Sønderjyske - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af AaBlover4ever » 31. aug 2012, 10:34

marshmellow skrev:ja jeg ved sgu ingenting....
siger I

OK den med konkursen holdt heldigvis ikke men den var 99% tæt på kan i godt regne med
min kilde var et daværende medlem af bestyrelsen kan jeg godt røbe nu

PS.....og det er ikke nogen jagt på lucas som der skrives...den er på plads og han er dernede lige nu for at skrive under
transferbeløbet får vi nok aldrig rigtig at vide. heldigvis..må håbe der er en fed videresalgsklausul
Nu kan det godt være det bare er mig, der er skudt ved siden af.. Men hvem har forladt AaB's bestyrelse siden den 24. marts i år??

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af marshmellow » 31. aug 2012, 10:37

AaBlover4ever skrev:
marshmellow skrev:ja jeg ved sgu ingenting....
siger I

OK den med konkursen holdt heldigvis ikke men den var 99% tæt på kan i godt regne med
min kilde var et daværende medlem af bestyrelsen kan jeg godt røbe nu

PS.....og det er ikke nogen jagt på lucas som der skrives...den er på plads og han er dernede lige nu for at skrive under
transferbeløbet får vi nok aldrig rigtig at vide. heldigvis..må håbe der er en fed videresalgsklausul
Nu kan det godt være det bare er mig, der er skudt ved siden af.. Men hvem har forladt AaB's bestyrelse siden den 24. marts i år??
Præcision: der har været folk med møderet men uden stemmeret som har deltaget i bestyrelsesmøderne..... tænk på mine interesser i forhold til aalborggensisk sport så kan du nok regne ud hvem vi taler om
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Funky » 31. aug 2012, 10:39

marshmellow skrev: tænk på mine interesser i forhold til aalborggensisk sport så kan du nok regne ud hvem vi taler om
Jeg har nok sovet i timen, men jeg ved altså intet om dine interesser i forhold til aalborgensisk sport, udover at du vel er AaB-fan. Kan man få et hint?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af AaBlover4ever » 31. aug 2012, 10:39

marshmellow skrev:
AaBlover4ever skrev:
marshmellow skrev:ja jeg ved sgu ingenting....
siger I

OK den med konkursen holdt heldigvis ikke men den var 99% tæt på kan i godt regne med
min kilde var et daværende medlem af bestyrelsen kan jeg godt røbe nu

PS.....og det er ikke nogen jagt på lucas som der skrives...den er på plads og han er dernede lige nu for at skrive under
transferbeløbet får vi nok aldrig rigtig at vide. heldigvis..må håbe der er en fed videresalgsklausul
Nu kan det godt være det bare er mig, der er skudt ved siden af.. Men hvem har forladt AaB's bestyrelse siden den 24. marts i år??
Præcision: der har været folk med møderet men uden stemmeret som har deltaget i bestyrelsesmøderne..... tænk på mine interesser i forhold til aalborggensisk sport så kan du nok regne ud hvem vi taler om
Nu kunne det jo også tænkes, at folk med ishockey interesser havde en vis interesse i at få AaB til at fremstå svagere, pga. de ting der er sket i det sidste års tid.. Bare en tanke!

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2198
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Sauer » 31. aug 2012, 10:40

Funky skrev:
marshmellow skrev: tænk på mine interesser i forhold til aalborggensisk sport så kan du nok regne ud hvem vi taler om
Jeg har nok sovet i timen, men jeg ved altså intet om dine interesser i forhold til aalborgensisk sport, udover at du vel er AaB-fan. Kan man få et hint?
Hockey.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Funky » 31. aug 2012, 10:41

Okay. Et hockey-menneske som har spået AaB-konkurs på et tidspunkt. Det var egentlig slet ikke så spændende, som jeg havde forestillet mig det skulle være.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af NIN » 31. aug 2012, 10:42

