AaB fans

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: AaB fans

Indlæg af The Point Maker » 25. maj 2012, 11:19

Busk79 skrev:Nu kommer jeg ikke så ofte på stadion længere (SUen og fra Hjørring) Men når man kommer med en udtagelse at hadske sange er vores vare mærke og de unge lige så godt kan lære det fra starten bliver jeg sgu flov..

Fodbold og det at være Fan/Supporter af nogen handler om dem man er Supportere af.. Det er da sjovt at synge Vaseline sangen om nogle af modstanderens spiller med et grin bagefter men og være ond og modbydelig mener jeg aldrig skal være noget nye fans skal lære..

Som supporter ser jeg faktisk op til Brøndbys Fans (på hjemmebane) og er temmelig misundelig over deres arrangement i kampene.. Der er fest og løjer og hele stadion er klædt i hjemme holdets farven..

Oftest kan man ikke engang se AaB´s fans på tribunen.. Folket er klædt i sort, grøn gul og blå.. Hvis man opfordret mere til at alle stillede op i Røde/hvide farver over hele linjen ville der bare på den bekostning samle sig et mentalt fællesskab og man vil føle sig en del af "de andre" så kommer alt det andet også.

Omkring sangene.. Ja, for satan flere sange på listen.. ikke bare de samme 10-15 min af gange det er så dræbende.. Eneste jeg kan synes om er "Indianer sange med trommen" det er hymne..
Hvor blev Tetris sangen af vi "lånte" fra Nantes. Sangene for den enkelte spiller.
Der er så mange af de gamle sange man sagtens kan hive frem igen så er skide gode..

Måske, kunne Fan klubben/e lave en konkurrence om nye sange.. Lade alle her på siden og videre rundt komme med ideer til nye sange: Spiller sange, hymner, hyldest til gamle spillere osv.. Bare noget..
Godt indlæg, dem kunne der godt være flere af:-)

Jeg bider mig i selv mærke i noget som selv irriterer mig.

Hvorfor er det at der ikke er flere der viser farverne? En hurtig analyse ville nok kunne fremvise flere adidas lynlås trøjer, frem for AaB trøjer på Spar Nord. Vi har tit væres efter jakkesættene på Enggaard og de andre tribuner for ikke at hjælpe til med stemningen. Men med stemning syns jeg også hører en rød/hvid stribet AaB trøje, såfremt adidas har sådan en :-) og der vil jeg gerne give kredit til familietribunen og til dels også Nordjyske :-)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB fans

Indlæg af Yankee » 25. maj 2012, 11:41

The Point Maker skrev:
Hvorfor er det at der ikke er flere der viser farverne? En hurtig analyse ville nok kunne fremvise flere adidas lynlås trøjer, frem for AaB trøjer på Spar Nord. Vi har tit væres efter jakkesættene på Enggaard og de andre tribuner for ikke at hjælpe til med stemningen. Men med stemning syns jeg også hører en rød/hvid stribet AaB trøje, såfremt adidas har sådan en :-) og der vil jeg gerne give kredit til familietribunen og til dels også Nordjyske :-)
Vil du selv gå med de PIVgrimme trøjer vi har haft på det seneste?

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2149
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AaB fans

Indlæg af Fabbe » 25. maj 2012, 13:11

Sidste gang det var "trendy" at gå til fodbold i replicatrøjer, antog det form af spejderuniform. Folk trak (og nogle gør stadig) den ned over tykke jakker om vinteren og lignede (og nogle ligner stadig) klovne. Det var forfærdeligt for fanscenens omdømme med sådan en tøjmode.

