Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Buzz Killington » 28. jul 2012, 22:56

iloveaab4ever skrev:
jydenfranord skrev:
Huckleberry skrev:
Klaus skrev: Jeg synes nu Ahlman har været ganske god indtil videre. Han får absolut ingen hjælp defensivt fra Due, og så kommer han tit til at stå med to modstandere.
Mål nr. 2 er helt klart Ahlmans. Han forlader sin back og løber ind på midten hvor der er andre Aabere. Efterlader Lasse alene med 2 mand og så kommer en FCK'er let til baglinien. Det er manglende rutine her.

Derudover så har han rigtig mange boldtab i angreb, som sætter FCK i gang med farlige kontraer. Skidt kamp af ham, forhåbentlig lærer han af det.
Han ser ikke godt ud, men der er jo ikke det der ligner støtte fra Due og derfor får han det svært flere gange i dag.

Generelt synes jeg faktisk de unge gjorde det godkendt i dag, hvorimod en spiller som KEP skuffer mig, synes ikke han viser han er en af de erfarne spillere som skal vise vejen for de unge.

Jeg vil dog gerne man tage Lukas ud af start opstillingen, jeg synes endnu ikke han virker klar til det rent fysisk. For mange gange trækker han sig. Helenius skal blive bedre til at se de andre spillere og aflevere tidligere.
Kusk gør det endnu engang fantastisk
Ahlmann gør det rette, fordi at Lasse er løbet ud for at tage sig af spilleren, så skal han ind og dække lasses plads.
Ahlmann havde også den største afleveringssikkerhed på vores hold, med hele 95%. Det store problem var dog vores centrale midtbane med Augo og Würtz. De bliver en flaskehals mod så stærkt et hold som FCK, uagtet deres gode defensive dyder og uundværlighed.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af FlæskeFrank » 29. jul 2012, 10:50

Hvis vi dør på omstillingerne, så frygter jeg lidt kampen mod FCN i næste runde. Men det er måske derfor vi generelt har det svært mod FCN. Når man ser uddrag af kampen, så virker det til at vi "blot" tabte til et bedre hold. Det kan jo ske.

Iøvrigt viser statistikken, at vi havde bolden mere end de havde. Da vi vandt over BIF på hjemmebane havde de bolden mest...

Jeg er fortsat fortrøstningsfuld
- FlæskeFrank

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af tegner » 29. jul 2012, 11:47

marshmellow skrev:der står intet i mit indlæg om hockey overhovedet
se bort fra min signatur og forhold jer til de betragtninger om kampen og spillet som jeg dybest set tror de fleste er enige i
dybest set synes jeg AaB-fodbold i år har et ganske stort potentiale som helst jo skal forløses
Til gengæld står der en del om AaB i din signatur, som de fleste - specielt herinde - konstant vil forholde sig til. Og selvfølgelig også behandle/svare dig herefter..!!

Du kan vel også godt selv se, hvad der egentlig står i din signatur..??
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2882
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Eksil » 1. aug 2012, 08:34

FlæskeFrank skrev:Hvis vi dør på omstillingerne, så frygter jeg lidt kampen mod FCN i næste runde. Men det er måske derfor vi generelt har det svært mod FCN. Når man ser uddrag af kampen, så virker det til at vi "blot" tabte til et bedre hold. Det kan jo ske.

Iøvrigt viser statistikken, at vi havde bolden mere end de havde. Da vi vandt over BIF på hjemmebane havde de bolden mest...

Jeg er fortsat fortrøstningsfuld
Det ville ligne FCN stilen dårligt at grave sig ned på samme måde som FCK gjorde, og i så fald kan vi bare lade bolden ligge på midten af banen og tage et ene point fra den kamp.

Det er stadig et ungt hold og overlevelse er stadig det primære mål, så ingen grund til panik over at tabe til FCK.

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af marshmellow » 23. aug 2012, 09:05

tegner skrev:
marshmellow skrev:der står intet i mit indlæg om hockey overhovedet
se bort fra min signatur og forhold jer til de betragtninger om kampen og spillet som jeg dybest set tror de fleste er enige i
dybest set synes jeg AaB-fodbold i år har et ganske stort potentiale som helst jo skal forløses
Til gengæld står der en del om AaB i din signatur, som de fleste - specielt herinde - konstant vil forholde sig til. Og selvfølgelig også behandle/svare dig herefter..!!