AaBlover4ever skrev:
marshmellow skrev:
AaBlover4ever skrev:
marshmellow skrev:ja jeg ved sgu ingenting....
siger I

OK den med konkursen holdt heldigvis ikke men den var 99% tæt på kan i godt regne med
min kilde var et daværende medlem af bestyrelsen kan jeg godt røbe nu

PS.....og det er ikke nogen jagt på lucas som der skrives...den er på plads og han er dernede lige nu for at skrive under
transferbeløbet får vi nok aldrig rigtig at vide. heldigvis..må håbe der er en fed videresalgsklausul
Nu kan det godt være det bare er mig, der er skudt ved siden af.. Men hvem har forladt AaB's bestyrelse siden den 24. marts i år??
Præcision: der har været folk med møderet men uden stemmeret som har deltaget i bestyrelsesmøderne..... tænk på mine interesser i forhold til aalborggensisk sport så kan du nok regne ud hvem vi taler om
Nu kunne det jo også tænkes, at folk med ishockey interesser havde en vis interesse i at få AaB til at fremstå svagere, pga. de ting der er sket i det sidste års tid.. Bare en tanke!
.....Og fodboldfolk gerne vil have AaB til at fremstå stærkere.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af BoT » 31. aug 2012, 10:44

Det ser altså ud til, at vi skal erstatte både Rasmus Würtz og Lucas Andersen i aftenens startopstilling. Mon ikke den så ser således ud:


Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af NIN » 31. aug 2012, 10:46

BoT skrev:Det ser altså ud til, at vi skal erstatte både Rasmus Würtz og Lucas Andersen i aftenens startopstilling. Mon ikke den så ser således ud:

Det er et godt bud. Æv, nu var The Young Guns formationen og udviklingen, lige ved at blive rigtig spændende.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5086
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Kunji » 31. aug 2012, 10:47

BoT skrev:Det ser altså ud til, at vi skal erstatte både Rasmus Würtz og Lucas Andersen i aftenens startopstilling. Mon ikke den så ser således ud:

Det vil være det naturlige valg. Det bliver spændende at se, om vi sadler om rent taktisk efter denne kamp, eller om vi fortsat spiller en 4-4-1-1. Wichmann kan vel overtage Lucas' position eller eventuelt Kayke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Funky » 31. aug 2012, 10:50

Kunji skrev:Det vil være det naturlige valg. Det bliver spændende at se, om vi sadler om rent taktisk efter denne kamp, eller om vi fortsat spiller en 4-4-1-1. Wichmann kan vel overtage Lucas' position eller eventuelt Kayke.
Jeg ville egentlig mene, at Kusk er den spiller som har mest teknik og speed i fødderne til at gå direkte ind og erstatte Lucas.

Vildt nok at sidde og tale om, hvem et superliga-mandskab har, som bare nogenlunde kan gå ind og "erstatte" en 17-årig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5086
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Kunji » 31. aug 2012, 10:53

Funky skrev:
Kunji skrev:Det vil være det naturlige valg. Det bliver spændende at se, om vi sadler om rent taktisk efter denne kamp, eller om vi fortsat spiller en 4-4-1-1. Wichmann kan vel overtage Lucas' position eller eventuelt Kayke.
Jeg ville egentlig mene, at Kusk er den spiller som har mest teknik og speed i fødderne til at gå direkte ind og erstatte Lucas.