Men jeg vil meget vanvittigt gerne se halstørklæder. Mange steder kan man få et helt stadion til at flashe dem på samme tid, og det ser brandgodt ud - især hvis det er enkelte og stribede halstørklæder uden underlige designdikkedarer. Og flag flag flag. Vi kan ikke få nok.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: AaB fans

Indlæg af The Point Maker » 25. maj 2012, 13:13

Yankee skrev:
The Point Maker skrev:
Hvorfor er det at der ikke er flere der viser farverne? En hurtig analyse ville nok kunne fremvise flere adidas lynlås trøjer, frem for AaB trøjer på Spar Nord. Vi har tit væres efter jakkesættene på Enggaard og de andre tribuner for ikke at hjælpe til med stemningen. Men med stemning syns jeg også hører en rød/hvid stribet AaB trøje, såfremt adidas har sådan en :-) og der vil jeg gerne give kredit til familietribunen og til dels også Nordjyske :-)
Vil du selv gå med de PIVgrimme trøjer vi har haft på det seneste?
Øøøøh ja... har altid den nyeste på til alle kampe jeg ser, og er derudover ikk bleg for at vise den frem i gadebilledet - men hvis du synes det er mere AaB agtigt med en azurblå fleece eller sort hættetrøje så skal jeg da endelig ikke kaste min mening til over dig :-)

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: AaB fans

Indlæg af Bundgaard » 25. maj 2012, 22:39

Fabbe skrev:Sidste gang det var "trendy" at gå til fodbold i replicatrøjer, antog det form af spejderuniform. Folk trak (og nogle gør stadig) den ned over tykke jakker om vinteren og lignede (og nogle ligner stadig) klovne. Det var forfærdeligt for fanscenens omdømme med sådan en tøjmode.

Men jeg vil meget vanvittigt gerne se halstørklæder. Mange steder kan man få et helt stadion til at flashe dem på samme tid, og det ser brandgodt ud - især hvis det er enkelte og stribede halstørklæder uden underlige designdikkedarer. Og flag flag flag. Vi kan ikke få nok.

jeg er langt fra enig, helt ærlig det er ikke en mode opvisning vi er til, men fodbold, man kunne måske opfordre AaB til at få lavet trøjerne et par nr. større så man ikke ligner michelin mand, Jeg erkender at jeg så er en af de få der tager min AaB trøje på hvergang over min dyne jakke hvis jeg skønner at det er nødvendig, for min AaB trøje skal jeg bare have på (no matter what) for det er min opfattelse af hvad der mindst forlanges af en ægte fan udover sang, i min verden burde alle have i det mindste rødt og hvidt på hvis den strippede AaB trøje virker pinlig
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: AaB fans

Indlæg af nj27 » 26. maj 2012, 12:41

er stort set helt enig med bundgaard , kan ikke se problemet i at trækkke sin AaB trøje uden på en dynejakke , man har jo osse sit helbred at tænke på især når der er 10 minus grader og des lige så skulle jeg måske hellere blive hjemme eller hvad???
ellers omkring det med at for få har trøjen på til kampen så var det måske en ide hvis man fik sådan en AaB trøje til at indgå i sit sæsonkort så alle der har sæsonkort osse har en trøje , det var da en start det burde man foreligge trøjesponsoren og få en ordenlig pris på det , det skulle vel nok være mulig hvis det drejer sig om 4 - 5000 trøjer som vel er der omkring sæson kort antalet ligger lige pt.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2149
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AaB fans

Indlæg af Fabbe » 28. maj 2012, 18:27

nj27 skrev:er stort set helt enig med bundgaard , kan ikke se problemet i at trækkke sin AaB trøje uden på en dynejakke , man har jo osse sit helbred at tænke på især når der er 10 minus grader og des lige så skulle jeg måske hellere blive hjemme eller hvad???
ellers omkring det med at for få har trøjen på til kampen så var det måske en ide hvis man fik sådan en AaB trøje til at indgå i sit sæsonkort så alle der har sæsonkort osse har en trøje , det var da en start det burde man foreligge trøjesponsoren og få en ordenlig pris på det , det skulle vel nok være mulig hvis det drejer sig om 4 - 5000 trøjer som vel er der omkring sæson kort antalet ligger lige pt.
Problemet er slet ikke større end at man kan lade være med at gøre det, hvis man ikke vil se sådan ud. Alle er frie til at gå forfærdelig klædt. Den frihed hylder jeg og benytter jeg mig selv af, blot på andre måder.

