AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Schredni » 17. sep 2012, 17:06

AabMaster skrev:Faldt lige over dette positive blogindlæg af Flemming Fjeldgaard på Sporten.dk
Overskriften siger alt:" Her kommer AaB smadrende"
Jeg er dog uenig med ham i hans postulat om ,at"AaB er Danmaks 3. bedste hold". Vi ligger nr. 2 pt, men er Danmarks bedste hold IMO

http://blogs.sporten.dk/2012/09/16/her- ... smadrende/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er da altid rart med noget ros fra omverden. Men det der med powerrankings er da fuldkommen lige meget. AaB vinder og det er det vigtigeste. For den sags skyld er det nok en fordel at der er to andre hold kan få titlen som de bedste. AaBs unge drenge har rigeligt med selvtillid for tiden og det er fint nok at andre stjæler opmærksomheden. Vi skal bare holde benene på jorden og blive ved som vi har gjort hidtil. Det der med at man leverer over evne har altid været en hade bemærkning fra min side af. Det er noget sludder. Det er ej heller sådan at AaB har fået flere points end det var fortjent, tværdigmod faktisk. Det kan dog stadigt blive et problem hvis der er nogle spillere der tror at de kan de hele nu og kun behøver at yde 80 ptc. Jeg er nu sikker på at Kuhn er ekspert i den slags ting så det skal nok blive taget hånd om. Jeg syntes dog stadigt at det er ganske fint hvis FCK og FCN leger tophold så længe vi bliver ved med at vinde.

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af AabMaster » 17. sep 2012, 17:17

Schredni skrev:
AabMaster skrev:Faldt lige over dette positive blogindlæg af Flemming Fjeldgaard på Sporten.dk
Overskriften siger alt:" Her kommer AaB smadrende"
Jeg er dog uenig med ham i hans postulat om ,at"AaB er Danmaks 3. bedste hold". Vi ligger nr. 2 pt, men er Danmarks bedste hold IMO

http://blogs.sporten.dk/2012/09/16/her- ... smadrende/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er da altid rart med noget ros fra omverden. Men det der med powerrankings er da fuldkommen lige meget. AaB vinder og det er det vigtigeste. For den sags skyld er det nok en fordel at der er to andre hold kan få titlen som de bedste. AaBs unge drenge har rigeligt med selvtillid for tiden og det er fint nok at andre stjæler opmærksomheden. Vi skal bare holde benene på jorden og blive ved som vi har gjort hidtil. Det der med at man leverer over evne har altid været en hade bemærkning fra min side af. Det er noget sludder. Det er ej heller sådan at AaB har fået flere points end det var fortjent, tværdigmod faktisk. Det kan dog stadigt blive et problem hvis der er nogle spillere der tror at de kan de hele nu og kun behøver at yde 80 ptc. Jeg er nu sikker på at Kuhn er ekspert i den slags ting så det skal nok blive taget hånd om. Jeg syntes dog stadigt at det er ganske fint hvis FCK og FCN leger tophold så længe vi bliver ved med at vinde.
Jeg trykker ENIG knappen helt i bund.
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Brent » 17. sep 2012, 17:58

Nu vi er igang med de positive blogindlæg om AaB, synes jeg særligt godt om det her, som går lidt bag kulisserne

http://calicalling.blog.com/2012/09/17/talentfabrikken/" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Lucas Kuskenius » 17. sep 2012, 18:57

AaB 4-0 Randers

Fed aften på stadion. 10000 tilskuere var mere end jeg turde håbe på. Lad os endelig slå sæsonrekord på mandag mod Esbjerg.

Tredje 4-0 sejr i træk, fy for satan hvor er vi gode. Dermed ikke sagt at kampen i går var den mest velspillede kamp i nyere tid. De sidste 10 minutter af første halveg, og de første 20 af anden var Randers mest på bolden, men ellers sad vi jo tykt på kampen, ligesom vi burde på hjemmebane.

Første halveg startede lidt sløvt for begge hold. Dog får vi scoret forholdsvis tidligt i kampen, hvilket er afgørende for resten af forløbet. Vores lille troldmand Kasper Kusk finder perfekt Jeppe i dybden, og med en fræk tå, bringer han os foran. Hernæst udbygger selvsamme Kusk til 2-0 på en kanon frispilning fra Helenius. De sidste 10 minutter af første halveg var ikke godkendte, og det virker her som om vi lemper lidt på spillet og tager en slapper. Denne slapper kunne være blevet farlig, da Randers har et stolpeskud lige inden halvegen, men dette var reelt også det eneste de havde i kampen.

Drengene kommer ud til anden halveg og overlader stadig initiativet til Randers, hvilket er lidt en skam. Jeg er sikker på at vi havde sparet flere kræfter ved selv at være på bolden, og derved lade Randers løbe. Dog lukker Kusk kampen til 3-0, inden Kayke leverer et fint indhop og scorer, efter et godt opspil af Dalle og Helenius.

Af fremhævede spillerpræstationer kan Kusk(!), Dalle, Würtz samt Augo nævnes. Kusk var fantastisk og tager sikkert MoM, imens Dalle bliver ved med at imponere. Men især vores centrale midtbane bestående af Würtz og Augo er eminent i presspillet. Jeg talte utallige bolderobringer af de to. Forsvaret stod ganske solidt og Nicolai blev stort set ikke testet.

MoM: Kasper Kusk

Glæder mig til at komme på stadion på mandag hvor fiskerne fra Esbjerg gæster. Endnu en storsejr ville være fedt, men jeg er ganske fint tilfreds med en smal sejr her, da Esbjerg jo ødelagde OB senest, og må forventes at have tanket noget selvtillid op.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af AllanPedersen » 18. sep 2012, 10:04

Han er stadig genert foran et tv-kamera, men han skal vænne sig til det. Kasper Kusk kommer på landsholdet en dag.