Vildt nok at sidde og tale om, hvem et superliga-mandskab har, som bare nogenlunde kan gå ind og "erstatte" en 17-årig.
Men netop Kusk's fart er vel det, der gør, at han er en bedre kantspiller en Wichmann. Well, vi får at se.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af le Cid » 31. aug 2012, 10:57

Nu har vi jo ikke solgt Lucas endnu, og hvis vi gør, kan det jo være, at han først skifter til vinter... lad os nu se!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af jonas386 » 31. aug 2012, 10:59

Jeg er ret sikker på Lucas er i truppen til i aften, og jegtror ikke på noget før han står i Ajax med trøjen over hovedet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af BoT » 31. aug 2012, 11:12

Lad os antage, at Lucas bliver solgt - og derfor spekulere i alternativerne. For mig at se, er det interessant, om Kent vælger at bringe Curth i spil ved siden af Helenius, eller om han holder fast i at spille med en dybereliggende teknisk spiller med masser af fart. Det vil jo udelukke Curth, og måske ligge mere til Kayke eller Kusk.
Ifølge Kent vil man gerne arbejde for at få gjort Patrick til fast spiller, så man kunne forestille sig ham glide ind på Kusks plads, og så Kusk være den direkte afløser for Lucas.

Med mindre man selvfølgelig henter en afløser eksternt. Måske i Young Boys...

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5086
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Kunji » 31. aug 2012, 11:15

BoT skrev:Med mindre man selvfølgelig henter en afløser eksternt. Måske i Young Boys...
Åh, jeg ville være glad. Kusk frem og Silber ind på kanten. Namnam!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af marshmellow » 31. aug 2012, 11:38

AaBlover4ever skrev:
marshmellow skrev:
AaBlover4ever skrev:
marshmellow skrev:ja jeg ved sgu ingenting....
siger I

OK den med konkursen holdt heldigvis ikke men den var 99% tæt på kan i godt regne med
min kilde var et daværende medlem af bestyrelsen kan jeg godt røbe nu

PS.....og det er ikke nogen jagt på lucas som der skrives...den er på plads og han er dernede lige nu for at skrive under
transferbeløbet får vi nok aldrig rigtig at vide. heldigvis..må håbe der er en fed videresalgsklausul
Nu kan det godt være det bare er mig, der er skudt ved siden af.. Men hvem har forladt AaB's bestyrelse siden den 24. marts i år??
Præcision: der har været folk med møderet men uden stemmeret som har deltaget i bestyrelsesmøderne..... tænk på mine interesser i forhold til aalborggensisk sport så kan du nok regne ud hvem vi taler om
Nu kunne det jo også tænkes, at folk med ishockey interesser havde en vis interesse i at få AaB til at fremstå svagere, pga. de ting der er sket i det sidste års tid.. Bare en tanke!

vedkommende deltog rent faktisk i de møder og ved nok mere om dagordenerne end folket herinde.
berettede i øvrigt om idelige skænderier handlingslammelse og næsten-koporligheder
der var opløsningstendenser på det tidspunkt selv om det er en ubehagelig tanke.
men man kan jo vælge at tro det man vil
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af Hanga » 31. aug 2012, 11:43

@Marshmellow.

Beklager at jeg var skeptisk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af MrBangDK » 31. aug 2012, 11:45

marshmellow skrev:

vedkommende deltog rent faktisk i de møder og ved nok mere om dagordenerne end folket herinde.
berettede i øvrigt om idelige skænderier handlingslammelse og næsten-koporligheder
der var opløsningstendenser på det tidspunkt selv om det er en ubehagelig tanke.
men man kan jo vælge at tro det man vil
Såfremt du har ret i dine beretninger, så er det godt nok usympatisk at videregiver fortrolige oplysninger som ovenstående.. Og din ven som er kommet med informationerne burde holde sin mund.. Der er en grund til at man har tavshedspligt!
Ska' vi hak'?

kasper.a
Landshold
Landshold
Indlæg: 867
Tilmeldt: 22. sep 2005, 17:59
Geografisk sted: 9550

Re: Sønderjyske - AaB

Indlæg af kasper.a » 31. aug 2012, 12:11

Claus Jensen fra Nordjyske skriver på twitter:

"Lynge Jakobsen bekræfter: AaB's Lucas Andersen er i Amsterdam for at gennemgå lægetjek"
Hent Martin P. og Bræmer hjem!

Besvar