Jeg bryder mig bare ikke om idealet med, at alle helst skal gå på stadion med replicatrøjer. For det første kan man føle sig tvunget til at se grænseoverskridende forfærdelig ud med en trøje ud over en dynejakke, og så er det en ucharmerende ensretning.

Som jeg husker udviklingen i 90'erne, så begyndte det med, at hver tilskuer skulle bidrage med sit. Enten et flag eller et banner eller med sin helt egen fanpåklædning. Med brøndbys mellemkomst ændrede moden sig til, at man altid skulle bære den nyeste og aktuelle replicatrøje - og så behøvede man ikke gøre andet. Det dræbte kreativiteten og gjorde det for nemt at være supporter. Ikke fordi det ikke må være nemt, men fordi det sænkede barren for de fans, som tidligere gjorde sig mere umage.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: AaB fans

Indlæg af nj27 » 28. maj 2012, 22:10

Fabbe skrev:
nj27 skrev:er stort set helt enig med bundgaard , kan ikke se problemet i at trækkke sin AaB trøje uden på en dynejakke , man har jo osse sit helbred at tænke på især når der er 10 minus grader og des lige så skulle jeg måske hellere blive hjemme eller hvad???
ellers omkring det med at for få har trøjen på til kampen så var det måske en ide hvis man fik sådan en AaB trøje til at indgå i sit sæsonkort så alle der har sæsonkort osse har en trøje , det var da en start det burde man foreligge trøjesponsoren og få en ordenlig pris på det , det skulle vel nok være mulig hvis det drejer sig om 4 - 5000 trøjer som vel er der omkring sæson kort antalet ligger lige pt.
Problemet er slet ikke større end at man kan lade være med at gøre det, hvis man ikke vil se sådan ud. Alle er frie til at gå forfærdelig klædt. Den frihed hylder jeg og benytter jeg mig selv af, blot på andre måder.

Jeg bryder mig bare ikke om idealet med, at alle helst skal gå på stadion med replicatrøjer. For det første kan man føle sig tvunget til at se grænseoverskridende forfærdelig ud med en trøje ud over en dynejakke, og så er det en ucharmerende ensretning.

Som jeg husker udviklingen i 90'erne, så begyndte det med, at hver tilskuer skulle bidrage med sit. Enten et flag eller et banner eller med sin helt egen fanpåklædning. Med brøndbys mellemkomst ændrede moden sig til, at man altid skulle bære den nyeste og aktuelle replicatrøje - og så behøvede man ikke gøre andet. Det dræbte kreativiteten og gjorde det for nemt at være supporter. Ikke fordi det ikke må være nemt, men fordi det sænkede barren for de fans, som tidligere gjorde sig mere umage.[/quote

sikke noget vrøvl
når jeg tager på stadion viser jeg mit tilhørsforhold , hvem jeg holder med , så er jeg egenlig fuldstændig ligegyldig hvordan jeg ser ud , tyk eller tynd jeg holder med AaB , hvis du mener det er et problem med udseendet så blir du da bare hjemme foran fjerneren

Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: AaB fans

Indlæg af Philip » 28. maj 2012, 22:30

nj27 skrev:
Fabbe skrev:
nj27 skrev:er stort set helt enig med bundgaard , kan ikke se problemet i at trækkke sin AaB trøje uden på en dynejakke , man har jo osse sit helbred at tænke på især når der er 10 minus grader og des lige så skulle jeg måske hellere blive hjemme eller hvad???
ellers omkring det med at for få har trøjen på til kampen så var det måske en ide hvis man fik sådan en AaB trøje til at indgå i sit sæsonkort så alle der har sæsonkort osse har en trøje , det var da en start det burde man foreligge trøjesponsoren og få en ordenlig pris på det , det skulle vel nok være mulig hvis det drejer sig om 4 - 5000 trøjer som vel er der omkring sæson kort antalet ligger lige pt.
Problemet er slet ikke større end at man kan lade være med at gøre det, hvis man ikke vil se sådan ud. Alle er frie til at gå forfærdelig klædt. Den frihed hylder jeg og benytter jeg mig selv af, blot på andre måder.