Flemming Fjeldgaard, sportsredaktør bt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Mr. Larsen » 18. sep 2012, 11:59

AllanPedersen skrev:Han er stadig genert foran et tv-kamera, men han skal vænne sig til det. Kasper Kusk kommer på landsholdet en dag.

Flemming Fjeldgaard, sportsredaktør bt.
Havde han spillet i FCK eller BIF så var han der allerede !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

ALF
2. div
2. div
Indlæg: 172
Tilmeldt: 18. apr 2006, 10:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af ALF » 18. sep 2012, 15:08

Mr. Larsen skrev:
AllanPedersen skrev:Han er stadig genert foran et tv-kamera, men han skal vænne sig til det. Kasper Kusk kommer på landsholdet en dag.

Flemming Fjeldgaard, sportsredaktør bt.
Havde han spillet i FCK eller BIF så var han der allerede !
God ide lad os tage den debat igen, for den er super konstruktiv. :thumbsdown:

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Forza » 18. sep 2012, 15:19

ALF skrev:
Mr. Larsen skrev:
AllanPedersen skrev:Han er stadig genert foran et tv-kamera, men han skal vænne sig til det. Kasper Kusk kommer på landsholdet en dag.

Flemming Fjeldgaard, sportsredaktør bt.
Havde han spillet i FCK eller BIF så var han der allerede !
God ide lad os tage den debat igen, for den er super konstruktiv. :thumbsdown:
Kan godt være den ikke er konstruktiv men den er ikke desto mindre sand.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Søndergaard » 18. sep 2012, 15:39

Forza skrev:
ALF skrev:
Mr. Larsen skrev:
AllanPedersen skrev:Han er stadig genert foran et tv-kamera, men han skal vænne sig til det. Kasper Kusk kommer på landsholdet en dag.

Flemming Fjeldgaard, sportsredaktør bt.
Havde han spillet i FCK eller BIF så var han der allerede !
God ide lad os tage den debat igen, for den er super konstruktiv. :thumbsdown:
Kan godt være den ikke er konstruktiv men den er ikke desto mindre sand.
Og hamrende ligegyldig. Kom nu videre...

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Meelsen » 18. sep 2012, 17:21

Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af AabMaster » 18. sep 2012, 17:43

Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af hje1980 » 18. sep 2012, 18:37

AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af 634 » 18. sep 2012, 18:48

hje1980 skrev:
AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!
og uden mulighed for at optage den, de sender den som kopibeskyttet film :thumbsdown:
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af doukas » 18. sep 2012, 18:55

634 skrev:
hje1980 skrev:
AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!
og uden mulighed for at optage den, de sender den som kopibeskyttet film :thumbsdown:
Hmm, det er da lykkes mig at optage den på mit harddisk-drev, da de viste det live i søndags...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Walther » 18. sep 2012, 19:31

doukas skrev:
634 skrev:
hje1980 skrev:
AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!
og uden mulighed for at optage den, de sender den som kopibeskyttet film :thumbsdown:
Hmm, det er da lykkes mig at optage den på mit harddisk-drev, da de viste det live i søndags...
Undskyld for hijack af tråd, men hvad bruger i til at optage med? Jeg har endelig fået web-tv (har intet fjernsyn), og kunne være fedt at kunne optage nogle kampe og andet skidt.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af doukas » 18. sep 2012, 20:24

Walther skrev:
doukas skrev:
634 skrev:
hje1980 skrev:
AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!
og uden mulighed for at optage den, de sender den som kopibeskyttet film :thumbsdown:
Hmm, det er da lykkes mig at optage den på mit harddisk-drev, da de viste det live i søndags...
Undskyld for hijack af tråd, men hvad bruger i til at optage med? Jeg har endelig fået web-tv (har intet fjernsyn), og kunne være fedt at kunne optage nogle kampe og andet skidt.
Jeg har bare en ekstern harddisk tilkoblet med et usb-stik. Meget nemt at betjene, og det har sparet mig for ufatteligt mange reklame-minutter, så nu ser jeg endelig tv når jeg har tid og lyst...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af 634 » 18. sep 2012, 20:34

doukas skrev:
634 skrev:
hje1980 skrev:
AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!
og uden mulighed for at optage den, de sender den som kopibeskyttet film :thumbsdown:
Hmm, det er da lykkes mig at optage den på mit harddisk-drev, da de viste det live i søndags...
Men man kan ikke overspille til DVD, som jeg gør. Ja jeg har den også på modtagerboks harddisk, men ville gerne gemme en kopi på skive.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2012, 21:11

hje1980 skrev:
AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!
Ja, det ligner en halvskidt analog kanal.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2012, 21:13

Walther skrev: Undskyld for hijack af tråd, men hvad bruger i til at optage med? Jeg har endelig fået web-tv (har intet fjernsyn), og kunne være fedt at kunne optage nogle kampe og andet skidt.
En EyeTV-dims på Mac fra http://elgato.com" onclick="window.open(this.href);return false; (den virker vist også med en mediecenter Windows PC - hvis man er til selvplageri).
Med venlig Hilsen
--
Robert

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB - Randers d.16/9 kl. 17.00

Indlæg af hje1980 » 18. sep 2012, 22:55

Pastorius skrev:
hje1980 skrev:
AabMaster skrev:
Meelsen skrev:Kampen genudsendes lige nu på 8'eren - der er spillet 13 min..
Tak for info. :cheers: Det er dejligt at set det hele i en anden vinkel
Men de har godt nok overtaget pladsen som den fodbold kanal med dårligst billedkvalitet. ELENDIGT!!
Ja, det ligner en halvskidt analog kanal.
Det var faktisk pænt sagt... ;-)

Besvar