10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dybro
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 31. mar 2008, 12:06

10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af Dybro » 17. sep 2012, 21:29

Hej :)

På ASCs hjemmeside står der følgende under medlemsfordele:
10% rabat på alle ikke nedsatte varer i AaB Shoppen (dog ikke på billetter og ikke ved køb på webshoppen)
Jeg kan tage fejl, men er Shoppen inde i Friis ikke lukket? Sidst jeg var derinde var der i hvert fald ikke meget andet end lidt småt AaB-restsalg, og så i øvrigt en helvedes masse fodboldtrøjer fra alle andre klubber end AaB.

Den lille biks udenfor Nordjyske-tribunen før kampen vil ikke give Supporter-rabat, og der står sort på hvidt på a-s-c.dk at det ikke gælder ved køb på webshoppen. Hvor er det så jeg efterhånden kan få mine 10%? :)

Jeg spørger af ren nysgerrighed da jeg snart regner med at skulle have anskaffet mig den nye spillertrøje. Derudover bør ASC nok få rettet teksten på hjemmesiden.

En anden ting er så at jeg synes AaB generelt yder en utroligt dårlig service, og at man ikke i den lille bod kan få sine 10%(heller ikke dengang hvor Shoppen i Friis stadig var åben) synes jeg er helt til grin.

MVH Rasmus Dybro.

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. jul 2007, 20:44
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Re: 10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af ASC Vestjylland » 17. sep 2012, 23:31

Sorry men generelt vil jeg mene at AaB gør alt for lidt for sine fans der ønsker at købe ting og sager med AaB logo.
Hvis man da ikke lige bor tæt på Dobbelt A.
Min analyse siger mig at de gør alt for lidt i at markedføre sig og skabe intresse for klubben, samt eventuelle sponsor uden for Nordjylland. Smid nu de Spiller trøjre til salg i en sports butik og ja i tjæner nok ikke det samme på hver trøje med på et mere salg.
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: 10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af Gentleman Finn » 18. sep 2012, 03:12

Dybro skrev:Hej :)

På ASCs hjemmeside står der følgende under medlemsfordele:
10% rabat på alle ikke nedsatte varer i AaB Shoppen (dog ikke på billetter og ikke ved køb på webshoppen)
Jeg kan tage fejl, men er Shoppen inde i Friis ikke lukket? Sidst jeg var derinde var der i hvert fald ikke meget andet end lidt småt AaB-restsalg, og så i øvrigt en helvedes masse fodboldtrøjer fra alle andre klubber end AaB.

Den lille biks udenfor Nordjyske-tribunen før kampen vil ikke give Supporter-rabat, og der står sort på hvidt på a-s-c.dk at det ikke gælder ved køb på webshoppen. Hvor er det så jeg efterhånden kan få mine 10%? :)

Jeg spørger af ren nysgerrighed da jeg snart regner med at skulle have anskaffet mig den nye spillertrøje. Derudover bør ASC nok få rettet teksten på hjemmesiden.

En anden ting er så at jeg synes AaB generelt yder en utroligt dårlig service, og at man ikke i den lille bod kan få sine 10%(heller ikke dengang hvor Shoppen i Friis stadig var åben) synes jeg er helt til grin.

MVH Rasmus Dybro.
Send ASC en mail, det lyder til at der er noget man skal have rettet der. Man burde dog kunne få % på webshoppen hvis det stod til undertegnede.

Dybro
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 31. mar 2008, 12:06

Re: 10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af Dybro » 18. sep 2012, 12:38

ASC Vestjylland skrev:Sorry men generelt vil jeg mene at AaB gør alt for lidt for sine fans der ønsker at købe ting og sager med AaB logo.
Hvis man da ikke lige bor tæt på Dobbelt A.
Min analyse siger mig at de gør alt for lidt i at markedføre sig og skabe intresse for klubben, samt eventuelle sponsor uden for Nordjylland. Smid nu de Spiller trøjre til salg i en sports butik og ja i tjæner nok ikke det samme på hver trøje med på et mere salg.
Helt enig, kundeservicen i AaB er generelt alt alt for dårlig.
Som et andet eksempel er hvor mange hjemmekampe der var spillet før vi sæsonkortholdere modtog vores ekstra billetter. I princippet synes jeg jo de skal ligge i min mailboks inden første hjemmekamp, men der var spillet 3 hjemmekampe før jeg modtog mine.
Gentleman Finn skrev:Send ASC en mail, det lyder til at der er noget man skal have rettet der. Man burde dog kunne få % på webshoppen hvis det stod til undertegnede.
Ja det burde man. I mine øjne burde man også kunne få de 10% i den lille shop foran stadion, jeg har svært ved at se hvad begrundelsen er for at man ikke kan.