Jeg bryder mig bare ikke om idealet med, at alle helst skal gå på stadion med replicatrøjer. For det første kan man føle sig tvunget til at se grænseoverskridende forfærdelig ud med en trøje ud over en dynejakke, og så er det en ucharmerende ensretning.

Som jeg husker udviklingen i 90'erne, så begyndte det med, at hver tilskuer skulle bidrage med sit. Enten et flag eller et banner eller med sin helt egen fanpåklædning. Med brøndbys mellemkomst ændrede moden sig til, at man altid skulle bære den nyeste og aktuelle replicatrøje - og så behøvede man ikke gøre andet. Det dræbte kreativiteten og gjorde det for nemt at være supporter. Ikke fordi det ikke må være nemt, men fordi det sænkede barren for de fans, som tidligere gjorde sig mere umage.[/quote

sikke noget vrøvl
når jeg tager på stadion viser jeg mit tilhørsforhold , hvem jeg holder med , så er jeg egenlig fuldstændig ligegyldig hvordan jeg ser ud , tyk eller tynd jeg holder med AaB , hvis du mener det er et problem med udseendet så blir du da bare hjemme foran fjerneren
Er det ikke også netop det han siger, at du gerne må klæde dig som en idiot hvis det er det du føler for? Vi er andre som sagtens kan vise vores tilhørsforhold uden at behøves at iklæde sig en replica trøje.. :)

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AaB fans

Indlæg af PeterS » 28. maj 2012, 22:43

Det største problem med AaB fans (debatsidens brugere) bliver vel meget godt afbilledet i denne tråd. Vi har alle som en travlt med at påpege at hver vores måde at gå på stadion på, er den bedste.

I længden er det trættende at de gode ideer der dukker op herinde drukner i kæmpe diskussioner/mudderkast om pyroteknik, sange, påklædning, protester osv. i stedet for at føre noget af al det fornuftige ud i livet. Jeg er ikke i tvivl om, at hvis vi var bedre til at se igennem fingrer med de ting som andre gør, som man er uenig i, og i stedet bakkede hinanden op i at være AaB fan kunne rigtig mange ting lade sig gøre. Noget af det fedeste ved at gå til fodbold er at man er sammen med flere tusind der kommer der af samme grund, nemlig kærligheden til AaB. Hvor dælen er fællesskabet blevet af? Jeg er klar over det er en debatside, men det er godt nok sjældent der er noget der har været godt nok.

Næste gang kommer jeg nøgen, og det bliver værst for jer !

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: AaB fans

Indlæg af nj27 » 29. maj 2012, 16:34

Philip skrev:
nj27 skrev:
Fabbe skrev:
nj27 skrev:er stort set helt enig med bundgaard , kan ikke se problemet i at trækkke sin AaB trøje uden på en dynejakke , man har jo osse sit helbred at tænke på især når der er 10 minus grader og des lige så skulle jeg måske hellere blive hjemme eller hvad???
ellers omkring det med at for få har trøjen på til kampen så var det måske en ide hvis man fik sådan en AaB trøje til at indgå i sit sæsonkort så alle der har sæsonkort osse har en trøje , det var da en start det burde man foreligge trøjesponsoren og få en ordenlig pris på det , det skulle vel nok være mulig hvis det drejer sig om 4 - 5000 trøjer som vel er der omkring sæson kort antalet ligger lige pt.
Problemet er slet ikke større end at man kan lade være med at gøre det, hvis man ikke vil se sådan ud. Alle er frie til at gå forfærdelig klædt. Den frihed hylder jeg og benytter jeg mig selv af, blot på andre måder.

Jeg bryder mig bare ikke om idealet med, at alle helst skal gå på stadion med replicatrøjer. For det første kan man føle sig tvunget til at se grænseoverskridende forfærdelig ud med en trøje ud over en dynejakke, og så er det en ucharmerende ensretning.

