Kampprogram sæsonen 2012/2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Jesper Schmidt » 19. jun 2012, 22:01

Jeg tror det kan vise sig at være en MEGET stor fordel i den kommende sæson, at vi i AaB (spillere, ledelse og selvfølgelig os fans) er klar over hvor vanskelig en sæson det bliver, og at vi i høj grad er et af de hold som kan være i farezonen. Den selverkendelse vil det ganske sikkert langtfra være alle de hold som kan komme i fare som har, og jeg vil LANGT hellere se udtalelser som den Curth her fremfører, end at høre holdet blive talt op til noget det ikke er (hvem sagde Brøndby?).

Mit bud er at flere af de hold som mangler den selverkendelse kommer til at få problemer i løbet af sæsonen, for det bliver ganske givet uhyggeligt tæt, og når man først ligger og roder i bunden vil jeg til enhver tid foretrække at vide spillerne fuldstændig er klar over hvor vigtigt hvert eneste point er.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af le Cid » 19. jun 2012, 23:35

Jesper Schmidt skrev:Jeg tror det kan vise sig at være en MEGET stor fordel i den kommende sæson, at vi i AaB (spillere, ledelse og selvfølgelig os fans) er klar over hvor vanskelig en sæson det bliver, og at vi i høj grad er et af de hold som kan være i farezonen. Den selverkendelse vil det ganske sikkert langtfra være alle de hold som kan komme i fare som har, og jeg vil LANGT hellere se udtalelser som den Curth her fremfører, end at høre holdet blive talt op til noget det ikke er (hvem sagde Brøndby?).

Mit bud er at flere af de hold som mangler den selverkendelse kommer til at få problemer i løbet af sæsonen, for det bliver ganske givet uhyggeligt tæt, og når man først ligger og roder i bunden vil jeg til enhver tid foretrække at vide spillerne fuldstændig er klar over hvor vigtigt hvert eneste point er.
...eller hvem sagde Gjæf?
Vi får det givetvis svært, men det er jo ikke nødvendigvis dumt at erkende. Samtidig lægger man vel også samtidig maksimalt pres på forretningen for at finde flere penge til forstærkninger. Fin strategi i mine øjne!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Slyboy
Allstar
Allstar
Indlæg: 1292
Tilmeldt: 7. dec 2005, 07:44

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af Slyboy » 20. jun 2012, 10:21

le Cid skrev: ...eller hvem sagde Gjæf?
Hvad har de sagt da? At de er uden for farezonen?

Mindes tvært imod at de med Peter Sørensen har anlagt en markant mere ydmyg stil, som selvfølgelig er pisse kedelig for journalisterne, men som rammer dem knap så hårdt i rüfen hvis det skulle gå galt.
Vilje slår teknik...

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af le Cid » 20. jun 2012, 10:40

Slyboy skrev:
le Cid skrev: ...eller hvem sagde Gjæf?
Hvad har de sagt da? At de er uden for farezonen?

Mindes tvært imod at de med Peter Sørensen har anlagt en markant mere ydmyg stil, som selvfølgelig er pisse kedelig for journalisterne, men som rammer dem knap så hårdt i rüfen hvis det skulle gå galt.
Nu tænker jeg lidt længere tilbage - til den gang Erik Rasmussen havde et Dream Team!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kampprogram sæsonen 2012/2013

Indlæg af AaB1978 » 8. sep 2012, 15:53

Tror ikke, det er blevet nævnt nogen steder; men resten af AaBs kampe for 2012 er nu blevet programsat inklusiv valget af tv-kanal.

Søndag d. 16. September kl. 17
AaB - Randers FC
Canal 8 Sport

Mandag d. 24. September kl. 19
AaB - Esbjerg
TV2 Sport

Søndag d. 30. September kl. 14
Silkeborg - AaB
Canal 8 Sport

Søndag d. 7. Oktober kl. 19
Brøndby - AaB
TV 3+

Lørdag d. 20. Oktober kl. 17
AaB - SønderjyskE
TV2 Sport

Fredag d. 26. Oktober kl. 18.30
FC Nordsjælland - AaB
TV2 Sport

Mandag d. 5. November kl. 19
AaB - FC Midtjylland
TV2 Sport

Søndag d. 11. November kl. 19
FCK - AaB
TV 3+

Søndag d. 18. November kl. 14
AaB - AC Horsens
Canal 8 Sport

Fredag d. 23. November kl. 18.30
Randers FC - AaB
TV2 Sport

Mandag d. 3. December kl. 19
AaB - AGF
TV2 Sport

Søndag d. 9. December kl. 17
AaB - OB
Canal 9

Besvar