Horsens - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Munken
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 19. jul 2010, 09:58
Favoritspiller: Henning Munk Jensen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Munken » 12. aug 2012, 22:12

Desværre spillede Larsen sig nok ikke tilbage på U landsholdet med en række mærkværdige og mislykkede indgreb, men så fik vi da fastslået, at knægtens udviklingsområde er spillet i feltet.

Så slemt var det altså heller ikke - Muligt det ikke var Nicolaj´s bedste kamp i dag, men det er sgu lidt af et mandfolk vi har mellem stængerne:

http://www.nordjyske.dk/sport/ingen-kly ... a6/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Horsens - AaB

Indlæg af RØDESVIN » 13. aug 2012, 10:28

Nogen der ved hvor man kan se målene ? :-)

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Mr. Larsen » 13. aug 2012, 10:31

http://tv2sport.dk/unge-aabere-klaedte-horsens-af" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Shrug
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 22. sep 2009, 11:52

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Shrug » 13. aug 2012, 11:12

Var desværre forhindret i går, så har kun set hightlights (Onsides indslag er i øvrigt længere). Kan ikke umiddelbart se i programoversigten, at kampen bliver genudsendt?

Lækkert konceptet blev holdt. Og fungerer! Detd virker desunden til, at alle de unge knejter fik selvtillid. Fantastisk.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Horsens - AaB

Indlæg af RØDESVIN » 13. aug 2012, 17:39


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Buzz Killington » 13. aug 2012, 17:48

For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Hinrup85 » 13. aug 2012, 23:09

Rundens hold er udtaget af Thygesen, med 4 AaB-spillere: LN, KEP, Würtz og Kusk.. Svært at være uenige, de spillede alle en solid og flot kamp.

okay
Landshold
Landshold
Indlæg: 985
Tilmeldt: 11. nov 2005, 23:59

Re: Horsens - AaB

Indlæg af okay » 14. aug 2012, 14:19

sateme godt lavet af Lucas andersen opspillet til målet til 0-1

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Horsens - AaB

Indlæg af A_Strandfelt » 14. aug 2012, 19:29

Hinrup85 skrev:Rundens hold er udtaget af Thygesen, med 4 AaB-spillere: LN, KEP, Würtz og Kusk.. Svært at være uenige, de spillede alle en solid og flot kamp.
Ligesom han nævnte, at Lucas også kunne have været på. Han må have været nr. 4 på midtbanen. (Rundens hold er altid 4-3-3)

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Mogens » 15. aug 2012, 12:42

Munken skrev:Desværre spillede Larsen sig nok ikke tilbage på U landsholdet med en række mærkværdige og mislykkede indgreb, men så fik vi da fastslået, at knægtens udviklingsområde er spillet i feltet.

Så slemt var det altså heller ikke - Muligt det ikke var Nicolaj´s bedste kamp i dag, men det er sgu lidt af et mandfolk vi har mellem stængerne:

http://www.nordjyske.dk/sport/ingen-kly ... a6/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
WTF... Munken kan på sin vis se noget, der ligner mangler ved NL. Så har man set det med. Ikke for at gøre det til personfnidder, men jeg kunne ikke dy mig, da vi tidligere har været ret uenige om netop denne unge mand.

Inden det løber af sporet, så lad mig nu bare understrege, at jeg synes, at han er en ganske ok målmand.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Munken
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 19. jul 2010, 09:58
Favoritspiller: Henning Munk Jensen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Munken » 15. aug 2012, 15:11

[WTF... Munken kan på sin vis se noget, der ligner mangler ved NL. Så har man set det med. Ikke for at gøre det til personfnidder, men jeg kunne ikke dy mig, da vi tidligere har været ret uenige om netop denne unge mand.

Inden det løber af sporet, så lad mig nu bare understrege, at jeg synes, at han er en ganske ok målmand.[/quote]

Det er ok, det er trods et stykke tid siden vi var oppe og toppes :cheers:
Fra min side har det nok handlet lidt mere om forventningsafsteming - og der er jeg fortsat af den holdning at han har gjort det over forventning, men indrømmet han er ikke på A-landsholds-niveau (endnu).

Noget tyder på, at du alligevel har mere forstand på posten end jeg (så bliver indrømmelserne altså ikke større).
- Ihvertfald har DBU også valgt endegyldigt fra. Een af målmændene er skadet til aftens u21 kamp. Man har udtaget FCK keeper årgang 1993, det er sgu noget af en rutsje-tur for vores unge mand:
http://www.dbu.dk/landshold/herrelandsh ... uppen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Horsens - AaB

Indlæg af Super Hansen » 15. aug 2012, 15:43

Munken skrev:[WTF... Munken kan på sin vis se noget, der ligner mangler ved NL. Så har man set det med. Ikke for at gøre det til personfnidder, men jeg kunne ikke dy mig, da vi tidligere har været ret uenige om netop denne unge mand.

Inden det løber af sporet, så lad mig nu bare understrege, at jeg synes, at han er en ganske ok målmand.
Det er ok, det er trods et stykke tid siden vi var oppe og toppes :cheers:
Fra min side har det nok handlet lidt mere om forventningsafsteming - og der er jeg fortsat af den holdning at han har gjort det over forventning, men indrømmet han er ikke på A-landsholds-niveau (endnu).

Noget tyder på, at du alligevel har mere forstand på posten end jeg (så bliver indrømmelserne altså ikke større).
- Ihvertfald har DBU også valgt endegyldigt fra. Een af målmændene er skadet til aftens u21 kamp. Man har udtaget FCK keeper årgang 1993, det er sgu noget af en rutsje-tur for vores unge mand:
http://www.dbu.dk/landshold/herrelandsh ... uppen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]

Ja, man kan kun undre sig..... at man ikke tager en målmand med, som lige frem iflg. målmands træneren sikkere point....

Besvar