Som jeg husker udviklingen i 90'erne, så begyndte det med, at hver tilskuer skulle bidrage med sit. Enten et flag eller et banner eller med sin helt egen fanpåklædning. Med brøndbys mellemkomst ændrede moden sig til, at man altid skulle bære den nyeste og aktuelle replicatrøje - og så behøvede man ikke gøre andet. Det dræbte kreativiteten og gjorde det for nemt at være supporter. Ikke fordi det ikke må være nemt, men fordi det sænkede barren for de fans, som tidligere gjorde sig mere umage.[/quote

sikke noget vrøvl
når jeg tager på stadion viser jeg mit tilhørsforhold , hvem jeg holder med , så er jeg egenlig fuldstændig ligegyldig hvordan jeg ser ud , tyk eller tynd jeg holder med AaB , hvis du mener det er et problem med udseendet så blir du da bare hjemme foran fjerneren
Er det ikke også netop det han siger, at du gerne må klæde dig som en idiot hvis det er det du føler for? Vi er andre som sagtens kan vise vores tilhørsforhold uden at behøves at iklæde sig en replica trøje.. :)

du mener så jeg er en idiot bare fordi jeg ikke har samme opfattelse som dig
jeg mener da alle har lov til at klæde sig som man har lyst osse på aalborg stadion

det kan jeg så forstå du ikke mener da du mener alle der tar en AaB trøje er idioter

Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: AaB fans

Indlæg af Philip » 29. maj 2012, 16:50

nj27 skrev:
Philip skrev:
nj27 skrev:
Fabbe skrev:
nj27 skrev:er stort set helt enig med bundgaard , kan ikke se problemet i at trækkke sin AaB trøje uden på en dynejakke , man har jo osse sit helbred at tænke på især når der er 10 minus grader og des lige så skulle jeg måske hellere blive hjemme eller hvad???
ellers omkring det med at for få har trøjen på til kampen så var det måske en ide hvis man fik sådan en AaB trøje til at indgå i sit sæsonkort så alle der har sæsonkort osse har en trøje , det var da en start det burde man foreligge trøjesponsoren og få en ordenlig pris på det , det skulle vel nok være mulig hvis det drejer sig om 4 - 5000 trøjer som vel er der omkring sæson kort antalet ligger lige pt.
Problemet er slet ikke større end at man kan lade være med at gøre det, hvis man ikke vil se sådan ud. Alle er frie til at gå forfærdelig klædt. Den frihed hylder jeg og benytter jeg mig selv af, blot på andre måder.

Jeg bryder mig bare ikke om idealet med, at alle helst skal gå på stadion med replicatrøjer. For det første kan man føle sig tvunget til at se grænseoverskridende forfærdelig ud med en trøje ud over en dynejakke, og så er det en ucharmerende ensretning.

Som jeg husker udviklingen i 90'erne, så begyndte det med, at hver tilskuer skulle bidrage med sit. Enten et flag eller et banner eller med sin helt egen fanpåklædning. Med brøndbys mellemkomst ændrede moden sig til, at man altid skulle bære den nyeste og aktuelle replicatrøje - og så behøvede man ikke gøre andet. Det dræbte kreativiteten og gjorde det for nemt at være supporter. Ikke fordi det ikke må være nemt, men fordi det sænkede barren for de fans, som tidligere gjorde sig mere umage.[/quote

sikke noget vrøvl
når jeg tager på stadion viser jeg mit tilhørsforhold , hvem jeg holder med , så er jeg egenlig fuldstændig ligegyldig hvordan jeg ser ud , tyk eller tynd jeg holder med AaB , hvis du mener det er et problem med udseendet så blir du da bare hjemme foran fjerneren
Er det ikke også netop det han siger, at du gerne må klæde dig som en idiot hvis det er det du føler for? Vi er andre som sagtens kan vise vores tilhørsforhold uden at behøves at iklæde sig en replica trøje.. :)

du mener så jeg er en idiot bare fordi jeg ikke har samme opfattelse som dig
jeg mener da alle har lov til at klæde sig som man har lyst osse på aalborg stadion

