Lasse Nielsen på Landsholdet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af AllanPedersen » 14. aug 2012, 21:47

Tillykke Lasse, der er udtaget som erstatning for Bjelland

http://www.bold.dk/nyt/AaBer-erstatter- ... andsholdet
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Super Hansen » 14. aug 2012, 21:54

AllanPedersen skrev:Tillykke Lasse, der er udtaget som erstatning for Bjelland

http://www.bold.dk/nyt/AaBer-erstatter- ... andsholdet

Fortjent :aabfan:

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Brent » 14. aug 2012, 21:59

Så er myten om at MO aldrig udtager AaB spillere vist også ved at være aflivet.. tillykke til Lasse :cheers: :thumbsup: :aabfan: :danmarkfan:
AaB - the Nordic gateway to Europe

ALF
2. div
2. div
Indlæg: 174
Tilmeldt: 18. apr 2006, 10:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af ALF » 14. aug 2012, 22:08

Jeg synes også at AaB på trods af den økonomiske situation har et antal spillere med spidskompetencer i boldspillet. Hvis man tager de rød hvide briller af, har dette ikke altid været tilfældet. AaB's spillere pr. i dag passer paradoksalt nok bedre til landsholdet, end det vi så for 2-4 år siden, og det belønnes man så for. :cheers:

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4734
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Maglau » 14. aug 2012, 22:25

Nu må det gerne stoppe vi kan ikke have at alt for mange spillere er trætte på fredag efter at have spillet landskamp onsdag.
Men alligevel godt gået Lasse.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af YesAaBcan » 14. aug 2012, 22:29

Tillykke Lasse!
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af le Cid » 14. aug 2012, 22:47

ALF skrev:Jeg synes også at AaB på trods af den økonomiske situation har et antal spillere med spidskompetencer i boldspillet. Hvis man tager de rød hvide briller af, har dette ikke altid været tilfældet. AaB's spillere pr. i dag passer paradoksalt nok bedre til landsholdet, end det vi så for 2-4 år siden, og det belønnes man så for. :cheers:
Ok - du skriver åbenbart også på Nationen! ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Jacob » 14. aug 2012, 22:58

Maglau skrev:Nu må det gerne stoppe vi kan ikke have at alt for mange spillere er trætte på fredag efter at have spillet landskamp onsdag.
Men alligevel godt gået Lasse.
Mon ikke de begge slipper med mindre end fuld tid - nok ca lig en halvleg. Det kan de vel overkomme :)
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Provst i Brovst » 14. aug 2012, 23:20

Hvor er det dejligt for dem! Jeg ved ikke om de er landsholdsfans og havde planlagt at tage til Kbh. og se kampen, men hvis de havde så har de jo begge sparret indgangsbilletten, det tæller jo også, selvom de ikke selv kan bestemmer hvor de vil sidde på stadion eller hvem de skal sidde sammen med. Jeg håber de har frit udsyn under det meste af kampen og at de huskker at bruge tegnsprog hvis de vil spørge MO om noget.

Jeg tvivler på at de får noget som helst ud af den tur. Desværre.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Buzz Killington » 14. aug 2012, 23:32

Provst i Brovst skrev:Hvor er det dejligt for dem! Jeg ved ikke om de er landsholdsfans og havde planlagt at tage til Kbh. og se kampen, men hvis de havde så har de jo begge sparret indgangsbilletten, det tæller jo også, selvom de ikke selv kan bestemmer hvor de vil sidde på stadion eller hvem de skal sidde sammen med. Jeg håber de har frit udsyn under det meste af kampen og at de huskker at bruge tegnsprog hvis de vil spørge MO om noget.

Jeg tvivler på at de får noget som helst ud af den tur. Desværre.
Jolly good show! Men det er nu antydet at Helenius får et par minutter og måske lidt mere i kampen, så helt spildt bliver det vel ikke.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af jonas386 » 14. aug 2012, 23:54

Bliver kampen ikke spillet i Odense?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af AllanPedersen » 15. aug 2012, 00:03

MHJ har du et link til hvor det er antydet Nicklas Helenius skal på banen..

ikke fordi jeg ikke tror han kan komme det.. men lyder som et gæt, for så vidt jeg ved er Morten Olsen ikke ligefrem kendt
for at afsløre sin start opstilling længe før kampen.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af FlæskeFrank » 15. aug 2012, 00:10

Nu synes jeg at det er mest opsigtsvækkende, hvis DBU udtalelsen er korrekt, at Morten Olsen nævner Kenneth Emil. Det kunne måske være en ligalandsholdsudtagelse om hjørnet ? Normalt nævner MO kun de spillere, som han finder interessante. Men selvfølgelig denne aften er der en artikel på bold.dk med Bøgelund som siger, at det er svært at få pladsen som højreback igen, da Ahlmann spiller godt. Måske Bøgelund har været så længe ude, at han kan ikke huske hans favoritplads... Tilsvarende kan Kenneth Emils navn var bragt i anden sammenhæng.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Buzz Killington » 15. aug 2012, 01:25

AllanPedersen skrev:MHJ har du et link til hvor det er antydet Nicklas Helenius skal på banen..

ikke fordi jeg ikke tror han kan komme det.. men lyder som et gæt, for så vidt jeg ved er Morten Olsen ikke ligefrem kendt
for at afsløre sin start opstilling længe før kampen.
Det er godt nok spekulationer, men de bunder i at Olsen har nævnt at han kun vil give Bendtner en halvleg i kampen. Og med kun to angribere udtaget (Bendtner og Helenius), samt en kommentar fra Olsen om at Helenius måske får nogle minutter.
"Vi ved jo ikke med Bendtner, om han er med mod Tjekkiet, men som det ser ud nu, tænker vi at give ham en halvleg mod Slovakiet," siger Olsen om sin stjerneangriber"
"Det er jo mange gange, at du gennem træning får bekræftet, om han kan det. Men det tror vi på, for det er en udviklingsspiller, som har gjort det fint på superliganiveau. Det er en god mulighed at give Helenius nogle minutter mod Slovakiet,"
http://sporten.tv2.dk/2012-08-08-olsen- ... l-bendtner
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. aug 2012, 02:06

To AaB'ere på landsholdet samtidig! En venskabskamp, jovist, men dog trods alt en officiel landskamp - hvornår er det lige sket sidst?