Jeg er selv fra Frederikshavn, men er som regel på stadion 14-16 gange på en sæson, skal jeg så virkeligt besvære mig med at finde ind til Friis for at få mine 10%, det kan jo aldrig svare sig? Eller skal jeg handle på webshoppen, hvor jeg for det første ikke kan prøve mine varer, og for det andet bliver pålagt en fragt på 50 kr, der gør at min rabat i de fleste tilfælde viser sig at være fuldstændig ligegyldig, i forhold til at handle i shoppen foran stadion uden rabatten.

Endnu engang, virkeligt dårlig service.

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: 10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af trenskow » 18. sep 2012, 15:28

Dybro skrev:Hej :)

På ASCs hjemmeside står der følgende under medlemsfordele:
10% rabat på alle ikke nedsatte varer i AaB Shoppen (dog ikke på billetter og ikke ved køb på webshoppen)
Jeg kan tage fejl, men er Shoppen inde i Friis ikke lukket? Sidst jeg var derinde var der i hvert fald ikke meget andet end lidt småt AaB-restsalg, og så i øvrigt en helvedes masse fodboldtrøjer fra alle andre klubber end AaB.

Den lille biks udenfor Nordjyske-tribunen før kampen vil ikke give Supporter-rabat, og der står sort på hvidt på a-s-c.dk at det ikke gælder ved køb på webshoppen. Hvor er det så jeg efterhånden kan få mine 10%? :)

Jeg spørger af ren nysgerrighed da jeg snart regner med at skulle have anskaffet mig den nye spillertrøje. Derudover bør ASC nok få rettet teksten på hjemmesiden.

En anden ting er så at jeg synes AaB generelt yder en utroligt dårlig service, og at man ikke i den lille bod kan få sine 10%(heller ikke dengang hvor Shoppen i Friis stadig var åben) synes jeg er helt til grin.

MVH Rasmus Dybro.
Hejsa

Det er noget vi er klar over i bestyrelsen, og noget som vi skal have snakket med AaB om på vores næste samarbejdsmøde. For det er sandt at vi fik 10% rabat inde i shoppen, men den eksisterer næste ikke mere, så vi skal have en snak med dem om vi kan finde på en anden løsning.
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Dybro
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 31. mar 2008, 12:06

Re: 10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af Dybro » 18. sep 2012, 17:09

trenskow skrev:Hejsa

Det er noget vi er klar over i bestyrelsen, og noget som vi skal have snakket med AaB om på vores næste samarbejdsmøde. For det er sandt at vi fik 10% rabat inde i shoppen, men den eksisterer næste ikke mere, så vi skal have en snak med dem om vi kan finde på en anden løsning.
Vil det sige at det et eller andet sted godt kan lade sig gøre at få sines 10%?
Kan jeg få dem hvis jeg noterer det på webshoppen?

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: 10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af trenskow » 19. sep 2012, 22:47

Dybro skrev:
trenskow skrev:Hejsa

Det er noget vi er klar over i bestyrelsen, og noget som vi skal have snakket med AaB om på vores næste samarbejdsmøde. For det er sandt at vi fik 10% rabat inde i shoppen, men den eksisterer næste ikke mere, så vi skal have en snak med dem om vi kan finde på en anden løsning.
Vil det sige at det et eller andet sted godt kan lade sig gøre at få sines 10%?
Kan jeg få dem hvis jeg noterer det på webshoppen?
Det er lige netop det der er problemet. Lige nu kan man ikke få sine 10% med mindre man kan finde det inde i AaB shoppen inde i Friis (Ved slet ikke om den stadig er der) og køber det inde i AaB shoppen
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Dybro
Junior
Junior
Indlæg: 61
Tilmeldt: 31. mar 2008, 12:06

Re: 10% Rabat for Medlemmer i Shoppen

Indlæg af Dybro » 20. sep 2012, 08:01

trenskow skrev:Det er lige netop det der er problemet. Lige nu kan man ikke få sine 10% med mindre man kan finde det inde i AaB shoppen inde i Friis (Ved slet ikke om den stadig er der) og køber det inde i AaB shoppen
Ja okay, nå, jeg kontakter lige Webshoppen senere og presser dem lidt, for i den lille biks foran stadion henviser de nemlig til webshoppen hvis man vil have sine 10%.

Besvar