Claus Jensen stopper

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Claus Jensen stopper

Indlæg af Brent » 3. jul 2012, 17:34

Jeg var bestemt ikke imponeret af manden sidst han sad i direktørstolen. Men når man så sammenligner ham med de kvajpander der har været der sidenhen er det jo ligefør man begynder at savne ham, og tænker, det er nok ikk så ring endda :danmarkfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Claus Jensen stopper

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 3. jul 2012, 17:40

Brent skrev:Jeg var bestemt ikke imponeret af manden sidst han sad i direktørstolen. Men når man så sammenligner ham med de kvajpander der har været der sidenhen er det jo ligefør man begynder at savne ham, og tænker, det er nok ikk så ring endda :danmarkfan:
Gid man kunne sige det samme om dine transferrygter!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Claus Jensen stopper

Indlæg af thomasjn » 3. jul 2012, 18:19

Brent skrev:Jeg var bestemt ikke imponeret af manden sidst han sad i direktørstolen. Men når man så sammenligner ham med de kvajpander der har været der sidenhen er det jo ligefør man begynder at savne ham, og tænker, det er nok ikk så ring endda :danmarkfan:
Håber ikke historien gentager sig i alt for bizar grad og han efterfølges af Tom Mathiesen.....

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Claus Jensen stopper

Indlæg af Fabbe » 3. jul 2012, 21:49

Tom slikker vist stadig sine sår efter IT Factory. Tænk hvis han havde nået at lokke AaB til at investere dér.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Claus Jensen stopper

Indlæg af thomasjn » 3. jul 2012, 23:03

Fabbe skrev:Tom slikker vist stadig sine sår efter IT Factory. Tænk hvis han havde nået at lokke AaB til at investere dér.
Var også et passende sted for Tom at investere, hvem sagde synergieffekt imellem et luftkastel og en mand som er ekspert i at lukke varm luft ud.

Besvar