Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kaare Sagan Larsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 696
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:14

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af Kaare Sagan Larsen » 20. aug 2012, 06:32

frederikshavneren skrev:Flot kamp i et perfekt fodboldvejr. I perioder spillede holdet noget af det flotteste fodbold, der længe er set på Aalborg Stadion. Midt i euroforien må vi imidlertid ikke glemme, at vi var oppe imod et fcm hold, der var hårdt ramt af skader, karantæner, landsholdsudtagelser samt generelt er dårlige på udebane.
AaB var da også "ramt" af landsholdet. Begge 2 scorede endda i fredags.
Men FCM VAR virkelig dårlige. Om det skyldes pres fra AaB eller om de ikke var oppe i gear, ved jeg ikke. Men uanset hvad, så var det en flot kamp af de unge.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af astonvilla » 20. aug 2012, 08:43

HELDIGVIS ser det ud til at herrerne Due og Ahlmann snart er helt klar igen:

http://www.nordjyske.dk/nyheder/duen-er ... 7e9/4/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Dejligt nyt...
Bienvenu Bassogog!

Shrug
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 22. sep 2009, 11:52

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af Shrug » 20. aug 2012, 14:32

BT belønner AaB på ugens hold. Mærkværdigt, at Dalsgaard ikke har fundet vej til holdet. Jens Stryger Larsen må virkelig have været god.

http://www.sporten.dk/superligaen/weeke ... 10-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af jernskjorten » 20. aug 2012, 15:24

Shrug skrev:BT belønner AaB på ugens hold. Mærkværdigt, at Dalsgaard ikke har fundet vej til holdet. Jens Stryger Larsen må virkelig have været god.

http://www.sporten.dk/superligaen/weeke ... 10-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Og samtidig 6 FCM'er på flop-holdet...

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af A_Strandfelt » 20. aug 2012, 15:46

Per Frimann fremhævede os også som "ugens top" i Onside, der i øvrigt er et lorteprogram.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af Soren » 20. aug 2012, 16:47

A_Strandfelt skrev:Per Frimann fremhævede os også som "ugens top" i Onside, der i øvrigt er et lorteprogram.
Har ikke tålmodighed til at se det lorteprogram. Man skal gennemgå ufattelige mængder af reklamer for at få nogle få minutter med kvalitet. Når der ikke er reklamer, skal det hele i studiet gå så hurtigt, at Frimann f. eks. ikke når at sige halvdelen af det, han har planlagt, fordi der snart er reklamer

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af A_Strandfelt » 20. aug 2012, 17:06

Soren skrev:
A_Strandfelt skrev:Per Frimann fremhævede os også som "ugens top" i Onside, der i øvrigt er et lorteprogram.
Har ikke tålmodighed til at se det lorteprogram. Man skal gennemgå ufattelige mængder af reklamer for at få nogle få minutter med kvalitet. Når der ikke er reklamer, skal det hele i studiet gå så hurtigt, at Frimann f. eks. ikke når at sige halvdelen af det, han har planlagt, fordi der snart er reklamer
Jeg er fuldstændig enig. Klippet om AaB-FCM var ovre i løbet af ufatteligt kort tid og man klippede direkte videre til den næste kamp uden reaktioner fra interviews eller i studiet. Desuden var højdepunkterne ufatteligt mangelfulde. Der blev hoppet direkte fra Sly's chance i 1. minut til Helenius' scoring. Elendigt.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af Brodernumsi » 20. aug 2012, 17:18

A_Strandfelt skrev:
Soren skrev:
A_Strandfelt skrev:Per Frimann fremhævede os også som "ugens top" i Onside, der i øvrigt er et lorteprogram.
Har ikke tålmodighed til at se det lorteprogram. Man skal gennemgå ufattelige mængder af reklamer for at få nogle få minutter med kvalitet. Når der ikke er reklamer, skal det hele i studiet gå så hurtigt, at Frimann f. eks. ikke når at sige halvdelen af det, han har planlagt, fordi der snart er reklamer
Jeg er fuldstændig enig. Klippet om AaB-FCM var ovre i løbet af ufatteligt kort tid og man klippede direkte videre til den næste kamp uden reaktioner fra interviews eller i studiet. Desuden var højdepunkterne ufatteligt mangelfulde. Der blev hoppet direkte fra Sly's chance i 1. minut til Helenius' scoring. Elendigt.
Det bemærkede jeg også, så tilfældigvis at indslaget omkring AaBs kamp varede 1:20min, mens der var 3 indsalg omkring FCK der varede 26min. Reportagen omkring kampen mellem Reading og Stoke varede 2:15min, det giver sgu ingen mening. Der må da være flere der interesser sig for AaB/FCM end Reading/Stoke.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af Soren » 20. aug 2012, 21:10

Så opdagede Morten Crone på sporten.dk også det fine spil i AaB. Fortjent med lidt anerkendelse http://blogs.sporten.dk/2012/08/20/AaBs ... -pressede/" onclick="window.open(this.href);return false;

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af A_Strandfelt » 20. aug 2012, 21:21

Og ugens hold på TV 2 Sport fra Jesper Thygesen inkluderede Ahlmann, Dalsgaard, Würtz, Augu, Lucas og Helenius. Ikke dårligt og ganske fortjent :thumbsup:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. aug 2012, 22:35

Alle de såkaldte eksperters udvalgte hold uge efter uge er intetsigende for mig. Det gælder både når vi spiller ad røven til som når vi spiller pissegodt som i Fredags. Men anerkendelsen af præstationen i fredags, som ligger i de mange spillere på ugens hold (nok også for mange), er nu dejlig nok...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. aug 2012, 22:35

Alle de såkaldte eksperters udvalgte hold uge efter uge er intetsigende for mig. Det gælder både når vi spiller ad røven til som når vi spiller pissegodt som i Fredags. Men anerkendelsen af præstationen i fredags, som ligger i de mange spillere på ugens hold (nok også for mange), er nu dejlig nok...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: AaB vs FC Midtjylland fredag d. 17. august

Indlæg af thomasjn » 20. aug 2012, 23:54

Køllen I Møllen skrev:Alle de såkaldte eksperters udvalgte hold uge efter uge er intetsigende for mig. Det gælder både når vi spiller ad røven til som når vi spiller pissegodt som i Fredags. Men anerkendelsen af præstationen i fredags, som ligger i de mange spillere på ugens hold (nok også for mange), er nu dejlig nok...
TV2 Sport plejer nu ikke at være helt i skoven med deres ugens hold. Men nu ser de jo også rent faktisk i hvert fald tre af kampene, hvilket nok er mere end aviserne.

Besvar