ene kant, samt Gotfredsen på den defensive midt. Grønning gjorde det ganske hæderligt.
Hanse Hussein? Fremragende navn! Næsten på linje med min bedre halvdels bekendte Muhammad Olsen.
Og tak for nydelige vurderinger!
Han hedder Hamse Hussein - kom til at ramme n tasten, kan jeg se ;) Og velbekom da.
Jeg savner Winsnes

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af BassogogsVen » 13. aug 2018, 20:32

Martino skrev:
13. aug 2018, 18:48
BassogogsVen skrev:
13. aug 2018, 17:50
Martino skrev:
13. aug 2018, 17:19
Mephisto2 skrev:
13. aug 2018, 17:04
troelsh skrev:
13. aug 2018, 16:51
Ganske udemærket kamp af Thellufsen med to mål og tre assist
Kan nogen sige noget om Flores' indsats?
Flores gjorde det ganske udmærket. Han mangler indimellem lidt overblik, men han slår nogle fine pasninger ellers. Frækt chip han lavede ved målet.
Thellufsen havde en vild 2.halvleg med to mål og tre assist - og det var virkelig fremragende assist! Ellers synes jeg Bytyqi var med i mange ting fra venstre kant, og havde et godt samarbejde med Børsting. Anders Bærtelsen spillede en rigtig god 1.halvleg men blev skiftet i pausen med Mikkel Konnerup - gætter på AaB lurer lidt på hvilke af de unge stoppertalenter der skal satses på. Bærtelsen kan jeg godt lide fordi han er god på bolden, mens Konnerup er lidt mere en duelspiller.
MC slog iøvrigt en drømmepasning i forbindelse med 3-0 målet.
Kakeeto ser jeg stadig intet lys i, overhovedet!

Hobro havde i øvrigt tre tidligere AaB’ere med fra start. Grønning helt fremme, Hanse Hussein(U19-spiller som er skiftet til Hobro) på den ene kant, samt Gotfredsen på den defensive midt. Grønning gjorde det ganske hæderligt.
Hanse Hussein? Fremragende navn! Næsten på linje med min bedre halvdels bekendte Muhammad Olsen.
Og tak for nydelige vurderinger!
Han hedder Hamse Hussein - kom til at ramme n tasten, kan jeg se ;) Og velbekom da.
Øv!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af FIDEL » 13. aug 2018, 22:42

Bytyqi kunne godt være spændende på venstrekanten...

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af swfc » 14. aug 2018, 12:11

Strøtanker fra kampen mod Hobro. Så de sidste 50 min.

Spændende med Bytyqi på venstre kant. Han var med i meget, men det berømte slutprodukt har han ikke. Udgik med en læg der kramper.
Thellufsen var ustyrlig. Ham kunne Hobro ikke følge med.
Kakeeto.. Er udviklingen gået i stå? Kunne han med flere minutter på førsteholdet og med mere tillid, udvikle sig i positiv retning? Jeg synes ikke han er pisseringe, men er ret anonym.
Oksen har et højere gear end de fleste andre. Håber dæleme han kan bevare og udvikle det i AaB.
Hobro var et nemt offer i 2 halvleg. De havde gudhjælpemig Mads Justesen med og et par jyllandsseriespillere. De kendte godt risikoen for at få stryg, de snakkede meget om ikke at falde helt igennem mens bolden høvlede i kassen.
Flores var okay, men dominerede ikke som en VM spiller måske burde. Min mening? - - fejlcast.
Kasper P var god.
Kan sgu ikke rigtig vænne mig til at der er så stille fra AaBs bænk. Det var noget andet at se reserveholdet under Kuhn.
AaB i hjertet

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Patmand » 15. aug 2018, 09:36

swfc skrev:
14. aug 2018, 12:11
Flores var okay, men dominerede ikke som en VM spiller måske burde. Min mening? - - fejlcast.
Nej, og det er sgu et problem. En fast starter for #10 i verden, VM spiller og af flere herinde beskrevet som en stor profil, ja han skal simpelthen være i stand til at rive dem fuldstændig rundt.
Så må alt den her snak om at han ikke spiller den korrekte position, og medspillerne ikke er dygtige nok, forstumme.
Vi taler reservespillerne fra fucking Hobro.

Jeg forstår godt de ikke står i kø for at betale €3 mio. for Flores.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af Soren » 2. okt 2018, 10:36

Er der nogen meldinger om vores prøvespiller Diarra? Hvordan gjorde han det imod Hobro?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kampene i reserveholdsligaen

Indlæg af frederikshavneren » 22. okt 2018, 16:49

Reserveholdet besejrede her til eftermiddag Vendsyssel FF 3-0, målene blev scoret af van Weert, Bytyqi og Abou Ali

Besvar