det kan jeg så forstå du ikke mener da du mener alle der tar en AaB trøje er idioter
Haha, jeg tror sgu bare du høre hvad du gerne vil høre, og ikke i stedet læser det jeg skriver. Skriver på ingen måde at man ligner en idiot iført en AaB trøje, snarere tvært imod. Men vi kommer ikke udenom at man ligner en bøv, hvis man trækker denne over en dynejakke eller lignende, men det synes jeg nu stadigvæk ikke der er noget i vejen med, så længe jeg ikke behøves at gøre det. Du skriver tidligere at man viser sit tilhørsforhold ved at tage AaB trøjen på, der skriver jeg så blot at man sagtens kan vise sit tilhørsforhold på andre måder end at iklæde sig AaB trøjen, hvilket også er hvad de fleste aktive vel gør.. Så lad nu være med at hidse dig sådan op.. ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB fans

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. maj 2012, 17:07

Hvis man tager en AaB-trøje over en dynejakke er man ikke nødvendigvis idiot. Men man ligner ihvertfald en...
Janteloven eksisterer IKKE!

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: AaB fans

Indlæg af nj27 » 29. maj 2012, 18:01

Køllen I Møllen skrev:Hvis man tager en AaB-trøje over en dynejakke er man ikke nødvendigvis idiot. Men man ligner ihvertfald en...
fortæl mig så lige hvad jeg så skal gøre , skal jeg bare ta trøjen på som alm t- shirt og så sidde og klapre tænder istedet for at klappe og hæppe eller skal jeg sidde uden trøje eller skal jeg ha jakken uden over AaB tøjen hvad synes du er akceptabel for at du ikke mener jeg ligner en idiot
jeg vælger den påklædning som vejrliget er , det vil sige er det koldt så tar jeg noget varmt tøj på er det varmt gør jeg noget andet , det går jeg osse ud fra du gør
i de her "krisetider" har jeg altså ikke råd til at skulle melde mig syg bare fordi jeg skulle bruge den rigtige påklædning på aalborg stadion

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB fans

Indlæg af Kristian » 29. maj 2012, 19:09

Damn en diskusion da:-)

Her er der et setup til ikke at ligne en idiot:-)

Lange underbukser med dertil trøje
Bomuldsstrømper op over de lange
1 stk t-thirt (langærmet)
1 stk varm sweater med halskrage
1 stk jakke (vindtæt)
1 stk AaB trøje

= ingen dynejakke og du ligner ikke en michelin mand, uden halskrage, tag i stedet dit halstørklæde på (der står self, AaB derpå)

Foresten, det her setup er for ståpladser, jeg ved ikke med siddepladser, så kan det godt ske, at der skal vanter på:D

:danmarkfan:
------------------
mvh Kristian

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: AaB fans

Indlæg af Bundgaard » 29. maj 2012, 19:45

hmm og du mener ikke man ligner en idiot med halsklæde når endelig der er blevet godt vejr i 25 graders varme og du tager måske også hjem i pausen for at skifte tøj hvis dit tøj lugter af øl. til handler jo ikke om tøj mode men om tilhørs forhold, derfor viser jeg min trøje frem. på den ene måde eller den anden
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: AaB fans

Indlæg af Philip » 29. maj 2012, 21:41

Ej nu er det snart for meget! Hold nu kæft, man må klæde sig ud som man vil! Om man vil komme som klovn, bagdelen af en hest, i mærketøj, eller i sin AaB trøje er mig lige meget, men derfor har jeg stadig ret til at synes at nogle ligner en idiot, ligesom i må synes det samme om mig.. Det det overordnet handler om er sgu at komme på stadion og støtte AaB. Og lad nu vær med at føle jer så truffet over at nogle synes i ser dumme ud, det kan man sgu da ikke gøre noget ved...

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB fans

Indlæg af Kasper » 30. maj 2012, 15:30

Hey gutter. Gå nu bare til bold på den måde I finder det bedst, I burde sku være noget klogere end at føle jer stødt over et par indlæg på debatside.dk. Enhver med andet end pottemuld mellem ørerne ved hvor meget lort der bliver lukket ud herinde.

Forza de røde!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: AaB fans

Indlæg af BoomZ0R » 30. maj 2012, 15:36

Hahah hold nu kæft en diskussion! :P

Besvar