Du kan vel også godt selv se, hvad der egentlig står i din signatur..??
kan du se hvad det står i din???????

nu har jeg ændret min
hvad med dig????
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Buzz Killington » 23. aug 2012, 09:15

marshmellow skrev:
tegner skrev:
marshmellow skrev:der står intet i mit indlæg om hockey overhovedet
se bort fra min signatur og forhold jer til de betragtninger om kampen og spillet som jeg dybest set tror de fleste er enige i
dybest set synes jeg AaB-fodbold i år har et ganske stort potentiale som helst jo skal forløses
Til gengæld står der en del om AaB i din signatur, som de fleste - specielt herinde - konstant vil forholde sig til. Og selvfølgelig også behandle/svare dig herefter..!!

Du kan vel også godt selv se, hvad der egentlig står i din signatur..??
kan du se hvad det står i din???????

nu har jeg ændret min
hvad med dig????
http://en.wikipedia.org/wiki/Minor_Threat
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af marshmellow » 23. aug 2012, 10:28

MHJ skrev:
marshmellow skrev:
tegner skrev:
marshmellow skrev:der står intet i mit indlæg om hockey overhovedet
se bort fra min signatur og forhold jer til de betragtninger om kampen og spillet som jeg dybest set tror de fleste er enige i
dybest set synes jeg AaB-fodbold i år har et ganske stort potentiale som helst jo skal forløses
Til gengæld står der en del om AaB i din signatur, som de fleste - specielt herinde - konstant vil forholde sig til. Og selvfølgelig også behandle/svare dig herefter..!!

Du kan vel også godt selv se, hvad der egentlig står i din signatur..??
kan du se hvad det står i din???????

nu har jeg ændret min
hvad med dig????
http://en.wikipedia.org/wiki/Minor_Threat

forholder mig til ordene der står skrevet , ikke en ligegyldig sang jeg ikke kender og hvis dybere mening er mig inderligt uinteresant
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af Provst i Brovst » 23. aug 2012, 10:47

marshmellow skrev:
MHJ skrev:
marshmellow skrev:
tegner skrev:
marshmellow skrev:der står intet i mit indlæg om hockey overhovedet
se bort fra min signatur og forhold jer til de betragtninger om kampen og spillet som jeg dybest set tror de fleste er enige i
dybest set synes jeg AaB-fodbold i år har et ganske stort potentiale som helst jo skal forløses
Til gengæld står der en del om AaB i din signatur, som de fleste - specielt herinde - konstant vil forholde sig til. Og selvfølgelig også behandle/svare dig herefter..!!

Du kan vel også godt selv se, hvad der egentlig står i din signatur..??
kan du se hvad det står i din???????

nu har jeg ændret min
hvad med dig????
http://en.wikipedia.org/wiki/Minor_Threat

forholder mig til ordeNe der står skrevet , Ikke en liGeGyldig sang jEg ikke kendeR og hvis dybere mening er mig inderligt uinteresant
forholder mig til bogstaverne der står skrevet, ikke en ligegyldig sætning jeg ikke kender og hvis dybere mening er mig inderligt uinteresant

Det er lidt fjollet ikke at tage noget ud af sammenhæng bare fordi du vil, synes du ikke? Hvorfor vil du så gerne se spøgelser?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Kamptråd: FC København vs AaB, lørdag d. 28. juli kl. 15

Indlæg af BoomZ0R » 23. aug 2012, 12:08

Provst i Brovst skrev:
marshmellow skrev:
MHJ skrev:
marshmellow skrev:
tegner skrev:
marshmellow skrev:der står intet i mit indlæg om hockey overhovedet
se bort fra min signatur og forhold jer til de betragtninger om kampen og spillet som jeg dybest set tror de fleste er enige i
dybest set synes jeg AaB-fodbold i år har et ganske stort potentiale som helst jo skal forløses
Til gengæld står der en del om AaB i din signatur, som de fleste - specielt herinde - konstant vil forholde sig til. Og selvfølgelig også behandle/svare dig herefter..!!

Du kan vel også godt selv se, hvad der egentlig står i din signatur..??
kan du se hvad det står i din???????

nu har jeg ændret min
hvad med dig????
http://en.wikipedia.org/wiki/Minor_Threat

forholder mig til ordeNe der står skrevet , Ikke en liGeGyldig sang jEg ikke kendeR og hvis dybere mening er mig inderligt uinteresant
forholder mig til bogstaverne der står skrevet, ikke en ligegyldig sætning jeg ikke kender og hvis dybere mening er mig inderligt uinteresant

Det er lidt fjollet ikke at tage noget ud af sammenhæng bare fordi du vil, synes du ikke? Hvorfor vil du så gerne se spøgelser?
Hahah, selvom jeg har min tvivl, så burde han have fanget budskabet nu :thumbsup:

Besvar