Suldrup kampen?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Suldrup kampen?

Indlæg af sir-kargo » 20. jun 2012, 21:59

Nogen der ved noget?? :o
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af awnaw » 20. jun 2012, 22:01

3-0 til AaB

1-0, Sergen Inekci (58 min.)
2-0, Kasper Pedersen (68 min.)
3-0, Patrick Kristensen (80 min.)

Brugeravatar
KBE
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 19
Tilmeldt: 10. jul 2007, 12:00
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Hedensted
Kontakt:

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af KBE » 20. jun 2012, 22:55

Er der nogen melding om hvordan de to mexicanere klarede sig? Har de niveau til at spille sig ind i AaB truppen?
:aabfan:
http://www.psykologiportal.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- viden om psykologi

Brugeravatar
Outzen
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 24. maj 2008, 12:39

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af Outzen » 20. jun 2012, 23:15

De to mexicanere er ikke nogen, der kommer til at spille i AaB. Venstre backen spillede første halvleg og spillede ok defensivt, men havde ikke noget offensivt. Den anden spillede midter forsvar. han er 1.75 høj (ca.) og ikke prototypen på en forsvarsspiller. AaB havde nok bolden 70% i anden halvleg så han blev ikke udfordret rigtigt, men jeg er 110 % sikker på at der ikke er nogen af de 2 i klubben efter prøve perioden

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af sociopaten » 20. jun 2012, 23:20

Jeg havde den meget tvivlsomme fornøjelse at overvære dagens sommerkamp i Suldrup. I første halvleg stiller Suldrup med et rent serie 3 mandskab uden at AaB formår at score eller skabe mere end to-tre chancer. Den ene Mexicaner spiller venstreback i denne halvleg uden at imponere synderligt. Defensivt bliver han ikke rigtig testet af Suldrups serie 3 spillerer, men han viser heller ikke noget specielt offensivt. Han bliver i halvlegen erstattet af PK som vel tilgengæld er AaBs bedste på dagen. Den anden Mexicaner kommer ind i midterforsvaret ved sidenn af Lasse Nielsen i halvlegen. Det første man bemærker er, at han er meget lille af statur til at spille i det centrale forsvar. Han får da også tabt et par hovedstødsdueller og bliver direkte snøret af en Suldrup spiller. For mig at se får han det meget svært hvis han skal spille i det centrale forsvar alene qua hans størrelse.

Jeg gider egentlig ikke skrive mere om kampen da der virkelig ikke var meget at skrive hjem om. Heller ingen af U19 spillerne imponerede voldsomt især taget i betragtning af, at de var oppe mod serie 3 spillere.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af Søgaard » 20. jun 2012, 23:23

At vinde 3-0 over et serie 3-mandskab tyder vist på, at ikke mange af dem der spillede i dag kunne have fået en kontrakt? :)

Skal vi nu ikke liiige med de mexicanere'er, det forlød den ene var offensiv spiller, hvis han så er blevet smidt i midterforsvaret, så kan man jo ikke rigtig vurdere ham der... Desuden er de 19 år, de vil næsten med 100% garanti ikke ligne superliga-spillere fra dag ét, hvorfor skulle AaB så få fingrene i dem. Og de har vel trænet med i 1 dag.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af JFL » 20. jun 2012, 23:33

Outzen skrev:De to mexicanere er ikke nogen, der kommer til at spille i AaB. Venstre backen spillede første halvleg og spillede ok defensivt, men havde ikke noget offensivt. Den anden spillede midter forsvar. han er 1.75 høj (ca.) og ikke prototypen på en forsvarsspiller. AaB havde nok bolden 70% i anden halvleg så han blev ikke udfordret rigtigt, men jeg er 110 % sikker på at der ikke er nogen af de 2 i klubben efter prøve perioden
Enig, mexicanerne virkede ikke som nogen, der er noget potentiale i. Muligvis kunne venstre back blive til noget, da han havde staturen til at spille back, men om han har spillet til det tvivler jeg på. I hvert fald spillede Patrick venstre back meget bedre i 2. halvleg end mexicaneren gjorde i 1. Faktisk var Patrick dagens bedste AaB'er i mine øjne. Han var faktisk hurtig i forhold til dagens modstandere, men det siger nok mere om modstanderen end Patricks hurtighed.

Alt i alt en meget kedelig kamp, hvor AaB til tider var pinligt ringe. AaB havde bolden mest, men skabte kun 1 reel chance i første halvleg. Anden halvleg var en smule bedre. Det virkede til at Kent havde talt med lidt store ord i pausen. I hvert fald var han mere aktiv på sidelinjen med råb i anden halvleg. Her blev Toft brugt på venstre kant og gjorde ekstremt dårligt. Han kunne slet ikke aflevere frem i banen og det resulterede til sidst i, at Lasse Nielsen fra bagkæden råbte noget i stil med "hold kæft, jeg er træt af at se på det pis". Det var vi flere, der var.

Men kampen skal selvfølgelig tages med et gran salt. AaB stiller med mange unge spillere, hvor flere ikke er seniorspillere endnu. Træningen er knap startet. Flere profiler mangler. Det var en ligegyldig sommerkamp. Osv. Men jeg er alligevel lidt forbavset over, at vi ikke owner et serie-hold mere, end tilfældet var (specielt 1. halvleg).

Brugeravatar
Outzen
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 24. maj 2008, 12:39

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af Outzen » 21. jun 2012, 00:03

JFL skrev:
Outzen skrev:De to mexicanere er ikke nogen, der kommer til at spille i AaB. Venstre backen spillede første halvleg og spillede ok defensivt, men havde ikke noget offensivt. Den anden spillede midter forsvar. han er 1.75 høj (ca.) og ikke prototypen på en forsvarsspiller. AaB havde nok bolden 70% i anden halvleg så han blev ikke udfordret rigtigt, men jeg er 110 % sikker på at der ikke er nogen af de 2 i klubben efter prøve perioden
Enig, mexicanerne virkede ikke som nogen, der er noget potentiale i. Muligvis kunne venstre back blive til noget, da han havde staturen til at spille back, men om han har spillet til det tvivler jeg på. I hvert fald spillede Patrick venstre back meget bedre i 2. halvleg end mexicaneren gjorde i 1. Faktisk var Patrick dagens bedste AaB'er i mine øjne. Han var faktisk hurtig i forhold til dagens modstandere, men det siger nok mere om modstanderen end Patricks hurtighed.

Alt i alt en meget kedelig kamp, hvor AaB til tider var pinligt ringe. AaB havde bolden mest, men skabte kun 1 reel chance i første halvleg. Anden halvleg var en smule bedre. Det virkede til at Kent havde talt med lidt store ord i pausen. I hvert fald var han mere aktiv på sidelinjen med råb i anden halvleg. Her blev Toft brugt på venstre kant og gjorde ekstremt dårligt. Han kunne slet ikke aflevere frem i banen og det resulterede til sidst i, at Lasse Nielsen fra bagkæden råbte noget i stil med "hold kæft, jeg er træt af at se på det pis". Det var vi flere, der var.

Men kampen skal selvfølgelig tages med et gran salt. AaB stiller med mange unge spillere, hvor flere ikke er seniorspillere endnu. Træningen er knap startet. Flere profiler mangler. Det var en ligegyldig sommerkamp. Osv. Men jeg er alligevel lidt forbavset over, at vi ikke owner et serie-hold mere, end tilfældet var (specielt 1. halvleg).
Synes også at wichman gjorde det udemærket, men suldrups hold i anden halvleg, var også sammensat af spillere fra de omkring liggende klubber, som ikke havde spillet sammen før, så holdet havde det også nemt. påtrods af det, så lignede dalsgaard en der skulle tilbage på backen, for han var satme uskarp..

Brugeravatar
torri
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10. jul 2008, 01:02
Geografisk sted: I mellem Aalene & Fiskene
Kontakt:

Re: Suldrup kampen?

Indlæg af torri » 25. jun 2012, 19:42

[youtube]AaB på sommervisit i Frederikshavn Fredag d. 22-06-2012.
[/youtube]

Besvar