Dejligt for spillerne, men så sandelig også dejligt for AaB, og en stor fjer i hatten til den linje og det arbejde der gøres i øjeblikket. Det gør det jo bestemt ikke mindre stort at det er to fyre der har trådt deres fodboldskridt i AaB i mange år :)

Det lidt kedelige (sagt med et glimt i øjet) er at det efterhånden kan blive svært at holde hemmeligt for udenlandske klubber hvor talentfulde spillere vi har gående, med storklubber på lægterne hver weekend, og nu også to af vore bedste spillere på landsholdet.

Jeg tror godt jeg tør kalde det et symbol på at mørke tider er ved at blive afløst af lyse tider i AaB.

Brugeravatar
0542
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 12. jul 2005, 10:50
Favoritspiller: RADE!!!
Geografisk sted: Houston, Tx

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af 0542 » 15. aug 2012, 02:12

Jesper Schmidt skrev:To AaB'ere på landsholdet samtidig! En venskabskamp, jovist, men dog trods alt en officiel landskamp - hvornår er det lige sket sidst?

Dejligt for spillerne, men så sandelig også dejligt for AaB, og en stor fjer i hatten til den linje og det arbejde der gøres i øjeblikket. Det gør det jo bestemt ikke mindre stort at det er to fyre der har trådt deres fodboldskridt i AaB i mange år :)

Det lidt kedelige (sagt med et glimt i øjet) er at det efterhånden kan blive svært at holde hemmeligt for udenlandske klubber hvor talentfulde spillere vi har gående, med storklubber på lægterne hver weekend, og nu også to af vore bedste spillere på landsholdet.

Jeg tror godt jeg tør kalde det et symbol på at mørke tider er ved at blive afløst af lyse tider i AaB.
...mon sidste gang var da Peter Rasmussen og Erik Bo var til King Fhad cup for MANGE aar siden? Er der nogle historikere der er klar til at finde ud af det?
Mvh
0542

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2012, 07:13

0542 skrev:
Jesper Schmidt skrev:To AaB'ere på landsholdet samtidig! En venskabskamp, jovist, men dog trods alt en officiel landskamp - hvornår er det lige sket sidst?

Dejligt for spillerne, men så sandelig også dejligt for AaB, og en stor fjer i hatten til den linje og det arbejde der gøres i øjeblikket. Det gør det jo bestemt ikke mindre stort at det er to fyre der har trådt deres fodboldskridt i AaB i mange år :)

Det lidt kedelige (sagt med et glimt i øjet) er at det efterhånden kan blive svært at holde hemmeligt for udenlandske klubber hvor talentfulde spillere vi har gående, med storklubber på lægterne hver weekend, og nu også to af vore bedste spillere på landsholdet.

Jeg tror godt jeg tør kalde det et symbol på at mørke tider er ved at blive afløst af lyse tider i AaB.
...mon sidste gang var da Peter Rasmussen og Erik Bo var til King Fhad cup for MANGE aar siden? Er der nogle historikere der er klar til at finde ud af det?
Det er ikke såååå lang tid siden sidst:

http://www.dbu.dk/Nyheder/2008/Maj/thom ... uppen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Provst i Brovst » 15. aug 2012, 07:35

ALF skrev:Jeg synes også at AaB på trods af den økonomiske situation har et antal spillere med spidskompetencer i boldspillet. Hvis man tager de rød hvide briller af, har dette ikke altid været tilfældet. AaB's spillere pr. i dag passer paradoksalt nok bedre til landsholdet, end det vi så for 2-4 år siden, og det belønnes man så for. :cheers:
Jeg er sikker på at AaBs spillere i dag passer bedre til landsholdet, Morten Olsen og Kent Nielsen har jo spillet på landsholdet sammen, det er medvirkende til at overskride den enorme geografiske afstand der er mellem København/Belgien og Aalborg. Det vi ser nu, imodsætning til tidligere, er et lille glimt ind i Old Boys Klubben. AaB kan selvfølgelig ikke helt undslippe det faktum at det ligger ca. på samme breddegrad som Nuuk i DBUs øjne og derfor skal udsættes ca. samme kulde.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Yankee » 15. aug 2012, 08:39

Det er dog ikke det sjoveste tidspunkt at få udtaget 2 mand på. Både Lasse og Nicklas skal ca. 48 timer efter kampen i Odense starte inde hjemme mod FC Midtjylland.

Ingen af dem får nok mere end 45 minutter mod Slovakiet, men det er stadig urimeligt dårlig planlægning at spille Superligakampe allerede to døgn efter en landskamp.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lasse Nielsen på Landsholdet

Indlæg af Buzz Killington » 15. aug 2012, 08:43

Yankee skrev:Det er dog ikke det sjoveste tidspunkt at få udtaget 2 mand på. Både Lasse og Nicklas skal ca. 48 timer efter kampen i Odense starte inde hjemme mod FC Midtjylland.

Ingen af dem får nok mere end 45 minutter mod Slovakiet, men det er stadig urimeligt dårlig planlægning at spille Superligakampe allerede to døgn efter en landskamp.
Til gengæld er Jesper Juelsgård også udtaget, så det udligner sig evt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar