KEP har fået 2 spilledages karantæne

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af Gnu » 16. maj 2012, 12:47

Freddie skrev:Nu er der vel ingen grund til, at vi skal til at repetere hele den lange snak om dommernes ageren, men jeg skal da gerne indrømme, at jeg har det sådan, at hvis dommerne i Danmark ikke kan garantere en ordentlig og uvildig afvikling af Danmarksturneringens bedste række, må der på et eller andet tidspunkt ske noget. Det irriterer mig græneløst, at FCK, bare et eksempel, i masser af tilfælde bare skal mangle et straffespark i slutminutterne, så bliver det fundet så let som ingenting.

Til din orientering har jeg heller aldrig nogensinde brugt ord som negativ forskelsbehandling, eller forfølgelse. Men jeg har remset samtlige afgørende dommerfejl op, og vil gøre det igen, om nødvendigt. Jeg har selvfølgelig dommerkortet og ved udmærket hvor svært det er at dømme, og jeg respekterer at man kan lave fejl, men når man på den lange bane ser, at det er de samme klubber, der bliver ramt, med AaB som den i særklasse mest udsatte, så må man råbe op, hvor man kan.

Jeg har heller aldrig skrevet noget, jeg ikke har argumenteret for, i modsætning til det du lige har skrevet om mig her.
Gnu skrev:Du har i hvert fald ikke holdt dig tilbage med anklager om forfølgelse og negativ forskelsbehandling af AaB fra dommerstandens side samt nødvendigheden af indgriben fra DBU. Det er for langt ude.
Selvfølgelig har du brugt de ord, det er jo bare at læse din indlægshistorik.

Og du kan naturligvis dokumentere, at AaB er de i særklasse mest udsatte, ikke sandt?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. maj 2012, 12:57

Gnu skrev:
Freddie skrev:Nu er der vel ingen grund til, at vi skal til at repetere hele den lange snak om dommernes ageren, men jeg skal da gerne indrømme, at jeg har det sådan, at hvis dommerne i Danmark ikke kan garantere en ordentlig og uvildig afvikling af Danmarksturneringens bedste række, må der på et eller andet tidspunkt ske noget. Det irriterer mig græneløst, at FCK, bare et eksempel, i masser af tilfælde bare skal mangle et straffespark i slutminutterne, så bliver det fundet så let som ingenting.

Til din orientering har jeg heller aldrig nogensinde brugt ord som negativ forskelsbehandling, eller forfølgelse. Men jeg har remset samtlige afgørende dommerfejl op, og vil gøre det igen, om nødvendigt. Jeg har selvfølgelig dommerkortet og ved udmærket hvor svært det er at dømme, og jeg respekterer at man kan lave fejl, men når man på den lange bane ser, at det er de samme klubber, der bliver ramt, med AaB som den i særklasse mest udsatte, så må man råbe op, hvor man kan.

Jeg har heller aldrig skrevet noget, jeg ikke har argumenteret for, i modsætning til det du lige har skrevet om mig her.
Gnu skrev:Du har i hvert fald ikke holdt dig tilbage med anklager om forfølgelse og negativ forskelsbehandling af AaB fra dommerstandens side samt nødvendigheden af indgriben fra DBU. Det er for langt ude.
Selvfølgelig har du brugt de ord, det er jo bare at læse din indlægshistorik.

Og du kan naturligvis dokumentere, at AaB er de i særklasse mest udsatte, ikke sandt?
Det var de sidste sæson. Det er dokumenteret rigeligt. AaB er ikke blevet snydt mere end de andre i denne sæson.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af JFL » 16. maj 2012, 14:03

Elscorpio skrev:KEP og Lasse er de bedste vi har i midterforsvaret, synes folk herinde skulle tage og holde kritikken af KEP væk.

Det han brokkede sig over var det megatynde straffe Lyngby fik i 1. halvleg og han viser ofte kampvilje inde på banen hvilket er savnet nogle gange.
Muligvis er KEP den 2. bedste midterforsvar, vi har. Men det betyder ikke, at man skal lade være med at kritisere ham, når han har været ringe og tåbelig som mod Lyngby. Og ringe har han været i mange andre kampe også.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af Meelsen » 16. maj 2012, 14:25

..men han har også været god i mange kampe. Scoret afgørende mål, lavet afgørende tacklinger. KEP's AaB-karriere omfatter ikke kun en søndag eftermiddag i Lyngby.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af jydenfranord » 16. maj 2012, 14:32

Elscorpio skrev:KEP og Lasse er de bedste vi har i midterforsvaret, synes folk herinde skulle tage og holde kritikken af KEP væk.

Det han brokkede sig over var det megatynde straffe Lyngby fik i 1. halvleg og han viser ofte kampvilje inde på banen hvilket er savnet nogle gange.
Altså det vil sige vi kun må kritisere de unge spillere, dem der endnu ikke har vist noget på holdet og dermed ikke er rangeret? Du har sikkert ret i at KEP er vores anden bedste midterforsvarer, men fremfor det skulle frede ham, så mener jeg faktisk bare det er med til at understrege problemet. Jeg ønsker også at se fight, jeg er villig til at acceptere et dumt straffe med mellemrum. Men når en af de bedste spillere trækker et rødt kort, efter kampen....ja så er det sgu et ret stort problem.

At KEP er oppe som vores anden bedste midterforsvarer, er det et kvalitets stemple, når man ser på de øvrige vi har på pladsen enten er unge uprøvede talenter, eller midtbane spillere der smides ned i forsvarskæden?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af Elscorpio » 17. maj 2012, 19:46

jydenfranord skrev:
Elscorpio skrev:KEP og Lasse er de bedste vi har i midterforsvaret, synes folk herinde skulle tage og holde kritikken af KEP væk.

Det han brokkede sig over var det megatynde straffe Lyngby fik i 1. halvleg og han viser ofte kampvilje inde på banen hvilket er savnet nogle gange.
Altså det vil sige vi kun må kritisere de unge spillere, dem der endnu ikke har vist noget på holdet og dermed ikke er rangeret? Du har sikkert ret i at KEP er vores anden bedste midterforsvarer, men fremfor det skulle frede ham, så mener jeg faktisk bare det er med til at understrege problemet. Jeg ønsker også at se fight, jeg er villig til at acceptere et dumt straffe med mellemrum. Men når en af de bedste spillere trækker et rødt kort, efter kampen....ja så er det sgu et ret stort problem.

At KEP er oppe som vores anden bedste midterforsvarer, er det et kvalitets stemple, når man ser på de øvrige vi har på pladsen enten er unge uprøvede talenter, eller midtbane spillere der smides ned i forsvarskæden?
Rutine gør en kæmpe forskel i midterforsvaret, stadig for tidligt at smide vores unge spiller derned. Augo i forsvaret fungerer godt, men jeg ser ham hellere længere fremme på banen med hans højde.

HB Køge kampen burde vi kunne undvære KEP i, imens den sidste nok bliver den sværeste nede i Haderslev.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af Klaus » 18. maj 2012, 17:00

Det er simpelthen for let at KEP til synder for alle vores forsvarsproblemer. Mod Lyngby var Dalle i den grad overmatchet på højre back. Det betød, at KEP konstant skulle dække af som sådan en slags halv back. Jeg synes vores centerforsvar har gjort det over forventning i dette forår. Det er som om, man har glemt, at vi mistede vores bedste mand for 3 måneder siden. Samtidig har vi en ung spiller på venstre back og en angriber på højre. Det er tæt på fantastisk, at vi alligevel har stået relativt godt i forsvaret i de fleste kampe.

Det undskylder ikke et tåbeligt rødt kort efter kampen i Lyngby, men engang i mellem kunne dommerne måske også udvise lidt situationsfornemmelse og vende det døve øre til....

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af AaBlover4ever » 20. maj 2012, 23:50

Alt taget i betragtning synes jeg det er opløftende at se KEP være en smule humoristisk omkring det han har gjort samt os fans' tilgang til det på Twitter:
kennethemilp @JakobAhlmann @taugustinussen Er det ikke slemt nok verdens klogeste mennesker på debatside.dk hader mig!? #givmiglidtkærlighed
Det viser også bare, at spillerne skam følger med i hvad vi skriver herinde.. Måske de ligefrem kan lære noget af os :thumbsup:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af Buzz Killington » 21. maj 2012, 00:33

AaBlover4ever skrev:Alt taget i betragtning synes jeg det er opløftende at se KEP være en smule humoristisk omkring det han har gjort samt os fans' tilgang til det på Twitter:
kennethemilp @JakobAhlmann @taugustinussen Er det ikke slemt nok verdens klogeste mennesker på debatside.dk hader mig!? #givmiglidtkærlighed
Det viser også bare, at spillerne skam følger med i hvad vi skriver herinde.. Måske de ligefrem kan lære noget af os :thumbsup:
Eller også har KEP's jyske eksil udviklet han sans for ironi
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: KEP har fået 2 spilledages karantæne

Indlæg af Funky » 21. maj 2012, 08:54

Comes with the territory, KEP. Fornuftigt at håndtere det med humor.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar